Lijkt me meer een klusje voor een houtbewerker/gitaarexpert en dan is het nog te hopen of het te repareren is.. Moet het ook speelbaar zijn of..?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Blinker het volgende:
Gvd...
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit te maken is? Hoop het wel, want het is een soort erfstuk.
Als dat even zou kunnen welquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me meer een klusje voor een houtbewerker/gitaarexpert en dan is het nog te hopen of het te repareren is.. Moet het ook speelbaar zijn of..?
Ik ga dit weekend wel even rondbellen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef blckbb het volgende:
neem 'm mee naar de expert en vraag wat hij ermee kan, ik durf je zo niet te zeggen of hij weer speelbaar kan worden... Zit wel een prijskaartje aan denk ik zo
Hoe de neuk is dat gebeurd?!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Blinker het volgende:
Gvd...
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of dit te maken is? Hoop het wel, want het is een soort erfstuk.
En wat zou dat ongeveer kosten?
Ik had er net opgespeeld en ik legde 'm naast me neer in een hoek. Alleen in die kamer ligt laminaat en ik tikte 'm per ongeluk licht aan. Hij viel vlak op de grond en de hals brak direct af. Erg vreemd, want hij viel helemaal niet hard neer. Misschien net verkeerd terecht gekomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe de neuk is dat gebeurd?!.
De Guitarbox in Meppel doet dat soort dingen vaak!! Hij lijmt regelmatig gibsons en epiphones, zie je na de tijd bijna niks meer van!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel even rondbellen.
Nog een plaatje
[ afbeelding ]
ziet er wel uit als een nette breuk met minimale splintering, dus zou het wel redelijk repareerbaar moeten zijn. geen idee wat zoiets kost. hoop dat het goed komtquote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel even rondbellen.
Nog een plaatje
[ afbeelding ]
Ojee wattan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Zo, tijd voor een nieuwe top, volgens mij is mijn Marshall aan het afsterven
Wel een goed GAS-excuusquote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Eerst elke keer dikke brom bij het aanzetten. Brom die steeds minder goed weg te meppen was, en nu valt chronisch het halve vermogen weg.
Morgen maar weer eens openschroeven...
Valvestate 100, buisje in de voortrapquote:
Ik kan het wel makenquote:
Niet zwaar genoeg!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef The_Dean het volgende:
Wat is dat en wat kost dat?
Oh wacht, die Fender Combo toch? Ben niet zo van de combo's
Het kan zwaarderquote:Op woensdag 22 september 2010 23:09 schreef guitarist het volgende:
Wat nou niet zwaar, dat ding is niet te tillen.
Oh? Da's een slechte zaak...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valvestate 100, buisje in de voortrap
Maar de buis is goed, en contacten zijn schoon
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Deepthroat is niet meer wat het geweest is he brian
dat is sneuquote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
FUUUU nog 2 maanden langer moeten wachten omdat ze het niet op voorraad hebben.
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poe poequote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef Braddie het volgende:
[TK] MXR Phaser!
MXR Phase 100 uit 1974!
Een MXR Phase 100 uit '74, kom je ook niet iedere dag tegen op de virtuele snelweg.quote:
In 1974 was ik nog niet eens geboren man.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:28 schreef Braddie het volgende:
Ik weet niet wat er precies zo bijzonder aan is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |