Aha, nooit geweten eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Arabische muziek klinkt voor ons vals omdat ze noten gebruiken die wij normaal nooit gebruiken. Ze maken namelijk ook gebruik van kwart noten waar wij alleen hele en halve kennen. Dat lijkt voor ons soms vals te zijn, maar is het dus niet. Het is dus niet gewoon een kwestie van gewoon je gitaar vals stemmen
om je vraag uit het vorig topic te beantwoorden: denk niet dat er veel klassiek akoestisch spelende gitaristen in het topic zijn (oke, ze kunnen het waarschijnlijk wel naast het elektrische werk...)quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Idd niet zo heel handig van mij om te spammen in post 298 van een topic.
Nouja, hopelijk is het nuttig voor een beginnende gitarist.
Weer geen Dean in het topic...quote:
Surfin' With The Alien van Joe Satriani natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik moet in Februari muziekeindexamen doen en daarvoor zoek ik een instrumentaal gitaarstuk. Kunnen jullie me daarmee helpen?
Ik heb sinds December 2008 les en speel vooral Blues Tracks(voor het solowerk).
Had al van iemand Santana-Flor d'Luna(moonflower) als tip gekregen, maar er zit een deel in dat mij nog te snel lijkt.
Spijtig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
om je vraag uit het vorig topic te beantwoorden: denk niet dat er veel klassiek akoestisch spelende gitaristen in het topic zijn (oke, ze kunnen het waarschijnlijk wel naast het elektrische werk...)
Ik ben van huis uit klassiek gitarist, ben vorig jaar begonnen met elektrische les.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Idd niet zo heel handig van mij om te spammen in post 298 van een topic.
Nouja, hopelijk is het nuttig voor een beginnende gitarist.
Hoe doen jullie het toch!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef guitarist het volgende:
11e show: Utrecht - Ekko bevestigd. Nu klaar met spammen!
Wat voor klassieke stukken speel jij dan zoal? Ik ben me aan het voorbereiden op mijn D-examen eind dit jaar, ga wat van Villa-Lobos en Albéniz spelen, rest moet ik nog uitzoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spijtig.Ik vind het mooi om tango's en klassieke stukken te spelen.
Omgeschreven Piazzolla-stukken en Bach.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat voor klassieke stukken speel jij dan zoal? Ik ben me aan het voorbereiden op mijn D-examen eind dit jaar, ga wat van Villa-Lobos en Albéniz spelen, rest moet ik nog uitzoeken.
Ook mooi!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omgeschreven Piazzolla-stukken en Bach.
Deze vind ik ook mooi. Vals Venezolano no 2 van Antonio Lauro.quote:
Errug mooi inderdaad! Misschien ga ik die wel op m'n D-examen doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deze vind ik ook mooi. Vals Venezolano no 2 van Antonio Lauro.
Ik heb trouwens D diploma voor piano gedaan.Vond ik meevallen in vergelijking met C, die vond ik erg pittig. Had het idee dat ze het allemaal wel goed vonden toen ik voor D afspeelde
Succes met het afspelen en de theorie voor D
Komt goed, het is ook het festival waar ik in de organisatie zit. En de cd komt vanavond 'uit'quote:
Muziekschool bedoelen we boeng spange boiiiiquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:16 schreef blckbb het volgende:
Ik hoef voor muziek geen examen te doen volgens mij, zelfs geen theorie(Middelbare school dan he
)
Ik zit wel sterk te neigen naar een opleiding in de muziek (Opleiding Muziekleraar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |