abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86636893

Kan ik dit oplossen zonder te restoren? Me iPhone doet het voor de rest gewoon perfect!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86637421
Hebben jullie onder een steen gezeten? Apple heeft vorige week, of de week daarvoor, al bekend gemaakt dat ze stoppen met het case program omdat - zo zeggen ze - het antenneprobleem minder erg is dan ze dachten. Mocht je toch problemen hebben dan kan je Apple bellen voor een gratis hoesje. Verder doen ze dus niks meer en laten ze de iPhone 4 zoals het is (want het probleem is er niet, of amper, volgens hun).
pi_86640344
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
Apple zegt zelfs dat er helemaal geen sprake is van een probleem, no way dat ze de iPhone dus aan gaan passen, dat kost veel te veel tijd, geld en resources.
pi_86642202
Nou wordt het mooi :D. De T-Mobile hulplijnhoeren antwoordden op mijn klacht dat mijn touchscreen actief blijft tijdens het bellen met 'ja mevrouw, dan moet u uw telefoon niet tegen uw oor aanhouden'.

Ik heb nog nooit getierd en 'm erop gehangen tijdens het bellen naar een bedrijf, dus dit was een eerste keer.
pi_86642452
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou wordt het mooi :D. De T-Mobile hulplijnhoeren antwoordden op mijn klacht dat mijn touchscreen actief blijft tijdens het bellen met 'ja mevrouw, dan moet u uw telefoon niet tegen uw oor aanhouden'.

Ik heb nog nooit getierd en 'm erop gehangen tijdens het bellen naar een bedrijf, dus dit was een eerste keer.
:') wtf. Ik zou anders gewoon terug gaan naar een t-mobile shop, als die na update naar 4.1 nog niet is verholpen.
pi_86642566
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

:') wtf. Ik zou anders gewoon terug gaan naar een t-mobile shop, als die na update naar 4.1 nog niet is verholpen.
Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
pi_86643221
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
Als het binnen 14 (of 7) dagen na aankoop is, heb je direct recht op een nieuw toestel.
pi_86643687
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef WSquater het volgende:
Hebben jullie onder een steen gezeten? Apple heeft vorige week, of de week daarvoor, al bekend gemaakt dat ze stoppen met het case program omdat - zo zeggen ze - het antenneprobleem minder erg is dan ze dachten. Mocht je toch problemen hebben dan kan je Apple bellen voor een gratis hoesje. Verder doen ze dus niks meer en laten ze de iPhone 4 zoals het is (want het probleem is er niet, of amper, volgens hun).
Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeks :+ : Ze gaan het probleem evalueren en kijken wat er (nog) aan gedaan kan worden. Ik speculeer nu dat ik me het best kan voorstellen dat ze er niks aan gaan doen.

Wat jij noemt zijn speculaties.

quote:
Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.

Ik "hoop".

quote:
Ik wacht tot eind November, en hoop in de juiste lichting te zitten inplaats van een oudere iPhone die al op voorraad lag.

Ook wacht ik nog wat Apple deze/volgende maand gaat doen. Al denk ik niet veel. Ik verwacht geen berichten, maar ik hoop van wel.
quote:
Het is een behoorlijke gok. Maar ik kan hopen :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86644233
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebben :') Triestheid.
Of toch du vader?
  maandag 20 september 2010 @ 18:12:49 #110
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86644528
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebben :') Triestheid.
Hoezo dat? :') Ik betaal gewoon 30 per maand.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86644563
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven? :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_86644888
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef Skv het volgende:

[..]

..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven? :')
First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?
pi_86645035
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?
Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.

Weet je zeker dat het aan het toestel ligt en niet aan jezelf?
pi_86645282
WTF, ik denk ik kan lekker een iphone 4 kopen... zijn de prijzen hier in de winkel 10x zo duurder dan bij de website van t mobile :| voor de telefoon 50 euro meer betalen, en 5 euro bijbetalen voor de abonnement. en volgens mij krijg ik er ook geneens internet bij :')
pi_86645312
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.

Weet je zeker dat het aan het toestel ligt en niet aan jezelf?
Man, in het vorige topic meldde zich nog iemand die hetzelfde had. Ik heb al jaren iPhones, het is niet alsof ik in ene Parkinson heb ontwikkeld :'). Hij valt gewoon consequent weg tijdens het bellen.

Huu, ik ben geen aansteller. ;(.
pi_86646066
Ik was al bang dat je je aangevallen zou voelen, maar m'n verbaasdheid is oprecht. Ik heb ook geprobeerd het probleem te reproduceren, maar het is me niet gelukt.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 20 september 2010 @ 18:55:18 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86646166
Mn nieuwe Galaxy S lijkt meer dan ik dacht op de iPhone :D
pi_86646265
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Ik was al bang dat je je aangevallen zou voelen, maar m'n verbaasdheid is oprecht. Ik heb ook geprobeerd het probleem te reproduceren, maar het is me niet gelukt.
Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.

En op een gegeven moment word je er flauw van. Als ik Androidtoestellen die er nu zijn niet zo lelijk had gevonden, was ik overgestapt.
pi_86646282
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Mn nieuwe Galaxy S lijkt meer dan ik dacht op de iPhone :D
Waarom neem je een Galaxy S? :{
pi_86646289
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef Graseter het volgende:

[..]

Hoezo dat? :') Ik betaal gewoon 30 per maand.
Dan hoefde 'ie niks bij te betalen ofzo :') Wat een redenering, over die 1 of 2 jaar istie hoe dan ook duurder uit op deze manier.
Of toch du vader?
  Redactie Games maandag 20 september 2010 @ 19:19:28 #121
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86647231
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ¤8,75 p/m :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86647764
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeks :+ : Ze gaan het probleem evalueren en kijken wat er (nog) aan gedaan kan worden. Ik speculeer nu dat ik me het best kan voorstellen dat ze er niks aan gaan doen.

Wat jij noemt zijn speculaties.
[..]

Ik "hoop".
[..]

[..]

Ze hebben het probleem al geëvalueerd en dat was de conclusie: probleem is minder groot dan gedacht, alleen nog gratis hoesjes op aanvraag via telefoongesprek en that's it. Hopen kan je altijd doen, maar ze meldden het toch echt zelf.
pi_86648104
dat 1000 sms maximaal voor de relax, kan ik dat gewoon een maandje aandoen.en dan weer uit. en dan vervolgens over 2 maanden weer aanzetten ofzo? BloX heet dat op vodafone?
pi_86650107
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.

En op een gegeven moment word je er flauw van. Als ik Androidtoestellen die er nu zijn niet zo lelijk had gevonden, was ik overgestapt.
Gewoon terugbrengen die hap bij een T-Mobile winkel! Helaas moet je wederom wel weer wat weken wachten.. ;(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86650589
Ik ga morgen eens een poging wagen in België. Eerst maar even rondbellen of er iets beschikbaar is en of ze iets apart kunnen leggen.
pi_86656470
vandaag mn iphone gekregen van het werk, is mn eerste iphone, dus heb nog wat vraagjes.

komt er nog ooit flash op de iphone of niet?
en bestaat er een app voor een niet gejailbreakte iphone om de internetverbinding te delen met je laptop?
  maandag 20 september 2010 @ 22:39:08 #127
51286 w00h00
Digital man!
pi_86657395
Iemand ervaring met het vervangen van de mute knop iPhone 3G?
pi_86657646
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef Byte_Me het volgende:
vandaag mn iphone gekregen van het werk, is mn eerste iphone, dus heb nog wat vraagjes.

komt er nog ooit flash op de iphone of niet?
en bestaat er een app voor een niet gejailbreakte iphone om de internetverbinding te delen met je laptop?
Wellicht.
Nee, dit mag ook niet van de provider als ik het niet mis heb.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86657826
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wellicht.
Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.
pi_86657879
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wellicht.
mooi want dat mis ik wel
quote:
denk niet dat die snel zal gaan klagen met mijn telefoonrekening :P
pi_86658353
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.
Met arrogantie heeft het weinig te maken
pi_86658616
HTML5 is de toekomst, schijnt....

Het enige wat ik mis is dumpert eigenlijk, wat betreft flash :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86659277
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Met arrogantie heeft het weinig te maken
Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.
Dit keer zonder signature
pi_86659553
Nieuwe versie van Foursquare in de app store :).
pi_86659674
Ik heb 21 augustus mijn iPhone 4 besteld bij tmobile winkel in Delft, iemand enig idee hoe lang het nog zal duren? Er zijn nog 15 wachtende voor me ofzo
  maandag 20 september 2010 @ 23:38:34 #136
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86659707
Mijn huisgenoot had in een mapje een vaag/verdonkerd icoontje van de 9292OV app staan, terwijl de app zelf niet eens meer in dat mapje stond. Ik denk nou misschien helpt een harde reset. Ding opnieuw hard resetten, en ja hoor. Icoontje is weg. Net zoals als zijn mappen. :') Sinds wanneer gaan al je mappen weg na een harde reset?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86660280
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.
Het gaat er sowieso niet komen, maar daar heeft Apple technische redenen voor,
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 september 2010 @ 00:13:42 #138
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86660799
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Waarom neem je een Galaxy S? :{
Geen geld voor iPhone ;( :')
pi_86662510
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Geen geld voor iPhone ;( :')
De 3GS kost minder dan de Galaxy S en is, op het scherm, de camera en de batterij na, niet veel slechter dan de iPhone 4 en ligt lekkerder in de hand. De iPhone 4 is wel sneller dan de 3GS, maar niet zoveel sneller dat je het echt merkt tenzij je ze naast elkaar legt.
  dinsdag 21 september 2010 @ 05:15:04 #140
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_86663175
Ik zie vaak een rode punt met filmpjes.

Ook als ik zelf film

0'17- 0'18 sec is het goed te zien op het zwarte scherm.

Iemand een idee waarom?

[ Bericht 1% gewijzigd door fransbreda op 21-09-2010 06:24:20 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:05:23 #141
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86664510
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe versie van Foursquare in de app store :).
Nog interessante veranderingen?
pi_86664560
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:05 schreef JDude het volgende:

[..]

Nog interessante veranderingen?
Vooral layouttechnisch hier en daar :).
  FOK!fotograaf dinsdag 21 september 2010 @ 09:23:57 #143
145146 Andyy
pi_86664821
Hoezo heeft mijn iPhone een sms naar het facetime nummer gestuurd terwijl ik nooit facetime heb gebruikt :{
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:28:25 #144
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86664906
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Andyy het volgende:
Hoezo heeft mijn iPhone een sms naar het facetime nummer gestuurd terwijl ik nooit facetime heb gebruikt :{
Heb je het ooit geactiveerd, al dan niet per ongeluk die slider verzet? Sms wordt vergoed trouwens dus als het goed is krijg je je geld terug.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86665082
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef w00h00 het volgende:
Iemand ervaring met het vervangen van de mute knop iPhone 3G?
Is hij "eraf" gevallen of gebroken? Gewoon erop lijmen joh. :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86665099
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 05:15 schreef fransbreda het volgende:
Ik zie vaak een rode punt met filmpjes.

Ook als ik zelf film

0'17- 0'18 sec is het goed te zien op het zwarte scherm.

Iemand een idee waarom?
Lijkt wel licht van de spots te komen (de bovenste) en ik zie er twee verschijnen als je richting het podium filmt. Maar als je weer camera draait naar het publiek zie ik ze niet meer, dus schijnbaar daar toch de spotlights die weerkaatsen ofzo?

Bij het onderste filmpje weet ik zo niet..

[ Bericht 6% gewijzigd door CantFazeMe op 21-09-2010 09:42:18 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:43:59 #147
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86665264
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

Vooral layouttechnisch hier en daar :).
Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.
pi_86665517
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef JDude het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.
Hm, raar. Ik heb gisteren 2.0 binnengehaald. Weet ff niet of dat in NL of US Store was. Of mss issie ff helemaal teruggetrokken vanwege problemen..
pi_86665843
Net even rondgebeld voor de iPhone, maar in België duurt het ook ongeveer een maand voordat die dingen geleverd kunnen worden. Stomme schaarste.
pi_86665937
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even rondgebeld voor de iPhone, maar in België duurt het ook ongeveer een maand voordat die dingen geleverd kunnen worden. Stomme schaarste.
Op sommige plaatsen nog wel langer dan een maand als ik http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietool zo zie :+.
pi_86666126
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Op sommige plaatsen nog wel langer dan een maand als ik http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietool zo zie :+.
Wie gaat zich daar nu als nummer 500+ op de lijst laten zetten :D
pi_86666267
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wie gaat zich daar nu als nummer 500+ op de lijst laten zetten :D
Belgische winkel hè, dus mss dat die mensen denken: hoe hoger het getal, hoe beter :+.
pi_86666400
Even een vraag van iets andere orde. Wat is een goede convertor dat ik films enz in itunes kan zetten en zo dus ook op mijn iphone?
pi_86667998
dat 1000 sms maximaal voor de relax, kan ik dat gewoon een maandje aandoen.en dan weer uit. en dan vervolgens over 2 maanden weer aanzetten ofzo? BloX heet dat geloof ik op vodafone.
pi_86668849
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag van iets andere orde. Wat is een goede convertor dat ik films enz in itunes kan zetten en zo dus ook op mijn iphone?
Handbrake
pi_86669112
Handbrake werkt voor geen meter. Format Factory is eenvoudiger en werkt consistenter. Het duurt alleen belachelijk lang.
pi_86673315
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

er is al Flash voor de iPhone...
pi_86673495
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Handbrake werkt voor geen meter. Format Factory is eenvoudiger en werkt consistenter. Het duurt alleen belachelijk lang.
En is er dan eentje die eenvoudig en consistent werkt en ook nog eens een beetje snel is?
pi_86673802
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:14 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En is er dan eentje die eenvoudig en consistent werkt en ook nog eens een beetje snel is?
Als die er is, zou ik het graag weten. Ik heb wel DVD to iPhone van iSkysoft, die ript een film van twee uur in 20 minuutjes. Maar daarmee kun je niet gewoon converteren.
pi_86673844
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als die er is, zou ik het graag weten. Ik heb wel DVD to iPhone van iSkysoft, die ript een film van twee uur in 20 minuutjes. Maar daarmee kun je niet gewoon converteren.
gewoon nero recode?
pi_86682828
Godverdomme, ik twijfel nu enorm welke abbo bij me past. mijne is zo random!
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes pm een beetje net teveel :(

iig net gereserveerd. over 5 weken moet ik dus een besluit maken welke abbo ik toch wil :P
Of een veel goedkopere i abbo of een relax (omdat ik bang ben teveel smsjes te maken). Ik stuur er pm rond de 50-80. Maar kan soms zo 1000 zijn.

Heb nu gekozen voor de relax 25 + Plus Vast = 210 euro betalen voor mobiel en 40 euro per maand.
Voor 190 smjes OF belminuten. 10 euro per maand komt erbij voor de sms bundel die ik soms kan inschakelen.

Deze keuze heb je dus niet voor de i abbo. Waardoor ik bang ben dat ik een keer in die 2 jaar teveel smsjes stuur en dan een big-ass rekening krijg.

Is het trouwens waar dat als je via het internet besteld per minuut betaald, en via de t store per seconde? (dat is de reden waarom je 5 euro meer moet betalen :') )

(neemt t-mobile de ongebruikte smsjes/belminutem mee naar volgende maand of dat niet)

[ Bericht 22% gewijzigd door RoW_0 op 21-09-2010 18:49:39 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:35:19 #162
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86682917
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes een beetje net teveel :(

iig net gereserveerd. over 5 weken moet ik dus een besluit maken welke abbo ik toch wil :P
Neem gewoon i-300. Heb je 300 minuten en smsjes. Én snel internetten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:36:41 #163
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86682959
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes een beetje net teveel :(

Waarom niet het iAbo? ¤45 voor 300minuten èn smsjes
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86683300
post aangepast. daarom dus :'(

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef n8n het volgende:

[..]

Waarom niet het iAbo? ¤45 voor 300minuten èn smsjes
En niet te vergeten dat ik 90 euro voor de telefoon betaal ipv 210 :')
Denk dat een i300 bij me past idd :')

(neemt t-mobile de ongebruikte smsjes/belminutem mee naar volgende maand of dat niet)

[ Bericht 39% gewijzigd door RoW_0 op 21-09-2010 19:24:01 ]
pi_86684097
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Ga inderdaad hiervoor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  FOK!fotograaf dinsdag 21 september 2010 @ 19:33:32 #166
145146 Andyy
pi_86685003
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

En vaak geen 3g bereik? :@
pi_86687894
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef etotherik het volgende:
Ik heb 21 augustus mijn iPhone 4 besteld bij tmobile winkel in Delft, iemand enig idee hoe lang het nog zal duren? Er zijn nog 15 wachtende voor me ofzo
iemand?
pi_86689262
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef etotherik het volgende:

[..]

iemand?
Waarom bel je zelf niet naar de winkel..?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games dinsdag 21 september 2010 @ 22:05:00 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86691606

Fijn staaltje Product Placement weer.. :')
pi_86691898
Nou moet gezegd worden dat Chuck daar sowieso een handje van heeft, als het aankomt op iPhones en computerspelletjes.
  Redactie Games dinsdag 21 september 2010 @ 22:13:04 #171
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86691984
Over een paar maanden komt de film TRON Legacy (ook wel TRON 2.0 genoemd) uit. Nou dan heb je de poppen aan het dansen in Chuck... :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:18:13 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86692251
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef RoW_0 het volgende:
post aangepast. daarom dus :'(
[..]

Jep
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86692724
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef etotherik het volgende:

[..]

iemand?
Ik had em na 4 weken precies...
O+ BlaBlub O+
pi_86695149
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef neggix het volgende:

[..]

Ik had em na 4 weken precies...
ok dankje (: ik ben vanmiddag langs geweest en toen zeiden ze dat ie er deze week waarschijnlijk wel zal zijn :D
pi_86696532
en nog steeds kan ik geen apps kopen

ik word er nu wel een beetje moedeloos van.....
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86698355
Net mijn eerste iPhone online besteld bij t-mobile (contractverlenging), 35 euro per maand (relax online 25 en WnW+) en 80 euro bijbetalen. Goede deal op zich. *O*

Alhoewel ik misschien liever had kunnen bellen morgenochtend om te zien of ik in aanmerking kom voor een korting ofzo. :P
pi_86699622
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Teteteterek het volgende:
en nog steeds kan ik geen apps kopen

ik word er nu wel een beetje moedeloos van.....
Why not?
pi_86702667
quote:
Op woensdag 22 september 2010 05:07 schreef fransbreda het volgende:

[..]

Why not?
In Itunes krijg ik de melding 'Uw CC werd geweigerd' en mijn iphone zegt: Click and buy wordt op dit apparaat niet ondersteund.

Op het forum van iphoneclub zijn er steeds meer lotgenoten...
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86703379
Zoveel moeite is het toch niet om even langs de AH of Hema te gaan?
  Redactie Games woensdag 22 september 2010 @ 10:41:53 #180
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86703449
iTunes Gift Card, scheelt je echt tonnen moeite
pi_86705932
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:13 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

In Itunes krijg ik de melding 'Uw CC werd geweigerd' en mijn iphone zegt: Click and buy wordt op dit apparaat niet ondersteund.

Op het forum van iphoneclub zijn er steeds meer lotgenoten...
Even mailtje sturen naar Apple, die lossen het binnen een paar dagen op.

Ik heb trouwens nog een iPhone 4 te koop voor geïnteresseerden.
pi_86706363
How much?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86706454
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Even mailtje sturen naar Apple, die lossen het binnen een paar dagen op.

Ik heb trouwens nog een iPhone 4 te koop voor geïnteresseerden.
Wat voor iPhone heb je in de aanbieding?
pi_86706568
[TK] iPhone 4G 16GB

Hier meer info. Topic is inmiddels gesloten, je kan me bereiken via PM.
  woensdag 22 september 2010 @ 12:52:56 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86707590
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn staaltje Product Placement weer.. :')
In HIMYM had Barney volgens mij ook een iPhone 4 :) . Hij heeft heel lang de eerste generatie iPhone gehad :P .
2000 light years from home
pi_86708089
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

In HIMYM had Barney volgens mij ook een iPhone 4 :) . Hij heeft heel lang de eerste generatie iPhone gehad :P .
En gejailbreakt, want hij kon er porno mee opnemen :P
pi_86710317
passen iphone 3GS kabels ook gewoon op de iphone 4?
pi_86711272
Ja
pi_86712271
tvp vanwege belangstelling voor iPhone 4.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 22 september 2010 @ 15:36:46 #190
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_86713023
Kan iemand mij aanraden waar je op dit moment het beste een abbo kunt afsluiten voor een iPhone 3GS?

Op studentmobiel is die gratis i.c.m een 2-jarig abonnement van 19,99 p.m maar of hier internet bij zit is mij niet duidelijk, heb ze er vandaag over gemailt. Verder zou het via de t-mobile website 29,99 p.m kosten incl. internet. (2-jarig abbo). Maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet.
Chasing dreams just became a standard.
pi_86713709
Is zonder internet geloof ik. Anders zou het niet fair zijn ten opzichte van de T-Mobile gebruikers.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 22 september 2010 @ 16:21:04 #192
279201 FullEnergy
pi_86714956
Heb net een mailtje terug van studentmobiel. Het is inderdaad zonder internet.
Ik denk dat ik mijn abonnement toch bij t-mobile zelf af ga sluiten.
pi_86727505
Kan ik mijn contacten van iphone 1g overzetten naar de iphone 4?
pi_86727617
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zou zo niet zien waarom dat niet zo kunnen. Heb je hem op iTunes staan? (Outlook, of Windows adresboek?)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86727919
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik zou zo niet zien waarom dat niet zo kunnen. Heb je hem op iTunes staan? (Outlook, of Windows adresboek?)
Heb 'm nog niet :) morgen pas. toch gegaan voor de i300 abbo.

Ik dacht aan, iPhone erin en dan telefoonselecteren als "mijn naam" van iphone 1g. Als het goed is propt hij gelijk al muziek en je contacts in.
  woensdag 22 september 2010 @ 21:31:06 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86728363
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Onmogelijk.
2000 light years from home
pi_86746340
Ik heb sinds een weekje een 3g. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn foto's op de pc? Synchroniseren in itunes werkt niet. En mijn pc geeft geen camera aan bij "deze computer" (windows 7) hoe kan ik toch bij mijn picca's komen?
pi_86746446
Ik ben nog altijd lichtelijk verliefd op mijn Iphone4. Pff... wat een ding.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 23 september 2010 @ 13:37:38 #199
279201 FullEnergy
pi_86747299
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef FreeAttitude het volgende:
Ik heb sinds een weekje een 3g. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn foto's op de pc? Synchroniseren in itunes werkt niet. En mijn pc geeft geen camera aan bij "deze computer" (windows 7) hoe kan ik toch bij mijn picca's komen?
Is er geen optie in de 3G waarbij je je iPhone als ''apparaat voor massaopslag'' kan laten herkennen door de pc?
  donderdag 23 september 2010 @ 13:40:53 #200
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_86747422
Ligt het nou aan mij of is het volume in ios 4 teruggeschroefd
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: