Me to, Ik kan veel normale muziekstijlen wel waarderen van de 70's tot nu.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben qua muziek wel heel erg jaren 70/80/klein stukje 90
Ik eigenlijk nog steeds wel, op het werk staat vaak wel gewoon radio of de Spotify top 100 list op, wat ook weer heel divers is. Maar thuis toch wel vaak rock/alternativequote:
+oquote:Op zondag 19 september 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me to, Ik kan veel normale muziekstijlen wel waarderen van de 70's tot nu.
Ja leuk gedaan Bellaquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dan faalde FOK!, ik zat serieus de index van TAL te F5'en, en zag geen enkel topic, en 1 seconde later opende ik deze (stond al klaar in ander tabje)
Ik luister veel naar Air en Zero 7-achtige muziekquote:Op zondag 19 september 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog steeds wel, op het werk staat vaak wel gewoon radio of de Spotify top 100 list op, wat ook weer heel divers is. Maar thuis toch wel vaak rock/alternative
En vind dat ook live toch wel het leukste. Imho het meest fijne/relaxte publiek ook
Air is lekker relaxedquote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik luister veel naar Air en Zero 7-achtige muziek
had ik van de week ook een keer,quote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dan faalde FOK!, ik zat serieus de index van TAL te F5'en, en zag geen enkel topic, en 1 seconde later opende ik deze (stond al klaar in ander tabje)
Dat ze zich daar na hun dood nog mee bezig houden ipv van hun rust te genieten verbaast mequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn helaas meer artiesten die dat doen, zelfs artiesten die al dood zijn
The Doorsquote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Hier denk ik.
Mijn muzieksmaak is heel erg rock.metal.hardrock. Van The Doors tot aan Iron Maiden kan ik enorm genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |