Mijn hamster heeft een kooi maar zit er nooit in. Die kan lopen waar hij wil.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef Rosbief het volgende:
Waarom in een kooi? Zou je zelf graag in gevangenschap leven?
Ik weet het, daarom wil ik ook graag een grotere kooi. Los laten lopen is geen optie, want er zijn te veel dingen hier in huis (lees elektriciteitsdraden etc) waar ze aan kunnen gaan knagen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef Rosbief het volgende:
Waarom in een kooi? Zou je zelf graag in gevangenschap leven?
Mijn cavia liep vroeger altijd los, hij is 7,5 jaar oud geworden. Mijn hamster loopt ook altijd los. Die cavia knaagde soms aan papier ofzo maar als je een takje neerlegt heb je nergens last van.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom wil ik ook graag een grotere kooi. Los laten lopen is geen optie, want er zijn te veel dingen hier in huis (lees elektriciteitsdraden etc) waar ze aan kunnen gaan knagen.
Hm, fijn!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn cavia liep vroeger altijd los, hij is 7,5 jaar oud geworden. Mijn hamster loopt ook altijd los. Die cavia knaagde soms aan papier ofzo maar als je een takje neerlegt heb je nergens last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |