Precies. En Braddie gaat dan een stukje posten waarin hij de tune van Turock op zijn RS speelt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:16 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is een kwestie van de volgende daar te openen, toch?
Dan kunnen ze FMM ook niet meer ontkennen en moet het wel blijven!
Turock?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Precies. En Braddie gaat dan een stukje posten waarin hij de tune van Turock op zijn RS speelt.
Tevens, Braddie:
[ afbeelding ]
Ik zie een probleem...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als jij mij 500 euro geeft, geen probleem!
quote:
quote:
Nou ok omdat je het zo lief vraagt. PM je rekening nummer maar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als jij mij 500 euro geeft, geen probleem!
Done.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ok omdat je het zo lief vraagt. PM je rekening nummer maar!
Ih heb echt dringend 130 euro nodig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ok omdat je het zo lief vraagt. PM je rekening nummer maar!
Waarvoor? Ik heb ook zo'n 350 knaken nodig. Voor een Peavey 6505 combo 112.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ih heb echt dringend 130 euro nodig.
Auto?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Braddie het volgende:
Ik heb 3000euro nodig, maargoed... dat is niet gitaar gerelateerd
Yamaha Tyros 4 is aangekondigd, en wordt over 1-2 maanden officieel verkocht!.quote:
Ga lekker naar het bassistentopic danquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:17 schreef Braddie het volgende:
Heb vandaag op m`n werk wat verbaasde blikken gekregen!.
We waren aan het bellen, en m`n baas(is bassist) nam de telefoon op, dus ik ging voor de grap even met de Fender Jazzbass(fretloos) klooien, en op een gegeven moment waren we met z`n 3e aan het jammen(ik op bas/gast op m`n Brian May Special/Gast op Keyboard). speelde we I Wish.
Op een gegeven moment komt m`n baas terug die zegt " geweldig heeeeee... Hij speelt net 3 weken bas"
Toen keken die gasten verbaast, en gaven me complimentjes dat het vrij pittig is om die bas lijn te spelen, en om uberhaupt met 3 weken zo te kunnen bassen!
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ga lekker naar het bassistentopic dan
loop een gitaar zaak in, kijk wat rond, probeer wat gitaren en koop de gene die je het meest ligt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:15 schreef Nmusic het volgende:
Hallo Gitaristen!
Ik zoek een leuke nieuwe akoestische gitaar, mijn budget is 500 - 600 euro, weten jullie toevallig nog een leuke gitaar in die prijsklasse?
Ik zoek btw een staalsnarige gitaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |