Thanks!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef Dalliance het volgende:
Yabnews
Powernews
Hitnews
UsenetXL
Bieden allemaal proefabonnementen aan.
Ik haal met torrents ook regelmatig +2 mb/s (draadloos op 25 mbit UPC verbinding). Prima dus en geen payserver nodig denk ik. Maar ik ga het toch maar eens proberenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, ik downloadde laatst via torrents weer eens iets sinds een lange tijd en het ging beduidend sneller dan 2 jaar geleden. Met mijn 25Mbit lijn haalde ik ongeveer 18Mbit.
Heb je de volgende 60 gb alweer klaarstaan? Lekker nuttig allemaalquote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Hyman het volgende:
Intussen alles alweer naar binnen gehaald
60 gb krijg je snel, als 1 game al 45gb isquote:Op zondag 19 september 2010 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je de volgende 60 gb alweer klaarstaan? Lekker nuttig allemaal
Zijn er games van 45 gb?!quote:Op zondag 19 september 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
60 gb krijg je snel, als 1 game al 45gb is
Final fantasy 13 voor de ps3.quote:Op zondag 19 september 2010 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zijn er games van 45 gb?!Welke?
Sinds al een tijdjequote:Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je PS3 spellen downloaden (en afspelen op je PS3)? Dat wil ik ook!
En dit dan? http://www.security.nl/ar(...)firmware_update.htmlquote:Op zondag 19 september 2010 16:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sinds al een tijdje
kijk maar op ps3jailbreak.
Ik heb mn ps3 dan ook nog op 3.41quote:Op zondag 19 september 2010 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dit dan? http://www.security.nl/ar(...)firmware_update.html
Of gewoon niet updaten en dan geen PSN toegang meerVolgens mij moest ik laatst trouwens eerst updaten voordat ik een spel kon updaten ofzo
Ik denk dat het lastig is om onder die verplichte firmware updates uit te komen.
Oh ok. Ik heb begrepen dat je een hoop functionaliteit verliest als je niet update. Online spelen gaat niet meer, PSN werkt niet etc.quote:Op zondag 19 september 2010 16:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb mn ps3 dan ook nog op 3.41.
En dan update je je console niet, maar het spel zelf meestal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |