Alleen als ze vinen dat hij niet terecht is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Krijg je je eerste kaart niet van de club dan?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:42 schreef Symphonic het volgende:
OP aangepast. Klacht: willen we niet meer hebben
Juist ja, helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
KLB 2.0, omdat KLB nu veel netter is dan voorheen. () en omdat hij dat zo graag wil.
Je vroeg het toch beleefd? No way dat ik die kaart zou betalen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:42 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Alleen als ze vinen dat hij niet terecht is.
Ik heb zelf eerlijk aangegeven dat ik de scheidsrechter lichtelijk "beledigde" doordat ik zei "donder alsjeblieft op man". Dus ik moest hem zelf betalen.
Ja ik moet wel, anders dan krijg je daar weer gezeik mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vroeg het toch beleefd? No way dat ik die kaart zou betalen.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Kabolter het volgende:
Die papiertjes waren bij ons altijd blanco, na de wedstrijd. Gebeurt dat niet meer, of was ons niveau zo laag dat het daarom normaal is?
Tuurlijk wel, een scheidsrechter hoort neutraal te zijn en iedereen gelijk te behandelen. Als ik kankerleier zeg tegen de scheids en ik krijg geel, en iemand anders doet dat ook dan hoort tie óók geel te krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:56 schreef n_uniet het volgende:
Als je niets fout doet krijg je ook geen kaart. Dat je tegenstander geen gele kaart krijgt doet er eigenlijk niet toe.
Dat zou hij moeten doen maar doet hij verder niet. Als je gewoon je mond had gehouden dan had je nu geen kaart en die vrolijke vriend die ging schelden krijgt een volgende keer vast wel een kaart.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, een scheidsrechter hoort neutraal te zijn en iedereen gelijk te behandelen. Als ik kankerleier zeg tegen de scheids en ik krijg geel, en iemand anders doet dat ook dan hoort tie óók geel te krijgen.
In dit geval is het zelfs zo dat ik hem niet eens uitschold en die ander wel, dan moet hij gewoon of mij geen kaart geven, of hem óók een kaart geven. Dat hóórt een scheidsrechter te doen.
Blijft het feit staan dat jij de scheidsrechter niet mag beledigen, en dan dus ook geen kaart hoeft te krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, een scheidsrechter hoort neutraal te zijn en iedereen gelijk te behandelen. Als ik kankerleier zeg tegen de scheids en ik krijg geel, en iemand anders doet dat ook dan hoort tie óók geel te krijgen.
In dit geval is het zelfs zo dat ik hem niet eens uitschold en die ander wel, dan moet hij gewoon of mij geen kaart geven, of hem óók een kaart geven. Dat hóórt een scheidsrechter te doen.
Was 2 weken geleden en ja, gewonnen met 1-2quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Dat zou hij moeten doen maar doet hij verder niet. Als je gewoon je mond had gehouden dan had je nu geen kaart en die vrolijke vriend die ging schelden krijgt een volgende keer vast wel een kaart.
Maar heb je gewonnen?![]()
Ach ja, vroeger hadden wij er een rondlopen die zo bang was om een thuisfluiter te worden... Dat hij maar een uitfluiter werd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:08 schreef Agiath het volgende:
Thuisfluiters![]()
Kunnen de hele wedstrijd echt verzieken inderdaad, terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |