Moet je naar de Efteling.quote:
Ze zijn 18+ ja, klopt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:59 schreef xyzyx het volgende:
Ja Bart dat is 18+ he dat kan niet hier
Mwah, ik zou er niet om weglopen denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Die linker is wel ok, maar die Patty Brard
Die rechter is 12 dat zie je toch zoquote:
Dat is wat anders! Duft.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, ik zou er niet om weglopen denk ik.
Wat een kanker buitenlander zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef xyzyx het volgende:
En zo'n kanker buitenlander ging op msn zeiken, was hij verbaasd dat ik nog in Zwolle durfde te komen.
Gaatie ook nog zeggen dat als hij mij tegen komt ik niet jarig ben, dus ik zeg dat als hij mij op 2 december tegen komt ik wel jarig ben. Gaatie zeggen jij niet stoer doen jongen want zo cool ben je niet.
Ja een drugs dealende mocro is cool wou hij zeggen, met zijn nissan skyline en vriend met een lamborghini waar je op de achterbank kan zitten en de illusie dat hij een gangster is
Deze op repeatquote:
Eerst HudMo Essential Mix.quote:
Doet hij toch niet aangezien hij dan meer de lul is als ik. Eigenlijk zou ik een paar klappen krijgen best over hebben om die drugsdealende debiel er bij te naaien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ik hoop dat Xyzyz die buitenlander tegenkomt en dat die buitenlander zich aan de afspraak houdt.
Zodat ie er een boete voor krijgt? En daarna zn vriendje ook, en daarna een vriendje daar van ook?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Doet hij toch niet aangezien hij dan meer de lul is als ik. Eigenlijk zou ik een paar klappen krijgen best over hebben om die drugsdealende debiel er bij te naaien.
Hij zat paar weken terug cool te doen dat zn mattie met een pipa gepakt was door de popo en dat ze bij zijn osso nogal veel doekoe hadden gevonden waardoor hij de sjaak was. (om grotendeels maar zijn woorden te gebruiken.)![]()
Hij was meteen mijn god geworden die kerelhij kent lui die gepakt zijn met een heuze 9 milimeter sjonge jonge doe maar gek zeg 9 hele milimeters
![]()
Oei, die heb ik destijds over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Eerst HudMo Essential Mix.
Ik wil zijn baby's
Die is zo lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oei, die heb ik destijds over het hoofd gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |