Dan kan ik ook wel, als ze er niks meer tussen gaan plannen. Maar iedereen had er begrip voor dat ik die ene vrije dag graag vrij wil houden (ivm reistijd)quote:Op zondag 19 september 2010 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar de week er na kan ik denk ik welEn als jij geen auto hebt, dan kom ik toch gewoon jou kant op?
Geeft niets, dan kom ik gewoon jou kant op!quote:Op zondag 19 september 2010 16:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel, als ze er niks meer tussen gaan plannen. Maar iedereen had er begrip voor dat ik die ene vrije dag graag vrij wil houden (ivm reistijd)Maar dan heb ik dus geen auto meer
Ja? Ik kom nooit in het bosquote:Op zondag 19 september 2010 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geeft niets, dan kom ik gewoon jou kant op!
Zag trouwens dat er bij jou in de buurt een groot bos is waar de hondjes los mogen (als het goed is)
Ze heeft een bruine en een blondequote:Op zondag 19 september 2010 16:26 schreef LieLie het volgende:
Ja? Ik kom nooit in het bosEn je hebt één hond toch?
Dat geloof ik graag, maar ik heb een pak voor hollandse pannenkoekenquote:Op zondag 19 september 2010 16:16 schreef PancakeBunny het volgende:
[ afbeelding ]
I like TS.
Maar als je pannenkoeken gaat maken moet het wel deze zijn.
Die structuur is veel beter dan Hollandse pannenkoeken.
Dat is geen dilemma, maar een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 19 september 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben niet zo dol op pannenkoeken gelukkig.
hmm dilemma. ik heb honger want nog niet gegeten, maar lig nog in bed en wil er niet uit omdat ik slap ben (van de honger). dus lig slap in bed en eet steeds later
Haha ja 1 hond, maar andere hondjes mogen er ook losquote:Op zondag 19 september 2010 16:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Ik kom nooit in het bosEn je hebt één hond toch?
Haha, realtime reisverslagquote:Op zondag 19 september 2010 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja 1 hond, maar andere hondjes mogen er ook los![]()
![]()
Zo, P is geparkeerd en ingecheckt en gaat nu op zoek naar een drankje
haha arme jongen. hopelijk kan ie gezellig met andere mensen wat drinken. hoe lang was t nou eigenlijk varen?quote:Op zondag 19 september 2010 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ja 1 hond, maar andere hondjes mogen er ook los![]()
![]()
klopt je hebt gelijk. enige oplossing is dat ik uit mn bed getrapt wordt of dat er hier eten wordt gebracht. 2e zie ik niet gebeuren, 1e pas om half 7quote:Op zondag 19 september 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is geen dilemma, maar een vicieuze cirkel.
Slappe hap hoorquote:Op zondag 19 september 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben niet zo dol op pannenkoeken gelukkig.
hmm dilemma. ik heb honger want nog niet gegeten, maar lig nog in bed en wil er niet uit omdat ik slap ben (van de honger). dus lig slap in bed en eet steeds later
Boswachterij Gees.quote:Op zondag 19 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, realtime reisverslag![]()
Maar weet je welk bos het is?
Mooi zoquote:Op zondag 19 september 2010 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoezo arme jongen?? Ik ruil graag met hemquote:Op zondag 19 september 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha arme jongen. hopelijk kan ie gezellig met andere mensen wat drinken. hoe lang was t nou eigenlijk varen?
Ohja! Goede pizzeria ookquote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Boswachterij Gees.
2 jaar geleden waren we daar vlak bij op vakantie (Meppen). Mooi gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |