Ik heb haar gebeftquote:
Oooh, ik wou dat ik dat kon, klaarkomen bij het neuken. Ik heb al een paar keer wel het gevoel gehad dat ik er dichtbij zat, maar dan kwam er niks. Oefening baart kunst, hoop ik dan maar. Of mijn vriend komt te snel klaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef quirigua het volgende:
Beffen is ok. Maar ik doe het liefste 69, ik kom er ook goed door klaar, meerdere malen als het zo uitkomt. Maar het klaar komen door neuken is anders, feller, intensiever, het blijft langer. Dus liever neuken dan beffen. En in elk geval neuken na beffen. Vind piemelvragend een leuke term !,
Kan zijn, dat je vriend te vlug gaat. Kan je wel klaar komen als je jezelf vingert, duurt dat lang ? Tweede vraag : kom je klaar als je vriend je vingert ? Het helpt ook als je hem vertelt hoe je het vindt, niet als les of vermaning natuurlijk, gewoon er samen in opgaan. Als dat allemaal zo is, kan je het ook met neuken ; kwestie van [a] geil zijn als je begint [b] elkaar plagen en nog geiler maken [3] lang voorspel, wederzijds, maar vooral voor jou [4] je overgeven aan je vriend [5] samen doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:30 schreef Sosha het volgende:
@ Remixd: mooi zo!
[..]
Oooh, ik wou dat ik dat kon, klaarkomen bij het neuken. Ik heb al een paar keer wel het gevoel gehad dat ik er dichtbij zat, maar dan kwam er niks. Oefening baart kunst, hoop ik dan maar. Of mijn vriend komt te snel klaar
Dude, ik ben net aan het eten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen totdat je klaarkomt.
Mezelf vingeren vind ik geen bal aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef quirigua het volgende:
[..]
Kan zijn, dat je vriend te vlug gaat. Kan je wel klaar komen als je jezelf vingert, duurt dat lang ? Tweede vraag : kom je klaar als je vriend je vingert ? Het helpt ook als je hem vertelt hoe je het vindt, niet als les of vermaning natuurlijk, gewoon er samen in opgaan. Als dat allemaal zo is, kan je het ook met neuken ; kwestie van [a] geil zijn als je begint [b] elkaar plagen en nog geiler maken [3] lang voorspel, wederzijds, maar vooral voor jou [4] je overgeven aan je vriend [5] samen doen.
Je hebt wel wat te klagen, want je vriendje is een man en die kunnen volgens jou niet zo goed beffen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:23 schreef Redisformurder het volgende:
Dat komt echt niet elke keer voor hoor.Maar ik heb in ieder geval niks te klagen.
Zelf kan ik er niet bij, hij is een prima alternatief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt wel wat te klagen, want je vriendje is een man en die kunnen volgens jou niet zo goed beffen...
Denk je dat je het beter kan, zeurkont?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Het kan er nog net mee door, hè...
haha, had je weer een natte droom tarzan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb dinnetje gisteren gewoon in 3 minuten klaargebeft.Jouw vriendje doet daar >1 uur over...
![]()
* 100% Tukker heeft zwarte band in beffen.
Het duurt gelukkig langer dan slechts drie minuten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb dinnetje gisteren gewoon in 3 minuten klaargebeft.Jouw vriendje doet daar >1 uur over...
![]()
dat is als een dame opgewonden is ook niet perse moeilijk hoor, dat lukt me ook wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Ik raffel niets af, ik bef gewoon té lekker... kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
dat is als een dame opgewonden is ook niet perse moeilijk hoor, dat lukt me ook wel.
maar dat het bij een ander niet zo snel wil lukken zegt natuurlijk niks he. verschikt genoeg per vrouw of ze snel klaarkomen/uberhaupt klaarkomen.
ik wil je pas horen over een zwarte band als je er iig 10+ zo hebt klaar laten komen..
en besides, waarom in 3min afraffelen? beffen is juist leuk als je er wat langer over kan doen, btje plagen, btje genieten van haar zien kronkelen. het moet geen race naar de finish zijn..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Knoflook's vriendin faket snel een orgasme om te kunnen slapen.quote:
Laat ze je uit wanhoop dan maar beffen, is het wéér na 3 minuten klaar...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Kleinequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om er lekker de tijd voor te nemen & haar vaker dan 1x heeeeel dichtbij het klaarkomen te brengen. Het is ook erg leuk om een beetje te pesten. Ik doe vaak van alles en nog wat. Hier een combo, daar een combo en uiteindelijk de finishing touch. Als ze klaarkomt zet ik zacht mijn mond op haar clitoris. Daarna mag ik haar niet meer aanraken omdat het dan supergevoelig is.
Leuk topic... gelijk weer zin pfff..
Kleine?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |