oh, dat laatste wel. Dan koop ik er expres nóg meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Toch wel? Ik geloof nou ook niet dat je je salaris er doorheen zou jagen enzo. Maar persoonlijk laat ik me niet echt beinvloeden door mensen die mijn kamer inlopen en roepen. "Jeuzus wat veel naaaagellak!"
Jaaa, dat snap ik ook weer welquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Killditzie het volgende:
Bij mij is het meer schuldgevoel richting mijn vriend omdat hij zo hard werk en ik al een jaar thuis zit... en heb ook geen uitkering want dat vind ik zielig voor de Nederlandse bevolking. Kortom, no money for me. Ja af en toe hier en daar scharrel ik wat vandaan, maar dat is niet inkomens en noemenswaardig.
Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kostenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zei toch wat over een nagelstylistending?
Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Killditzie het volgende:
Ik zoek wel gewoon werk, en alles in mijn straatje ligt pak ik ook aan. Hoewel ik best flexibel ben qua invallen enzo wil ik wel gewoon een 9-5 baan, en niet op zaterdag werken.
Gewoon maandag tot vrijdag lekker knallen en dan klaar. Dat schijnt tegenwoordig nogal een probleem te zijn, zeker als je nog maar 18 bent.
Dubbelpost is geen ban joh, niet bang zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kosten
Edit:
okay awesome ineens posten jullie niet meernu heb ik een dubbel post. laten we hopen dat dat hier geen ban betekent
![]()
YES NEWBIEquote:
aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri![]()
Ik heb al HEEEEL lang een wens en dat is een eigen webshop. Ik ben echt een ondernemertje, dus ik weet zeker dat ik het kan, maar het realiseren ervan is echt veel werk. Ik ben deze week serieus begonnen met het uitzoeken van de regels en voorwaarden en merken en weet ik het wat, dus wie weet is er binnenkort wel een Killditzie webshop haha.
Zal mijn maagdelijkheid wel online zetten dan verdien ik gelijk 20,000Jammer dat ik geen maagd meer ben
Daarom moet je dus wachten met seks tot het huwelijk
Nee ik ga voor parttime en fulltime! Kruidvat, etos, al die winkels ik vind het prima, maar daar zijn totaal geen vacatures voor hier in de buurt. (hoekse waard) Echt zo jammerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?
Of focus je je helemaal op dat je per se gelijk 40 uur p/w aan de gang wil zijn?
Dat laatste ga je nml. niet redden zonder vooropleiding.
Maar er zijn zat banen waar je binnen een jaar daarin kan groeien.
/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...
Joh, dat soort dingen kan je makkelijk goed regelen in een jaar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri![]()
Hoe ik dit lees zou SQ 500 euro aan nagellak hebben? maar dat heeft ze niet hoor. Dat is namelijk 10 TD bestellingen a ongeveer 50 euro, waarin 9 lakkies zitten. Dan zou ze dus 90 lakkies hebben en dat heeft ze heul nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jullie moeten eens proberen om een kamer en suite te bouwen met 500 euro aan nagellak.
Sterker nog. Ik heb ook een stofzuiger van te veel geld gekocht om sq's... eh... onze binnen stofzuiger te sparen.
heb je referenties?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Killditzie het volgende:
[..]
/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/
Interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |