abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86570299
Dat als je moet voetballen en je moet uit, dat je dan en partijdige scheidsrechter hebt, ook wel thuisfluiter. Ik krijg geel omdat ik tegen de scheidsrechter donder alsjeblieft op man zeg (weet ik, heel dom) en de tegenstander krijgt nix als hij zegt tegen de scheidsrechter: "Kijk uit je doppen vieze kankerleier".

Ik bedoel, voor zo'n opmerking moet je echt een kaart geven hoor... Ik vind dat hij ook een boete van 6 euro + 6,75 administratiekosten moet krijgen... Kom op zeg...

En dan ook nog in hun weekblad schrijven "De scheidsrechter die overigens perfect floot..".

Walgelijk :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Symphonic op 18-09-2010 14:42:12 ]
  FOK!Babe zaterdag 18 september 2010 @ 14:38:52 #2
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86570347
Dus nu is je gehele voetbalcarrière verneukt?
pi_86570358
Krijg je je eerste kaart niet van de club dan?
pi_86570366
dat er uberhaupt nog gasten te vinden zijn die gek genoeg zijn om amateurvoetbal te fluiten is echt beyond me :{
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:41:06 #5
97111 ukga
Siewosie baas
pi_86570403
Mooie sport dat voetbal. Wel aardig dat je hem niet gelijk neergeslagen hebt, want dat is wel de norm tegenwoordig
pi_86570435
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Krijg je je eerste kaart niet van de club dan?
Alleen als ze vinen dat hij niet terecht is.
Ik heb zelf eerlijk aangegeven dat ik de scheidsrechter lichtelijk "beledigde" doordat ik zei "donder alsjeblieft op man". Dus ik moest hem zelf betalen.
pi_86570436
OP aangepast. Klacht: willen we niet meer hebben
Juin uit Eigen Tuin!
pi_86570450
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:42 schreef Symphonic het volgende:
OP aangepast. Klacht: willen we niet meer hebben
Waarom niet?
pi_86570552
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:43 schreef supaoshi het volgende:

[..]

Waarom niet?
KLB 2.0, omdat KLB nu veel netter is dan voorheen. ( :') ) en omdat hij dat zo graag wil.
pi_86570600
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

KLB 2.0, omdat KLB nu veel netter is dan voorheen. ( :') ) en omdat hij dat zo graag wil.
Juist ja, helemaal duidelijk.

Wat me dwars zit: Partijdige scheidsrechters.

Zo dan?
pi_86570621
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:42 schreef supaoshi het volgende:

[..]

Alleen als ze vinen dat hij niet terecht is.
Ik heb zelf eerlijk aangegeven dat ik de scheidsrechter lichtelijk "beledigde" doordat ik zei "donder alsjeblieft op man". Dus ik moest hem zelf betalen.
Je vroeg het toch beleefd? No way dat ik die kaart zou betalen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_86570647
Herkenbaar, thuisfluiters :')
pi_86570667
Sinds wanneer zijn die kaarten zo goedkoop geworden eigenlijk?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_86570671
Ik schoot vandaag een corner uit de 16. en een teamgenoot die er voor stond kreeg hem tegen zijn onderarm omdat hij z'n hoofd beschermde voor een bal. Hands zei de scheids. Onze keeper vraagt ook op zo'n beleefde manier: Scheids? Heb je misschien je bril nog in de kleedkamer liggen? _O-. Alleen omdat hij zn kaarten was vergeten bespaarde hij hem geel. Het is toch een vraag!? En een 2-benige tackel op een doorgebroken speler en een knal doordat onze rechtsvoor z'n sleutelbeen heeft gebroken gaf hij dus geen rood. :'). Hoe kan je in godsnaam nou je kaarten vergeten :')
Mijn piek is kwijt
pi_86570686
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je vroeg het toch beleefd? No way dat ik die kaart zou betalen.
Ja ik moet wel, anders dan krijg je daar weer gezeik mee.

Maar het is gebiedende wijs, dus het was geen vraag, helaas...
pi_86570696
Die papiertjes waren bij ons altijd blanco, na de wedstrijd. Gebeurt dat niet meer, of was ons niveau zo laag dat het daarom normaal is?
pi_86570712
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Kabolter het volgende:
Die papiertjes waren bij ons altijd blanco, na de wedstrijd. Gebeurt dat niet meer, of was ons niveau zo laag dat het daarom normaal is?
Dat laatste.
pi_86570784
Als je niets fout doet krijg je ook geen kaart. Dat je tegenstander geen gele kaart krijgt doet er eigenlijk niet toe.
pi_86570850
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:56 schreef n_uniet het volgende:
Als je niets fout doet krijg je ook geen kaart. Dat je tegenstander geen gele kaart krijgt doet er eigenlijk niet toe.
Tuurlijk wel, een scheidsrechter hoort neutraal te zijn en iedereen gelijk te behandelen. Als ik kankerleier zeg tegen de scheids en ik krijg geel, en iemand anders doet dat ook dan hoort tie óók geel te krijgen.

In dit geval is het zelfs zo dat ik hem niet eens uitschold en die ander wel, dan moet hij gewoon of mij geen kaart geven, of hem óók een kaart geven. Dat hóórt een scheidsrechter te doen.
pi_86570916
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef supaoshi het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, een scheidsrechter hoort neutraal te zijn en iedereen gelijk te behandelen. Als ik kankerleier zeg tegen de scheids en ik krijg geel, en iemand anders doet dat ook dan hoort tie óók geel te krijgen.

In dit geval is het zelfs zo dat ik hem niet eens uitschold en die ander wel, dan moet hij gewoon of mij geen kaart geven, of hem óók een kaart geven. Dat hóórt een scheidsrechter te doen.
Dat zou hij moeten doen maar doet hij verder niet. Als je gewoon je mond had gehouden dan had je nu geen kaart en die vrolijke vriend die ging schelden krijgt een volgende keer vast wel een kaart.

Maar heb je gewonnen? :P
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:02:47 #21
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_86570942
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef supaoshi het volgende:

[..]

Blijft het feit staan dat jij de scheidsrechter niet mag beledigen, en dan dus ook geen kaart hoeft te krijgen.
  FOK!Babe zaterdag 18 september 2010 @ 15:03:54 #22
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86570974
Ja, hebben jullie nou gewonnen?
pi_86571005
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Dat zou hij moeten doen maar doet hij verder niet. Als je gewoon je mond had gehouden dan had je nu geen kaart en die vrolijke vriend die ging schelden krijgt een volgende keer vast wel een kaart.

Maar heb je gewonnen? :P
Was 2 weken geleden en ja, gewonnen met 1-2 :') In de laatste minuut helaas een doelpunt weg gegeven, maarja toch 3 punten.

Vandaag afgelast omdat de tegenstander geen volledig elftal te been kon brengen... Wat doen die in godsnaam in deze competitie...
pi_86571077
Thuisfluiters :r

Kunnen de hele wedstrijd echt verzieken inderdaad, terechte klacht.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:10:52 #25
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_86571128
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:08 schreef Agiath het volgende:
Thuisfluiters :r

Kunnen de hele wedstrijd echt verzieken inderdaad, terechte klacht.
Ach ja, vroeger hadden wij er een rondlopen die zo bang was om een thuisfluiter te worden... Dat hij maar een uitfluiter werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')