quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef macca728 het volgende:
alle dure apparaten zijn zwaar beveiligd
je hebt beveiligingspersoneel, je moet naar buiten langs kassamedewerkers of baliemedewerkers
je hebt alarmpoortjes
en dan nog wordt er gestolen ? doe je toch iets verkeerd als winkel
Zelfde eigenaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef Nitrouz het volgende:
Zoiezo is Saturn gewoon een kutwinkel, Media Markt..
Hoezo vrij normaal? Het is nooit vrij normaal om in een winkel je tas af te moeten geven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:31 schreef padlarf het volgende:
Volgens mij is het vrij normaal dat ze je daar vragen om je tas even af te geven.
Het lijkt bijna wel echtquote:
Briljant.quote:
Kan best, maar het gaat wel wat ver om klanten te weigeren die een FRS tasje hebben. En als ze je tas willen controleren mag je zelfs weigeren en hebben ze geen poot om op te staan. Dit ivm de wet op de privacy.quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:54 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Als je naar binnen gaat stem je automatisch toe met het huisreglement. Kan je opvragen bij de klantenservice.
Volgens mij bedoelt hij dat Saturn en de MM hetzelfde concept hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:58 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Elke MM en Saturn in Nederland zijn een franchise, met dus een andere eigenaar.
Ja tuurlijk, zou jij een tasje van 10 cm afgeven terwijl iedereen met een tas rondloopt ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:33 schreef Hyundai het volgende:
Maare TS,
Je bent niet geweigerd, je moest alleen je tas afgeven. Vervolgens loop je zelf de winkel uit en ga je hier klagen dat je geweigerd bent_!
nee andersom, ik was zowat de enige autochtoon daarquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:15 schreef SolidasRock het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moeten mensen die buitenlands zijn hun tasje afgeven met als smoes dat er een logo van concurrent op staat? Zelf nooit meegemaakt hoor...
Heb je wel gevraagd waarom je bent geweigerd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee andersom, ik was zowat de enige autochtoon daarZuidplein is niet echt leuk om te winkelen op vrijdagavond
Ja maar wat een toestanden dan. Ze mogen dan wel niet zomaar je tas controleren, maar je wel staande houden, en de politie bellen die _wel_ bevoegd is je tas te controleren. Maar dat duurt drie lang drie kort voordat die komen opdagen, vervolgens vinden ze niks, en krijg je nog een flinke preek dat je vooral moet meewerken want ze hebben geen tijd voor dit soort beuzelarijen enzovoortenzoverder...quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan best, maar het gaat wel wat ver om klanten te weigeren die een FRS tasje hebben. En als ze je tas willen controleren mag je zelfs weigeren en hebben ze geen poot om op te staan. Dit ivm de wet op de privacy.
ik ga ook meestal naar MM en daar hebben ze nooit wat gezegd, bij Saturn eerder ook niet, zelfs niet met rugtas maar nu met en piepklein kuttasje welquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:28 schreef koekii het volgende:
Sowieso Saturn is kut. Beter ga je maar langs de MM in BeursTis overigens bij mij nog nooit overkomen en dat terwijl ik vaker in Zuidplein kom en met volle tassen Saturn binnenkomt
Toch wel en nog gratis ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef macca728 het volgende:
Saturn heeft geen kastjes hangen waar je je tas evt in kan doen op slot zoals bij MM wel aanwezig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |