Ik heb Megastad Radio maar eens opgezocht als laatste redmiddel en ik moet zeggen een prima integraal verslag van de wedstrijd .quote:
Weet je wat nog beter is ? naar het stadion gaan !quote:Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef Veadige het volgende:
Allemaal arme zolen die geen Eredivisie Live hebben....
Je houdt van voetbal of niet...
Je houdt van je club of niet....
*kijkt lekker Erelive, ook nog in HD (1080i, dat wel)*
Ben al blij als ik de thuiswedstrijden van mijn club allemaal zie in één seizoen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet je wat nog beter is ? naar het stadion gaan !
Daarbij geef ik de voorkeur aan Sport 1.
Sport1 heb ik ook jarenlang gehad, maar dan voor het darten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weet je wat nog beter is ? naar het stadion gaan !
Daarbij geef ik de voorkeur aan Sport 1.
Ik kijk graag naar Engels, Spaans en Italiaans voetbal, zelfs de Bundesliga wordt steeds leuker .quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sport1 heb ik ook jarenlang gehad, maar dan voor het darten.
Had ook vroeger Canal+, toen die nog Eredivisie uit Nederland uitzonden.
Nee, Sport 1 heeft geen NL voetbal en daar gaat het mij om.
Mijn Ziggo rekening werd nogal hoog, dus ben ik gaan bezuinigen en heb ik Sport1 eruit gegooid.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar Engels, Spaans en Italiaans voetbal, zelfs de Bundesliga wordt steeds leuker .
Sport 1 en Eredivisie Live samen vind ik net iets te veel van het goeie. Af en toe koop ik wel eens een losse wedstrijd.
Van Kooten en de Bie worden gelukkig niet snel vergetenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Veadige het volgende:
[..]
Mijn Ziggo rekening werd nogal hoog, dus ben ik gaan bezuinigen en heb ik Sport1 eruit gegooid.
ps: nog meer off-topic dan het voorgaande; ik ben ook fan van Koot & Bie !
Sloom internet heb je dan, ik kan het zonder enige hapering bekijken met 30sec vertraging(wat bij elke stream zo is)quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef Haaruitval het volgende:
Doordat ik van de week niet bij een bekerwedstrijd van mijn club kon zijn bekeek ik het voor het eerst via Eredivisie live op internet.
Wat een ramp was dat zeg, betaal je 6 euro en krijg een vreselijk haperend beeld en daardoor loopt de wedstrijd 10 minuten achter.
Ja kan goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sloom internet heb je dan, ik kan het zonder enige hapering bekijken met 30sec vertraging(wat bij elke stream zo is)
Dat vipstand het weer prima doet nuquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand een tipje tegen bufferende beelden met sopcast?
Hee bedanktquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat vipstand het weer prima doet nu![]()
Met mooi brits commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |