Oja, we gaan even diverse wetenschappelijke onderzoeken in twijfel trekken na het lezen van dit topic.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef Redisformurder het volgende:
En dan zeggen ze dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen. Leugens!
Oh? Vond ze het niets aan omdat haar vorige vriendjes er niets van bakten, of voelt ze er gewoon weinig bij? Ik zie het als een uitdaging om dan aan de slag te gaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef remixd het volgende:
Mijn vriendin wil niet dat ik haar bef. Ze zegt dat ze niet van beffen houdt. Ze heeft zich in vorige relaties wel eens laten beffen en zegt dat ze daar dan een beetje ligt te wachten en er niks aan vind.... Mij pijpen daarintegen vind ze helemaal geweldig.
Soms denk ik hier wel eens over na, maarja wie ben ik om te klagen als ze het geweldig vind om mij te pijpen en zelf niet gebeft wil worden?
Ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef synnath het volgende:
[..]
Oja, we gaan even diverse wetenschappelijke onderzoeken in twijfel trekken na het lezen van dit topic.
Dit dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Oh? Vond ze het niets aan omdat haar vorige vriendjes er niets van bakten, of voelt ze er gewoon weinig bij? Ik zie het als een uitdaging om dan aan de slag te gaan.
Zou erg speciaal zijn als jij degene zou zijn die haar kijk erop totaal veranderd.![]()
Ik hou van speciaal zijn, jij niet?![]()
Die worden verwijderd.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef theKiD het volgende:
Ben benieuwd wanneer de aanbiedingen weer komen![]()
"Ik wil het nog wel leren..." "Ik heb een speciale move, let me show it to you..."
Ongeveer de helft van elk topic dat door een user is aangemaakt met 'Geslacht: Vrouw' kan dan worden verwijderd.quote:
Het houdt ons van de straat.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van elk topic dat door een user is aangemaakt met 'Geslacht: Vrouw' kan dan worden verwijderd.
Sorry.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het houdt ons van de straat.
En nu hup hup, ontopic jij.
Mmm ik heb het er niet uren over gehad, maar toen ik haar een keer probeerde te beffen duwde ze mijn hoofd weg en begon ze mij te pijpen. Toen we het er over hadden zei ze dat ze er niet van hield, omdat ze daar dan gewoon ligt te wachten en zich verveelt. Waarschijnlijk slechte ervaring, want ze had het dus wel eens geprobeerd en ze vond het niks. Een andere keer had ik haar wel even geplaagd met mijn tong voordat ik haar vingerde, en dat vond ze niet erg.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:30 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dit dus.
Herkenbaar, ex kan er niks van en dus heb je geen vertrouwen meer in je nieuwe vriend... Misschien is ze net als ik en heeft ze directe actie op haar clitoris nodig
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef remixd het volgende:
[..]
Mmm ik heb het er niet uren over gehad, maar toen ik haar een keer probeerde te beffen duwde ze mijn hoofd weg en begon ze mij te pijpen. Toen we het er over hadden zei ze dat ze er niet van hield, omdat ze daar dan gewoon ligt te wachten en zich verveelt. Waarschijnlijk slechte ervaring, want ze had het dus wel eens geprobeerd en ze vond het niks. Een andere keer had ik haar wel even geplaagd met mijn tong voordat ik haar vingerde, en dat vond ze niet erg.
En toevallig echt net nadat ik postte stuurde ze mij een geile sms waarin ze fantaseerde hoe ik haar likte, dus waarschijnlijk binnenkort toch maar weer een keer proberen
Ik iig wel. En dan wil mijn vriendje - terecht - niet beffen. Waarom ben ik juist die ene week per maand dan übergeil? Moeder natuur is gemeenquote:
Tijdens deze periode maakt je lichaam meer hormonen aan, vandaar die extra geilheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:02 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik iig wel. En dan wil mijn vriendje - terecht - niet beffen. Waarom ben ik juist die ene week per maand dan übergeil? Moeder natuur is gemeen
Dat je weet hoe het komt maakt het nog niet minder vervelendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef synnath het volgende:
[..]
Tijdens deze periode maakt je lichaam meer hormonen aan, vandaar die extra geilheid.
Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen totdat je klaarkomt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:02 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik iig wel. En dan wil mijn vriendje - terecht - niet beffen. Waarom ben ik juist die ene week per maand dan übergeil? Moeder natuur is gemeen
Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen maar bang zijn van sperma.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:02 schreef Sosha het volgende:
[..]
Het verschilt per persoon: als iemand flink ongesteld is kan het écht wel een troep worden hoor. Je weet zelden van te voren wanneer die organen besluiten het bloed* naar buiten te werken (soms is buikpijn een indicatie, maar werkt niet perfect), en als ze dan ook nog ander vocht aan gaat maken....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen totdat je klaarkomt/maar bang zijn van sperma.
Inderdaad, bij mij wil het ook op lichtere dagen nog wel gewoon naar buiten lekken... Ik ben er iig erg voorzichtig mee. Als ik een tampon in heb en de boel goed schoon heb gemaakt, wil hij het nog wel doen trouwensquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het verschilt per persoon: als iemand flink ongesteld is kan het écht wel een troep worden hoor. Je weet zelden van te voren wanneer die organen besluiten het bloed* naar buiten te werken (soms is buikpijn een indicatie, maar werkt niet perfect), en als ze dan ook nog ander vocht aan gaat maken....
Besides: geen oraal contact, je hoeft het misschien niet op te likken, maar kan het soms niet vervelend zijn om het aan je handen en all over the place te hebben..?
*een mengsel van bloed en slijm, je weet wel, waar een babytje lekker in kan liggen.
Maar betekent dat dan dat klaarkomen ook niet aan de orde hoeft te komen??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als hij het van lezzers heeft geleerd is het logisch dat het piemolvragende gevoel niet aan de orde kwam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |