Moet ik blij zijn dat m'n TV nog steeds kapot is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef jna het volgende:
Flikker eens op met die Jeff dunham op comedy central
Over uitgemolken gesproken. Hebben jullie al een koe?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Agreed.. wat uitgemolken is dat zeg..
Nope, nog niet. Dadelijk krijgt hij nog ruzie met al die katten hier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Over uitgemolken gesproken. Hebben jullie al een koe?
Ja tenzij je spark of insanity nog nooit hebt gezien. Maar dan heb je echt onder een steen gelegen. Oh wacht, dat heb jij ook gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat m'n TV nog steeds kapot is?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tenzij je spark of insanity nog nooit hebt gezien. Maar dan heb je echt onder een steen gelegen. Oh wacht, dat heb jij ook gedaan
Wattuh?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tenzij je spark of insanity nog nooit hebt gezien. Maar dan heb je echt onder een steen gelegen. Oh wacht, dat heb jij ook gedaan
Houniet.quote:Your musical compatibility with Bravebart is Low
Music you have in common includes Pendulum, Lostprophets, The Prodigy, Flogging Molly and Houniet.
11.8533%quote:
WTF? Een neger uit De Lier?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
Hahahahaha, die neger uit De Lier heeft bij mij op de middelbare school gezeten![]()
Ja!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef L.no het volgende:
[..]
WTF? Een neger uit De Lier?![]()
Een neger?
Serieus?
Ohquote:
THE FUCK DOE JE MANquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:43 schreef The_Dean het volgende:
* The_Dean zuipt L.no's drinken op
Keek, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |