Dat is vrij normaal ja, we zijn allemaal andersquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef notagain het volgende:
vind beffen heerlijk, met vaste relaties dus alles wel geprobeerd.
wat dus wel opvalt is dat de ene vrouw hard op der clit gelikt wil worden en de ander juist heel zachtjes omdat het te gevoelig is.
Tsja, 't is heel persoonlijk, zoals hierboven al gezegd is... Het belangrijkste is dat je openstaat voor aanwijzingen, denk ik.quote:
Dit inderdaad. Dat je je niet op je teentjes getrapt voelt omdat je wordt verteld om het anders te doen. Het is een aanwijzing en niet een beschuldigingquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tsja, 't is heel persoonlijk, zoals hierboven al gezegd is... Het belangrijkste is dat je openstaat voor aanwijzingen, denk ik.
Je ex is een lul.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:21 schreef Sosha het volgende:
Nu is dus mijn eerste vraag: meiden, hoe vinden jullie het lekker? Ben ik abnormaal of is mijn ex een lul?
En ten tweede: hebben jullie na het klaarkomen door orale bevrediging ook zo'n 'piemelvragend' gevoel in jullie vagina? Dat jullie na het beffen per se penetratie willen?Heb er nog nooit iets over gehoord namelijk, maar ik heb dat gevoel zelf heel sterk, een bijna pijnlijk verlangen.
Laten we ervaringen uitwisselen, ik ben benieuwd![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dan is jouw vriendin dus biseksueel? Anders is er hier wel degelijk sprake van een beetje een double standard; hoewel dat in de praktijk wel vaak zo ervaren wordt als verschillend, is juist dat verschil tussen hoe vrouwen fysiek met elkaar omgaan ('makkelijk') en hoe mannen dat doen (relatief homofoob..) wat mij betreft heel bekrompen.
Aanwijzingen zijn helemaal prima, maar niet zo klinischquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
... En een aanwijzing als 'iets dichter bij de clitoris zou lekker zijn' moet toch kunnen?...
Ik zou het niet erg vinden, denk dat dat ook wel een goede manier isquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
... zn hoofd vastpakken is een ander verhaal...
Tijdens TV KIJKEN??? En dank ook nog tijdens Top Gear natuurlijk! Nee, dit is geen onderwerp voor tijdens tv kijken!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
...maar verbale aanwijzingen moeten toch kunnen. En anders zeg je gewoon tijdens het tv kijken dat je het zus en zo heel lekker vind...
quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Quickie heeft een meerdere slechte ervaringen met een mannen
ergo: alle mannen kunnen niet likken
Ja of ik ben veeleisend en een zeur dat kan ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Misschien ligt het dan aan jou, je trekt slechte likkers aan
Denk ook dat dit meer jouw probleem is dan dat van alle mannen... Lees terug: overige reacties van vrouwen op dit topic. Einde zeiken op mannen als je "meerdere (hoeveel dan wel niet?)" slechte ervaringen hebt..quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja of ik ben veeleisend en een zeur dat kan ook
Vrouwen wel? Daar hoor ik ook niet altijd goede dingen over.quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mannen kunnen niet likken. The End
Of nog niet geleerd hoe je moet communiceren wat je lekker vindtquote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Of je bent mannen zoals ik niet tegen gekomen, dat kan ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Klinkt heel herkenbaarquote:Op maandag 20 september 2010 23:40 schreef TripleP het volgende:
De eerste die down bij mij ging, m'n ex-vriendje, was er geen held in. Het was warm, zacht en nat, geen drama, maar weinig doelbewust. Ik vond het ook erg moeilijk om duidelijke aanwijzingen te geven, hoewel ik wel aangaf dat het niet helemaal werkte voor mij, maar omdat ik het zo lief vond maakte het voor mij niet uit. De rest van de sex zat voor mij namelijk dik in orde.![]()
Die daarna was niet lief voor mijn clitoris en was doelbewuster. Dat werkte beter voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |