http://www.telegraaf.nl/b(...)toppen___.html?p=2,2quote:NS erkent dat machinist vergat te stoppen HEERENVEEN - De Nederlandse Spoorwegen erkennen dat de machinist van de trein die woensdagavond station Heerenveen voorbijreed, vergeten is te stoppen.
Donderdag zei een woordvoerder van het bedrijf nog dat de trein op het traject Leeuwarden-Wolvega was doorgereden omdat het niet lukte om te remmen door een te glad spoor. Een woordvoerder van spoorwegbeheerder ProRail ontkende donderdag de versie van NS al en zei dat de trein „gewoon het station voorbij was gereden”.
Hoe het kan dat donderdag bij de NS niet duidelijk was met welke reden de machinist niet stopte, wist de woordvoerder vrijdag niet.
Dan zou ProRail wel vaker ontkennen in de media, bovenstaande is namelijk allemaal probleem van ProRail, niet van de NS.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:01 schreef B4CO het volgende:
Ik weet zeker dat dit met meerdere zaken rond NS zo gebeurd... bladeren.... bevroren wissels etc etc..
Nee hoor, zoiets is toch juist typerend voor een private organisatie belust op $_$quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Stirner het volgende:
Dat is geen kwestie van vergeten, maar van een verrotte organisatie. Precies wat je verwacht, wanneer je wel eens wat vaker reist per trein.
En wetende dat het je een hoop negatieve publiciteit oplevert, terwijl het je vd andere kant geen fuck oplevert.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef boyv het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets is toch juist typerend voor een private organisatie belust op $_$
Klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:14 schreef juxtaposition het volgende:
Ik snap niet waarom dit ineens nieuws is... het gebeurt wel vaker dat treinen per ongeluk een station voorbij rijden.
precies wat Stalin en Mussolini deden, en raad eens? Daar reden de treinen op tijd..quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:16 schreef notagain het volgende:
machinist ophangen, conducteur vierendelen en het management over de klink jagen.
denken ze wel, zomaar een klein menselijk foutje maken...
INDERDAAD.quote:
en je woont in Tilburg? Oh mijn god, je bent OF Albert Verlinde, OF je bent met hem getrouwt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:59 schreef Pool het volgende:
[..]
INDERDAAD.
@ Sorry, Chewie, dat ik in dat andere topic tegen je zei dat we het helemaal niet zo slecht hebben in Nederland. Toen had ik dit nieuwsbericht nog niet gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |