Hoeft niet, kan wel. Genoeg mensen die dat wel willen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Je hoeft niet alles te verbieden wat je tegenstaat.
Juistem. Al lijkt een groot aantal landgenoten (lees: PVV'ers) daar heel anders over te denken.quote:Op zondag 19 september 2010 13:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Je hoeft niet alles te verbieden wat je tegenstaat.
Ik geloof er niets van dat Wilders dat soort dingen wel wil doen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er een partij komt die Bijbels wil verbieden en kerken wil afbreken, dan zal ik ook in de bres springen voor het christendom. Ondanks dat ik de opvattingen van een christen niet deel.
Ik geloof ook niet Wilders bijbels wil verbieden.quote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat Wilders dat soort dingen wel wil doen.
De Pvda is een walgelijke partij geworden, bevolkt daar carrieretijgers die volledig zijn losgezongen van de groep waar ze voor zeggen op te komen. En dan verontwaardigd stampvoeten als dit door jou als gepeupel beschouwde volk niet meer op je wil stemmen. Voor dat soort lui koester ik een diepe minachting, en ik maak me graag vrolijk over dit volk, bv op dit forum.quote:Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Die aversie die jij hebt tegen een partij als de PvdA heb ik ook nooit zo begrepen.
Uiteraard. Het gaat me om de grote gemene deler. Een man als Marcouch vind ik bv wel ok (en dat is nog wel een moslim!). Fransje Timmermans is daarentegen lowlife uitschot.quote:
En de VVD bestaat louter uit pompueuze egoisten die bij voorkeur over de lijken van het plebs klimmen als zij daar beter van worden. Gek genoeg staan VVD'ers bekend als de liberalen. Maar die titel doet absoluut geen recht aan de ware aard van deze adders. Met Fred Teeven in de gelederen betekent een stem op de VVD een stem op een politiestaat. Voor de doorsnee Nederlander is een stem op de VVD dan ook verspild. Rijke egoisten zijn het, die enkel denken aan hun eigenbelang. De VVD is dus eigenlijk het kankergezwel in onze maatschappij.quote:Op zondag 19 september 2010 14:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Uiteraard. Het gaat me om de grote gemene deler. Een man als Marcouch vind ik bv wel ok (en dat is nog wel een moslim!). Fransje Timmermans is daarentegen lowlife uitschot.
Ik ben voorlopig sowieso niet van plan omquote:
Ik sluit me bij Ringo aan. Niet doen! Je wordt daar een slechter mens van, lijkt me niet de bedoeling...quote:Op zondag 19 september 2010 14:17 schreef IHVK het volgende:
Ik ga misschien wel lid worden van de PvdA.
De VVD is een veel vrolijker partij dan de PvdA. Sowieso nemen liberalen zichzelf een stuk minder serieus dan die vreselijke PvdA figuren, er is ook veel meer ruimte voor dissidente geluiden. En ja, Teeven is een halvegare, maar dat kan je ook gewoon openlijk zeggen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de VVD bestaat louter uit pompueuze egoisten die bij voorkeur over de lijken van het plebs klimmen als zij daar beter van worden. Gek genoeg staan VVD'ers bekend als de liberalen. Maar die titel doet absoluut geen recht aan de ware aard van deze adders. Met Fred Teeven in de gelederen betekent een stem op de VVD een stem op een politiestaat. Voor de doorsnee Nederlander is een stem op de VVD dan ook verspild. Rijke egoisten zijn het, die enkel denken aan hun eigenbelang. De VVD is dus eigenlijk het kankergezwel in onze maatschappij.
Probeer het maar weer recht te lullen. De VVD is in mijn ogen echt een kutpartij. Met die sullige flapdrol Rutte als partijleider is het al helemaal een drama. Met zn regeerakkoord waar rechts NL zn vingers af zou likken. Iemand zou die omhooggevallen snotneus een draai om zn oren moeten geven. VVD bah!quote:Op zondag 19 september 2010 14:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De VVD is een veel vrolijker partij dan de PvdA. Sowieso nemen liberalen zichzelf een stuk minder serieus dan die vreselijke PvdA figuren, er is ook veel meer ruimte voor dissidente geluiden. En ja, Teeven is een halvegare, maar dat kan je ook gewoon openlijk zeggen.
Ik moet meteen denken aan egoïsmequote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de schurft heb aan de VVD?
Om dit soort posts hou ik van jequote:Op zondag 19 september 2010 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer het maar weer recht te lullen. De VVD is in mijn ogen echt een kutpartij. Met die sullige flapdrol Rutte als partijleider is het al helemaal een drama. Met zn regeerakkoord waar rechts NL zn vingers af zou likken. Iemand zou die omhooggevallen snotneus een draai om zn oren moeten geven. VVD bah!
Ik ook niet hoor. Maar ik denk daarna verder, moet jij ook eens doen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
Bij de VVD moet ik meteen denken aan Teeven. En erg vrolijk word ik daar niet van.
Zo hoort dat immers ook bij mottige journalisten die met de shagpuut zijn getrouwd.quote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2010 16:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Om dit soort posts hou ik van je
Shagpuut? Als in een pakje shag?quote:Op zondag 19 september 2010 16:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo hoort dat immers ook bij mottige journalisten die met de shagpuut zijn getrouwd.
Yep. Grunnegers.quote:Op zondag 19 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Shagpuut? Als in een pakje shag?
Een rookverslaving is inderdaad een voorwaarde. Een alcoholprobleem is een pre. Niet-rokende stagiaires krijgen bijvoorbeeld al direct twee punten aftrek.quote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Ringo het volgende:
Ik rook niet. Daarom ben ik ook geen journalist..
Sorry, ik kan vandaag alleen maar zeuren, beledigen en provoceren. Een uitgebalanceerde reactie op jouw analyse past niet in dat plaatje.quote:Op zondag 19 september 2010 16:31 schreef IHVK het volgende:
Jaja negeer mijn heldere analyse over de PvdA maar met zijn allen.
Waar?quote:Op zondag 19 september 2010 16:31 schreef IHVK het volgende:
Jaja negeer mijn heldere analyse over de PvdA maar met zijn allen.
Okéquote:Op zondag 19 september 2010 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, ik kan vandaag alleen maar zeuren, beledigen en provoceren. Een uitgebalanceerde reactie op jouw analyse past niet in dat plaatje.
Dat alcoholprobleem valt zo te regelen. Al probeer ik daar juist vanaf te blijven. Vandaar dat ik me ook liever in de wereld van marketing en reclame begeef. Cocaïne ftw, jeweetz,quote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een rookverslaving is inderdaad een voorwaarde. Een alcoholprobleem is een pre. Niet-rokende stagiaires krijgen bijvoorbeeld al direct twee punten aftrek.
Als ik verder denk, dan denk ik aan Jort Kelder. Het spijt me.quote:Op zondag 19 september 2010 16:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar ik denk daarna verder, moet jij ook eens doen.
En wat is er mis met Jort Kelder? Zijn bretels?quote:Op zondag 19 september 2010 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik verder denk, dan denk ik aan Jort Kelder. Het spijt me.
Of z'n hoogwaterbroeken.quote:Op zondag 19 september 2010 19:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
En wat is er mis met Jort Kelder? Zijn bretels?
Wilde jij nog niet zo lang geleden niet op de VVD stemmen? Althans dat zei je toen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |