abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 16:36:35 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86604445
Het vorige deel: Slank # 1172 Leven op grote voet

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 19-09-2010 16:44:15 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 16:36:52 #2
70532 loveli
N
pi_86604457
neen O+
crap in = crap out
pi_86604486
Hoi.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86604514
Helleu.

Nienja, je hebt gelijk hoor. Dankjewel. :* Hihi, ik wilde het topic niet sluiten :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86604546
Nieuw topic.

Swietje, ben je net begonnen met je opleiding? Dan kan het ook gewoon alles bij elkaar zijn toch, je hebt veel ontwikkelingen doorgemaakt de laatste tijd en daarbij heb ik het idee dat je thuissituatie ook niet altijd de makkelijkste is. :*
pi_86604654
Hoi! Net terug van het feest waar we gisteravond zijn geweest. Moe en ontzettend brak, maar ik moet nog een verslag schrijven wat ik morgen in moet leveren. En over 2 uur ga ik weer naar Baardmans. :').

Alles ok hier met iedereen? Maria alleen in Leeds? En ik las over een onwijs stoere PF!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86604686
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Perruche het volgende:
Nieuw topic.

Swietje, ben je net begonnen met je opleiding? Dan kan het ook gewoon alles bij elkaar zijn toch, je hebt veel ontwikkelingen doorgemaakt de laatste tijd en daarbij heb ik het idee dat je thuissituatie ook niet altijd de makkelijkste is. :*
Net 3 weken ja. :{
  zondag 19 september 2010 @ 16:44:13 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86604737
Neen.... O+

DaD, ik ben zo blij voor je, je leven klinkt zo leuk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 19 september 2010 @ 16:45:51 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86604799
OT lijstje dan maar? :+

O: @ het hotel, bruine toast met jam, een soort mini-kaneelding en halve bol met chorizo, met jus en thee
L: @ Subway met het vriendje, een meatball marinara
T: een glas cola en een paar snoepjes
D: ehh ja _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet vanaaf denk ik gekookt of gebakken ei met een zakje gemengde groenten. Incluus broccoli!
T: misschien dan nog een bakje yoghurt ofzo? Misschien nog ergens heen? Weet ik nog niet!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86604935
Ik heb eigenlijk nu ik er over nadenk ook een dikke baggerlijst!

O: (heul laat!) 2 broodjes gebakken ei
T: 2 blokjes extra pure choco

Dat was het. Vanavond taco's en moet eigenlijk ervoor nog iets eten. Want begin nu te rammelen (vind je het gek?? :') nee!)
Het is ook echt zondag he!

Afwas is klaar! Was hangt! Huis opgeruimd!

Swiet! Geef niet op hoor! Je bent net 3 weken bezig, geef het even de tijd!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zondag 19 september 2010 @ 16:50:03 #11
236335 neen
schone schijn
pi_86604942
Nou, dat valt wel mee hoor ik ben best een sukkel maar goed. Ik zit nu bij m'n oma, ze is best wel aan het dementeren. Ze wist wel dat ik kwam en dus dacht ze "o dan moet ik Nederlands eten hebben" want toen ik 8 was had ik liever aardappels dan rijst maar goed. Spinazie dus, best lekker. En lumper gehad net dat was erg lekker.

quote:
Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Waarom staat er eigenlijk 058 achter je naam?

- Oh Maria, nu helemaal alleen voor het eerst in een lange tijd voor een langere tijd dan zeker? Komt goed.
- Swietje, loopt het qua opdrachten enzo op school wel lekker dan? Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tentamen? Of was jij dat niet.
het lijkt niet wat het is
pi_86604966
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef AKnynke het volgende:
Neen.... O+

DaD, ik ben zo blij voor je, je leven klinkt zo leuk!
Het is ook leuk. O+. Lang geleden dat ik tot diep in de nacht heb gedanst! En Baardmans is zo lief en complimenteus en zorgzaam en schattig.
pi_86605006
Heb je een eigen keuken(blokje) ofzo Maria? of een gedeelde keuken?
En is je kamer fijn? Zit je daar tussen de gewone studenten of hebben ze een apart gebouw voor international students?

sorry ik ben nieuwsgierig :+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86605018
Ik heb niet gelezen wat er met neen is, maar je kunt nooit vaak genoeg 'neen O+ ' posten, dus bij deze.
  zondag 19 september 2010 @ 16:52:02 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86605021
Dikke tût voor jou lieve Maria, jij ben super !

Swietje, probeer het over je heen laten komen en niet teveel nadenken.. Hoop dat het snel beter gaat :Y

Ben "voice of holland" aan het kijken... op zich wel leuk alleen sloot ik het topic :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 19 september 2010 @ 16:53:06 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86605056
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef neen het volgende:
Nou, dat valt wel mee hoor ik ben best een sukkel maar goed. Ik zit nu bij m'n oma, ze is best wel aan het dementeren. Ze wist wel dat ik kwam en dus dacht ze "o dan moet ik Nederlands eten hebben" want toen ik 8 was had ik liever aardappels dan rijst maar goed. Spinazie dus, best lekker. En lumper gehad net dat was erg lekker.
[..]

Waarom staat er eigenlijk 058 achter je naam?

- Oh Maria, nu helemaal alleen voor het eerst in een lange tijd voor een langere tijd dan zeker? Komt goed.
- Swietje, loopt het qua opdrachten enzo op school wel lekker dan? Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tentamen? Of was jij dat niet.
Oma's O+ Mijn oma vergeet ook steeds dat ik geen koffie drink en soms noemt ze me bij de naam van mn nicht en denkt ze dat ik ooit in Canada woonde. Desalniettemin is ze erg lief!

En ja, voor het eerst in tijden echt alleen ja :@ Althans, thuis ben ik vaak overdag alleen, maar dan weet ik dat het vriendje gewoon thuis komt in de avond. Of ik ga naar vrienden, of sporten ofzo. Nu moet ik het allemaal even uitvogelen nog Ik heb sowieso nog nooit écht op mezelf gewoond :@ :') Dus misschien is dit hoe dan ook wel een goeie ervaring!
pi_86605127
Neen O+
DaD O+
Hihi

Ik geef ook niet op. Het voelt alsof dit dé opleiding voor mij is dus ik stop echt niet als het pittig wordt.. Het leven gaat niet altijd over rozen. :')
pi_86605204
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is ook leuk. O+. Lang geleden dat ik tot diep in de nacht heb gedanst! En Baardmans is zo lief en complimenteus en zorgzaam en schattig.
Oooh ik ben echt een sucker for luv O+ Tot diep in de nacht dansen :Y)
Baardamans *O* Baardmans *O* en Devilnogwat natuurlijk *O*

En Swiet :*
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
  zondag 19 september 2010 @ 16:58:47 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86605247
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef Blurred86 het volgende:
Heb je een eigen keuken(blokje) ofzo Maria? of een gedeelde keuken?
En is je kamer fijn? Zit je daar tussen de gewone studenten of hebben ze een apart gebouw voor international students?

sorry ik ben nieuwsgierig :+
Nieuwsgierigheid is goed, dan heb ik een legitiem excuus om van alles te vertellen :D

Ik deel de keuken met mijn kamergenootjes, ik heb er 4 - als het goed is een Indiër uit Nepal, een Indonesische, een Chinese en nog een Indiër? Zoiets! Het ruikt op de gang ook erg kruidig :+ Ik moet zo eens zien waar ik mn spullen kan stallen, want wat mijn Indonesische kamergenootje net liet zien van de keuken stond stampvol :o Dus maar een eigen hoekje in de kast en koelkast creëren :P

Mijn kamertje is wel okay, het is heel basic, dus it serves its purpose! :+ Het is een klein kamertje met een kledingkast, bureau + stoel, bed en nachtkastje. Oh en een boekenplankje, bureaulamp en prikbord! Ik zal anders binnenkort wel een paar foto's uploaden :Y

Volgens mij zitten in dit gebouw voornamelijk international students, omdat dit gebouw veelal voor maar 1 semester is. Ik heb wel al een Brits meisje ontmoet die hier onder me woont, die gaat volgend semester op exchange dus die had ook maar 1 semester een kamer in Leeds nodig.

Oei heel verhaal :+
pi_86605266
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
:W

Die Neen. Wordt op handen gedragen. Helemaal na het verhaal over je oma.
  zondag 19 september 2010 @ 16:59:22 #22
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86605268
sorry!! ik was de hele avond en vandaag niet op internet!!! :o

Het is nu een beetje laat denk ik, maar zullen we wat concreters plannen voor volgend weekend anders? Dan pm ik ook een adres door en spreken we een tijd af? Wie wil is welkom?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 19 september 2010 @ 16:59:23 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86605270
Oh DaDtje dat klinkt goed! O+
pi_86605299
groetjes uit Doetinchem :W
Ja doei.
  zondag 19 september 2010 @ 17:00:35 #25
277802 _Calimero_
pi_86605304
:W naar Maria! je kunt het wel alleen daar, zal even wennen zijn, maar jij maakt vast snel nieuwe vriendjes :Y

en PF wat ben je een heldin! Waren er maar meer mensen zo dapper op deze wereld _O_

en ik wilde nog ergens op reageren maar vergeten.,.
  zondag 19 september 2010 @ 17:01:24 #26
277802 _Calimero_
pi_86605325
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nice, klinkt als eentje die langer mag blijven O+
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:01:46 #27
70532 loveli
N
pi_86605341
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef _Calimero_ het volgende:
sorry!! ik was de hele avond en vandaag niet op internet!!! :o

Het is nu een beetje laat denk ik, maar zullen we wat concreters plannen voor volgend weekend anders? Dan pm ik ook een adres door en spreken we een tijd af? Wie wil is welkom?
Dan kan ik niet :'(
crap in = crap out
pi_86605358
jammer cali :o maar niet volgend weekend dan ben ik er niet :7
  zondag 19 september 2010 @ 17:02:28 #29
277802 _Calimero_
pi_86605370
Andere avond mag ook? een donderdag of vrijdagavond kan ook?
roept u maar, i'm very flexible :s)
  zondag 19 september 2010 @ 17:03:14 #30
277802 _Calimero_
pi_86605391
Tenzij jullie nu nog willen komen, dat mag wat mij betreft ook hoor, ik ben zu hause, had een halve afspraak met een kennis, die moet ik dan alleen even afbellen (dus dan moet ik het wel even weten.. maar kan makkelijk, zoveel zin had ik daar toch al niet in..)
  zondag 19 september 2010 @ 17:04:28 #31
277802 _Calimero_
pi_86605443
ik heb vandaag last fm geluisterd, best handig,maar nu zijn mijn gratis trials op. Zal ik lid worden? heeft iemand dat?
  zondag 19 september 2010 @ 17:04:39 #32
277802 _Calimero_
pi_86605449
4 op een rij *O*
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:04:46 #33
70532 loveli
N
pi_86605456
Heb net anderen afgewezen met de mededeling dat ik iets met vriendinnen ging doen, dus als ik vanavond alleen thuis zit geloven ze niet dat ik vriendinnen heb :')
crap in = crap out
pi_86605478
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Andere avond mag ook? een donderdag of vrijdagavond kan ook?
roept u maar, i'm very flexible :s)
je moet het niet helemaal voor mij omgooien hoor :o
maar van vrijdag-zondag ben ik op kamp,
donderdag eet ik vaak met bootgenootjes maarrrr dat kan ook een keer niet! al hoewel ik er dit weekend ook al niet bij ben

eh.... dinsdag :P?
pi_86605482
Cali, waar woon je dan? O-)
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:05:55 #36
70532 loveli
N
pi_86605495
Oh, dinsdag heb ik wsch per ongeluk een vrije avond.
crap in = crap out
pi_86605497
cali kan ik parkeren bij jou? ik heb geen zin in OV :7
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:06:39 #38
70532 loveli
N
pi_86605519
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
cali kan ik parkeren bij jou? ik heb geen zin in OV :7
^^

PF, dan mag je geen rum in je choco!
crap in = crap out
pi_86605530
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nieuwsgierigheid is goed, dan heb ik een legitiem excuus om van alles te vertellen :D

Ik deel de keuken met mijn kamergenootjes, ik heb er 4 - als het goed is een Indiër uit Nepal, een Indonesische, een Chinese en nog een Indiër? Zoiets! Het ruikt op de gang ook erg kruidig :+ Ik moet zo eens zien waar ik mn spullen kan stallen, want wat mijn Indonesische kamergenootje net liet zien van de keuken stond stampvol :o Dus maar een eigen hoekje in de kast en koelkast creëren :P

Mijn kamertje is wel okay, het is heel basic, dus it serves its purpose! :+ Het is een klein kamertje met een kledingkast, bureau + stoel, bed en nachtkastje. Oh en een boekenplankje, bureaulamp en prikbord! Ik zal anders binnenkort wel een paar foto's uploaden :Y

Volgens mij zitten in dit gebouw voornamelijk international students, omdat dit gebouw veelal voor maar 1 semester is. Ik heb wel al een Brits meisje ontmoet die hier onder me woont, die gaat volgend semester op exchange dus die had ook maar 1 semester een kamer in Leeds nodig.

Mooi, zo zijn we allebei blij! :D En foto's vind ik ook leuk!
Vind het echt zo stoer van je! Ik wil ook naar de UK (vanaf maart ongeveer) maar ik heb nog geen emails verstuurd voor een stageplaats want stiekem vind ik het doodeng :@
Maar goed, ik heb nu toch niet echt meer iets (of iemand eigenlijk) die me hier houdt, dus dat excuus valt in ieder geval al weg.. Misschien deze week toch maar een paar mailtjes sturen!
  zondag 19 september 2010 @ 17:07:11 #40
277802 _Calimero_
pi_86605538
Ja, zondags kost dat ook geen geld geloof ik! het is wel tres makkelijk met ov hoor, je loopt het station uit en dan nog 3 min lopen dan ben je er al
pi_86605545
ja maarrrr ik ben nu bij mijn ouders nog dat duurt zo lang
  zondag 19 september 2010 @ 17:07:43 #42
277802 _Calimero_
pi_86605551
okay, ik ga even afbellen dan ok?
gezellie oO<
pi_86605557
Klinkt tof allemaal, Maria! Het zal inderdaad best even wennen zijn, maar hopelijk ga je er vooral heel erg van genieten. :).
pi_86605567
oh volgend weekend kan ik wel denk ik! :D dan moet ik alleen nog even moed verzamelen :@

edit: nevermind :')
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:09:59 #45
70532 loveli
N
pi_86605619
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:07 schreef _Calimero_ het volgende:
okay, ik ga even afbellen dan ok?
gezellie oO<
Dus vanavond? *fohnt haar snel*
crap in = crap out
pi_86605636
Ons avond eten is klaar. We hadden trek We eten taco's.

Ow en de vijver hier achter onze flat is buiten zn oevers getreden. :P
pi_86605654
Of ik ga met de auto naar mijn zimmer (15 minuten ipv 55) und dan ga ik 15 minuutjes in de trein! en dan slaap ik thuis en dan ga ik maandagochtend met de auto naar mijn ouders om daar naar de GGD te gaan om naar mijn letsel te kijken en dan ga ik terug. Dus dan kan ik choco drinken met rum en misschien ook nog naar het afscheid van een vriend van mij die in Engeland gaat wonen voor een jaar. Maar het is meer een kennisvriend en hij woont sowieso al niet in Nederland dus ik Hmm.... Ja dat is wel een plan!!! Alleen heb ik 1 lens in dus ik ben een beetje scheel.
O en ik moet ook nog 3 wassen doen en ik zie er een beetje zmutzig uit omdat ik wakker gebeld ben door de polizei om 9.00 omdat ik om 7.00 ging slapen.

Samenvatting: Ja leuk ik kom!! er zijn geen problemen!!
  zondag 19 september 2010 @ 17:11:24 #48
277802 _Calimero_
pi_86605657
Vanavond it is!
niet teveel fohnen, het is zondag, anders moet ik straks ook nog mijn haar en make up gaan fixen, en daar ben ik te lui voor :+
pi_86605663
We hadden trek. We eten taco's? HUH? :P
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:12:22 #50
70532 loveli
N
pi_86605693
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of ik ga met de auto naar mijn zimmer (15 minuten ipv 55) und dan ga ik 15 minuutjes in de trein! en dan slaap ik thuis en dan ga ik maandagochtend met de auto naar mijn ouders om daar naar de GGD te gaan om naar mijn letsel te kijken en dan ga ik terug. Dus dan kan ik choco drinken met rum en misschien ook nog naar het afscheid van een vriend van mij die in Engeland gaat wonen voor een jaar. Maar het is meer een kennisvriend en hij woont sowieso al niet in Nederland dus ik Hmm.... Ja dat is wel een plan!!! Alleen heb ik 1 lens in dus ik ben een beetje scheel.
O en ik moet ook nog 3 wassen doen en ik zie er een beetje zmutzig uit omdat ik wakker gebeld ben door de polizei om 9.00 omdat ik om 7.00 ging slapen.

Samenvatting: Ja leuk ik kom!! er zijn geen problemen!!
_O_
crap in = crap out
pi_86605697
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Leuk juist om te lezen! Klinkt goed en wat zal het spannend zijn!! Het levert vast mooie verhalen op voor ooit.
pi_86605726
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:12 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_
Ja ik zie geen beren in mijn verhaal maar ik snap dat een non chaoot denkt: omg!
pi_86605752
[quote]Op zondag 19 september 2010 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja ik zie geen beren in mijn verhaal maar ik snap dat een non chaoot denkt: omg!
[/quote

Ik vind het vooral herkenbaar :P
pi_86605758
Ik snap er niks van P.f :D
  zondag 19 september 2010 @ 17:14:38 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86605760
Cali: veel plezier met je slankie-housewarming dan! :D En ik hoop maar dat er hier mensen zijn die me aardig vinden, dat maakt het vast leuker! :o

Blurred: oe tof! ja ik snap wat je bedoelt, ik heb ook heel lang niks ondernomen omdat het idee me te eng leek en nu zit ik er ineens al :') :D Heb weinig bij de engheid stilgestaan tijdens het regelen, vandaar misschien dat het nu even insloeg :+ Waar in de UK wil jij heen, en wat wil je dan doen? Ook studeren? :7

DaD: ik ga mn best doen!

Oe misschien nog even langs de posterverkoop :9 Kamertje personificeren! Maar die is nog maar 45 mins. Eens zien of ik dat nog red.
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:17:03 #56
70532 loveli
N
pi_86605835
Hoe laat en moeten er nog boodschappen gehaald worden? (melk, rum, appeltaart) Lokale supermarkt is nog even open.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 19-09-2010 17:27:01 ]
crap in = crap out
pi_86605878
Moet verzinnen wat we gaan eten. Geen inspiratie en geen trek, want net hele zak rijstcookies opgegeten. *burp* Laatste is niet echt lekker-lekker, ik weet het, maar altijd beter dan een zak chips.

Oh wat leuk vanaaf naar Calimero! Maak er een goei avondje van.
  zondag 19 september 2010 @ 17:23:02 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86606044
Zo, twee lessen Zweeds geleerd. Nu mag ik relaxen van mezelf.
pi_86606079
Lijstje:

O: yoghurt muesli banaan
T: boterham pindakaas
L: twee boterhammen pindakaas, halve komkommer
T: 175 gr rice cookies
D:?

Gister is het overdag goed gegaan, maar 's avonds minder. En dan is minder in deze een understatement. Vandaag wave ik dan ook met the flag.
pi_86606106
Ja wat zal ik meenemen en waar moet ik heen :D?
pi_86606113
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:23 schreef AKnynke het volgende:
Zo, twee lessen Zweeds geleerd. Nu mag ik relaxen van mezelf.
Hoe staat het met de muffins? :9~
  zondag 19 september 2010 @ 17:25:08 #62
277802 _Calimero_
pi_86606129
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:17 schreef loveli het volgende:
Hoe laat en moeten er nog boodschappen gehaald worden? (melk, rum, appeltaart) Lokale upermarkt is nog even open.
hoe laat wil je hier zijn?
hier is de Appie tot 21.00 open, maar weet niet of ze appeltaart en rum hebben (sterke drank niet toch?)
Melk heb ik in huis, net gekocht!
  zondag 19 september 2010 @ 17:25:48 #63
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86606148
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:24 schreef nienja het volgende:

[..]

Hoe staat het met de muffins? :9~
Dat was Moblo. Ik heb gister 2 smeltende chocoladekoekjes gegeten, en die zelf ook opgegeten. Ik was gisteravond misselijk!

Vandaag zat ik te overwegen om kaneelbrood te maken, maar toch maar niet gedaan. Gebrek aan een weegschaal maakt bakken lastig...
pi_86606181
Maria klinkt heel erg leuk!

Ik ga even heroes kijken O+
pi_86606200
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanavond it is!
niet teveel fohnen, het is zondag, anders moet ik straks ook nog mijn haar en make up gaan fixen, en daar ben ik te lui voor :+
Veel plezier cali! Wie komen er nou allemaal? *nieuwsgierig is
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:28:27 #66
70532 loveli
N
pi_86606220
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hoe laat wil je hier zijn?
hier is de Appie tot 21.00 open, maar weet niet of ze appeltaart en rum hebben (sterke drank niet toch?)
Melk heb ik in huis, net gekocht!
Ff kijken... ik kan nog heel snelom 18 uur bij vrienden meeleechen met eten :') en dan in de trein/auto stappen. Woon je bereikbaar met de auto of is de trein het slimst?
crap in = crap out
pi_86606221
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cali: veel plezier met je slankie-housewarming dan! :D En ik hoop maar dat er hier mensen zijn die me aardig vinden, dat maakt het vast leuker! :o

Blurred: oe tof! ja ik snap wat je bedoelt, ik heb ook heel lang niks ondernomen omdat het idee me te eng leek en nu zit ik er ineens al :') :D Heb weinig bij de engheid stilgestaan tijdens het regelen, vandaar misschien dat het nu even insloeg :+ Waar in de UK wil jij heen, en wat wil je dan doen? Ook studeren? :7

Ik kan me niet voorstellen dat er geen mensen zijn die je aardig vinden hoor! *;

Weet nog niet waar, ik denk aan Aberdeen (naar mijn schotse roots :+), of dublin of cambridge, daar zitten goeie research instituten voor mijn vakgebied.. wil idd voor studie gaan dus maar dan niet om vakken te volgen maar om stage te lopen.. Als iemand me wil hebben tenminste :')
  zondag 19 september 2010 @ 17:30:18 #68
277802 _Calimero_
pi_86606293
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ff kijken... ik kan nog heel snelom 18 uur bij vrienden meeleechen met eten :') en dan in de trein/auto stappen. Woon je bereikbaar met de auto of is de trein het slimst?
Kan allebei, heb je het adres gegeven, kijk maar even op google maps!
Er zijn wel voldoende parkeerplekken meestal hier, dus dat is geen probleem.
pi_86606319
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dat was Moblo. Ik heb gister 2 smeltende chocoladekoekjes gegeten, en die zelf ook opgegeten. Ik was gisteravond misselijk!

Vandaag zat ik te overwegen om kaneelbrood te maken, maar toch maar niet gedaan. Gebrek aan een weegschaal maakt bakken lastig...
Gevalletje klok horen luiden. Chocoladekoekjes. Hmmm. Heb gister daimdingetjes op. Ook uit Zweden. Temninste dat vermoed ik, omdat Ikea het verkoopt.
Maar nu weet ik het weer. Kaneelbrood. Lekker lijkt me. Geen weegschaal is onhandig als je baklustig bent. Hoewel het qua lijnen misschien beter is.
pi_86606368
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanavond it is!
Shit, want ik had volgende week vrijdag of zondag wel gekund! :'( Veel plezier, though!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86606388
Ik heb rum!
  zondag 19 september 2010 @ 17:34:09 #72
277802 _Calimero_
pi_86606428
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Shit, want ik had volgende week vrijdag of zondag wel gekund! :'( Veel plezier, though!
nou als er nog meer mensen volgende week vrijdag of zondag kunnen, doen we toch gewoon een 2e deel dan? Ik ben niet zo moeilijk :) Moet het alleen wel van tevoren weten, als ik het ga vrijhouden, aangezien er vaak nog andere sociale dingen op stapel staan ;)
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 17:35:55 #73
70532 loveli
N
pi_86606498
Ik heb amaretto en drambuie, maar denk dat ik de auto neem. En natuurlijk slagroom.
crap in = crap out
  zondag 19 september 2010 @ 17:36:49 #74
277802 _Calimero_
pi_86606523
ik haal nog wel een pak chocolademelk dan ok?
ik heb geen appeltaart, wel chocolate chip-cookies :+
  zondag 19 september 2010 @ 17:37:29 #75
277802 _Calimero_
pi_86606546
nu ben ik studeren! als er nog iets dringends is moeten jullie maar bellen/smsen oO<
pi_86606709
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

nou als er nog meer mensen volgende week vrijdag of zondag kunnen, doen we toch gewoon een 2e deel dan? Ik ben niet zo moeilijk :) Moet het alleen wel van tevoren weten, als ik het ga vrijhouden, aangezien er vaak nog andere sociale dingen op stapel staan ;)
Ja volgende weeeeeeeeeek *O*
pi_86606721
Volgende week had ik niet gekund, dus dit is leuk zo :)
Nog dingen die ik mee kan nemen?
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:37 schreef _Calimero_ het volgende:
nu ben ik studeren! als er nog iets dringends is moeten jullie maar bellen/smsen oO<
Wacht, nog één ding! PM :P
pi_86606835
Ik kom misschiennn vanavond ook... :+
pi_86606966
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:47 schreef Swietje het volgende:
Ik kom misschiennn vanavond ook... :+
Leuk!
pi_86607047
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oeh, zou leuk zijn! Wie kan? B-)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86607113
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik :P
pi_86607168
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Zoek een Amerikaans recept, die werken niet met gewichten maar met inhoudsmaat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86607187
:W

Ik ga vanavond niet komen. Heb een baaldag. Pluspunt: ik ben een leuk nieuw jurkje rijker. Nieuwe pumps niet, vond 60,- een beetje te veel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86607197
Ja we hadden trek dus we eten taco's. Normaal doen we avondeten pas tussen 19.00 en 20.00 en nu dus al om 17.00 klaar maken! Dus was beetje vroeg!

En Cali, waar woon je ook alweer nu? Richting Arnhem die kant op of zit ik nu heul fout.
Ik vind altijd zo lastig te onthouden, waar iedereen precies woont. Behalve Neen en Vik, op de een of andere manier!
Veel plezier iig!
pi_86607201
Volgende week zondag is geen probleem, dan vind ik het leuk om langs te komen :)
pi_86607217
Mooi, maar helaas al afgelopen :o!
pi_86607293
  zondag 19 september 2010 @ 18:06:31 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86607327
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoek een Amerikaans recept, die werken niet met gewichten maar met inhoudsmaat.
ik weet het. Maar, dan moet je ook die inhoudsmaat hebben, en die heb ik ook niet...In m'n volgende huisje (over 2 weken) hoop ik wel.
pi_86607339
Wat een lap tekens ewelina!
pi_86607383
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:04 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
minifotootje!
  zondag 19 september 2010 @ 18:09:33 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86607413
Ik wil eigenlijk naar de film vanavond, maar ik ben moe, dus ik blijf maar thuis. Bovendien willen we Penoza zien :P. Wellicht later deze week een keer. Minidutjes midden op de dag zijn geen goed idee :N.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 september 2010 @ 18:10:21 #92
236335 neen
schone schijn
pi_86607433
He Viking, je vergeet toch niet dat Nachtwacht zo de samenvattingen moet zien he.
pi_86607517
'ik heb het' :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86607563
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

minifotootje!
Enige plaatje dat ik kan vinden.
  zondag 19 september 2010 @ 18:15:47 #95
277802 _Calimero_
pi_86607573
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:01 schreef j.t het volgende:
Ja we hadden trek dus we eten taco's. Normaal doen we avondeten pas tussen 19.00 en 20.00 en nu dus al om 17.00 klaar maken! Dus was beetje vroeg!

En Cali, waar woon je ook alweer nu? Richting Arnhem die kant op of zit ik nu heul fout.
Ik vind altijd zo lastig te onthouden, waar iedereen precies woont. Behalve Neen en Vik, op de een of andere manier!
Veel plezier iig!
In het midden woon ik en het begint met een U ;)
pi_86607585
Veel plezier voor de mensen die naar Cali gaan!

Nu ook zin in appeltaart :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86607599
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Enige plaatje dat ik kan vinden.
Heb je geen link naar de online shop ofzo?
  zondag 19 september 2010 @ 18:18:15 #98
331 Merel
Be here now.
pi_86607640
Veel plezier vanavond Cali en loveli en Pief!

Ik ben net terug van werkdinges. En doodmoe. Ik wil m'n blij terug :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zondag 19 september 2010 @ 18:19:06 #99
70532 loveli
N
pi_86607665
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:18 schreef Merel het volgende:
Veel plezie vanavond Cali en loveli en Pief!

Ik ben net terug van werkdinges. En doodmoe. Ik wil m'n blij terug :(
Niet meerijden?
crap in = crap out
  zondag 19 september 2010 @ 18:20:01 #100
331 Merel
Be here now.
pi_86607695
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:19 schreef loveli het volgende:

Niet meerijden?
Ja zat eraan te denken, maar ben echt te moe en onblij en niet meer in staat tot IRL intermenselijk contact vandaag.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86607747
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:04 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens o.a. dit besteld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jurkjes & vesten O+
pi_86607750
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef V1z0R het volgende:
'ik heb het' :')
?
pi_86607775
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je geen link naar de online shop ofzo?
Nee, hij staat niet meer op de webshop van zowel VILA zelf als wehkamp en Otto heeft hem ook niet.
pi_86607801
Iedereen heel veel plezier vanavond met de mini-meet! *O*

Ik moet nog een uurtje of twee voorbereiden voor morgen. Denk dat ik lekker vroeg naar bed ga. Manlief was afgelopen week ziek, geloof dat hij me heeft aangestoken. Hij deelt zo graag *;
pi_86607804
Ik had trouwens een heel leuk vest aan bij de WE, was maar een tientje, maar het kriebelde zo verschrikkelijk dat ik het toch maar niet gekocht heb. Anders trek ik het toch niet aan.
pi_86607821
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, hij staat niet meer op de webshop van zowel VILA zelf als wehkamp en Otto heeft hem ook niet.
Oh jammer, voor zover ik op het minifotootje kan zien, lijkt het me erg leuk. Fotootje maken als je 'm binnen hebt :D
pi_86607845
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

?
:D
Is van de reclame van Eredivisie Live, dan hoef je niet zoals neen zegt de samenvattingen te kijken :P
pi_86607866
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Is van de reclame van Eredivisie Live, dan hoef je niet zoals neen zegt de samenvattingen te kijken :P
Oh. Niet zo spannend als ik had gehoopt :')
pi_86607941
Coco, wat een leuke dingetjes heb je besteld! :) Vooral dat 2e jurkje O+
  zondag 19 september 2010 @ 18:30:34 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86607985
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
jurkjes & vesten O+
oeh, volgende week krijg ik m'n eeste salaris, en dan ga ik zooo shoppen in Stockholm...Ik heb zo weinig kleren nu, ik kijk er echt naar uit!
pi_86608020
Mijn ovenschotel is klaar :9~
pi_86608051
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh. Niet zo spannend als ik had gehoopt :')
Sorry! :@

SPOILER
pi_86608143
SPOILER
Riem hoorde er oorspronkelijk niet bij, er zat er eentje bij met een saaie zilveren sluiting maar die heb ik vervangen. Ga hem dragen met een zwarte panty met barokprint en pumps of laarzen.

Geen flatterende foto zie ik nu ;(
pi_86608191
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:37 schreef Ewelina het volgende:
SPOILER
Riem hoorde er oorspronkelijk niet bij, er zat er eentje bij met een saaie zilveren sluiting maar die heb ik vervangen. Ga hem dragen met een zwarte panty met barokprint en pumps of laarzen.

Dat is hetzelfde jurkje? Met panty/maillot en pumps/laarzen lijkt 'ie me heel leuk! :Y
pi_86608199
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde jurkje? Met panty/maillot en pumps/laarzen lijkt 'ie me heel leuk! :Y
Ja :Y
pi_86608219
quote:
SPOILER

Hoezo niet? Lijkt alsof je ellenlange benen hebt!
pi_86608253
Leuk jurkje Ewelina!
Bij mij zou die V hals ergens bij m'n navel uitkomen :')
pi_86608265
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk dat ze haar witte benen bedoelt. Gok ik. Dat zou ik zelf namelijk vinden bij zo'n foto van mezelf :+
Anders zie ik ook niks onflatteus (en persoonlijk vind ik die witte benen niet erg, maar bij mezelf zou ik dat dan weer wel vinden, lol).

*is zelf een wit scharminkel*
pi_86608275
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik vind ze dik, lomp en kort ogen op de foto. Maar dat komt vast omdat ze er niet helemaal op staan. Wit vind ik niet erg, daar ben ik aan gewend. :+
pi_86608280
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef Swietje het volgende:
Leuk jurkje Ewelina!
Bij mij zou die V hals ergens bij m'n navel uitkomen :')
LOL!

Bij mij ook inderdaad ;(
pi_86608305
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind ze dik, lomp en kort ogen op de foto. Maar dat komt vast omdat ze er niet helemaal op staan.
Oh, nee joh! Ik kon alleen ontdekken dat ze witter leken dan de rest van jou. Niks diks, lomps of korts aan te ontdekken O+
pi_86608332
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

LOL!

Bij mij ook inderdaad ;(
:'( Ja. Snif.

Wit rulezzzz. 8-)
pi_86608406
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Nice!! En ben je afgevallen of heb je je spiegel zo opgeplakt dat 'ie je oprekt? Ik spiekte in het lijstje en je staat er even niet in.
alles behalve. de spiegels maken me korter... er is bij elke plakgrens een stukje van een paar cm uit mij geknipt...

en ik ben aangekomen... weeg denk ik weer 105 ongeveer... dus ja...

maar blijkbaar zie ik er wel goed uit dus daar houd ik me dan maar aan vast :P

(het is wel de bedoeling dat er wat af gaat... psyq is weer begonnen, en als deze debiele drie weken met koorproject voorbij zijn ga ik weer sporten, mn kleren liggen al op school :') )
Kwak
pi_86608430
verder heb ik een topic gemist dat geloof ik heel spannend was en zie ik dat er een meet is vanavond?

have fun *O*

ik ben ziek -O- en vriendje ook (die is bij zn ouders) en we hebben er allebei geen tijd voor, dus ik ga even miserabel zitten zijn op de bank nu...
Kwak
pi_86608444
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sorry! :@

SPOILER
Komt dat niet uit een boek???

UTRECHT! Ben ik de eerste die het raad???? O-) :s)

We kijken een stoner film: half baked ... hij is bijna af. _O-
pi_86608457
Kwak, het gaat niet om de kilo's ^O^ Het gaat om hoe je eruit ziet en dat is top :Y
pi_86608481
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:47 schreef kwakz0r het volgende:
verder heb ik een topic gemist dat geloof ik heel spannend was en zie ik dat er een meet is vanavond?

have fun *O*

ik ben ziek -O- en vriendje ook (die is bij zn ouders) en we hebben er allebei geen tijd voor, dus ik ga even miserabel zitten zijn op de bank nu...
Awww, beterschap!! :*
pi_86608484
Oh en beterschap Kwak :*
pi_86608663
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:48 schreef j.t het volgende:

[..]

Blijkbaar, is dus ook verfilmd. Nederlandse films :')

Dave Chapelle FTW!
'Look here nigger! That there's my girl! Anyone have sex with my sister it's gonna be me!' _O-
pi_86608723
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik weet het. Maar, dan moet je ook die inhoudsmaat hebben, en die heb ik ook niet...In m'n volgende huisje (over 2 weken) hoop ik wel.
Je hebt geen kopje, lepel, theelepel?
SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 september 2010 @ 19:00:47 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86608773
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt geen kopje, lepel, theelepel?
SPOILER
Ja, kopjes en theelepels heb ik wel. Maar, mijn ervaring is dat een amerikaanse cup heel wat anders is dan een kopje hier. Ze gebruiken er daar speciale, universele cups en teaspoons voor. Die dingen heb ik ook wel, maar liggen ergens in Nederland in een doos...
pi_86608806
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:47 schreef kwakz0r het volgende:

Beterschap! :* Zou gewoon lekker even niksen, ontspannen en een warme douche nemen O+ Ziek zijn duurt meestal het kortst wanneer je het goed uitziekt.
pi_86609229
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:00 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, kopjes en theelepels heb ik wel. Maar, mijn ervaring is dat een amerikaanse cup heel wat anders is dan een kopje hier. Ze gebruiken er daar speciale, universele cups en teaspoons voor. Die dingen heb ik ook wel, maar liggen ergens in Nederland in een doos...
Speciale universele gedefinieerde lepels en theelepels gelden ook voor Nederlandse recepten, daar hou ik me nooit aan.
Het voordeel van een recept in cups is dat je -ongeacht de exacte grootte van je cupje- de verhoudingen altijd kloppend kan houden.

Ik was de afgelopen dagen aan het inmaken, allemaal van die recepten met "8 komkommers" of "2 grote aubergines". Wat heb ik nou aan zulke aanduidingen? Wat Nederlanders een kleine aubergine vinden, vindt een Turk een veel te grote smakeloze spons. Mijn komkommers waren van kleingeschapen tot monsterachtig. In een van de boekjes stond vervolgens ook een Amerikaans recept, met de opmerking " wel wat wonderlijk van maten en gewichten" maar wat een helderheid! Een litermaat dit, 1/2 litermaat dat, kind kan de was doen!
  zondag 19 september 2010 @ 19:20:51 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86609331
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Speciale universele gedefinieerde lepels en theelepels gelden ook voor Nederlandse recepten, daar hou ik me nooit aan.
Het voordeel van een recept in cups is dat je -ongeacht de exacte grootte van je cupje- de verhoudingen altijd kloppend kan houden.

Ik was de afgelopen dagen aan het inmaken, allemaal van die recepten met "8 komkommers" of "2 grote aubergines". Wat heb ik nou aan zulke aanduidingen? Wat Nederlanders een kleine aubergine vinden, vindt een Turk een veel te grote smakeloze spons. Mijn komkommers waren van kleingeschapen tot monsterachtig. In een van de boekjes stond vervolgens ook een Amerikaans recept, met de opmerking " wel wat wonderlijk van maten en gewichten" maar wat een helderheid! Een litermaat dit, 1/2 litermaat dat, kind kan de was doen!
ja, klopt. Ik bak ook heel vaak op gevoel, zeker als ik zaken al wat vaker gemaakt heb. En inderdaad, het amerikaanse systeem is vaak heel handig, scheelt een boel wegen enzo...Maar ik vind, zeker bij bakwerk, het wegen altijd veel precieser en preciesie is vaak ook nodig bij bakwerk..

Ach, geen kaneelbrood maken was ook wel goed voor me, vandaag! :)
  zondag 19 september 2010 @ 19:29:24 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86609600
Leuk jurkje Ewelina. Draag je eigenlijk ook weleens rokjes tot op de knie? Volgens mij staan die je ook heel mooi :Y

Mijn t. vanmiddag was twee stukken apfelstrudel. Mijn D. is dus yoghurt met aardbeitjes geworden :') . Vol.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86609674
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
jurkjes & vesten O+
Leuke dingen!
Ik zoek ook zo'n lang vest maar een beetje donkergeel.
pi_86609750
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, klopt. Ik bak ook heel vaak op gevoel, zeker als ik zaken al wat vaker gemaakt heb. En inderdaad, het amerikaanse systeem is vaak heel handig, scheelt een boel wegen enzo...Maar ik vind, zeker bij bakwerk, het wegen altijd veel precieser en preciesie is vaak ook nodig bij bakwerk..

Ach, geen kaneelbrood maken was ook wel goed voor me, vandaag! :)
Zo is dat. Alweer een weekend bijna om. Ben je alweer wat verzoend met de koele Zweden?

Ben je een sauna-liefhebber trouwens? Je gaat naar een huis met sauna toch? Binnenkort, zodat je af en toe de winterkou uit de botten kan stoken?
Ik ben opgevoed in huizen-met-sauna's, tegenwoordig vind ik er weinig meer aan. Voordeel van de opvoeding is wel dat ik verdomde weinig zweet :').
pi_86609885
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk jurkje Ewelina. Draag je eigenlijk ook weleens rokjes tot op de knie? Volgens mij staan die je ook heel mooi :Y

Ja, die draag ik ook regelmatig :Y Moet alleen nog wat truitjes kopen om er op te dragen.
pi_86609991
File op zondagavond :o?
Maar goed, stap nu in der trein!
  zondag 19 september 2010 @ 19:41:34 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86610056
tvp, heb heel wat terug te lezen!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 19 september 2010 @ 19:42:34 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86610090
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:48 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik denk dat het een gebaseerd is op het - door hemzelf bedachte - grafschrift van Vondel: "Hier ligt Vondel zonder rou, hij is gestorven van de kou" :P
Niet meer actief op Fok!
pi_86610108
Ben bijna bij cs!
pi_86610230
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja zat eraan te denken, maar ben echt te moe en onblij en niet meer in staat tot IRL intermenselijk contact vandaag.
Je hoeft niets te zeggen alleen drambui te drinken :9~
pi_86610282
ik zit met zingende en smakkende kinderen in de stilte coupé :'(
pi_86610338
Ga terug zingen en smakken :P
pi_86610353
Oh en ik kan dus niet komen want zuslief is nog niet thuis :'( en kan de beesies niet alleen laten.. :{
  zondag 19 september 2010 @ 19:51:28 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86610388
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zit met zingende en smakkende kinderen in de stilte coupé :'(
:D Dat klinkt als mijn omschrijving van de hel.
  zondag 19 september 2010 @ 19:52:46 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86610427
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef Swietje het volgende:
Oh en ik kan dus niet komen want zuslief is nog niet thuis :'( en kan de beesies niet alleen laten.. :{
He Swietje, jij kon toch niet lopen? Of vergis ik me nu? Hoe beweeg jij je eigenlijk van A naar B over langere afstanden? Kan je wel autorijden?
  zondag 19 september 2010 @ 19:56:37 #149
236335 neen
schone schijn
pi_86610560
O: koffie
L: 2 witte bolletjes met hagelslag, 2 bekers melk
T: appel, sinaasappel, 2 lempers, koffie, glaasje limonade
D: aardappels met spinazie en een karbonaadje :~
T: koffie
pi_86610571
Ik ben ergens anders gaan zitten.
Er kwam een voormalig dakloze van de regenboogstichting net zijn verhaal doen in de trein en ik zei als enige iets terug. Dus toen voelde iedereen zich verplicht om iets te geven.. Ik ken die hele stichting niet?
pi_86610597
Wat voor beessies heb je dan?
pi_86610603
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

He Swietje, jij kon toch niet lopen? Of vergis ik me nu? Hoe beweeg jij je eigenlijk van A naar B over langere afstanden? Kan je wel autorijden?
Zo'n karretje op wieletjes met 'n motortje :P
En ik zou kunnen autorijden als m'n aanpassingen vergoed zouden worden of als ik een flinke smak met geld had. :')
pi_86610630
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor beessies heb je dan?
Poezels met kleine poezels O+
pi_86610675
Maar je woont in Leiden toch? Zou je dan met de trein gaan? Hoe kom je dan op het opstapje? Of zou je alles rijden?
  zondag 19 september 2010 @ 19:59:39 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86610684
Oke. Ik dacht dat je misschien nog een beetje kon lopen. En hoe doe je dat dan als je naar de eerste etage moet of de kelder en er is geen lift? Moeten mensen je dan dragen? (sorry als ik te persoonlijk word hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. lijkt me zo lastig als je nog zo jong bent en veel wilt)
  zondag 19 september 2010 @ 20:00:08 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86610701
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar je woont in Leiden toch? Zou je dan met de trein gaan? Hoe kom je dan op het opstapje? Of zou je alles rijden?
Wat PF zegt dus.
pi_86610706
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Trein & NS assistentie ;) Dat kan op een aantal 'grote' stations, dan komen ze met een plank enzo. Vet gedoe, maar 't zou kunnen.
pi_86610724
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ergens anders gaan zitten.
Er kwam een voormalig dakloze van de regenboogstichting net zijn verhaal doen in de trein en ik zei als enige iets terug. Dus toen voelde iedereen zich verplicht om iets te geven.. Ik ken die hele stichting niet?
Had ik altijd met mensen van de sociale werkplaats. Praatten altijd de oren van m'n kop, lui hebben echter wel humor :D
pi_86610734
Mogen die niet alleen :o
O trouwens ik kom wel naar jou
O+Poezzies O+
  zondag 19 september 2010 @ 20:01:13 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86610747
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef Swietje het volgende:

[..]

Trein & NS assistentie ;) Dat kan op een aantal 'grote' stations, dan komen ze met een plank enzo. Vet gedoe, maar 't zou kunnen.
Moet je dat niet van te voren reserveren? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
pi_86610755
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Ik dacht dat je misschien nog een beetje kon lopen. En hoe doe je dat dan als je naar de eerste etage moet of de kelder en er is geen lift? Moeten mensen je dan dragen? (sorry als ik te persoonlijk word hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. lijkt me zo lastig als je nog zo jong bent en veel wilt)
Dan kom ik er gewoon niet meestal, want ik en stoel zijn onafscheidelijk want ik kan niet echt goed ergens anders in zitten. En vragen mag hoorr..
pi_86610790
Ik ben soms ook iets te nieuwsgierig, sorry!
pi_86610805
3 uur van te voren reserveren ja }:|

Kom maar langs hoor P.f! Leuk *O*
pi_86610811
jammer dat ik er niet bij kan zijn -O-

zijn net een half uurtje thuis en de bonenburgers zijn bijna klaar :@ :9
Ja doei.
pi_86610820
Mijn middelste naam is Aagje. O-)
pi_86610828
Ga je eigenlijk wel eens naar een kroeg of club?
  zondag 19 september 2010 @ 20:03:31 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86610831
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:01 schreef Swietje het volgende:

[..]

Dan kom ik er gewoon niet meestal, want ik en stoel zijn onafscheidelijk want ik kan niet echt goed ergens anders in zitten. En vragen mag hoorr..
Dat lijkt me heel erg kut (sorry voor de uitdrukking, maar ik kan er even geen beter woord voor vinden)
pi_86610853
Hmmmmm... vragen verder via PM? O-)
pi_86610876
Kortom Uitermate Teleurstellend is de enige juiste uitdrukking ja ^O^
pi_86610879
Haha jou meeten vind ik wel eng, omdat ik geen idee heb hoe je er uit ziet!
Straks ben je stiekem een oude man haha
  zondag 19 september 2010 @ 20:05:17 #171
331 Merel
Be here now.
pi_86610894
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je hoeft niets te zeggen alleen drambui te drinken :9~
Volgende keer :)
pi_86610931
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha jou meeten vind ik wel eng, omdat ik geen idee heb hoe je er uit ziet!
Straks ben je stiekem een oude man haha
Ik heb foto's en een webcam hoor :o Dusssss zeg t maar ;)
  zondag 19 september 2010 @ 20:06:21 #173
236335 neen
schone schijn
pi_86610942
Foto B-)
pi_86610962
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Swietje het volgende:
Kortom Uitermate Teleurstellend is de enige juiste uitdrukking ja ^O^
Gaaf dat je zo eerlijk antwoord, ik was ok niewsgierig maar durfde niet te vragen :@ *schijtluismodus aan :')

quote:
SPOILER

Leuk jurkje! En staat erg goed :)
pi_86610971
Die ga k hier niet opzetten hoor :o :P
pi_86610974
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vrijdag.
  zondag 19 september 2010 @ 20:07:42 #177
236335 neen
schone schijn
pi_86610986
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef Swietje het volgende:
Die ga k hier niet opzetten hoor :o :P
PM :P
pi_86610988
Vraag liever alles dan dat je stomme dingen gaat verzinnen die niet kloppen.
Verder ben ik natuurlijk wel heel eng dus dat jullie dat denken dat is gewoon waar :')
pi_86610999
PF en Loveli en iedereen die gaat veel plezier vanavond. De rest kan in de herkansing volgende week :D
pi_86611007
proest, mijn ledenbrief is bijna af... kuche kuche... en dan lekker op de bank liggen de rest van de avond...
Kwak
  zondag 19 september 2010 @ 20:08:10 #181
331 Merel
Be here now.
pi_86611009
Ja foto Swietje! Hup!
pi_86611015
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef neen het volgende:

[..]

PM :P
Ok, ff beetje goeie appetijtelijke foto uitzoeken O-)
pi_86611029
quote:
Verder ben ik natuurlijk wel heel eng dus dat jullie dat denken dat is gewoon waar :')
Mag ik dan nog wat vragen? Nu je toch bezig bent :P is het vanaf je geboorte al of gekomen door een ongeluk ofzo? Misschien heb je het al eens gezegd maar dat vraag ik me af.

Oh foto :9 leuk oO<
  zondag 19 september 2010 @ 20:09:32 #184
236335 neen
schone schijn
pi_86611053
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef Swietje het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd ja _O- waar het nog enigszins gaat, als ik die foto's zie heb ik ook nooit het gevoel van: "die gast ken ik"
pi_86611162
quote:

[..]

O-)
Ja doei.
pi_86611163
Mijn richtingsgevoel is stuk, ben er bijna dacht ik
  zondag 19 september 2010 @ 20:15:12 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86611291
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo is dat. Alweer een weekend bijna om. Ben je alweer wat verzoend met de koele Zweden?

Ben je een sauna-liefhebber trouwens? Je gaat naar een huis met sauna toch? Binnenkort, zodat je af en toe de winterkou uit de botten kan stoken?
Ik ben opgevoed in huizen-met-sauna's, tegenwoordig vind ik er weinig meer aan. Voordeel van de opvoeding is wel dat ik verdomde weinig zweet :').
De Zweden en ik zullen nooit beste vrienden worden denk ik, maar ze zijn hartstikke aardig!

Ik hou wel van sauna's, trouwens. Op een luie zondag, na het sporten of inderdaad als het heel erg koud is buiten...Even 20 minuten helemaal ontspannen!
pi_86611309
Stuur mij eens allemaal een PM, dan hoef ik alleen terug te reply-en ... lui :P
pi_86611403
Zo ik ben weer ook thuis. Weekendje camping met heel veel mensen is leuk, maar de sociofoob heeft nu wel behoefte aan alleen zijn.

quote:
Op zondag 19 september 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
Volgens de Wehkamp 'Welke BH maat heb ik eigenlijk?' heb ik maat 85c. Terwijl ik altijd 75F draag... dat is wel een immens verschil ...
Sowieso altijd leuk dat soort dingen die op basis van je cm's weten te vertellen welke maat je hebt. Ik zou een 75-80 moeten hebben maar die zit dan toch echt in mn nek :+. (volgens verkoopster heb ik 65, bijna 60. Klein verschil).

En PF, super van je dat je hem niet zomaar in elkaar liet trappen!

Veel plezier bij Cali allemaal! *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86611492
Oh mooi geen gegadigden voor een foto 8-)
  zondag 19 september 2010 @ 20:23:41 #191
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86611617
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:20 schreef Swietje het volgende:
Oh mooi geen gegadigden voor een foto 8-)
echt wel! :D
pi_86611653
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

echt wel! :D
Oh, braaf.. toch niet voor niets een foto opgegraven :P
pi_86611733
Je kunt 'm ook in spoiler zetten en dan na 5 min weer weghalen, scheelt hoop gePM :p
  zondag 19 september 2010 @ 20:27:11 #194
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86611764
Hij laadt heel heel langzaam, wel spannend zo :P
pi_86611774
Ja dát zou kunnen... ok... :P

SPOILER
pi_86611847
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef j.t het volgende:
Je kunt 'm ook in spoiler zetten en dan na 5 min weer weghalen, scheelt hoop gePM :p
Dat kan, maar dat kan in die 5 minuten door verbazend veel mensen vastgelegd zijn. In kortere tijd ook nog wel, zoals hier door schade en schande en bikinifoto's geleerd is..

Wil je je foto niet op internet, zet 'm dan niet op internet!
  zondag 19 september 2010 @ 20:29:56 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86611891
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef Perruche het volgende:
PF en Loveli en iedereen die gaat veel plezier vanavond. De rest kan in de herkansing volgende week :D
Ja...ikke niet dus. Beetje ver vliegen...
pi_86612034
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:27 schreef Swietje het volgende:
Ja dát zou kunnen... ok... :P

SPOILER
dat was echt zó binnen 4 min :P en nu miste ik 'm kreeg mail over mn te koop staande auto :'(
pi_86612083
quote:

[..]

Oeh, foto's :D

PM? O-)

Edit: zie nu dat er ook een spoiler was. Maar die heb ik gemist. Dus, nog steeds: pm? :s)
pi_86612097
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat kan in die 5 minuten door verbazend veel mensen vastgelegd zijn. In kortere tijd ook nog wel, zoals hier door schade en schande en bikinifoto's geleerd is..

Wil je je foto niet op internet, zet 'm dan niet op internet!
whut 4 real?
Mn hoofd mag iedereen zien hoor, maar bikini foto's gaan buiten mn voor buitenstaanders afgesloten hyves idd te ver. Al kan iedereen daar natuurlijk ook prtn scrn doen.
Dit schandaal is al wel oud dan of niet?
  zondag 19 september 2010 @ 20:38:26 #201
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86612321
Leuk Swietje! neuspiercing O+ ik twijfel al jaren of ik er een zal nemen :')
pi_86612353
Ik wil jullie allemaaaaaal meeeeeeten! Want ik krijg zoveel lieve PM's! 8-)
pi_86612360
quote:
Geh. Die Swiet! O+
pi_86612379
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
Leuk Swietje! neuspiercing O+ ik twijfel al jaren of ik er een zal nemen :')
Neuspiercing is er alweer uit want dichtgegroeid toen die eruit gevallen was :') in 1 nachtje ofzo :(
pi_86612391
Wat een vrolijk hoofd O+
pi_86612408
Gezopen eh.
pi_86612421
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Swietje het volgende:

[..]

Neuspiercing is er alweer uit want dichtgegroeid toen die eruit gevallen was :') in 1 nachtje ofzo :(
Die andere heb je wel nog steeds?
pi_86612432
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef Merel het volgende:
Ja foto Swietje! Hup!
Oh ik ook!
Noem mij ook gerust Aagje.
pi_86612501
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die andere heb je wel nog steeds?
Ja maar nu een ringetje :Y
pi_86612513
Kan ie nog per PM? :o Heb 'm gemist.
pi_86612559
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef Swietje het volgende:
Stuur mij eens allemaal een PM, dan hoef ik alleen terug te reply-en ... lui :P
Oeh stoere vrouw! :*
Ah leuk om je te zien!
pi_86612612
En ik eis op z'n minst van iedereen een foto terug per PM }:| Jullie komen er niet zo makkelijk vanaf!
pi_86612699
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef Swietje het volgende:
En ik eis op z'n minst van iedereen een foto terug per PM }:| Jullie komen er niet zo makkelijk vanaf!
Ook al heb ik je gemist, this is me: Gewoon hier, omdat het kan.

SPOILER
pi_86612712
quote:
Heb je facebook? Dan voeg ik je daar toe, heb je meteen een foto :p
pi_86612837
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een vrolijk hoofd O+
Dit ja :Y O+
pi_86612844
Voor foto: zie fotoboek.

Maar wel een vrolijke foto Swietje!
pi_86612872
quote:
Hahahaha. Zit op mijn Netbook, daar staan geen foto's op. Momentje.
pi_86612992
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dit ja :Y O+
:'( O+ Lievvvvvvv
pi_86613032
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja...ikke niet dus. Beetje ver vliegen...
:* da's waar, vergeten, sorreh.
pi_86613040
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Voor foto: zie fotoboek.

Maar wel een vrolijke foto Swietje!
Lekkor wijf! :Y
  zondag 19 september 2010 @ 20:51:21 #221
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86613073
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je facebook? Dan voeg ik je daar toe, heb je meteen een foto een heleboel foto's :p
^^
pi_86613127
Flodder blijft geniaal!

Hebben alle slankies zulke volle lippen ofzo?

btw, Doerak is schattig!
pi_86613193
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef V1z0R het volgende:

Nee. Helaas niet, nee. ;(
pi_86613207
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

^^
Facebook heb ik wel. maar dan ziet iedereen m'n duistere kant :') als ik dronken ben enzo. buuh.
pi_86613229
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Flodder blijft geniaal!

btw, Doerak is schattig!
ja foto! jij bent toch ook een man? of zit ik nu gigantisch fout :')
pi_86613335
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Facebook heb ik wel. maar dan ziet iedereen m'n duistere kant :') als ik dronken ben enzo. buuh.
Duistere kanten O+ >:)
  zondag 19 september 2010 @ 20:55:44 #227
236335 neen
schone schijn
pi_86613336
quote:

[..]

Haha ik heb net een foto terug gepmed waar ik opstond van toen ik ook een beetje dronken was :@ wist ook niet dat die foto genomen was _O- maar het valt wel mee, ik moet dan vooral veel lachen en op een foto zie je geen bewegingen he :P

Ook andere mensen enzulks :') dus ik post hem lekker toch niet
pi_86613366
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:55 schreef neen het volgende:

[..]

Haha ik heb net een foto terug gepmed waar ik opstond van toen ik ook een beetje dronken was :@ wist ook niet dat die foto genomen was _O- maar het valt wel mee, ik moet dan vooral veel lachen en op een foto zie je geen bewegingen he :P
Neen! Mag ik ook pm? :@
pi_86613375
Ik ga weer even naar de tv en dan meneer wakker maken die hier naast me op het logeer bed in slaap is gevallen. Dat kan natuurlijk niet he!
Tot straks, dan heb ik vast een hoop bij te lezen!
pi_86613387
Neen :9
  zondag 19 september 2010 @ 20:56:55 #231
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86613392
quote:

[..]

Nu zijn we natuurlijk extra nieuwsgierig! :D
pi_86613396
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:55 schreef neen het volgende:

[..]

Ook andere mensen enzulks :') dus ik post hem lekker toch niet
Oh doe mij ook eens!!
pi_86613420
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja foto! jij bent toch ook een man? of zit ik nu gigantisch fout :')
Ondertitel zegt wel genoeg lijkt me.

Foto heb ik stuk of 10 topics geleden al geplaatst, moet je maar ff zoeken :P
  zondag 19 september 2010 @ 20:57:40 #234
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86613433
ik wil ook!
pi_86613434
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:56 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Hebbuh 8-)
  zondag 19 september 2010 @ 20:58:36 #236
236335 neen
schone schijn
pi_86613487
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:56 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Inderdaad :')
  zondag 19 september 2010 @ 20:59:01 #237
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86613511
Dronken foto's zijn meestal de betere.
pi_86613542
Die foto van mij is ook niet nuchter. :N
pi_86613552
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef Swietje het volgende:

[..]

Hebbuh 8-)
Als iemand me op facebook wilt hebben doe maar ff PM'en hoor, dan krijg je een link :P

quote:
Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ondertitel zegt wel genoeg lijkt me.

Foto heb ik stuk of 10 topics geleden al geplaatst, moet je maar ff zoeken :P
Ja, daag. ;(
pi_86613556
Neen, mag ik ook pm? Ben wel benieuwd!
  zondag 19 september 2010 @ 20:59:49 #241
236335 neen
schone schijn
pi_86613567
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Foto's wel, filmpjes niet :')
pi_86613608
Ik ben nooit dronken dus ik sta ook nooit leuk op foto's. Eigenlijk sta ik uberhaupt nooit op foto's, laat staan leuk :').
pi_86613651
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, niet bij mij ;( Als ik dronken ben vind ik mezelf altijd heel knap, maar later op de foto's komt de kater :') _O-
pi_86613683
Lol, ik heb nu allemaal views van slankies in mijn fotoboek.
pi_86613717
Wat gaat dit topic ineens snel trouwens. Ik post een lijstje om up-to-date te blijven
O: havermout met banaan en kaneel (NOM)
T: koekje
L: quinoa salade met kekererwten, paprika, ui.
T: koekje
D: gekookte aardappelen, spinazie en kip gebakken met sausje van ui en rode wijn en kruiden. Paar happen zuurkool (eten wat papa had gemaakt maar wat ik eigenlijk niet mag van mijn dieet, maar te lekker is. Net als de wijn saus. Nou ja :'))
pi_86613738
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
8-) Mijn aangeschoten foto's zijn echt veel beter want dan lach ik écht en anders lach ik als barbie :')
  zondag 19 september 2010 @ 21:04:23 #247
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86613811
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
Paar happen zuurkool (eten wat papa had gemaakt maar wat ik eigenlijk niet mag van mijn dieet, maar te lekker is. Net als de wijn saus. Nou ja :'))
Past zuurkool niet in je dieet?
pi_86613828
Ik moet voor morgen nog huiswerk maken, zo geen zin in ;(.
pi_86613901
Vooruit dan ;)

Hier een foto, ook nog eentje waarop ik dronken ben :D
SPOILER
pi_86613927
Ik ook Chico... ;(

Hmmm.. ben ik nu nog iemand vergeten te PM'en? :?
  zondag 19 september 2010 @ 21:06:28 #251
236335 neen
schone schijn
pi_86613931
Die foto is nice :D
pi_86613962
V1z0r! :9~
  zondag 19 september 2010 @ 21:07:29 #253
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86613980
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet voor morgen nog huiswerk maken, zo geen zin in ;(.
Ik moet voor dinsdag nog 60 pagina's lezen uit een héél interessant boek.

"Usability Engineering - Scenario-based development of human-computer interaction."

Nou ja, het klinkt wel interessant. Toch? :@

[ Bericht 19% gewijzigd door boem-dikkie op 19-09-2010 21:37:49 ]
pi_86614004
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
Je hebt mij nu 2x ^^

1ste keer keek ik omdat ik nieuwsgierig was naar je foto.
En 2e keer om te kijken welke slankies er dan allemaal hadden gekeken.

:')
pi_86614023
OK. Dat zou ik dus níet hier neerzetten :X
  zondag 19 september 2010 @ 21:08:23 #256
236335 neen
schone schijn
pi_86614027
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik moet voor dinsdag nog 60 pagina's lezen uit een héél interessant boek.

"Usability Engineering - Scenario-based development of human-computer interaction."

Nou ja, het klinkt wel interessant. Toch? :@

En als jullie mijn streven nog willen weten.

Wat doe je voor studie dan? Iets als Human Engineering ofzo?

[ Bericht 18% gewijzigd door boem-dikkie op 19-09-2010 21:38:03 ]
  zondag 19 september 2010 @ 21:09:11 #257
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86614078
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef neen het volgende:

[..]

Wat doe je voor studie dan? Iets als Human Engineering ofzo?
Web&Mobile services. Major van Communicatiesystemen. In dit blok leer je dus bepaalde applicaties en websites onderzoeken en verbeteren. Klantvriendelijker maken.
  zondag 19 september 2010 @ 21:10:31 #258
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86614148
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef Ewelina het volgende:
OK. Dat zou ik dus níet hier neerzetten :X
Wat niet?
pi_86614174
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wat niet?
Denk mijn stalker-opmerking :D

(ik ben nieuwsgieriger dan goed voor me is :P)
pi_86614205
Boem, jammer dat er niet in te zoomen valt op je hoofd ;(
pi_86614241
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wat niet?
Die dronken foto van V1z0r.
pi_86614288
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die dronken foto van V1z0r.
Oh, gelukkig. Ging 't niet over mijn gestalk :p
pi_86614303
quote:
Leuke foto!

Ik heb een foto als avatar, daarmee ben ik gekwijt toch?
En anders, wil je een foto in zomerkledij, winterkledij of iets ertussenin?
  zondag 19 september 2010 @ 21:13:29 #264
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86614325
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef Swietje het volgende:
Boem, jammer dat er niet in te zoomen valt op je hoofd ;(
:7

[ Bericht 12% gewijzigd door boem-dikkie op 19-09-2010 21:38:15 ]
  zondag 19 september 2010 @ 21:13:29 #265
236335 neen
schone schijn
pi_86614326
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Web&Mobile services. Major van Communicatiesystemen. In dit blok leer je dus bepaalde applicaties en websites onderzoeken en verbeteren. Klantvriendelijker maken.
Maar je zit dus meer in het ontwerpgebeuren van zo'n systeem dan het daadwerkelijke bouwgebeuren of wat?
  zondag 19 september 2010 @ 21:14:21 #266
331 Merel
Be here now.
pi_86614379
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat een vrolijk hoofd O+
Ik wilde precies hetzelfde zeggen, zo'n blije foto! :D

Alle foto's waar ik leuk op staan en die recent zijn, zijn ook dronken foto's ja :')
  zondag 19 september 2010 @ 21:15:02 #267
331 Merel
Be here now.
pi_86614416
Boem :9
pi_86614421
Leuk!

[ Bericht 97% gewijzigd door boem-dikkie op 19-09-2010 21:38:25 ]
pi_86614510
Mooie bril Ewelina :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 19 september 2010 @ 21:16:41 #270
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86614520
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef neen het volgende:

[..]

Maar je zit dus meer in het ontwerpgebeuren van zo'n systeem dan het daadwerkelijke bouwgebeuren of wat?
Vorig jaar veel gebouwd. En het volgende blok ook weer. Dus dat komt ook wel voorbij. Alleen niet tegelijkertijd. Er zit best veel tijd in het onderzoeken van een bepaalde click-flow (bijv. een bestelling doen op een webshop. Van het aanmelden op de site tot het betalen en bestellen van een product. ) We doen op het moment een opdracht voor een externe werkgever! Best wel tof, maar wel wat serieuzer dan gewoon voor school werken.
pi_86614525
Boem is back! O+

Ik heb de herkenbare foto's in een panische bui uit mijn fobo verwijderd _O-
pi_86614528
Boem :o :9~ :o

Merel, kom op met die dronken foto :s)
pi_86614540
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Past zuurkool niet in je dieet?
:o jij bent niet te versmaden. Nah ik heb een bacterie en heb ik een soort lijst met dingen die ik eigenlijk tijdelijk niet mag eten, is uitgebreid besproken een paar topics verderop :') . Het nadeel van dat soort dingen is dat ik me er niet zo goed aan houd.

Dit gaat me trouwens echt nel allemaal, ik typ te langzaam om alles bij te houden :D
pi_86614568
En Swietje heeft inderdaad een prethoofd :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86614621
Bijna alleen maar van die pretfoto's :') O+
pi_86614628
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef j.t het volgende:

[..]

Ook al heb ik je gemist, this is me: Gewoon hier, omdat het kan.

SPOILER
Tjonge!
pi_86614715
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Leuk!
^^
pi_86614732
Oeeeh een facebook vol met lekkere chickiez O+ :P
pi_86614740
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef neen het volgende:

[..]

Inderdaad :')
:Y
  zondag 19 september 2010 @ 21:20:47 #280
236335 neen
schone schijn
pi_86614775
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Vorig jaar veel gebouwd. En het volgende blok ook weer. Dus dat komt ook wel voorbij. Alleen niet tegelijkertijd. Er zit best veel tijd in het onderzoeken van een bepaalde click-flow (bijv. een bestelling doen op een webshop. Van het aanmelden op de site tot het betalen en bestellen van een product. ) We doen op het moment een opdracht voor een externe werkgever! Best wel tof, maar wel wat serieuzer dan gewoon voor school werken.
Oke, best wel interessant dat. Voor een externe opdrachtgever werken lijkt me wel fijn, op school heb ik altijd een beetje het "waar doe ik dit allemaal voor" gevoel. Want na een cijfertje wordt het werk weer lekker weggedonderd zegmaar.
pi_86614792
Het is meer een theekransje dan een slanktopic :P OT ik ga nu een chaithee maken :9
  zondag 19 september 2010 @ 21:21:36 #282
331 Merel
Be here now.
pi_86614838
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef Swietje het volgende:

Merel, kom op met die dronken foto :s)
Ik gooi allang geen foto's meer op het forum. Dus check je PM ;)
  zondag 19 september 2010 @ 21:22:44 #283
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86614918
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:20 schreef neen het volgende:

[..]

Oke, best wel interessant dat. Voor een externe opdrachtgever werken lijkt me wel fijn, op school heb ik altijd een beetje het "waar doe ik dit allemaal voor" gevoel. Want na een cijfertje wordt het werk weer lekker weggedonderd zegmaar.
Ja het aan de ene kant fijn maar aan de andere kant ook wat minder. Die opdrachtgever heeft best wel hoge verwachtingen van ons alleen het moet wel gelijk lopen met ons school traject. We krijgen gewoon een hoop colleges ter ondersteuning van ons project, dus als we bepaalde colleges en workshops nog niet gehad hebben kunnen we bepaalde dingen nog niet doen. Dat is voor een opdrachtgever soms best moeilijk omdat die graag de hele planning uitgestippeld zien met bepaalde punten van oplevering e.d.
pi_86614921
Ik heb trouwens mijn muurtjes gestucd, morgenaaf maar 't stukje vloer gieten. Vond 't wel best :P Geklooi om die muren strak te krijgen....ben blij dat 't mijn dayjob niet is :X

Maar het wordt wel mooi O+
pi_86614951
Lijstje voor on topic:

1 boterham met fricandeau
hutspot met worst en draadjesvlees
bakje gele vla
verse sinaasappelsap

Enneeeeeeeeeh... ik ben nu zo nieuwsgierig naar iedereen IRL! Meeting? O-)
pi_86614965
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

SPOILER
Tjonge II! Dat van die brede bott'n, waar???
pi_86614979
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:21 schreef Perruche het volgende:
Het is meer een theekransje dan een slanktopic :P OT ik ga nu een chaithee maken :9
chaithee? Dat klinkt als theethee?
  zondag 19 september 2010 @ 21:24:21 #288
331 Merel
Be here now.
pi_86615013
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:22 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb trouwens mijn muurtjes gestucd, morgenaaf maar 't stukje vloer gieten. Vond 't wel best :P Geklooi om die muren strak te krijgen....ben blij dat 't mijn dayjob niet is :X

Maar het wordt wel mooi O+
Ben je zo'n klusser dat je dat allemaal zelf kan? :o Vind ik echt knap! Zou niet weten waar ik moest beginnen.
pi_86615019
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Swietje het volgende:
Lijstje voor on topic:

1 boterham met fricandeau
hutspot met worst en draadjesvlees
bakje gele vla
verse sinaasappelsap

Enneeeeeeeeeh... ik ben nu zo nieuwsgierig naar iedereen IRL! Meeting? O-)
Wat weinig! Of was je heel laat wakker?
pi_86615038
2 linkerhanden enzo :6
  zondag 19 september 2010 @ 21:24:48 #291
331 Merel
Be here now.
pi_86615046
Chai tea latte van de Starbucks :9
pi_86615050
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat weinig! Of was je heel laat wakker?
Hmmmmmm. 14u wakker.
  zondag 19 september 2010 @ 21:25:20 #293
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86615074
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef nienja het volgende:

[..]

Tjonge II! Dat van die brede bott'n, waar???
Niet? Vind het best wel eigenlijk, in vergelijking met mijn vrienden.
pi_86615132
hihi ik dacht al drankoogjes te zien swietje :P

leuke foto verder.

mijn foto's staan genoeg in dit topic, ik ga geen nieuwe posten nu...
Kwak
pi_86615137
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]

chaithee? Dat klinkt als theethee?
Ja ok maar bijna niemand die dat weet :P ik drink ook altijd teathee :')

nee ik heb een bus gekocht met een soort poeder maar eigenlijk is het best ranzig maar het was dus dus nu moest het op. Heb eigenlijk geen lekker recept voor zelfgemaakt chai. Die uit India dan, Russische is echt ranzig en ik heb niet zo'n theepot.
pi_86615199
Nou hoor Kwak! Dat is me toch niet af te zien? :6

Boem, jij bent zo'n man waar ik spontaan hetero voor zou worden. :') Maar ik doe 't toch maar niet :P
pi_86615271
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Swietje het volgende:

Boem, jij bent zo'n man waar ik spontaan hetero voor zou worden. :')
Same here!

Oh, wacht... :@
pi_86615301
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ben je zo'n klusser dat je dat allemaal zelf kan? :o Vind ik echt knap! Zou niet weten waar ik moest beginnen.
:Y

je begint bij google ;) En daarna bij youtube en als dat niet helpt dan kijk je op de gamma/karwei website :P

Het is niet zo moeilijk hoor :) Ik begin meestal gewoon en werk een soort checklist af. Wat wil ik doen, wat heb ik nodig, moet ik dingen kopen/kan ik ze lenen etc, hoeveel tijd kost het en dan ga ik aan de gang.

De ene keer gaat 't wat makkelijker dan de andere keer, maar ik vind het wel ontspannend om een beetje te rommelen en ik leer iedere keer weer wat nieuws.

En echt echt echt iets verzieken doe je niet zo snel ;)
pi_86615317
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Chai tea latte van de Starbucks :9
ja die is lekker, ik neem met soya melk want andere melk vind ik vieess..
pi_86615326
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Niet? Vind het best wel eigenlijk, in vergelijking met mijn vrienden.
Ziet er goed uit hoor! Niks mis mee.
  zondag 19 september 2010 @ 21:29:53 #301
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86615344
Ik heb laatst heavenly hazel gehad bij de Douwe Egberts. :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')