abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:52:55 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_86558490
Whehehe. Love ya!
disclaimer
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:53:39 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_86558518
@ Ren: je wil niet weten hoe beinvloedbaar ik ben :')
Iets met grote muil klein hartje enzo :P
disclaimer
pi_86558582
Toch wel? Ik geloof nou ook niet dat je je salaris er doorheen zou jagen enzo. Maar persoonlijk laat ik me niet echt beinvloeden door mensen die mijn kamer inlopen en roepen. "Jeuzus wat veel naaaagellak!"
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:56:54 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_86558652
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Toch wel? Ik geloof nou ook niet dat je je salaris er doorheen zou jagen enzo. Maar persoonlijk laat ik me niet echt beinvloeden door mensen die mijn kamer inlopen en roepen. "Jeuzus wat veel naaaagellak!"
oh, dat laatste wel. Dan koop ik er expres nóg meer :6 dat eerste niet idd :P
disclaimer
pi_86558655
Bij mij is het meer schuldgevoel richting mijn vriend omdat hij zo hard werk en ik al een jaar thuis zit... en heb ook geen uitkering want dat vind ik zielig voor de Nederlandse bevolking. Kortom, no money for me. Ja af en toe hier en daar scharrel ik wat vandaan, maar dat is niet inkomens en noemenswaardig.
pi_86558707
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Killditzie het volgende:
Bij mij is het meer schuldgevoel richting mijn vriend omdat hij zo hard werk en ik al een jaar thuis zit... en heb ook geen uitkering want dat vind ik zielig voor de Nederlandse bevolking. Kortom, no money for me. Ja af en toe hier en daar scharrel ik wat vandaan, maar dat is niet inkomens en noemenswaardig.
Jaaa, dat snap ik ook weer wel :o Maar wanneer ben je van plan aan de opleiding te gaan?
pi_86558733
Wat dacht je van niet? :{
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:59:16 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_86558734
Leg eens uit, waarom is het zielig? Zoek je eigenlijk geen werk? Ben je te lui? Zo ja is je schuldgevoel terecht. Zo nee, dan niet. Hoewel elk mens na een jaar wel een baan kan hebben... Of zijn er andere problemen die mee spelen?
disclaimer
pi_86558768
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef Killditzie het volgende:
Wat dacht je van niet? :{
Je zei toch wat over een nagelstylistending?
pi_86558806
Ik zoek wel gewoon werk, en alles in mijn straatje ligt pak ik ook aan. Hoewel ik best flexibel ben qua invallen enzo wil ik wel gewoon een 9-5 baan, en niet op zaterdag werken.

Gewoon maandag tot vrijdag lekker knallen en dan klaar. Dat schijnt tegenwoordig nogal een probleem te zijn, zeker als je nog maar 18 bent.
pi_86558873
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Je zei toch wat over een nagelstylistending?
Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kosten ;)

Edit:

okay awesome ineens posten jullie niet meer :'( nu heb ik een dubbel post. laten we hopen dat dat hier geen ban betekent |:(
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:03:01 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_86558889
Ik geloof dat niet zo. Ik dacht ook dat ik geen werk kon vinden, tot ik er keihard voor ging. Alles kan als je echt wil! En das geen aanval trouwens :P
disclaimer
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 september 2010 @ 00:03:52 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_86558926
dubbelposten een ban/ wtf :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:04:18 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_86558942
Newbies O+
disclaimer
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:04:22 #15
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86558945
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Killditzie het volgende:
Ik zoek wel gewoon werk, en alles in mijn straatje ligt pak ik ook aan. Hoewel ik best flexibel ben qua invallen enzo wil ik wel gewoon een 9-5 baan, en niet op zaterdag werken.

Gewoon maandag tot vrijdag lekker knallen en dan klaar. Dat schijnt tegenwoordig nogal een probleem te zijn, zeker als je nog maar 18 bent.
Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?
Of focus je je helemaal op dat je per se gelijk 40 uur p/w aan de gang wil zijn?
Dat laatste ga je nml. niet redden zonder vooropleiding.
Maar er zijn zat banen waar je binnen een jaar daarin kan groeien :) .
pi_86558961
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef Killditzie het volgende:

[..]

Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kosten ;)

Edit:

okay awesome ineens posten jullie niet meer :'( nu heb ik een dubbel post. laten we hopen dat dat hier geen ban betekent |:(
Dubbelpost is geen ban joh, niet bang zijn *; We hebben hier regelmatig kwartetten. 4 posts. Of meer. *O*

En dat snap ik :o Je krijgt er dus ook geen geld voor van de overheid enzo, minder :{ En dat van die baan ook, ik kan je er niet echt tips over geven ofzo, wel kut voor je O+
pi_86559008
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri ;(

Ik heb al HEEEEL lang een wens en dat is een eigen webshop. Ik ben echt een ondernemertje, dus ik weet zeker dat ik het kan, maar het realiseren ervan is echt veel werk. Ik ben deze week serieus begonnen met het uitzoeken van de regels en voorwaarden en merken en weet ik het wat, dus wie weet is er binnenkort wel een Killditzie webshop haha.

Zal mijn maagdelijkheid wel online zetten dan verdien ik gelijk 20,000 :P Jammer dat ik geen maagd meer ben |:( Daarom moet je dus wachten met seks tot het huwelijk
pi_86559033
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Newbies O+
YES NEWBIE
Nee maar ik zit op een ander forum dat gerund wordt door dictators ofzo en dubbelpost is een ban :{
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 september 2010 @ 00:07:01 #19
Toezicht is gezond!
pi_86559051
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri ;(

Ik heb al HEEEEL lang een wens en dat is een eigen webshop. Ik ben echt een ondernemertje, dus ik weet zeker dat ik het kan, maar het realiseren ervan is echt veel werk. Ik ben deze week serieus begonnen met het uitzoeken van de regels en voorwaarden en merken en weet ik het wat, dus wie weet is er binnenkort wel een Killditzie webshop haha.

Zal mijn maagdelijkheid wel online zetten dan verdien ik gelijk 20,000 :P Jammer dat ik geen maagd meer ben |:( Daarom moet je dus wachten met seks tot het huwelijk
aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_86559078
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?
Of focus je je helemaal op dat je per se gelijk 40 uur p/w aan de gang wil zijn?
Dat laatste ga je nml. niet redden zonder vooropleiding.
Maar er zijn zat banen waar je binnen een jaar daarin kan groeien :) .
Nee ik ga voor parttime en fulltime! Kruidvat, etos, al die winkels ik vind het prima, maar daar zijn totaal geen vacatures voor hier in de buurt. (hoekse waard) Echt zo jammer :N
pi_86559101
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...
/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/

Interesse? ~O>
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:08:48 #22
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_86559109
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Joh, dat soort dingen kan je makkelijk goed regelen in een jaar.
Of trekt je vriend het niet als ie je 1 avond en 1 dag in de week je niet om je heen heeft? :{ .
Als je de rest van de tijd vrij hebt, verdien je in ieder geval iets en kan je verder bouwen.
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:09:13 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_86559125
Dus je laat je in de weg staan qua toekomst omdat je vriend begint te mekkeren? Hoe oud is hij? Klinkt namelijk alsof hij zijn (financiële) controle niet over je wil verliezen.
disclaimer
pi_86559131
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef bleiblei het volgende:

[..]

jullie moeten eens proberen om een kamer en suite te bouwen met 500 euro aan nagellak :P .
Sterker nog. Ik heb ook een stofzuiger van te veel geld gekocht om sq's... eh... onze binnen stofzuiger te sparen :P .
Hoe ik dit lees zou SQ 500 euro aan nagellak hebben? maar dat heeft ze niet hoor. Dat is namelijk 10 TD bestellingen a ongeveer 50 euro, waarin 9 lakkies zitten. Dan zou ze dus 90 lakkies hebben en dat heeft ze heul niet :+

veeeel meer!

Of ik lees het verkeerd :')
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 september 2010 @ 00:10:21 #25
Toezicht is gezond!
pi_86559164
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Killditzie het volgende:

[..]

/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/

Interesse? ~O>
heb je referenties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')