abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 17:18:09 #1
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86605872
Ik ben een beetje aan het neuzen naar een nieuw gasfornuis. Er is erg mooi spul te krijgen en het liefst zou ik een 6 pitter nemen. Waar ik echter een beetje over zit te tobben... Hoe leveren ze zoiets aan en in welke mate is dat ding demontabel ? Bedoel, het moet wel een trap op...

wat weegt zoiets eigenlijk ? Ik heb het dan niet over zo'n mega ding van gietijzer :')
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_86605931
De meeste bedrijven leveren tot aan de voordeur, tenzij je wat meer betaald.
Op zondag 17 oktober 2010 19:19 schreef b4kl4p het volgende:
Ja inderdaad! Waarom mogen ze dan niet gewoon via de vluchtstrook inhalen, dat zou heel veel overlast schelen.
pi_86606730
Echt demontabel zijn ze niet, afgezien van de pannensteunen en de pitten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_86628394
De meeste fornuizen zijn niet demontabel. Veel meer dan de pootjes, de pannendragers en de deur kan er niet af. Scheelt wel wat kilo's zo. Reken erop dat een 90cm fornuis tussen de 60 en 90 kilo weegt. Als je trap breed genoeg is kan je een traploop-steekkarretje gebruiken, of als je een groot raam hebt een lift tegen de gevel aanzetten.

Alternatief is een tussenbouwkookplaat. Heb je wel de volle grootte van het fornuis in tegen stelling tot de gemiddelde inbouwplaat, maar dan zonder de oven. Die laatste zou je dan los moeten plaatsen.
  maandag 20 september 2010 @ 11:08:38 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_86629573
Gewoon kopen inclusief montage/aansluiten, ben je meteen van een hoop problemen af ;)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  maandag 20 september 2010 @ 15:30:27 #6
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86638275
Naja, de droger, wasmachine en grote koelvries combi zijn ook d etrap opgekomen. Dat dan weer wel.

en idd, tot aan de voordeur, maar die kerels hebben wat eurie gekregen en hoop de boel ging zo omhoog. Maar... als het niet past... dan past het nie he :')
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_86638993
Gasfornuizen zijn in de regel iets groter dan een wasmachine, maar als een koelvries combi lukt moet dit ook wel gaan. Als je een paar sterke kerels hebt lukt het best. Wat goed schijnt te werken: Twee man onder, eentje erboven die een spanband of touw rond het apparaat heeft.

En anders neem je zoiets: http://westahl.com/ne/versies/gemakenesthetiek2.html
pi_86692386
Is het niet mogelijk om het op te hijsen en dan via het raam naar binnen te laden? :)
  woensdag 22 september 2010 @ 00:41:13 #9
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_86697827
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:21 schreef Alicey het volgende:
Is het niet mogelijk om het op te hijsen en dan via het raam naar binnen te laden? :)
nah ja, dat zou kunnen, maar dan moet ik eerst een hijsbalk laten plaatsen :Y Das ook weer zo... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')