abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86606701
Ik ben vandaag het bos in geweest opzoek naar paddenstoelen en die waren er genoeg te vinden.

4 foto's zijn gemaakt met de Canon 17-40MM maar nummer 3 met de MP-E 65MM. Ik wilde veel meer macro foto's maken van paddenstoelen op bomen maar de bomen bewogen te veel door de wind waardoor er maar 1 echt gelukt is.

1

2

3

4

5
  zondag 19 september 2010 @ 18:12:00 #2
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86607480
Ik vind die eerste heel mooi.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86616144
Die eerste is mooi, goede sfeer. De rest vind ik wat minder, imho niet showcase waardig. Is er trouwens een reden dat je voor Padden stoelen hebt gekozen en niet voor de meer gangbare "paddenstoelen"?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_86623258
1: Mooie foto, goed belicht.
2: Haal dat takje de volgende keer weg, dat zou de foto al stukken beter maken.
3: Zou denk ik in portret stand mooier zijn, vind het nou een lastige crop.
4: Net iets weider en iets meer scherpte zou denk ik mooier zijn.
5: Niet echt een sprekende foto, maar ook niet heel duidelijk te verbeteren. Misschien iets lager en iets naar rechts draaien (rechts om het onderwerp, lens dus naar links).
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_86623293
Welke camera?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86634575
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef zquing het volgende:
Die eerste is mooi, goede sfeer. De rest vind ik wat minder, imho niet showcase waardig. Is er trouwens een reden dat je voor Padden stoelen hebt gekozen en niet voor de meer gangbare "paddenstoelen"?
Zoals je kunt zien klopt het in de openingspost wel 2x dus ik snap niet wat je nu bijdehand probeert te doen. Het is gewoon een typo meer niet.
pi_86635063
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:45 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Zoals je kunt zien klopt het in de openingspost wel 2x dus ik snap niet wat je nu bijdehand probeert te doen. Het is gewoon een typo meer niet.
Daar heb ik dan vast overheen gelezen, het kan toch zo zijn dat het een bepaalde bedoeling had :{w

Mijn excuses voor als je je aangevallen voelde
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_86762751
Ik vind nr 2 (de parelbovisten) juist erg mooi. Ze komen goed naar voren tegen de donkere achtergrond, met veel detail. Ook 3 is mooi, het gebruik van scherpte/onscherpte en het open kader maakt nieuwsgierig en suggereert dat er nog veel meer zijn.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86819849
#1. Ik vind deze niet zo lekker. Hij is vooral heel donker en de paddo's knallen er niet echt uit.
#2. Grappige paddo's. Ik vind de achtergrond ietwat storend. Die is eigenlijk nog te herkenbaar.
#3. Die is beter :D Mooie close-up. Om hem nog wat spannender te krijgen qua compo zou je kunnen overwegen hier een portrait-crop uit te halen waarbij je de paddo's in de linkerbenedenhoek laat beginnen.
#4. Leuk :D Apart ook. Ik ben een beetje een miereneuker af en toe hoor O-) Maareh...misschien volgende ker ff dat blaadje onderin weghalen ;)
#5. Vind ik de minste uit je serie. Hier een closeup van was tof geweest maar zo'n overzichtsfoto zegt zo weinig. Zeker als hij van bovenaf wordt gemaakt. Denk dat het mooier was geweest als je door je knieeen was gegaan en op ooghoogte had gefotografeerd.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86845125
Bedankt voor de reacties :)

quote:
Op maandag 20 september 2010 13:58 schreef zquing het volgende:

[..]

Daar heb ik dan vast overheen gelezen, het kan toch zo zijn dat het een bepaalde bedoeling had :{w

Mijn excuses voor als je je aangevallen voelde
Rare bedoeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')