abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86570639
Hi!

Ik ben opzoek naar een echt grote caviakooi, voor binnen. Ik heb momenteel een met afmetingen: 99x46x34.
In principe zijn dat maten die voor een caviakooi best kunnen, maar ik wil ze toch graag wat groters gunnen.

Heeft iemand er een die een stuk(je) groter is dan deze, en niet zo vreselijk duur?

Ik heb ook zitten denken aan een kooi met twee verdiepingen, maar ik weet niet of dat handig is. Ik heb geen idee hoe groot de kans dan is dat ze naar beneden donderen, en dat mag natuurlijk niet gebeuren! Helemaal niet aangezien ze snel wat kunnen breken en ik erg op ze gesteld ben.

Het gaat om een kooi voor deze twee beestjes:

en

zaterdag 18 september 2010 @ 14:53:28 #2
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86570691
Zelf een maken is leuker en dan kan je doen wat je wil. :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86570768
Wat een baas die eerste :D

Idd zelf maken is wel leuk, en anders probeer het hier ook eens
Vraag & Aanbod
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_86570783
Jup, weet ik, heb ik zelf ook aan zitten denken. Een grote plastic bak als ondergrond en verder lekker knutselen. Probleem is alleen dat ik weinig tijd heb om te knutselen.. Een kant en klare grote bak zou dus makkelijker zijn. Ik geef ze het liefst zo snel mogelijk iets groters :D
pi_86570805
Ik heb er wel eentje te koop voor je eventueel maar ik weet niet hoe groot je hem wilt hebben. Hij is 120 cm lang.

Ik wil er graag 35 euro voor hebben. Mocht je interesse hebben, meer info of foto's willen dan kun je me een pm sturen. Ik woon tussen Amsterdam en Utrecht in.
pi_86570846
Waarom in een kooi? Zou je zelf graag in gevangenschap leven?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:59:55 #7
262674 Graseter
pi_86570859
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef Rosbief het volgende:
Mijn hamster heeft een kooi maar zit er nooit in. Die kan lopen waar hij wil.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86570924
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef Rosbief het volgende:
Ik weet het, daarom wil ik ook graag een grotere kooi. Los laten lopen is geen optie, want er zijn te veel dingen hier in huis (lees elektriciteitsdraden etc) waar ze aan kunnen gaan knagen.
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:03:35 #9
262674 Graseter
pi_86570967
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef Flabbelaar het volgende:

[..]

Ik weet het, daarom wil ik ook graag een grotere kooi. Los laten lopen is geen optie, want er zijn te veel dingen hier in huis (lees elektriciteitsdraden etc) waar ze aan kunnen gaan knagen.
Mijn cavia liep vroeger altijd los, hij is 7,5 jaar oud geworden. Mijn hamster loopt ook altijd los. Die cavia knaagde soms aan papier ofzo maar als je een takje neerlegt heb je nergens last van.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86571068
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef Graseter het volgende:

[..]

Mijn cavia liep vroeger altijd los, hij is 7,5 jaar oud geworden. Mijn hamster loopt ook altijd los. Die cavia knaagde soms aan papier ofzo maar als je een takje neerlegt heb je nergens last van.
Hm, fijn! :D Mja, ik wil het risico niet lopen hier. In de zomer gaan ze overigens wel lekker naar buiten, maar nu het weer kouder wordt wil ik ze graag binnen in een grotere kooi hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')