abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_279049
Das dus net nieuw van appelsientje en ook in de smaken appel en grapefruit te krijgen. Nu zette me moeder dat vorige week voor zo van 'proef dit eens' en ik had zoiets van ach, why the Fok! not. Nou ik moet zeggen dat ik niet vaak iets heb geproefd wat nog ranziger smaakte dan dat, of de houdbaarheidsdatum meost al weken verstreken zijn geweest. Wat was dat smerig zeg!

Het moet dus licht sprankelend en fris zijn, vruchtendrank(sap) met bronwater. Nou die bronwater proef je er wel duidelijk doorheen ja, alleen smaakt die bronwater naar bronwater die eerst 4 jaar lang in de zon buiten de koelkast gestaan heeft alvorens die meeging dat pak in. Zo ronduit smerig dus gewoon

Maar ben ik de enige die kotsneigingen krijgt van dat spul of zijn er meerderen die het ook niet te zuipen vinden?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!fossiel woensdag 26 juli 2000 @ 01:16:26 #2
2628 Karin
pi_279205
Nog ranziger dan de hamburger die ik vandaag in het Dolfinarium heb gegeten??
pi_279336
Nou het kan nooit zo lekker zijn geweest als het biertje wat ik net op heb.

was lekker koud en HEERLIJK

PROOST

PS ik drink geen vruchtensap daar schijnen vitaminen in te zitten en dat schijnt gezond te zijn dus dat moet ik niet hebben.

pi_280138
  Jubileum moderator woensdag 26 juli 2000 @ 20:04:29 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_280190
Nou das lekker, dat hoef ik niet meer te proberen dus

Nee hoor, ik vind appelsap al een bedenkelijk drankje (vooral na die reclame Appulsap! ) maar met bubbelsZit ik daar op te wachten? Denk het niet

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_280385
Ik heb het ook een keertje gehad
net alsof mijn keel in brand stond gatverderrie wat is dat smerig !
  donderdag 27 juli 2000 @ 16:27:14 #7
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_281101
heb de appelsap daarvan geproefd.
nee dankje, de volgende keer ben ik zo wijs het over te slaan.
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 28 juli 2000 @ 01:15:11 #8
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_281669
quote:
Op 25 juli 2000 23:39 schreef DIGGER het volgende:
Das dus net nieuw van appelsientje en ook in de smaken appel en grapefruit te krijgen. Nu zette me moeder dat vorige week voor zo van 'proef dit eens' en ik had zoiets van ach, why the Fok! not. Nou ik moet zeggen dat ik niet vaak iets heb geproefd wat nog ranziger smaakte dan dat, of de houdbaarheidsdatum meost al weken verstreken zijn geweest. Wat was dat smerig zeg!

Het moet dus licht sprankelend en fris zijn, vruchtendrank(sap) met bronwater. Nou die bronwater proef je er wel duidelijk doorheen ja, alleen smaakt die bronwater naar bronwater die eerst 4 jaar lang in de zon buiten de koelkast gestaan heeft alvorens die meeging dat pak in. Zo ronduit smerig dus gewoon

Maar ben ik de enige die kotsneigingen krijgt van dat spul of zijn er meerderen die het ook niet te zuipen vinden?

Vind je het gek van iemand die voor het slapen gaan een infuusje Grolsch aanlegt.
Maar goed, mede Hagenezen moet je niet afzeiken...

Hier, biertje. Proost!

Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
pi_300997
Ik moet zeggen dat dat spul wel te drinken is.
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
  donderdag 17 augustus 2000 @ 00:25:41 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_301048
tis gewoon een lsap sinas-aftreksel ofzo.. niet echt bijzonder. alsof Riedel al niet genoeg sap verkoopt....
pi_301127
sorry, maarrrrrrrrrrrr
* Maggie vindt het lekker
  donderdag 17 augustus 2000 @ 08:34:08 #12
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_301145
quote:
Op 17 augustus 2000 07:41 schreef Maggie het volgende:
sorry, maarrrrrrrrrrrr
* Maggie vindt het lekker

* micha vindt het ook lekker

[Dit bericht is gewijzigd door micha op 17-08-2000 08:35]

pi_301718
Bleeeh, nee, ik vond het ook vreselijk vies. Ik dacht "Laat ik het eens proberen, aangezien het zo lekker fris & fruitig schijnt te zijn". Nou, een slokje en nooit weer. Is net rioolwater met een kleurtje.
Bah Bah en nog eens Bah
pi_307466
om eerlijk te zijn vind ik het ook lekker ,
iedereen heeft zijn eigen smaak
  maandag 21 augustus 2000 @ 21:33:24 #15
269 vats
Live life to the max!
pi_307475
Hmm, dat sprankelfruit is niets meer dan een zeer goedkoop drankje duur verkopen. bakken met winst maken op dat soort rommel dus.

Er is maar een lekkere soort vruchtensap, en dat is de versgeperste van de AH, helemaal Toppie, kost ff wat, dan hebbie ook wat!

en met sprankelfruit is mijn motto,

kost ff wat, hebbie nog niks!!

maandag 21 augustus 2000 @ 21:52:45 #16
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_307501
ik kom terug op mijn uitspraak. een mix van dat spul met safari is best te drinken hoor!
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
pi_307506
ik vind het vies, dat komt voornamelijk omdat het naar noten ruikt! bah, en dat sprankelende water verspreidt die lucht door de hele kamer.
pi_307532
Nou nou nou,
IK vind het lekker het smaakt naar Spa Orange ijskoud is het nog lekkerder een echte dorstlesser

Vind Dubbelfris ook zo lekker

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  maandag 21 augustus 2000 @ 22:15:42 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_307541
Dubbelfris is een werelduitvinding jah!
pi_307544
er zit geen alcohol in hè , BAH!!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  FOK!fossiel zondag 17 maart 2002 @ 15:24:06 #21
2628 Karin
pi_3514963
*kick*

Ik had een paar weken geleden de appelvariant meegenomen (dit topic was ik dus helemaal vergeten) en sindsdien ben ik verslaafd, 4 pakken in de week red ik het nog niet mee (zit 1,5 liter in). Sjees wat is dat lekker zeg, niet zo overheersend als appelsientje, gewoon lekker fris .

pi_3517811
Grapefruit is gewoon vies vind ik. Hoe het ook verwerkt is.
  maandag 18 maart 2002 @ 21:59:28 #23
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3531290
quote:
Op maandag 21 augustus 2000 22:16 schreef laffer het volgende:
er zit geen alcohol in hè , BAH!!!!:r:r
Neu.. dan moet je van die hero appelsap blikkies kopen, dingen gaan spontaan gisten, neem je grote slok zit je pure alcohol naar binnen te werken.. lig verdomme nie in het ziekenhuis
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  dinsdag 16 april 2002 @ 22:47:50 #24
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_3858201
Hmmmm best lekker, als het maar koud is
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_3861470
Het smaakt ook absoluut niet. Lijkt wel een dun siroopje eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')