quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef spuitje het volgende:[..]
Sorry??? Ik zit al twee middagen achter de telefoon en fax om een boeketje bezorgd te krijgen. Kunnen jullie absoluut ook niets aan doen, weet ik ook wel. Maar als ik dan de reacties lees die ik per pb krijg dan word ik dus echt ziek!.............UMCG is nu eenmaal een bagger ziekenhuis, dat weet iedereen die er mee te maken heeft gehad.
Ik wil gewoon, nog steeds heel graag, dat DIsana iets moois krijgt namens ons allemaal. Maar als ze in het UMCG zeggen dat ze haar daar niet kennen wat moet ik dan?? Heb zelfs haar "gewone" naam, maar ook dat helpt niet! Dus zeg maar wat ik verder nog kan proberen.................
We besteden beiden denk ik erg veel tijd en energie aan deze actie.
Volgens mij is er ook niemand die jouw inzet niet waardeert, het enige wat ik las was dat iemand een vermoeden had wie het bloemetje eventueel aan de balie wilde afgeven en raadde dat af.
Daar kunnen we nu niet zoveel mee, omdat we geen idee hebben waarom juist die persoon het niet af mag geven.
verder begreep ik dat Disana waarschijnlijk even niet op de afdeling was vanwege dialyse. dikke vette pech en daar kan niemand wat aan doen. Ik begrijp uit je woorden dat de bezorger ook de tweede keer heeft geprobeerd het te bezorgen maar het nog steeds niet gelukt is?
Misschien dat hij het morgen nog eens wil proberen, desnoods betalen we dubbele bezorgkosten.
WE dus, niet jij alleen. Het is totaal niet jouw schuld.
Dat je vervelende pm's krijgt vind ik erg naar om te horen. Ik weet dat het makkelijk klinkt maar probeer het van je af te zetten. Mochten ze echt heel erg zijn kan je altijd nog doorsturen naar een FA.
Kom op meid, we zijn zo lekker bezig, gooi nu niet het bijltje erbij neer.

Alsjeblieft, ik heb hier zo niet de energie meer voor vandaag!