En jij vind het leuk als er dure dingen kapot worden gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef Roces18 het volgende:
viva la bam vind ik beter dan jackass. Jackass draait om goedkope stunts terwijl ze bij viva la bam voor duizenden euris kapot maken.
Als Bam net wakker is en opeens ziet dat Knoxville bezig is zijn hummer in een cabrio te veranderen wel jaquote:Op zondag 19 september 2010 12:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En jij vind het leuk als er dure dingen kapot worden gemaakt.
Ik ga een poll maken
Ja wie vind dat nou niet leukquote:Op zondag 19 september 2010 12:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En jij vind het leuk als er dure dingen kapot worden gemaakt.
Ik ga een poll maken
dan kies je: Nee, andere programma's zijn tofferquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een kutpoll ik vind jackass weer leuker dan viva la bam maar die optie wordt de grond in geboord
nee want ik vind het wel leuk maar niet leuker dan jackass dus dan maar andersquote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan kies je: Nee, andere programma's zijn toffer
Materie en de waarde die sommige mensen er aan koppelen.quote:foto Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef Roces18 het volgende:
viva la bam vind ik beter dan jackass. Jackass draait om goedkope stunts terwijl ze bij viva la bam voor duizenden euris kapot maken.
*gaap*quote:Op zondag 19 september 2010 13:29 schreef ElmoFan het volgende:
Komop dit is toch veel beter:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nitro Circus: Crazy Stuntsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nitro Circusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jackass 3D trailerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jackass 2-Best moments
Deze lijkt me dan nog wel leuk, maar dat komt door jhonny knoxvillequote:Op zondag 19 september 2010 13:24 schreef Frannhere het volgende:dit vind ik wel de geniaalste aflevering ooit, die prankwar tussen Bam en Knoxville.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Viva la bam - Fort Knoxville Part 1
Dit dus.quote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar het hoort niet in dat rijtje want het is alleen maar toffe stunts die ze daar doen. En niet leedvermaak ofzo
En nitro circus is veel toffer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop