Jaquote:
Dus naast die voor de motorkap? En dankje, dat maakt het wel makkelijker met spullen voor de caafquote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeps..ja, met de sleutel lukt het inderdaad niet![]()
Het hendeltje zit links naast de bestuurdersstoel(aan de deurkant naast de zitting)
Hij zit echt tegen de zitting van de stoel aan.quote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dus naast die voor de motorkap? En dankje, dat maakt het wel makkelijker met spullen voor de caaf
Wasda?quote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Het was de Nach van 't Limburgse Leed![]()
.
De Nach van 't Limburgse Leed (de nacht van het Limburgse lied)quote:
Leukquote:Op zondag 19 september 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
De Nach van 't Limburgse Leed (de nacht van het Limburgse lied)
Das elk jaar de nacht voor de 'Ouverture', de opening van het culturele seizoen. Dan zijn er van pak-em-beet 22.00 tot 3.30 uur live optredens in heel veel cafés. Met artiesten uit Limburg dus.
Echt welquote:
klinkt als een leuk feestjequote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Het was de Nach van 't Limburgse Leed![]()
.
Ik kan de impressie niet aanzetten, meneer Taart slaapt naast me op de bank...quote:Op zondag 19 september 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
Echt wel. Zie bovenstaande post voor een impressie
.
Hij zal het vast waarderenquote:Op zondag 19 september 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan de impressie niet aanzetten, meneer Taart slaapt naast me op de bank...
Dat was het ookquote:
Nou ja, zijn familie komt uit Limburg he, dus hij vindt het waarschijnlijk nog grappig ookquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, zijn familie komt uit Limburg he, dus hij vindt het waarschijnlijk nog grappig ook
Jaquote:
of niet, natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 14:55 schreef MPG het volgende:
Owja, meneer Taart kun je natuurlijk ook bruut wekken met Fabrizio![]()
:
Veel plezierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |