Wildboyz bedoel je.quote:Op zondag 19 september 2010 09:18 schreef ElmoFan het volgende:
Wat een kutprogramma is dat. jackass, nitrocircus en nog een programma met een paar van jackass die iets met dieren gaan doen, daar weet ik de naam niet meer van zijn allmeaal veel beter, wat is er nou grappig een een mongool die de hele tijd zijn ouders irriteerd.
En dan durft MTV het ook nog de hele zaterdag avond uit te zenden.
Kortom: meld het hier als je vind dat viva la bam zuigt
quote:
Niets eigenlijk, alleen maar vreemd gehijg... en The Underdog Project & The Sunclub Summer jam 2003 speelde op de achtergrond.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 18:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niets eigenlijk, alleen maar vreemd gehijg... en The Underdog Project & The Sunclub Summer jam 2003 speelde op de achtergrond.
Erg eng allemaal, maar dit kan gewoon geen toeval meer zijn.
en jackass is anders omdat...?quote:Op zondag 19 september 2010 09:41 schreef KorgM3 het volgende:
"Ik ben 30 maar gedraag me als een puber van 16!"
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is wel zonde dat ik sinds enkele maanden geen MTV meer ontvang, ik mis het echt, ik zit nu aan de prozacquote:
Deed je wel je handen omhoog?quote:Op zondag 19 september 2010 18:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niets eigenlijk, alleen maar vreemd gehijg... en The Underdog Project & The Sunclub Summer jam 2003 speelde op de achtergrond.
Erg eng allemaal, maar dit kan gewoon geen toeval meer zijn.
Haha, the Dudesons zijn idd toffer.quote:
En weet je wat het mooie is, meneer La Bam is helemaal gevuld, hoeft niet meer te werken en jij wel..quote:Op zondag 19 september 2010 09:18 schreef ElmoFan het volgende:
Wat een kutprogramma is dat. jackass, nitrocircus en nog een programma met een paar van jackass die iets met dieren gaan doen, daar weet ik de naam niet meer van zijn allmeaal veel beter, wat is er nou grappig een een mongool die de hele tijd zijn ouders irriteerd.
En dan durft MTV het ook nog de hele zaterdag avond uit te zenden.
Kortom: meld het hier als je vind dat viva la bam zuigt
Die gast heeft ook heel wat opgezet niet te vergeten.quote:Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En weet je wat het mooie is, meneer La Bam is helemaal gevuld, hoeft niet meer te werken en jij wel..
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |