ik zat te fappen op foto's van Fleurquote:Op zondag 19 september 2010 09:32 schreef Stink-ui het volgende:
en hier kom je op zondag ochtend om 09.31 op?
jij komt uit Venlo dat zegt al genoeg over jou.quote:Op zondag 19 september 2010 09:33 schreef Majkool het volgende:
geert wilders zegt gwoon wat iedereen denkt. die straatnegers moete gewoon eens oprotte, wilders is tenminste een goede politicus, hij loopt nie weg voor de problemen. ik heb ok pvv gestemt
ja dus, wat heeft da hiermee te maken? 1/3 van de limburgers hebbe op hem gestemt, dus zo raarr is t niequote:Op zondag 19 september 2010 09:34 schreef turnazz het volgende:
[..]
jij komt uit Venlo dat zegt al genoeg over jou.
ben jij toevallig die gast uit de nieuwe Mona reclamequote:Op zondag 19 september 2010 09:36 schreef Majkool het volgende:
[..]
ja dus, wat heeft da hiermee te maken? 1/3 van de limburgers hebbe op hem gestemt, dus zo raarr is t nie
oooooooohh lekkeeur...quote:Op zondag 19 september 2010 09:37 schreef turnazz het volgende:
[..]
ben jij toevallig die gast uit de nieuwe Mona reclame
Puddingspotters FTWquote:Op zondag 19 september 2010 09:37 schreef turnazz het volgende:
[..]
ben jij toevallig die gast uit de nieuwe Mona reclame
Ik zou eens beginnen met een inburgerings cursus, misschien dat je daar dan wat nederlands van leert.quote:Op zondag 19 september 2010 09:33 schreef Majkool het volgende:
geert wilders zegt gwoon wat iedereen denkt. die straatnegers moete gewoon eens oprotte, wilders is tenminste een goede politicus, hij loopt nie weg voor de problemen. ik heb ok pvv gestemt
Haha, typisch voorbeeld van een Wilders stemmerquote:Op zondag 19 september 2010 09:33 schreef Majkool het volgende:
dit dusquote:Op zondag 19 september 2010 09:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha, typisch voorbeeld van een Wilders stemmer. Zwakbegaafd, schreeuwerig, laaggeletterd.
En mensen afrekenen op hun afkomst en geloof is wel heel normaal?quote:Op zondag 19 september 2010 09:44 schreef Majkool het volgende:
Stelletje haters dat ik dislektie heb kan ik ook niks aan doen dat je me daar op afrekent is ook niet normaal. jullie zijn zeker pvda stemmerts, allemaal turken :d
als het islam is wel ja, zei doen alleen maar mensen onderdrukken. hoofdoekjes is alleen om ze te kleinerenquote:Op zondag 19 september 2010 09:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En mensen afrekenen op hun afkomst en geloof is wel heel normaal?
bij users zoals jij vraag ik me altijd af, zit je nou te trollen of meen je het serieus..quote:Op zondag 19 september 2010 09:44 schreef Majkool het volgende:
Stelletje haters dat ik dislektie heb kan ik ook niks aan doen dat je me daar op afrekent is ook niet normaal. jullie zijn zeker pvda stemmerts, allemaal turken :d
Bij figuren als Majkool vraag ik me altijd af of het niet slimmer is om een IQ test aan het kiesrecht vast te zetten in plaats van alleen maar de leeftijdsgrens.quote:Op zondag 19 september 2010 09:46 schreef Majkool het volgende:
[..]
als het islam is wel ja, zei doen alleen maar mensen onderdrukken. hoofdoekjes is alleen om ze te kleineren
nee jij dan, pvdastemmers zijn alleen maar domme turken :dquote:Op zondag 19 september 2010 09:52 schreef Sakura het volgende:
[..]
Bij figuren als Majkool vraag ik me altijd af of het niet slimmer is om een IQ test aan het kiesrecht vast te zetten in plaats van alleen maar de leeftijdsgrens.
ok, en waar stemmen slimme turken op danquote:Op zondag 19 september 2010 09:53 schreef Majkool het volgende:
[..]
nee jij dan, pvdastemmers zijn alleen maar domme turken :d
Op de PVV EINSZ;1;11;1 ;d;dquote:Op zondag 19 september 2010 09:54 schreef turnazz het volgende:
[..]
ok, en waar stemmen slimme turken op dan
pvvquote:Op zondag 19 september 2010 09:54 schreef turnazz het volgende:
[..]
ok, en waar stemmen slimme turken op dan
En Wilders scheert alles over één kam.quote:Op zondag 19 september 2010 09:55 schreef Majkool het volgende:
[..]
pvv
want normale turken mogen wel blijven, heb niks tegen islam maar sommige doen wel normaal alleen zijn dat er maar een paarr. ben geen racist ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |