Net 3 weken ja.quote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Perruche het volgende:
Nieuw topic.
Swietje, ben je net begonnen met je opleiding? Dan kan het ook gewoon alles bij elkaar zijn toch, je hebt veel ontwikkelingen doorgemaakt de laatste tijd en daarbij heb ik het idee dat je thuissituatie ook niet altijd de makkelijkste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet vanaaf denk ik gekookt of gebakken ei met een zakje gemengde groenten. Incluus broccoli!
T: misschien dan nog een bakje yoghurt ofzo? Misschien nog ergens heen? Weet ik nog niet!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Waarom staat er eigenlijk 058 achter je naam?quote:
Het is ook leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef AKnynke het volgende:
Neen....![]()
DaD, ik ben zo blij voor je, je leven klinkt zo leuk!
Oma'squote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef neen het volgende:
Nou, dat valt wel mee hoor ik ben best een sukkel maar goed. Ik zit nu bij m'n oma, ze is best wel aan het dementeren. Ze wist wel dat ik kwam en dus dacht ze "o dan moet ik Nederlands eten hebben" want toen ik 8 was had ik liever aardappels dan rijst maar goed. Spinazie dus, best lekker. En lumper gehad net dat was erg lekker.
[..]
Waarom staat er eigenlijk 058 achter je naam?
- Oh Maria, nu helemaal alleen voor het eerst in een lange tijd voor een langere tijd dan zeker? Komt goed.
- Swietje, loopt het qua opdrachten enzo op school wel lekker dan? Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tentamen? Of was jij dat niet.
Oooh ik ben echt een sucker for luvquote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook leuk.. Lang geleden dat ik tot diep in de nacht heb gedanst! En Baardmans is zo lief en complimenteus en zorgzaam en schattig.
Nieuwsgierigheid is goed, dan heb ik een legitiem excuus om van alles te vertellenquote:Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef Blurred86 het volgende:
Heb je een eigen keuken(blokje) ofzo Maria? of een gedeelde keuken?
En is je kamer fijn? Zit je daar tussen de gewone studenten of hebben ze een apart gebouw voor international students?
sorry ik ben nieuwsgierig
quote:
Nice, klinkt als eentje die langer mag blijvenquote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook leuk.. Lang geleden dat ik tot diep in de nacht heb gedanst! En Baardmans is zo lief en complimenteus en zorgzaam en schattig.
Dan kan ik nietquote:Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef _Calimero_ het volgende:
sorry!! ik was de hele avond en vandaag niet op internet!!!![]()
Het is nu een beetje laat denk ik, maar zullen we wat concreters plannen voor volgend weekend anders? Dan pm ik ook een adres door en spreken we een tijd af? Wie wil is welkom?
je moet het niet helemaal voor mij omgooien hoorquote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Andere avond mag ook? een donderdag of vrijdagavond kan ook?
roept u maar, i'm very flexible
^^quote:Op zondag 19 september 2010 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
cali kan ik parkeren bij jou? ik heb geen zin in OV
Mooi, zo zijn we allebei blij!quote:Op zondag 19 september 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is goed, dan heb ik een legitiem excuus om van alles te vertellen
Ik deel de keuken met mijn kamergenootjes, ik heb er 4 - als het goed is een Indiër uit Nepal, een Indonesische, een Chinese en nog een Indiër? Zoiets! Het ruikt op de gang ook erg kruidigIk moet zo eens zien waar ik mn spullen kan stallen, want wat mijn Indonesische kamergenootje net liet zien van de keuken stond stampvol
Dus maar een eigen hoekje in de kast en koelkast creëren
![]()
Mijn kamertje is wel okay, het is heel basic, dus it serves its purpose!Het is een klein kamertje met een kledingkast, bureau + stoel, bed en nachtkastje. Oh en een boekenplankje, bureaulamp en prikbord! Ik zal anders binnenkort wel een paar foto's uploaden
![]()
Volgens mij zitten in dit gebouw voornamelijk international students, omdat dit gebouw veelal voor maar 1 semester is. Ik heb wel al een Brits meisje ontmoet die hier onder me woont, die gaat volgend semester op exchange dus die had ook maar 1 semester een kamer in Leeds nodig.
Oei heel verhaal
Dus vanavond? *fohnt haar snel*quote:Op zondag 19 september 2010 17:07 schreef _Calimero_ het volgende:
okay, ik ga even afbellen dan ok?
gezellie
quote:Op zondag 19 september 2010 17:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of ik ga met de auto naar mijn zimmer (15 minuten ipv 55) und dan ga ik 15 minuutjes in de trein! en dan slaap ik thuis en dan ga ik maandagochtend met de auto naar mijn ouders om daar naar de GGD te gaan om naar mijn letsel te kijken en dan ga ik terug. Dus dan kan ik choco drinken met rum en misschien ook nog naar het afscheid van een vriend van mij die in Engeland gaat wonen voor een jaar. Maar het is meer een kennisvriend en hij woont sowieso al niet in Nederland dus ik Hmm.... Ja dat is wel een plan!!! Alleen heb ik 1 lens in dus ik ben een beetje scheel.
O en ik moet ook nog 3 wassen doen en ik zie er een beetje zmutzig uit omdat ik wakker gebeld ben door de polizei om 9.00 omdat ik om 7.00 ging slapen.
Samenvatting: Ja leuk ik kom!! er zijn geen problemen!!
Leuk juist om te lezen! Klinkt goed en wat zal het spannend zijn!! Het levert vast mooie verhalen op voor ooit.quote:
Hoe staat het met de muffins?quote:Op zondag 19 september 2010 17:23 schreef AKnynke het volgende:
Zo, twee lessen Zweeds geleerd. Nu mag ik relaxen van mezelf.
hoe laat wil je hier zijn?quote:Op zondag 19 september 2010 17:17 schreef loveli het volgende:
Hoe laat en moeten er nog boodschappen gehaald worden? (melk, rum, appeltaart) Lokale upermarkt is nog even open.
Dat was Moblo. Ik heb gister 2 smeltende chocoladekoekjes gegeten, en die zelf ook opgegeten. Ik was gisteravond misselijk!quote:
Veel plezier cali! Wie komen er nou allemaal? *nieuwsgierig isquote:Op zondag 19 september 2010 17:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanavond it is!
niet teveel fohnen, het is zondag, anders moet ik straks ook nog mijn haar en make up gaan fixen, en daar ben ik te lui voor
Ff kijken... ik kan nog heel snelom 18 uur bij vrienden meeleechen met etenquote:Op zondag 19 september 2010 17:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hoe laat wil je hier zijn?
hier is de Appie tot 21.00 open, maar weet niet of ze appeltaart en rum hebben (sterke drank niet toch?)
Melk heb ik in huis, net gekocht!
Ik kan me niet voorstellen dat er geen mensen zijn die je aardig vinden hoor!quote:Op zondag 19 september 2010 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cali: veel plezier met je slankie-housewarming dan!En ik hoop maar dat er hier mensen zijn die me aardig vinden, dat maakt het vast leuker!
![]()
Blurred: oe tof! ja ik snap wat je bedoelt, ik heb ook heel lang niks ondernomen omdat het idee me te eng leek en nu zit ik er ineens al![]()
Heb weinig bij de engheid stilgestaan tijdens het regelen, vandaar misschien dat het nu even insloeg
Waar in de UK wil jij heen, en wat wil je dan doen? Ook studeren?
![]()
Kan allebei, heb je het adres gegeven, kijk maar even op google maps!quote:Op zondag 19 september 2010 17:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ff kijken... ik kan nog heel snelom 18 uur bij vrienden meeleechen met etenen dan in de trein/auto stappen. Woon je bereikbaar met de auto of is de trein het slimst?
Gevalletje klok horen luiden. Chocoladekoekjes. Hmmm. Heb gister daimdingetjes op. Ook uit Zweden. Temninste dat vermoed ik, omdat Ikea het verkoopt.quote:Op zondag 19 september 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat was Moblo. Ik heb gister 2 smeltende chocoladekoekjes gegeten, en die zelf ook opgegeten. Ik was gisteravond misselijk!
Vandaag zat ik te overwegen om kaneelbrood te maken, maar toch maar niet gedaan. Gebrek aan een weegschaal maakt bakken lastig...
Shit, want ik had volgende week vrijdag of zondag wel gekund!quote:Op zondag 19 september 2010 17:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanavond it is!
niet teveel fohnen, het is zondag, anders moet ik straks ook nog mijn haar en make up gaan fixen, en daar ben ik te lui voor
nou als er nog meer mensen volgende week vrijdag of zondag kunnen, doen we toch gewoon een 2e deel dan? Ik ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shit, want ik had volgende week vrijdag of zondag wel gekund!Veel plezier, though!
Ja volgende weeeeeeeeeekquote:Op zondag 19 september 2010 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nou als er nog meer mensen volgende week vrijdag of zondag kunnen, doen we toch gewoon een 2e deel dan? Ik ben niet zo moeilijkMoet het alleen wel van tevoren weten, als ik het ga vrijhouden, aangezien er vaak nog andere sociale dingen op stapel staan
Wacht, nog één ding! PMquote:Op zondag 19 september 2010 17:37 schreef _Calimero_ het volgende:
nu ben ik studeren! als er nog iets dringends is moeten jullie maar bellen/smsen
Oeh, zou leuk zijn! Wie kan?quote:Op zondag 19 september 2010 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nou als er nog meer mensen volgende week vrijdag of zondag kunnen, doen we toch gewoon een 2e deel dan? Ik ben niet zo moeilijkMoet het alleen wel van tevoren weten, als ik het ga vrijhouden, aangezien er vaak nog andere sociale dingen op stapel staan
Zoek een Amerikaans recept, die werken niet met gewichten maar met inhoudsmaat.quote:Op zondag 19 september 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat was Moblo. Ik heb gister 2 smeltende chocoladekoekjes gegeten, en die zelf ook opgegeten. Ik was gisteravond misselijk!
Vandaag zat ik te overwegen om kaneelbrood te maken, maar toch maar niet gedaan. Gebrek aan een weegschaal maakt bakken lastig...
ik weet het. Maar, dan moet je ook die inhoudsmaat hebben, en die heb ik ook niet...In m'n volgende huisje (over 2 weken) hoop ik wel.quote:Op zondag 19 september 2010 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek een Amerikaans recept, die werken niet met gewichten maar met inhoudsmaat.
Enige plaatje dat ik kan vinden.quote:
In het midden woon ik en het begint met een Uquote:Op zondag 19 september 2010 18:01 schreef j.t het volgende:
Ja we hadden trek dus we eten taco's. Normaal doen we avondeten pas tussen 19.00 en 20.00 en nu dus al om 17.00 klaar maken! Dus was beetje vroeg!
En Cali, waar woon je ook alweer nu? Richting Arnhem die kant op of zit ik nu heul fout.
Ik vind altijd zo lastig te onthouden, waar iedereen precies woont. Behalve Neen en Vik, op de een of andere manier!
Veel plezier iig!
Niet meerijden?quote:Op zondag 19 september 2010 18:18 schreef Merel het volgende:
Veel plezie vanavond Cali en loveli en Pief!
Ik ben net terug van werkdinges. En doodmoe. Ik wil m'n blij terug
Ja zat eraan te denken, maar ben echt te moe en onblij en niet meer in staat tot IRL intermenselijk contact vandaag.quote:
Ik heb trouwens o.a. dit besteld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jurkjes & vesten![]()
Nee, hij staat niet meer op de webshop van zowel VILA zelf als wehkamp en Otto heeft hem ook niet.quote:Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je geen link naar de online shop ofzo?
Oh jammer, voor zover ik op het minifotootje kan zien, lijkt het me erg leuk. Fotootje maken als je 'm binnen hebtquote:Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, hij staat niet meer op de webshop van zowel VILA zelf als wehkamp en Otto heeft hem ook niet.
quote:
Oh. Niet zo spannend als ik had gehooptquote:Op zondag 19 september 2010 18:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is van de reclame van Eredivisie Live, dan hoef je niet zoals neen zegt de samenvattingen te kijken
quote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb trouwens o.a. dit besteld:oeh, volgende week krijg ik m'n eeste salaris, en dan ga ik zooo shoppen in Stockholm...Ik heb zo weinig kleren nu, ik kijk er echt naar uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jurkjes & vestenIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Sorry!quote:Op zondag 19 september 2010 18:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh. Niet zo spannend als ik had gehoopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riem hoorde er oorspronkelijk niet bij, er zat er eentje bij met een saaie zilveren sluiting maar die heb ik vervangen. Ga hem dragen met een zwarte panty met barokprint en pumps of laarzen.
Geen flatterende foto zie ik nu
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zondag 19 september 2010 18:37 schreef Ewelina het volgende:Dat is hetzelfde jurkje? Met panty/maillot en pumps/laarzen lijkt 'ie me heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riem hoorde er oorspronkelijk niet bij, er zat er eentje bij met een saaie zilveren sluiting maar die heb ik vervangen. Ga hem dragen met een zwarte panty met barokprint en pumps of laarzen.
![]()
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 18:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde jurkje? Met panty/maillot en pumps/laarzen lijkt 'ie me heel leuk!
quote:Op zondag 19 september 2010 18:37 schreef Ewelina het volgende:Hoezo niet? Lijkt alsof je ellenlange benen hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riem hoorde er oorspronkelijk niet bij, er zat er eentje bij met een saaie zilveren sluiting maar die heb ik vervangen. Ga hem dragen met een zwarte panty met barokprint en pumps of laarzen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Denk dat ze haar witte benen bedoelt. Gok ik. Dat zou ik zelf namelijk vinden bij zo'n foto van mezelfquote:Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoezo niet? Lijkt alsof je ellenlange benen hebt!
Ik vind ze dik, lomp en kort ogen op de foto. Maar dat komt vast omdat ze er niet helemaal op staan. Wit vind ik niet erg, daar ben ik aan gewend.quote:Op zondag 19 september 2010 18:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoezo niet? Lijkt alsof je ellenlange benen hebt!
LOL!quote:Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef Swietje het volgende:
Leuk jurkje Ewelina!
Bij mij zou die V hals ergens bij m'n navel uitkomen
Oh, nee joh! Ik kon alleen ontdekken dat ze witter leken dan de rest van jou. Niks diks, lomps of korts aan te ontdekkenquote:Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind ze dik, lomp en kort ogen op de foto. Maar dat komt vast omdat ze er niet helemaal op staan.
alles behalve. de spiegels maken me korter... er is bij elke plakgrens een stukje van een paar cm uit mij geknipt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Nice!! En ben je afgevallen of heb je je spiegel zo opgeplakt dat 'ie je oprekt? Ik spiekte in het lijstje en je staat er even niet in.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry!
Komt dat niet uit een boek???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UTRECHT! Ben ik de eerste die het raad????![]()
![]()
We kijken een stoner film: half baked ... hij is bijna af.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Awww, beterschap!!quote:Op zondag 19 september 2010 18:47 schreef kwakz0r het volgende:
verder heb ik een topic gemist dat geloof ik heel spannend was en zie ik dat er een meet is vanavond?
have fun
ik ben zieken vriendje ook (die is bij zn ouders) en we hebben er allebei geen tijd voor, dus ik ga even miserabel zitten zijn op de bank nu...
Blijkbaar, is dus ook verfilmd. Nederlandse filmsquote:Op zondag 19 september 2010 18:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Komt dat niet uit een boek???
![]()
Je hebt geen kopje, lepel, theelepel?quote:Op zondag 19 september 2010 18:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik weet het. Maar, dan moet je ook die inhoudsmaat hebben, en die heb ik ook niet...In m'n volgende huisje (over 2 weken) hoop ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt geen kopje, lepel, theelepel?Ja, kopjes en theelepels heb ik wel. Maar, mijn ervaring is dat een amerikaanse cup heel wat anders is dan een kopje hier. Ze gebruiken er daar speciale, universele cups en teaspoons voor. Die dingen heb ik ook wel, maar liggen ergens in Nederland in een doos...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Beterschap!quote:Op zondag 19 september 2010 18:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben zieken vriendje ook (die is bij zn ouders) en we hebben er allebei geen tijd voor, dus ik ga even miserabel zitten zijn op de bank nu...
Speciale universele gedefinieerde lepels en theelepels gelden ook voor Nederlandse recepten, daar hou ik me nooit aan.quote:Op zondag 19 september 2010 19:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, kopjes en theelepels heb ik wel. Maar, mijn ervaring is dat een amerikaanse cup heel wat anders is dan een kopje hier. Ze gebruiken er daar speciale, universele cups en teaspoons voor. Die dingen heb ik ook wel, maar liggen ergens in Nederland in een doos...
ja, klopt. Ik bak ook heel vaak op gevoel, zeker als ik zaken al wat vaker gemaakt heb. En inderdaad, het amerikaanse systeem is vaak heel handig, scheelt een boel wegen enzo...Maar ik vind, zeker bij bakwerk, het wegen altijd veel precieser en preciesie is vaak ook nodig bij bakwerk..quote:Op zondag 19 september 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Speciale universele gedefinieerde lepels en theelepels gelden ook voor Nederlandse recepten, daar hou ik me nooit aan.
Het voordeel van een recept in cups is dat je -ongeacht de exacte grootte van je cupje- de verhoudingen altijd kloppend kan houden.
Ik was de afgelopen dagen aan het inmaken, allemaal van die recepten met "8 komkommers" of "2 grote aubergines". Wat heb ik nou aan zulke aanduidingen? Wat Nederlanders een kleine aubergine vinden, vindt een Turk een veel te grote smakeloze spons. Mijn komkommers waren van kleingeschapen tot monsterachtig. In een van de boekjes stond vervolgens ook een Amerikaans recept, met de opmerking " wel wat wonderlijk van maten en gewichten" maar wat een helderheid! Een litermaat dit, 1/2 litermaat dat, kind kan de was doen!
quote:Op zondag 19 september 2010 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb trouwens o.a. dit besteld:Leuke dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jurkjes & vesten
Ik zoek ook zo'n lang vest maar een beetje donkergeel.
Zo is dat. Alweer een weekend bijna om. Ben je alweer wat verzoend met de koele Zweden?quote:Op zondag 19 september 2010 19:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, klopt. Ik bak ook heel vaak op gevoel, zeker als ik zaken al wat vaker gemaakt heb. En inderdaad, het amerikaanse systeem is vaak heel handig, scheelt een boel wegen enzo...Maar ik vind, zeker bij bakwerk, het wegen altijd veel precieser en preciesie is vaak ook nodig bij bakwerk..
Ach, geen kaneelbrood maken was ook wel goed voor me, vandaag!
Ja, die draag ik ook regelmatigquote:Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk jurkje Ewelina. Draag je eigenlijk ook weleens rokjes tot op de knie? Volgens mij staan die je ook heel mooi![]()
Ik denk dat het een gebaseerd is op het - door hemzelf bedachte - grafschrift van Vondel: "Hier ligt Vondel zonder rou, hij is gestorven van de kou"quote:Op zondag 19 september 2010 18:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Komt dat niet uit een boek???
![]()
Je hoeft niets te zeggen alleen drambui te drinkenquote:Op zondag 19 september 2010 18:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zat eraan te denken, maar ben echt te moe en onblij en niet meer in staat tot IRL intermenselijk contact vandaag.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zit met zingende en smakkende kinderen in de stilte coupé
He Swietje, jij kon toch niet lopen? Of vergis ik me nu? Hoe beweeg jij je eigenlijk van A naar B over langere afstanden? Kan je wel autorijden?quote:Op zondag 19 september 2010 19:50 schreef Swietje het volgende:
Oh en ik kan dus niet komen want zuslief is nog niet thuisen kan de beesies niet alleen laten..
Zo'n karretje op wieletjes met 'n motortjequote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
He Swietje, jij kon toch niet lopen? Of vergis ik me nu? Hoe beweeg jij je eigenlijk van A naar B over langere afstanden? Kan je wel autorijden?
Poezels met kleine poezelsquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat voor beessies heb je dan?
Wat PF zegt dus.quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar je woont in Leiden toch? Zou je dan met de trein gaan? Hoe kom je dan op het opstapje? Of zou je alles rijden?
Trein & NS assistentiequote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar je woont in Leiden toch? Zou je dan met de trein gaan? Hoe kom je dan op het opstapje? Of zou je alles rijden?
Had ik altijd met mensen van de sociale werkplaats. Praatten altijd de oren van m'n kop, lui hebben echter wel humorquote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ergens anders gaan zitten.
Er kwam een voormalig dakloze van de regenboogstichting net zijn verhaal doen in de trein en ik zei als enige iets terug. Dus toen voelde iedereen zich verplicht om iets te geven.. Ik ken die hele stichting niet?
Moet je dat niet van te voren reserveren? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef Swietje het volgende:
[..]
Trein & NS assistentieDat kan op een aantal 'grote' stations, dan komen ze met een plank enzo. Vet gedoe, maar 't zou kunnen.
Dan kom ik er gewoon niet meestal, want ik en stoel zijn onafscheidelijk want ik kan niet echt goed ergens anders in zitten. En vragen mag hoorr..quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Ik dacht dat je misschien nog een beetje kon lopen. En hoe doe je dat dan als je naar de eerste etage moet of de kelder en er is geen lift? Moeten mensen je dan dragen? (sorry als ik te persoonlijk word hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. lijkt me zo lastig als je nog zo jong bent en veel wilt)
Dat lijkt me heel erg kut (sorry voor de uitdrukking, maar ik kan er even geen beter woord voor vinden)quote:Op zondag 19 september 2010 20:01 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dan kom ik er gewoon niet meestal, want ik en stoel zijn onafscheidelijk want ik kan niet echt goed ergens anders in zitten. En vragen mag hoorr..
Volgende keerquote:Op zondag 19 september 2010 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je hoeft niets te zeggen alleen drambui te drinken
Ik heb foto's en een webcam hoorquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha jou meeten vind ik wel eng, omdat ik geen idee heb hoe je er uit ziet!
Straks ben je stiekem een oude man haha
Gaaf dat je zo eerlijk antwoord, ik was ok niewsgierig maar durfde niet te vragenquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Swietje het volgende:
Kortom Uitermate Teleurstellend is de enige juiste uitdrukking ja
quote:Op zondag 19 september 2010 18:37 schreef Ewelina het volgende:Leuk jurkje! En staat erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riem hoorde er oorspronkelijk niet bij, er zat er eentje bij met een saaie zilveren sluiting maar die heb ik vervangen. Ga hem dragen met een zwarte panty met barokprint en pumps of laarzen.
![]()
Ok, ff beetje goeie appetijtelijke foto uitzoekenquote:
Mag ik dan nog wat vragen? Nu je toch bezig bentquote:Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef Swietje het volgende:
Vraag liever alles dan dat je stomme dingen gaat verzinnen die niet kloppen.
Verder ben ik natuurlijk wel heel eng dus dat jullie dat denken dat is gewoon waar
Dat doe ik ook altijd jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ok, ff beetje goeie appetijtelijke foto uitzoeken
quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef Swietje het volgende:
[..]
De Zweden en ik zullen nooit beste vrienden worden denk ik, maar ze zijn hartstikke aardig!quote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo is dat. Alweer een weekend bijna om. Ben je alweer wat verzoend met de koele Zweden?
Ben je een sauna-liefhebber trouwens? Je gaat naar een huis met sauna toch? Binnenkort, zodat je af en toe de winterkou uit de botten kan stoken?
Ik ben opgevoed in huizen-met-sauna's, tegenwoordig vind ik er weinig meer aan. Voordeel van de opvoeding is wel dat ik verdomde weinig zweet.
Sowieso altijd leuk dat soort dingen die op basis van je cm's weten te vertellen welke maat je hebt. Ik zou een 75-80 moeten hebben maar die zit dan toch echt in mn nekquote:Op zondag 19 september 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
Volgens de Wehkamp 'Welke BH maat heb ik eigenlijk?' heb ik maat 85c. Terwijl ik altijd 75F draag... dat is wel een immens verschil ...
echt wel!quote:Op zondag 19 september 2010 20:20 schreef Swietje het volgende:
Oh mooi geen gegadigden voor een foto
Oh, braaf.. toch niet voor niets een foto opgegravenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Dat kan, maar dat kan in die 5 minuten door verbazend veel mensen vastgelegd zijn. In kortere tijd ook nog wel, zoals hier door schade en schande en bikinifoto's geleerd is..quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef j.t het volgende:
Je kunt 'm ook in spoiler zetten en dan na 5 min weer weghalen, scheelt hoop gePM :p
Ja...ikke niet dus. Beetje ver vliegen...quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef Perruche het volgende:
PF en Loveli en iedereen die gaat veel plezier vanavond. De rest kan in de herkansing volgende week
quote:Op zondag 19 september 2010 20:27 schreef Swietje het volgende:
Ja dát zou kunnen... ok...
dat was echt zó binnen 4 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu miste ik 'm kreeg mail over mn te koop staande auto
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Oeh, foto'squote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef Swietje het volgende:
[..]
whut 4 real?quote:Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat kan in die 5 minuten door verbazend veel mensen vastgelegd zijn. In kortere tijd ook nog wel, zoals hier door schade en schande en bikinifoto's geleerd is..
Wil je je foto niet op internet, zet 'm dan niet op internet!
Geh. Die Swiet!quote:Op zondag 19 september 2010 20:07 schreef Swietje het volgende:
Vraag liever alles dan dat je stomme dingen gaat verzinnen die niet kloppen.
Verder ben ik natuurlijk wel heel eng dus dat jullie dat denken dat is gewoon waar
Neuspiercing is er alweer uit want dichtgegroeid toen die eruit gevallen wasquote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
Leuk Swietje! neuspiercingik twijfel al jaren of ik er een zal nemen
Die andere heb je wel nog steeds?quote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Swietje het volgende:
[..]
Neuspiercing is er alweer uit want dichtgegroeid toen die eruit gevallen wasin 1 nachtje ofzo
Oh ik ook!quote:
Ja maar nu een ringetjequote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die andere heb je wel nog steeds?
Oeh stoere vrouw!quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef Swietje het volgende:
Stuur mij eens allemaal een PM, dan hoef ik alleen terug te reply-en ... lui
Ook al heb ik je gemist, this is me: Gewoon hier, omdat het kan.quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef Swietje het volgende:
En ik eis op z'n minst van iedereen een foto terug per PMJullie komen er niet zo makkelijk vanaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Heb je facebook? Dan voeg ik je daar toe, heb je meteen een foto :pquote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef Swietje het volgende:
En ik eis op z'n minst van iedereen een foto terug per PMJullie komen er niet zo makkelijk vanaf!
Dit jaquote:
Hahahaha. Zit op mijn Netbook, daar staan geen foto's op. Momentje.quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef Swietje het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja...ikke niet dus. Beetje ver vliegen...
Lekkor wijf!quote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Voor foto: zie fotoboek.
Maar wel een vrolijke foto Swietje!
^^quote:Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je facebook? Dan voeg ik je daar toe, heb je meteen een foto een heleboel foto's :p
Nee. Helaas niet, nee.quote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Hebben alle slankies zulke volle lippen ofzo?
ja foto! jij bent toch ook een man? of zit ik nu gigantisch foutquote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Flodder blijft geniaal!
Hebben alle slankies zulke volle lippen ofzo?
btw, Doerak is schattig!
Duistere kantenquote:Op zondag 19 september 2010 20:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Facebook heb ik wel. maar dan ziet iedereen m'n duistere kantals ik dronken ben enzo. buuh.
Haha ik heb net een foto terug gepmed waar ik opstond van toen ik ook een beetje dronken wasquote:Op zondag 19 september 2010 20:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Facebook heb ik wel. maar dan ziet iedereen m'n duistere kantals ik dronken ben enzo. buuh.
Neen! Mag ik ook pm?quote:Op zondag 19 september 2010 20:55 schreef neen het volgende:
[..]
Haha ik heb net een foto terug gepmed waar ik opstond van toen ik ook een beetje dronken waswist ook niet dat die foto genomen was
maar het valt wel mee, ik moet dan vooral veel lachen en op een foto zie je geen bewegingen he
Nu zijn we natuurlijk extra nieuwsgierig!quote:Op zondag 19 september 2010 20:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh doe mij ook eens!!quote:Op zondag 19 september 2010 20:55 schreef neen het volgende:
[..]
Haha ik heb net een foto terug gepmed waar ik opstond van toen ik ook een beetje dronken waswist ook niet dat die foto genomen was
maar het valt wel mee, ik moet dan vooral veel lachen en op een foto zie je geen bewegingen he
Ook andere mensen enzulksdus ik post hem lekker toch niet
Ondertitel zegt wel genoeg lijkt me.quote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja foto! jij bent toch ook een man? of zit ik nu gigantisch fout
Hebbuhquote:Op zondag 19 september 2010 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk extra nieuwsgierig!
Inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk extra nieuwsgierig!
Als iemand me op facebook wilt hebben doe maar ff PM'en hoor, dan krijg je een linkquote:
Ja, daag.quote:Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ondertitel zegt wel genoeg lijkt me.
Foto heb ik stuk of 10 topics geleden al geplaatst, moet je maar ff zoeken
Foto's wel, filmpjes nietquote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dronken foto's zijn meestal de betere.
Nou, niet bij mijquote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dronken foto's zijn meestal de betere.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
Lol, ik heb nu allemaal views van slankies in mijn fotoboek.
Past zuurkool niet in je dieet?quote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Perruche het volgende:
Paar happen zuurkool (eten wat papa had gemaakt maar wat ik eigenlijk niet mag van mijn dieet, maar te lekker is. Net als de wijn saus. Nou ja)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik moet voor dinsdag nog 60 pagina's lezen uit een héél interessant boek.quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet voor morgen nog huiswerk maken, zo geen zin in.
Je hebt mij nu 2x ^^quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
Lol, ik heb nu allemaal views van slankies in mijn fotoboek.
Wat doe je voor studie dan? Iets als Human Engineering ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik moet voor dinsdag nog 60 pagina's lezen uit een héél interessant boek.
"Usability Engineering - Scenario-based development of human-computer interaction."
Nou ja, het klinkt wel interessant. Toch?
En als jullie mijn streven nog willen weten.
Web&Mobile services. Major van Communicatiesystemen. In dit blok leer je dus bepaalde applicaties en websites onderzoeken en verbeteren. Klantvriendelijker maken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Wat doe je voor studie dan? Iets als Human Engineering ofzo?
Wat niet?quote:Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef Ewelina het volgende:
OK. Dat zou ik dus níet hier neerzetten
Die dronken foto van V1z0r.quote:
Leuke foto!quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef Swietje het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef Swietje het volgende:
Boem, jammer dat er niet in te zoomen valt op je hoofd
Maar je zit dus meer in het ontwerpgebeuren van zo'n systeem dan het daadwerkelijke bouwgebeuren of wat?quote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Web&Mobile services. Major van Communicatiesystemen. In dit blok leer je dus bepaalde applicaties en websites onderzoeken en verbeteren. Klantvriendelijker maken.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen, zo'n blije foto!quote:
Vorig jaar veel gebouwd. En het volgende blok ook weer. Dus dat komt ook wel voorbij. Alleen niet tegelijkertijd. Er zit best veel tijd in het onderzoeken van een bepaalde click-flow (bijv. een bestelling doen op een webshop. Van het aanmelden op de site tot het betalen en bestellen van een product. ) We doen op het moment een opdracht voor een externe werkgever! Best wel tof, maar wel wat serieuzer dan gewoon voor school werken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef neen het volgende:
[..]
Maar je zit dus meer in het ontwerpgebeuren van zo'n systeem dan het daadwerkelijke bouwgebeuren of wat?
quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Past zuurkool niet in je dieet?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef j.t het volgende:
[..]
Ook al heb ik je gemist, this is me: Gewoon hier, omdat het kan.Tjonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
Oke, best wel interessant dat. Voor een externe opdrachtgever werken lijkt me wel fijn, op school heb ik altijd een beetje het "waar doe ik dit allemaal voor" gevoel. Want na een cijfertje wordt het werk weer lekker weggedonderd zegmaar.quote:Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vorig jaar veel gebouwd. En het volgende blok ook weer. Dus dat komt ook wel voorbij. Alleen niet tegelijkertijd. Er zit best veel tijd in het onderzoeken van een bepaalde click-flow (bijv. een bestelling doen op een webshop. Van het aanmelden op de site tot het betalen en bestellen van een product. ) We doen op het moment een opdracht voor een externe werkgever! Best wel tof, maar wel wat serieuzer dan gewoon voor school werken.
Ik gooi allang geen foto's meer op het forum. Dus check je PMquote:
Ja het aan de ene kant fijn maar aan de andere kant ook wat minder. Die opdrachtgever heeft best wel hoge verwachtingen van ons alleen het moet wel gelijk lopen met ons school traject. We krijgen gewoon een hoop colleges ter ondersteuning van ons project, dus als we bepaalde colleges en workshops nog niet gehad hebben kunnen we bepaalde dingen nog niet doen. Dat is voor een opdrachtgever soms best moeilijk omdat die graag de hele planning uitgestippeld zien met bepaalde punten van oplevering e.d.quote:Op zondag 19 september 2010 21:20 schreef neen het volgende:
[..]
Oke, best wel interessant dat. Voor een externe opdrachtgever werken lijkt me wel fijn, op school heb ik altijd een beetje het "waar doe ik dit allemaal voor" gevoel. Want na een cijfertje wordt het werk weer lekker weggedonderd zegmaar.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tjonge II! Dat van die brede bott'n, waar???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
chaithee? Dat klinkt als theethee?quote:Op zondag 19 september 2010 21:21 schreef Perruche het volgende:
Het is meer een theekransje dan een slanktopicOT ik ga nu een chaithee maken
Ben je zo'n klusser dat je dat allemaal zelf kan?quote:Op zondag 19 september 2010 21:22 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb trouwens mijn muurtjes gestucd, morgenaaf maar 't stukje vloer gieten. Vond 't wel bestGeklooi om die muren strak te krijgen....ben blij dat 't mijn dayjob niet is
Maar het wordt wel mooi
Wat weinig! Of was je heel laat wakker?quote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Swietje het volgende:
Lijstje voor on topic:
1 boterham met fricandeau
hutspot met worst en draadjesvlees
bakje gele vla
verse sinaasappelsap
Enneeeeeeeeeh... ik ben nu zo nieuwsgierig naar iedereen IRL! Meeting?
Hmmmmmm. 14u wakker.quote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat weinig! Of was je heel laat wakker?
Niet? Vind het best wel eigenlijk, in vergelijking met mijn vrienden.quote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef nienja het volgende:
[..]
Tjonge II! Dat van die brede bott'n, waar???
Ja ok maar bijna niemand die dat weetquote:
Same here!quote:Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Swietje het volgende:
Boem, jij bent zo'n man waar ik spontaan hetero voor zou worden.![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ben je zo'n klusser dat je dat allemaal zelf kan?Vind ik echt knap! Zou niet weten waar ik moest beginnen.
Ziet er goed uit hoor! Niks mis mee.quote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet? Vind het best wel eigenlijk, in vergelijking met mijn vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |