Kijkers zijn niet essentieel, maar opzich wel aardig om mee te nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:38 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb op zich wel een goede kijker, maar weet nooit hoe te beginnen. Kun je wat simpele basics vertellen?
(waarom is het vorige topic nou precies gesloten?)
Dan zou je eens naar Oranjezon moeten gaan, als je daar heen gaat struikel je er overquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef n0ir het volgende:
Ik was een tijdje terug in zeeland (bij Burg Haamsteede) en daar lekker 's avonds door het natuurpark gefietst en een zooitje herten tegen gekomen. Was wel gaaf!
Dat is taboe in dit topic!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef Daniel1976 het volgende:
je kan ze beter schiet, smaakt razend lekker
Ik weet niet waar je woont, maar waarschijnlijk zijn er binnen een straal van 10km bossen waar reeën leven. Daarvoor hoef je niet naar Zeeland.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef n0ir het volgende:
Ik was een tijdje terug in zeeland (bij Burg Haamsteede) en daar lekker 's avonds door het natuurpark gefietst en een zooitje herten tegen gekomen. Was wel gaaf!
Dat is het ook! Wat weerhoudt je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef senesta het volgende:
Zo origineel ook zo'n plaatje![]()
Ontopic maar weer, nee doe ik eigenlijk nooit. Klinkt wel erg fascineren en relaxed
Ik zat me al te bedenken dat het ook leuk zou zijn om eens met de kids te doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is het ook! Wat weerhoudt je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaan ze zeker leuk vinden! Als ze wat minder geduld hebben is het wellicht ook een leuk idee om eens een middag naar een natuurgebied te gaan waar Galloway-runderen lopen. Ze zullen hun ogen uit kijken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef senesta het volgende:
@ stimer, en klaar nu hoor![]()
[..]
Ik zat me al te bedenken dat het ook leuk zou zijn om eens met de kids te doen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ging een paar jaar geleden met mijn opa wilde zwijnen spotten op de Veluwe en toen kwam ik een tweetal reeen tegen die achter elkaar aan het rennen waren in rondjes!
De Veluwe is sowieso een van de mooiste gebieden van Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeflons.
Is mooi om te zien inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef pasopikbijt het volgende:
Toen wij voor het laatst naar Duitsland gingen (of nouja, op de weg terug) hebben we er bijna 6 aangereden
Nee serieus ze kwamen uit het niets met een stuk of 6 achter elkaar uit het donker uit de bosjes gerend en staken over. We schrokken ons rot
was wel leuk om te zien btw![]()
Jammer dat ze vaak geschept worden tijdens het oversteken.![]()
Reden jullie toevallig door weilanden in de schemering?Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Nee we reden op een weg met aan 2 kanten bos en het was al zo goed als helemaal donker. Ik weet ook niet zeker of het reeën waren of herten of wat dan ook. Heb me er nooit in verdiept en weet het verschil niet echt. Maar ze hadden wel haastquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De Veluwe is sowieso een van de mooiste gebieden van Nederland.
Moeflons.![]()
[..]
Is mooi om te zien inderdaad.![]()
Jammer dat ze vaak geschept worden tijdens het oversteken.![]()
Reden jullie toevallig door weilanden in de schemering?
Niet spotten, maar fotograferen:quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het begint dadelijk weer te schemeren!![]()
Ik weet dat er op FOK! veel treinspotters zijn, maar zijn er ook users die (schemer/nacht)dieren spotten? Een stuk lopen of mountainbiken terwijl de zon ondergaat, opzoek naar bosranden. Ontzettend relaxed.![]()
Wie doet dit ook wel eens?![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |