Ben je liever een PINO dan?quote:
Nou, ik zou het wel wetenquote:
Ik zou liever een PINO zijn dan een kerstboomquote:
Zing even mee met Robbie dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
Whehehe, ik kan niet wachten op de reprise van Rocky over the Rainbow.
Waar er iemand quasi geil tegen een grote Rambo pop op staat te rijden en Somewhere over the Rambo zingt![]()
Have patience my dear.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
Of ik niet?
Het zou me niets verbazen, alles vliegt uit hier af en toe.
Ja, ik had nooit die die nieuwe batterij moeten kopenquote:
*klik* tuut tuut tuutquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit die die nieuwe batterij moeten kopen
die die?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit die die nieuwe batterij moeten kopen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die die?
Als ik diedielalala?
quote:
Ga je slapen, of was dat tegen Tombola?quote:
Ik ken hem echt totaal niet!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
Fuck, ik kan hem niet vinden
Deze, maar dan in die vakantiemix
Deze mutsenversie is eigenlijk ook heel leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
Fuck, ik kan hem niet vinden
Deze, maar dan in die vakantiemix
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken hem echt totaal niet!
Jah. Wauwquote:
Doe ff die hierboven, die is leuk, Sister Golden Hairquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef APK het volgende:
Oh, nu moet ik al die eerder geposte clips ook luisteren.
Ja, het stuk dat ik hoorde was leuk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze mutsenversie is eigenlijk ook heel leuk![]()
Kari gemaildquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:56 schreef APK het volgende:
Oh, nu moet ik al die eerder geposte clips ook luisteren.
Ouch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
Doe ff die hierboven, die is leuk, Sister Golden Hair![]()
Oh gatver, lekker vooruitzicht ja...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:58 schreef CarOnline het volgende:
Ja ik ga slapen.
Morgenvroeg werken en dan tot 24:00 of nog later ivm balansen![]()
Lekker dagje. Whoehoe
Dank je!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gatver, lekker vooruitzicht ja...
Slaap lekker miss singalong
Die ga ik nog even luisteren en dan slapenquote:
Aaaaaah.quote:
Pics van Conny, ik verheug me er nu al op!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:15 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens een Conifeertje geadopteerd.
Foto's morgen if iemand cares na al dat geweld van die mooie puppies.
Truste.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig!
Trust, en morgen graag foto's van je nieuwe terrasbewonert.
Ik heb gemist wat er gebeurd is zeker?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef Qwea het volgende:
Mogguh
Mannen kunnen geen 2 dingen tegelijk blijkt dus nu echthij kan zich er niks van herinneren
Maar hij was toch wel dankbaar. Dat biotex water was goooooooooooor
je moet het dan ook niet drinken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef Qwea het volgende:
Maar hij was toch wel dankbaar. Dat biotex water was goooooooooooor
Feel the love.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:34 schreef Qwea het volgende:
mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg ik tegen MM net ; Hey zal ik jouw jasje ff in de was doen? eerst ff in de biotex want je hele kraag is goor!
-Ja is goed.
Flikker ik dat ding in de biotex in de wasbak... komt ie met een hoop herrie aanstampen wtf ik heb gedaan. En waar dat op slaat.
Ja hallo, bek dicht nu hoor. Anders flikker ik je naar buitenje zei het gvd zelf homo.
Ben je nog aan het holidayen?quote:
Zo, ik kan dus gewoon niet lezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat er gebeurd is zeker?
Wil ik het weten?
Ik zou het niet eens vragen denk ik, maar gewoon erin pleurenquote:
Jup nu off de boulevard opquote:
En zeggen dat 'ie voortaan z'n nek ook moet wassen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou het niet eens vragen denk ik, maar gewoon erin pleuren
Nah, als het echte liefde is dan ga ik gewoon mee douchen om zn nek te wassenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:16 schreef APK het volgende:
[..]
En zeggen dat 'ie voortaan z'n nek ook moet wassen?
Ik snap niet goed wat Tupperware te maken heeft met Doe een wens.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Tijdens mijn werk ben ik 2x in aanraking gekomen met stichting doe een wens. En nu heb ik mij laten overhalen om tijdens week 39 en 40 3 tupperwareparty's te houden. In de zin van om zelf demonstratrice te zijn.
Iemand nog interesse in tupperware?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat Tupperware te maken heeft met Doe een wens.
Ik gok: opbrengst voor de stichting?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat Tupperware te maken heeft met Doe een wens.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Tijdens mijn werk ben ik 2x in aanraking gekomen met stichting doe een wens. En nu heb ik mij laten overhalen om tijdens week 39 en 40 3 tupperwareparty's te houden. In de zin van om zelf demonstratrice te zijn.
Iemand nog interesse in tupperware?
Oh jaquote:
Die is weer helemaal als nieuw! 14 Jaar, wat maakt het uit, alles doet het weerquote:Hoe gaat het met de Bink, Greys?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaHad het ff nodig, denk ik
[..]
Die is weer helemaal als nieuw! 14 Jaar, wat maakt het uit, alles doet het weer
Ik twijfel... ik weet zeker dat ik na Bink (ooit, over heel lang) weer een hondje wil. Moet ook wel, wat Boor heeft een hondje nodig als gezelschap. Maar stel dat Bink er toch de brui aan geeft, dan heb ik de eerste paar dagen echt geen zin om een nieuw hondje te gaan zoeken. En als ik er eentje vind, dan duurt het misschien nog weken voordat ik hem/haar mag gaan halen.
Kortom --> weken een zielige kat die het hondje mist (dat was een van de redenen dat hij in het asiel zat, het hondje van die vorige baasjes was dood).
Dus misschien kan ik beter nu al een pup er bij nemen!
Ik twijfel alleen of Bink dat wel lollig vindt, een druk stuiterende pup in huis.quote:
Fieps kwam hier en Bink 'onderging' het gewoon. Die vond het prima, kwam ff snuffelen en liet haar verder met rust. Boor vond het máchtig interessant, ik was eerst bang dat hij Fieps voor een ratje zou aanzien (want die was toen nog zo enorm kleinquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
goed idee. Trkt Binkie dat zelf wel, denk je? Hoe is die met bijvoorbeeld Fieps?
Ik zou voer even laten zitten als ze ook overgegeven heeft, maar ik gaf wel vaak met een injectiespuit (zonder naald uiteraard) water...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Ze zijn tof nok!Toffels
Zeg, heeft iemand van jullie tips om een kat te dwingen tot eten (en drinken)?
Kitty eet niet meer sinds gisteren, ze heeft gisterenavond nog wel 2 slokjes water op, maar verder krijg ik er niks in. Natvoer, snoepjes, rosbief, smeerkaas, kattenmelk, ze mot het allemaal niet.
Gisteren ook 4 keer gekotst, vandaag niet meer.
(Sorry, ik heb verder niet bijgelezen)
Het ziet er een beetje 'hallo Lapland!' uit!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef nokwanda het volgende:
Hey meisjes, ik had gister opeens een goed idee.
Ik dacht... als mensen het lef hebben om met Uggs rond te lopen.... ik bedoel; die dingen zien er niet uit!
Waarom dan niet dit. DE oplossing voor mensen met moeilijke voeten, dikke voeten, die nooit meer een normale schoen aankunnen.
Dus ik liet mijn "nieuwe schoenen, de laatste nieuwe trend" zien aan mijn 17-jarige modebewuste zoon. Die vond ze wel stoer en inderdaad erg modern en zo![]()
Ziet hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er NU mee over straat. We gaan lekker naar de marktquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje 'hallo Lapland!' uit!![]()
Ik zou er niet mee over straat gaan, maar dat komt omdat ik ook niet in Uggs over straat zou gaan, dus aan mijn mening heb je niets hier. Jou staat het wel gewoon weer
Oh ja, dat is wel een idee. Dat zal wel met de handdoekrol-methode moeten, want mevrouw is niet de makkelijkstequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou voer even laten zitten als ze ook overgegeven heeft, maar ik gaf wel vaak met een injectiespuit (zonder naald uiteraard) water...
Sterkte
Sterkte iigquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een idee. Dat zal wel met de handdoekrol-methode moeten, want mevrouw is niet de makkelijkste
He, ik maak me zorgen. En ik ga straks de rest van de dag weg. Hoop dat ze snel opknapt.
Ik hoop met je mee Blissquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een idee. Dat zal wel met de handdoekrol-methode moeten, want mevrouw is niet de makkelijkste
He, ik maak me zorgen. En ik ga straks de rest van de dag weg. Hoop dat ze snel opknapt.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht... als mensen het lef hebben om met Uggs rond te lopen.... ik bedoel; die dingen zien er niet uit!
Waarom dan niet dit. DE oplossing voor mensen met moeilijke voeten, dikke voeten, die nooit meer een normale schoen aankunnen.
Dus ik liet mijn "nieuwe schoenen, de laatste nieuwe trend" zien aan mijn 17-jarige modebewuste zoon. Die vond ze wel stoer en inderdaad erg modern en zo![]()
Ziet hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten nu 2 druppels water in, over half uurtje maar weer proberenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee Bliss
Misschien 'gewoon' even een tijdje misselijk, dat het zo weer over is. Als ze idd maar wel genoeg drinkt.
Mijn winkansen slinken wel enorm zo!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingeping!
Ik ga weer even een paar Paint inzendingen plaatsen
Ja, daar dacht ik dus ook al aan. Normaal had ik nu denk ik de da al gebeld, maar stomme kat moet weer net voor het weekend besluiten ziek te worden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
Niet om paniek te zaaien of zo maar ik moest hier van de week al aan denken toen Hummer aan het spugen was, gelukkig liep hij meteen weer door naar de eetbak om aan te vullen![]()
Katten mogen niet zo lang zonder eten als honden toch? I.v.m met leververvetting heb ik wel eens gelezen. Maar hoelang kan/mag je zoiets aanzien voor je een DA op moet zoeken.
Want een dagje misselijk kan ik me voorstellen, iets verkeerds gegeven misschien...dat kan toch?
Ik zou wel bellen, en vragen hoelang je het kan aankijken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus ook al aan. Normaal had ik nu denk ik de da al gebeld, maar stomme kat moet weer net voor het weekend besluiten ziek te worden.
Sowieso kotst ze bijna elke dag hoor, dat is niks nieuws. Veel haarballen en af en toe te gulzig eten. Gisteren was het dus eerst een haarbal en daarna 4 keer alleen wit slijm/schuim.. Tja, ik weet het ook niet.
Mja, ze ligt eigenlijk de hele tijd in de kast. Ze mauwt en spint wel, gisteren was ze nog wat levendiger/aanweziger. Ze heeft wel geplast en gepoept net, dat is een goed teken las ik. Ik weet het niet zo goed wat ik moet doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
MB: Arme Kitty.Hoe doet ze het verder? Nog levendig of is ze wat suf? Kan het zijn dat ze wat verkeerds heeft gegeten wat nu klem zit in haar maag? Katten moeten inderdaad elke dag eten, al heeft Siets het zonder eten nog best lang gered. Maar als ze suffig is dan zou ik zeker de DA bellen. En voor de rest blijven proberen met het spuitje.
Plassen en poepen is goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef MissBliss het volgende:
Meh, toch maar even de weekenddierenarts gebeld en die vond dat ze moest komen. Om half 5 een afspraak.. Dus ik kan ook niet meer naar mn moeder en opa
Naja, hopelijk valt het allemaal mee met Kitty.
Leuke foto!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:28 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmorgen een van de zonnebloemen van mijn dak naar beneden verplaatst omdat het boven niets meer gaat worden dit jaar.
Duivie moet er nog even aan wennen.
Ik ga naar de uitreiking van de lokale kunst- en cultuurprijs. Uitnodiging gekregen via de vereniging omdat niemand anders van het bestuur zin had of kon gaan.quote:
En bedankt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef nokwanda het volgende:
Ziet hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke honden!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
En dan wordt het een border terriër
[ afbeelding ]
Leuke foto Nok, die 2e.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef nokwanda het volgende:
Omatoffels voor 1 euro bij de kringloop![]()
Fijn Yoko!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plassen en poepen is goed.Maar als ze zich meer dan normaal terugtrekt dan is het wel een goed plan naar de Da te gaan.
Katten zijn allemaal hetzelfde he?![]()
Yoko met blaasontsteking 1: vrijdagavond. Blaasontsteking 2: zaterdagmiddag.KA-TSJIENG!
Ieksquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed dat je toch ff heen gaat Bliss.
Tom had hetzelfde en die bleek dus een darmafsluiting te hebben![]()
Greys, lijkt me een heul goed idee om nu alvast een pupje te nemen![]()
Nok
Wat Tombo zegt, eten eerst laten. Vocht met pipet of spuit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat Tombo zegt, eten eerst laten. Vocht met pipet of spuit.
Wat ik een dag later vaak doe, als ze nog niet eet, klein blikje gourmer mousse, de helft aanmaken met warm water (maakt de geur los) dan is het slurpbaar, en dan steeds minder water erbij.
Als ze een paar dagen niet eet zou ik even een tube nutrigel bij de DA halen. Ik heb het hier standaard liggen.
Beterschap hé!
Ik heb totaal geen verstand van honden, dus ik ging vooral voor de foto's jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
Dus jullie denken echt dat het een goed idee is om nu al een pup te nemen? En niet alleen om de foto's die er dan gaan volgen?
Ik denk persoonlijk ook dat het bij de opvoeding van de pup gaat helpen dat Bink er is. Want een idealer hondje bestaat er amper (sorry, andere hondeneigenaars) dus ik hoop dat Bink dan de pup ook een beetje opvoedt
Ja, dat hoop ik! Prik erin en gaaaan! (eten en drinken).quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
Bliss, ik was ook gegaan denk ik als ik jou was.
Meestal hebben ze dan wel even een prikkie ofzo waardoor de misselijkheid snel verdwijnt!
Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is. Bink is al oud. Ik vraag me af of ze al die drukte gaat trekken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
Dus jullie denken echt dat het een goed idee is om nu al een pup te nemen? En niet alleen om de foto's die er dan gaan volgen?
Ik denk persoonlijk ook dat het bij de opvoeding van de pup gaat helpen dat Bink er is. Want een idealer hondje bestaat er amper (sorry, andere hondeneigenaars) dus ik hoop dat Bink dan de pup ook een beetje opvoedt
Nou dat vraag ik me dus ook af, of ze die drukte gaat trekken. Maar daar had ik op bedacht dat ik de pup 's ochtends als ik werk in de gang doe, met speelgoed en mandje. En Bink en Boor gewoon in de kamer. En dan 's middags mogen ze bij elkaar en is de pup al moe en gaat dan vast ronkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is. Bink is al oud. Ik vraag me af of ze al die drukte gaat trekken.
Wat denk je zelf? En hoe is bink qua aandachts? Jaloers?
Ik heb er echt mijn nek over gebroken maar ik weet het!quote:maar ik moet botsrapen doen
ooke
Jaaaaaaaa, daar is Conny VinkVeer!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:30 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, maak kennis met 'Project Conny'.
Lijkt mij nog niet echt topicwaardig.
Ja, vanaf de verwekking graagquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, daar is Conny VinkVeer!
Wat is de eh...ontstaansgeschiedenis?
Hij is gewoon aan komen vliegen en zat opeens naast een andere plant in een pot.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Wat is de eh...ontstaansgeschiedenis?
Euj!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, vanaf de verwekking graag![]()
Is dit een potentieel kersboompie?
Die klimop is gewoon zo dankbaar dat je haar (is het een 'ze'?) gered hebt dat ze extra goed haar best doet met dat bloeienquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan komen vliegen en zat opeens naast een andere plant in een pot.![]()
Twee jaar geleden heb ik ook klimop geadopteerd die gesnoeid was en zielig op straat lag.![]()
Ik dacht dat ze nu wel een hele muur zouden bedekken, maar volgens mij heb ik de verkeerde stukjes gestekt want ze zijn nauwelijks gegroeid en produceren alleen maar bolletjes.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga 'em niet affikken hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
Is dit een potentieel kersboompie?
enne afoptuigen?quote:
Een kat is natuurlijk heel wat anders dan een puppy he? Zo'n klein mormel die in je poten en oren bijt als je wilt slapen en in je achterpoten als je wil weglopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Q, zodra ik Bink ook maar een béétje ander voer geef dan dat ze gewend is, gaat het hier dus ook mis. En dat had ze vroeger niet. Die Dikke van jou wordt ook al een klein dagje ouder, dus die gaat er misschien ook steeds minder goed tegen kunnen, verandering van eten. Zou echt heel goed kunnen!
[..]
Nou dat vraag ik me dus ook af, of ze die drukte gaat trekken. Maar daar had ik op bedacht dat ik de pup 's ochtends als ik werk in de gang doe, met speelgoed en mandje. En Bink en Boor gewoon in de kamer. En dan 's middags mogen ze bij elkaar en is de pup al moe en gaat dan vast ronken
Qua aandacht is ze niet 'lelijk' jaloers. Boor heeft ze ook prima geaccepteerd, nadat ze 12 jaar haar huis niet hoefde te delen met andere dieren. Toen Bobje (het hondje van Maes) nog heel klein was en zij al een paar dagen Londen hadden geboekt, kwam Bob ook bij mij en dat ging ook goed. Gewoon goed aandacht verdelen, maar Bink hoeft sowieso nooit bang te zijn dat ze aandacht te kort komt![]()
Maar ik vind het zo raar. Want hij heeft van krooshof al eens zo'n zak moeten eten en toen was er niks aan de hand. En voordat ik overging na het voer had hij ook al telkens shit (quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Q, zodra ik Bink ook maar een béétje ander voer geef dan dat ze gewend is, gaat het hier dus ook mis. En dat had ze vroeger niet. Die Dikke van jou wordt ook al een klein dagje ouder, dus die gaat er misschien ook steeds minder goed tegen kunnen, verandering van eten. Zou echt heel goed kunnen!
Als jij denkt dat het goed gaat qua drukte voor haar dan moet je het gewoon doenquote:Nou dat vraag ik me dus ook af, of ze die drukte gaat trekken. Maar daar had ik op bedacht dat ik de pup 's ochtends als ik werk in de gang doe, met speelgoed en mandje. En Bink en Boor gewoon in de kamer. En dan 's middags mogen ze bij elkaar en is de pup al moe en gaat dan vast ronken
Qua aandacht is ze niet 'lelijk' jaloers. Boor heeft ze ook prima geaccepteerd, nadat ze 12 jaar haar huis niet hoefde te delen met andere dieren. Toen Bobje (het hondje van Maes) nog heel klein was en zij al een paar dagen Londen hadden geboekt, kwam Bob ook bij mij en dat ging ook goed. Gewoon goed aandacht verdelen, maar Bink hoeft sowieso nooit bang te zijn dat ze aandacht te kort komt![]()
Lastig he? Met mannen ben ik altijd zo impulsief (na 3 keer zien samenwonen en een huis kopen dat ik nog nooit gezien had o.a.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Een kat is natuurlijk heel wat anders dan een puppy he? Zo'n klein mormel die in je poten en oren bijt als je wilt slapen en in je achterpoten als je wil weglopenIk vind het een lastige Greys. Het kan ook net een negatief effect hebben.
Maar net zo goed positief, Elco leefde helemaal op toen Hummer kwam. Maar goed, een pup is wel anders dan een kitten.
Die zei letterlijk "Ach jezus....".quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:54 schreef Qwea het volgende:
Als jij denkt dat het goed gaat qua drukte voor haar dan moet je het gewoon doenWat vindt heer G?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
Die zei letterlijk "Ach jezus....".
En verder heeft hij niet zoveel te vinden, want het komt toch voor 98% op mij neer omdat hij er heel weinig is
quote:
Gaat dat echt niet, met geen enkele hond?quote:Ik zou bij Baloe ook graag een andere hond, al dan niet volwassen (asiel) neerzetten omdat hij soms 6u alleen is ivm school. Maar helaas gaat dat niet
Nope. Ook niet met een onderdanig teefje. Hij blijft onvoorspelbaar helaaschquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]Ja ach, ik had Bink al verrrrrrr voordat hij in beeld kwam (ik kreeg Bink tijdens de eerste keer samenwonen en dit is de derde keer samenwonen) en hij is niet bepaald goed in beslissingen nemen, dus dan ga ik dit echt niet aan hem overlaten
Mijn hondje(s), MIJN!
[..]
Gaat dat echt niet, met geen enkele hond?
aaaaaaaaaahwquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Da's inderdaad heel jammer Q!
Kijk deze:
http://link.marktplaats.nl/376262364
Ik wil geen pup van Marktplaats, maar in het asiel zal wel niet een border terriër pup zitten
En ik snap niet waarom deze van Ierland naar Nederland komen. Ben wel nieuwsgierig.
Kga ook even op de border fokkers sites kijken straks.
Nu eerst even boodschappen doen.
quote:
Was ook het eerste wat ik dacht...ff hardop zeggenquote:
quote:
quote:
Oh ik heb net zoiets gekocht, van de weekquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
Greys?!
http://www.stralendhaar.nl/sites/default/files/gk_refund_nl.pdf
Handig! Graties wonder serum spreeey
Ik wilde het kopen maar was het vergetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb net zoiets gekocht, van de week
Er is niets waar ik zoveel geld aan uitgeef als van die zooi voor in je haar![]()
Dank, misschien ga ik deze ook nog wel gebruiken!
Het zal allemaal wel tussen mijn oren zitten, maar sinds ik af en toe van dat soort spul gebruik heb ik ook echt het idee dat het werktquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde het kopen maar was het vergetenik heb wel 3 bussen hair repair van gliss kur
Nou, deze auch maar kaufen!
Ik heb vet droog haar altijd achteraan, en bij het stuk waar mijn staart zit. Als ik die troep erin doe is het soepel, glad, niet droog en zonder klittenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel tussen mijn oren zitten, maar sinds ik af en toe van dat soort spul gebruik heb ik ook echt het idee dat het werktSowieso is mijn haar nog nooit zo lang geweest als nu en als ik gebadderd heb of gezwommen ofzo en ik laat het gewoon opdrogen zonder iets er in, zit het ook gewoon goed
![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef APK het volgende:
Als het toch over vrouwendingen gaat....
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dat niet de stemmen van Schippers en Haenen.quote:
Nee idd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat niet de stemmen van Schippers en Haenen.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
Nee idd.
Wim T
Op mijn vorige werk (meer dan 11 jaar geleden) was een collega echt helemaal gek op Wim T Schippers. En die collega ging trouwen. Dus ik een brief schrijven naar Schippers daarover. Wist geen adres, maar iemand had hem wel eens ergens een gebouw binnen zien gaan, dus ik zei dat diegene die brief dan daar maar moest afgeven, kwam vanzelf wel terecht dan
Weken later werd ik gebeld, door Schippers zelf, waar hij wanneer en hoe laat moest zijn op die bruiloftHij kwam, had allemaal kadootjes mee, had ook Kenneth Herdigein mee. Mijn collega ging trouwen met ene Jolanda en ze zongen samen 'Op zoek naar Jolanda' van die serie van toen.
/anekdote
Oh, die vond ik leuk altijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Kan er de foto's niet meer van vinden, alleen deze waar Schippers niet op staat maar Kenneth wel.
[ afbeelding ]
Naamplaatje, voor als ze de weg kwijt wasquote:
Best wel handig eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
Naamplaatje, voor als ze de weg kwijt was
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef APK het volgende:
Grèès, jij bent toch dol op Kevertjes?
[TK] Vw kever 1960 opgegraven
Oeh, leuk kamertjequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope presteerde het net van de trap af te denderen @ [ afbeelding ]
Morgen nog hier [ afbeelding ]en dan weer thuis
Vanavond hier etenItaliaans
Mooi ding.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Zonde
Deze is één jaartje jonger, maar ziet er stukken beter uit he?
Toen nog met de Zweedse nummerplaten.
[ afbeelding ]
Ik wil een Sunny Bug voor dagelijks vervoer, ipv de Smart.quote:
Oh mooi! Geen geel gelukkigquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde
Deze is één jaartje jonger, maar ziet er stukken beter uit he?
Toen nog met de Zweedse nummerplaten.
[ afbeelding ]
quote:
Een kever heeft luchtkoeling, geen waterkoeling. Dus gaat ook de verwarming anders, zit om de uitlaat een soort extra stuk blik waarin de lucht verwarmd wordt door de uitlaat. Daarin zitten twee kleppen, die heel vaak vast gaan zitten iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi ding.![]()
Mijn moeder had vroeger een keer een Kever geleend en de verwarming kon niet uit (midden in de zomer).
Was echt zweten op de achterbank boven die verwarmingsgaten.
Ehm....quote:
Drie keer raden wat voor kleur een Sunny Bug heeftquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil een Sunny Bug voor dagelijks vervoer, ipv de Smart.
Maar ik kan hem niet vinden
Veel plezier!quote:
Maar goed at je mijn gezicht niet zag toen ik het de 1e keer lasquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm....
[..]
Drie keer raden wat voor kleur een Sunny Bug heeft
Have fun!quote:
Deze stond vorig jaar in Berkel en Rodenrijs te koop. Net toen ik bedacht had dat ik hem wel wilde, drie dagen later, was hij alweer wegquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar goed at je mijn gezicht niet zag toen ik het de 1e keer las
quote:
Dat Smurf gedeelte kan ik nog enigszins accepteren, maar ik snap nog steeds niet dat ik een prutser ben omdat ik in december op vakantie gaquote:
Prutser omdat je in december op vakantie gaat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Dat Smurf gedeelte kan ik nog enigszins accepteren, maar ik snap nog steeds niet dat ik een prutser ben omdat ik in december op vakantie ga
Omdat je maar een week gaat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Dat Smurf gedeelte kan ik nog enigszins accepteren, maar ik snap nog steeds niet dat ik een prutser ben omdat ik in december op vakantie ga
Ja, loonslaaf en maximaal aantal vakantiedagen enzovoortsquote:
Dan moet je gewoon bij de salarisonderhandelingen om meer vrije dagen vragen ipv een glimmende lapstop en een blackbèrrie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, loonslaaf en maximaal aantal vakantiedagen enzovoorts
Een laptop en blackberry heb ik ook al nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon bij de salarisonderhandelingen om meer vrije dagen vragen ipv een glimmende lapstop en een blackbèrrie.
Doe ik ook altijd bij het uitzendbureau.
Je doet iets verkeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, loonslaaf en maximaal aantal vakantiedagen enzovoorts
Je wilt zeggen dat jij onbeperkt op vakantie mag?quote:
Heb goed onderhandeld jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat jij onbeperkt op vakantie mag?
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Enne Greyspupsselllsss
ben je helderziende??
Ik ook niet hoor. Denk dat de meeste bazen het niet fijn vinden als je onbeperkt vakantie op kunt nemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat jij onbeperkt op vakantie mag?
Wij hebben het er toevallig over gehad volgend jaar een pupje te willen, zit ik net terug te lezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik ook niet hoor. Denk dat de meeste bazen het niet fijn vinden als je onbeperkt vakantie op kunt nemen
Dat kan gewoon echt niet overal hoor, sommige bazen nemen je gewoon écht niet aan als je zegt dat je onbeperkt vakantie wilt kunnen opnemen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
voor de volgende keer GB
ik wist eerst ook niet dat dat kon.
wat bedoel je exact met onbeperkt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan gewoon echt niet overal hoor, sommige bazen nemen je gewoon écht niet aan als je zegt dat je onbeperkt vakantie wilt kunnen opnemen.
Krengquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef APK het volgende:
Ik wil graag een eeuwige puppy die altijd lief is voor één dag per week, liefst in het weekend.
Is zoiets te regelen?
Goodbye vraagt jou hierboven of jij onbeperkt vakantie mag opnemen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat bedoel je exact met onbeperkt?
Aaaahwquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
OhKijk nou:
http://link.marktplaats.nl/378913621
En kijk die foto's...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef APK het volgende:
Ik wil graag een eeuwige puppy die altijd lief is voor één dag per week, liefst in het weekend.
Is zoiets te regelen?
Neem jij hem één dag in de week en ik de restquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
OhKijk nou:
En kijk die foto's...
daar moet je niet teveel naar kijken zeg..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
OhKijk nou:
En kijk die foto's...
Mijn Spaans is een beetje roestig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Neem jij hem één dag in de week en ik de rest
Heb mijn vakantiedagensaldo goed onderhandeld dat wil niet zeggen dat dat hetzelfde is als jullie onbeperkt noemen vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye vraagt jou hierboven of jij onbeperkt vakantie mag opnemen.
Jij antwoordt daarop 'dat jij dat goed onderhandeld hebt ja'.
En ik zeg dat je dat lang niet bij elke baas zal lukken
Nou ja, er is toch maar één betekenis van het woord 'onbeperkt'?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb mijn vakantiedagensaldo goed onderhandeld dat wil niet zeggen dat dat hetzelfde is als jullie onbeperkt noemen vandaar mijn vraag
quote:Sent: Saturday, September 18, 2010 7:48 PM
Subject: E-mail met bijlage (attachment): pixel-vfl3z5WfW.gif
hoi xxx,
Ik wilde je de gouwe ouwe ''Mango Vendor'' van Nina en Frederik sturen, maar moet dan ineens een gebruikersnaam en wachtwoord invullen.
Dus kom ik nu hier op uit. iets wat je vast niet kunt openen. Zelf opzoeken dan maar: of niet.
XXX
Onbetaald vast welquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, er is toch maar één betekenis van het woord 'onbeperkt'?
'Zo veel als je wilt'.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:53 schreef APK het volgende:
Mijn zus de digibeet stuurt mij al maanden een pixel als attachment als ze een youtube-link wil sturen.![]()
[..]
Ze kan je in ieder geval mailen, da's al heel watquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:53 schreef APK het volgende:
Mijn zus de digibeet stuurt mij al maanden een pixel als attachment als ze een youtube-link wil sturen.![]()
[..]
Onbeperkt?quote:
Standaard 37quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ML, geen doekjes er om heen winden dan. Hoeveel dagen heb je?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Onbeperkt?
Dus jij kunt rustig elk jaar zeggen 'ik ben ff drie maanden weg, wacht maar met die salarisstrook?'. In de meeste beroepen willen ze toch wel wat zekerheid dat je er toch een bepaalde periode van het jaar bent hoor, minstens, lijkt me. Je kunt lopende projecten toch niet zomaar uit je handen laten vallen?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Standaard 37en dan wat ik erbij spaar.
Ik zou hem wel willen, maar nooit krijgen van mijn baas.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn ex-collega had die regeling, ik zou hem niet willen
Daar is echt geen beginnen aan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Leg haar dan even uit hoe het wel moet!
Jij bent ook een klojo als je dat al maanden laat doorklungelen dan
Dit is standaard mijn Mr heeft dat ook helaas is 20-25 CAO en daar houden veel bedrijven aan vast.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed gedaan. Mike heeft er 25. Nou is zijn baas niet de moeilijkste hoormaar 37 is geweldig.
Ja? maar dan zit je als je verlof op neemt ook zonder salaris.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem wel willen, maar nooit krijgen van mijn baas.
Dan neemt hij wel iemand aan die er wel minstens 11 van de 12 maanden is
En gelijk heeft hij ook. Ik zou als baas zijnde ook geen werknemers willen waarvan onzeker is of ze dan weer een paar maanden weg zijn.
En dan heeft MM niet eens een caoquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit is standaard mijn Mr heeft dat ook helaas is 20-25 CAO en daar houden veel bedrijven aan vast.
[..]
Ja? maar dan zit je als je verlof op neemt ook zonder salaris.
ik heb flammkuchen gemaaktquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb flammkuchen gemaakt![]()
[ afbeelding ]
oftewel een flinterdunne pizza, met creme fraiche, uien, champignons, gerookte ham, nootmuskaat, kaas, en vers geknipte bieslook
Ik ben net klaar met etenquote:
Lekker gegeten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten
Ben nu met een half oog 'Don't say a word' op RTL5 aan het kijken.
Jaquote:
Ik stap ook zometeen over op lekkere muziekjes denk ik.quote:Hier staat de tv niet eens aan
Lekkahquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
JaEntrekooooooootje met bietensalade
[..]
Ik stap ook zometeen over op lekkere muziekjes denk ik.
Zin in
En had je een toetje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
LekkahIk had rijst, boontjes en kip met van die conimex boemboe's
en cassave kroepoek
Haal ben and jerry's of neem een wodka rebull als toetjequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En had je een toetje?
Ik niet, en nu wilde ik dat ik een toetje had
Geef die gozert van je dan effe een schop dat 'ie iets gaat maken of halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |