Het moet dus licht sprankelend en fris zijn, vruchtendrank(sap) met bronwater. Nou die bronwater proef je er wel duidelijk doorheen ja, alleen smaakt die bronwater naar bronwater die eerst 4 jaar lang in de zon buiten de koelkast gestaan heeft alvorens die meeging dat pak in. Zo ronduit smerig dus gewoon
Maar ben ik de enige die kotsneigingen krijgt van dat spul of zijn er meerderen die het ook niet te zuipen vinden?
was lekker koud en HEERLIJK
PROOST
PS ik drink geen vruchtensap daar schijnen vitaminen in te zitten en dat schijnt gezond te zijn dus dat moet ik niet hebben.
Nee hoor, ik vind appelsap al een bedenkelijk drankje (vooral na die reclame Appulsap! ) maar met bubbels
Zit ik daar op te wachten? Denk het niet
quote:
Op 25 juli 2000 23:39 schreef DIGGER het volgende:
Das dus net nieuw van appelsientje en ook in de smaken appel en grapefruit te krijgen. Nu zette me moeder dat vorige week voor zo van 'proef dit eens' en ik had zoiets van ach, why the Fok! not. Nou ik moet zeggen dat ik niet vaak iets heb geproefd wat nog ranziger smaakte dan dat, of de houdbaarheidsdatum meost al weken verstreken zijn geweest. Wat was dat smerig zeg!Het moet dus licht sprankelend en fris zijn, vruchtendrank(sap) met bronwater. Nou die bronwater proef je er wel duidelijk doorheen ja, alleen smaakt die bronwater naar bronwater die eerst 4 jaar lang in de zon buiten de koelkast gestaan heeft alvorens die meeging dat pak in. Zo ronduit smerig dus gewoon
Maar ben ik de enige die kotsneigingen krijgt van dat spul of zijn er meerderen die het ook niet te zuipen vinden?
Vind je het gek van iemand die voor het slapen gaan een infuusje Grolsch aanlegt.
Maar goed, mede Hagenezen moet je niet afzeiken...
Hier, biertje. Proost!
quote:* micha vindt het ook lekker
Op 17 augustus 2000 07:41 schreef Maggie het volgende:
sorry, maarrrrrrrrrrrr
* Maggie vindt het lekker
[Dit bericht is gewijzigd door micha op 17-08-2000 08:35]
Er is maar een lekkere soort vruchtensap, en dat is de versgeperste van de AH, helemaal Toppie, kost ff wat, dan hebbie ook wat!
en met sprankelfruit is mijn motto,
kost ff wat, hebbie nog niks!!
Vind Dubbelfris ook zo lekker
Ik had een paar weken geleden de appelvariant meegenomen (dit topic was ik dus helemaal vergeten) en sindsdien ben ik verslaafd, 4 pakken in de week red ik het nog niet mee (zit 1,5 liter in). Sjees wat is dat lekker zeg, niet zo overheersend als appelsientje, gewoon lekker fris .
quote:Neu.. dan moet je van die hero appelsap blikkies kopen, dingen gaan spontaan gisten, neem je grote slok zit je pure alcohol naar binnen te werken.. lig verdomme nie in het ziekenhuis
Op maandag 21 augustus 2000 22:16 schreef laffer het volgende:
er zit geen alcohol in hè , BAH!!!!:r:r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |