abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86526610
Ik start dit topic omdat ik benieuwd ben naar de ervaringen van andere meiden met beffen/likken. Wat werkt bij jullie het beste en hoe voel je je erna?

Ik vraag dit, omdat mijn ex nooit luisterde naar mijn aanwijzingen. Hij zei dat hij het van lesbische meiden had geleerd, 'dus deed hij het goed' en 'het lag aan mij dat ik niks voelde'. Met tot gevolg dat ik een kwartier lang naar het plafond lag te staren en na lag te denken over boodschappenlijstjes e.d. Mijn ex likte voornamelijk om mijn clitoris heen en daar voelde ik dus echt gewoon geen bal van. Het was niet eens een béétje lekker.

Mijn huidige vriend was maagd toen ik hem ontmoette en hij luistert wél. Hij is de eerste die me een orgasme heeft weten te bezorgen en nu lukt het eigenlijk altijd wel als hij me oraal bevredigt. Hij likt op mijn aanwijzingen wél direct de clitoris en zodra ik geiler word trekt hij de huid eromheen wat strakker, zodat ik het nog beter voel. Anders is er voor mij gewoon echt niks aan.

Nu is dus mijn eerste vraag: meiden, hoe vinden jullie het lekker? Ben ik abnormaal of is mijn ex een lul? :9
En ten tweede: hebben jullie na het klaarkomen door orale bevrediging ook zo'n 'piemelvragend' gevoel in jullie vagina? Dat jullie na het beffen per se penetratie willen? :@ Heb er nog nooit iets over gehoord namelijk, maar ik heb dat gevoel zelf heel sterk, een bijna pijnlijk verlangen.

Laten we ervaringen uitwisselen, ik ben benieuwd *O*
pi_86526743
je ex kon er gewoon niets van en durfde niet naar jou te luisteren omdat hij zich dan rot zou voelen omdat hij het nog moest leren..

wil je mijn ervaringen, dan pm je me maar :D
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86526758
Een ex is toch altijd een lul ;)
pi_86526793
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:27 schreef Wijnbo het volgende:
Een ex is toch altijd een lul ;)
Dat staat buiten kijf :9 Zeker deze!

@ Superkuiken, durf je niet hier? Iedereen is op Fok! toch lekker anoniem? :9 Ik pm wel even dan.
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:32:49 #5
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_86526892
Ja, je ex was een lul.

En dat "piemelvragend gevoel" na de orale seks heeft m'n vrouw ook altijd.. Dus je bent zeker niet de enige..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_86526903
Dank je!

Wat blijf het hier verder stil :'(, durven we niet?
pi_86527041
Mijn vrouw heeft precies hetzelfde. gewoon recht op de clitores, in het begin niet te hard want dan is het te gevoelig. maar flak voor het klaarkomen wel meer druk.

En daarna moet ze ook altijd gepenetreerd worden.
pi_86527669
Ah, 't is dus niet raar :D. Grappig dat je dat soort dingen nou nooit hoort bij seksuele voorlichting, en ik heb 't zelfs nog nooit gelezen in de Viva :9
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:08:41 #9
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_86527727
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef Sosha het volgende:
Ah, 't is dus niet raar :D. Grappig dat je dat soort dingen nou nooit hoort bij seksuele voorlichting, en ik heb 't zelfs nog nooit gelezen in de Viva :9
Precies, ik had er eigenlijk ook nooit van gehoord... Misschien hebben we hier het evolutionair nut gevonden van het vrouwelijk orgasme. :D
pi_86527819
Ja! Dat piemelvragend gevoel heb ik inderdaad ook, nooit zo bij stil gestaan eigenlijk, maar nu je het noemt :P.
Maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik klaarkom zonder penetratie (beffen, vingeren, overig).

Je ex was inderdaad een lul. Mijn ex maakte altijd van die heel erg slurpende geluiden, soms leidde dat me zo af dat ik er eigenlijk ook niet echt meer van kon genieten.

Nu dat er toch ervaringen worden uitgewisseld, ooit weleens 'op z'n gezicht' gaan zitten en je laten beffen? :D
  † In Memoriam † vrijdag 17 september 2010 @ 10:21:50 #11
21636 Feestkabouter
pi_86528035
elke partner is anders, dus elke man en vrouw moet gewoon goed luisteren naar de aanwijzingen.
en het kan ook nog eens per dag/vrijpartij/stemming verschillen.

(als vrouw) na het beffen een pik in je willen: ik denk dat het iets algemener is, na het klaarkomen (als dat niet is gebeurd met de pik erin) heel graag een pik erin willen hebben.
pi_86528308
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:11 schreef JackieBrown het volgende:
Ja! Dat piemelvragend gevoel heb ik inderdaad ook, nooit zo bij stil gestaan eigenlijk, maar nu je het noemt :P.
Maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik klaarkom zonder penetratie (beffen, vingeren, overig).

Je ex was inderdaad een lul. Mijn ex maakte altijd van die heel erg slurpende geluiden, soms leidde dat me zo af dat ik er eigenlijk ook niet echt meer van kon genieten.

Nu dat er toch ervaringen worden uitgewisseld, ooit weleens 'op z'n gezicht' gaan zitten en je laten beffen? :D
Ja, wel geprobeerd, maar hij vond het geiler dan ik. In die positie kan ik niet helemaal ontspannen en genieten en mijn benen aanspannen om een orgasme te kunnen krijgen... Helaas voor hem ben ik ook niet zo dol op standje 69, want als ik hem bevredig kan ik niet genieten van wat hij bij mij doet. Wat dat betreft ben ik net een man, ik kan maar één ding tegelijk :P
pi_86528417
Ik krijg nooit aanwijzingen, wel complimenten. Je moet gewoon lekker speels zijn, en spelen doe je met zijn tweeen. De beste aanwijzingen zijn de lichamelijke reacties. Bij concrete aanwijzingen heb ik de neiging om te zeggen 'doe het dan zelf als je het zo goed weet'. Er kan natuurlijk altijd iets zijn wat niet goed voelt of juist heel goed, maar ik wil wat artistieke vrijheid, ik werk niet volgens opdracht. Dan is het verrassende eraf.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86528470
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik krijg nooit aanwijzingen, wel complimenten. Je moet gewoon lekker speels zijn, en spelen doe je met zijn tweeen. De beste aanwijzingen zijn de lichamelijke reacties. Bij concrete aanwijzingen heb ik de neiging om te zeggen 'doe het dan zelf als je het zo goed weet'. Er kan natuurlijk altijd iets zijn wat niet goed voelt of juist heel goed, maar ik wil wat artistieke vrijheid, ik werk niet volgens opdracht. Dan is het verrassende eraf.
Mijn ex kreeg geen lichamelijke reactie :9, maar dat boeide hem niet zo want dat lag volgens hem dus aan mij. En een aanwijzing als 'iets dichter bij de clitoris zou lekker zijn' moet toch kunnen? ;)
pi_86530397
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:39 schreef Sosha het volgende:

[..]

Mijn ex kreeg geen lichamelijke reactie :9, maar dat boeide hem niet zo want dat lag volgens hem dus aan mij. En een aanwijzing als 'iets dichter bij de clitoris zou lekker zijn' moet toch kunnen? ;)
Als je op de verkeerde weg zit heeft bijsturen ook niet zoveel zin, zoals jij ook hebt gemerkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:39:45 #16
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_86530495
Je ex is een lul.
*Think outside the box*
pi_86531554
Sowieso is je ex een lul dat ie je aanwijzingen niet wou volgen, ik vind dat je dat gewoon moet doen als je elkaar wil pleasen. Enne, mijn favoriete befbeurt? :P Ik vind het altijd wel lekker als mijn vriend eerst een paar keer van mn "ingang" tot mn clit heen en weer likt, en daarna zuigt hij vaak lekker op mn clit. Als hij mij dan tegelijkertijd zachtjes neukt met 2 vingers kom ik binnen no time! En als hij dat dus niet doet en het alleen als voorspel gebruikt (dus zonder er al in te gaan) heb ik daarna inderdaad ook dat verlangen dat er écht iets in moet haha :P

Nou, ik hoop dat ik gezellig en open genoeg heb gereageerd,

groetjes POIB
pi_86531715
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ja, wel geprobeerd, maar hij vond het geiler dan ik. In die positie kan ik niet helemaal ontspannen en genieten en mijn benen aanspannen om een orgasme te kunnen krijgen... Helaas voor hem ben ik ook niet zo dol op standje 69, want als ik hem bevredig kan ik niet genieten van wat hij bij mij doet. Wat dat betreft ben ik net een man, ik kan maar één ding tegelijk :P
Dat heb ik ook heeel sterk. Heb 1 69 geprobeert maar al snel weer mee gekapt :') Het is wel leuk enzo, maar ik kan me echt niet concentreren op wat ik voel en wat ik bij hem doe tegelijk :P
pi_86531846
quote:

[..]

Met vingeren was het niet zo moeilijk om mijn vriend te leren wat ik lekker vind. Gewoon zijn hand vastpakken en op de goeie plek terugzetten, vind hij gelukkig alleen maar leuk :P En ja, beffen wordt dan moeilijker, zn hoofd vastpakken is een ander verhaal :') maar verbale aanwijzingen moeten toch kunnen. En anders zeg je gewoon tijdens het tv kijken dat je het zus en zo heel lekker vind. Als je het zegt terwijl hij bezig is komt er al snel over als "je kunt het niet".
  vrijdag 17 september 2010 @ 13:38:02 #20
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_86534804
quote:

[..]

Standje 69 is voor mij DE positie om op de geilst mogelijke manier te kunnen beffen. In het begin zal zij nog ijverig "haar taak" uitvoeren, maar als ik goed bezig ben stopt ze daar op een gegeven moment vanzelf mee.
Ik merk dan dat ze bewegingen met haar bekken begint te maken en een grotere druk op mijn gezicht uitoefent. Eigenlijk een soort van facefuck dus. De slagroom op de taart is vervolgens de daad :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:42:45 #21
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_86541861
En hoe vinden de dames het om een andere vrouw te beffen?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_86542234
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:42 schreef PalmRoyale het volgende:
En hoe vinden de dames het om een andere vrouw te beffen?
Hetzelfde als de heren om een andere man te pijpen?
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:14:22 #23
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_86542958
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef Chai het volgende:
Hetzelfde als de heren om een andere man te pijpen?
Een homosexuele of biseksuele man zal het waarschijnlijk lekker vinden. Zo zijn er ook vrouwen zoals mijn vriendin bv die graag beffen. Zo'n rare vraag is het niet. Jouw reactie getuigd daarintegen van bekrompenheid.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_86543034
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:14 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Een homosexuele of biseksuele man zal het waarschijnlijk lekker vinden. Zo zijn er ook vrouwen zoals mijn vriendin bv die graag beffen. Zo'n rare vraag is het niet. Jouw reactie getuigd daarintegen van bekrompenheid.
Oh ja echt wel. Ik vond jouw vraag gewoon apart, waarom zouden vrouwen hun vrouwelijke partner plezieren heel veel anders beleven dan mannen? Dat is sowieso persoonlijk.
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:48:27 #25
pi_86544007
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:14 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dan is jouw vriendin dus biseksueel? Anders is er hier wel degelijk sprake van een beetje een double standard; hoewel dat in de praktijk wel vaak zo ervaren wordt als verschillend, is juist dat verschil tussen hoe vrouwen fysiek met elkaar omgaan ('makkelijk') en hoe mannen dat doen (relatief homofoob..) wat mij betreft heel bekrompen.
*Think outside the box*
pi_86548583
vind beffen heerlijk, met vaste relaties dus alles wel geprobeerd.

wat dus wel opvalt is dat de ene vrouw hard op der clit gelikt wil worden en de ander juist heel zachtjes omdat het te gevoelig is.
pi_86552959
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef notagain het volgende:
vind beffen heerlijk, met vaste relaties dus alles wel geprobeerd.

wat dus wel opvalt is dat de ene vrouw hard op der clit gelikt wil worden en de ander juist heel zachtjes omdat het te gevoelig is.
Dat is vrij normaal ja, we zijn allemaal anders :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:45:23 #28
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86552999
geef me nog meer tips TS :9
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_86557700
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef turnazz het volgende:
geef me nog meer tips TS :9
Tsja, 't is heel persoonlijk, zoals hierboven al gezegd is... Het belangrijkste is dat je openstaat voor aanwijzingen, denk ik.
pi_86563307
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef Sosha het volgende:

[..]

Tsja, 't is heel persoonlijk, zoals hierboven al gezegd is... Het belangrijkste is dat je openstaat voor aanwijzingen, denk ik.
Dit inderdaad. Dat je je niet op je teentjes getrapt voelt omdat je wordt verteld om het anders te doen. Het is een aanwijzing en niet een beschuldiging :)
pi_86635714
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:21 schreef Sosha het volgende:
Nu is dus mijn eerste vraag: meiden, hoe vinden jullie het lekker? Ben ik abnormaal of is mijn ex een lul? :9
En ten tweede: hebben jullie na het klaarkomen door orale bevrediging ook zo'n 'piemelvragend' gevoel in jullie vagina? Dat jullie na het beffen per se penetratie willen? :@ Heb er nog nooit iets over gehoord namelijk, maar ik heb dat gevoel zelf heel sterk, een bijna pijnlijk verlangen.

Laten we ervaringen uitwisselen, ik ben benieuwd *O*
Je ex is een lul. ;) Ik wil juist weten wat mensen lekker vinden. En of ik iets goed doe. Zo niet: tips graag.
Mijn vriend wil ook graag weten wat ik lekker vind, maar hij doet het uit zichzelf ook prima. :9 Ik vind het vooral lekker als er bij mijn bovenbenen begonnen wordt, en vanaf daar langzaam naar binnen. Via mijn klit kom ik uiteindelijk, maar dat hoeft niet meteen. Als er 'expres' een paar keer over mijn klit gegaan wordt, en daarna weer niet, of er vlak langs, krijg ik steeds meer zin. En na het komen, heb ik ook een 'piemelvragend' gevoel hoor! Sterk zelfs, helemaal als het beffen lang geduurd heeft. Zo snel mogelijk! Sowieso is het dan ook extra lekker, omdat het allemaal nog erg gevoelig is daar benden.
pi_86641160
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Dan is jouw vriendin dus biseksueel? Anders is er hier wel degelijk sprake van een beetje een double standard; hoewel dat in de praktijk wel vaak zo ervaren wordt als verschillend, is juist dat verschil tussen hoe vrouwen fysiek met elkaar omgaan ('makkelijk') en hoe mannen dat doen (relatief homofoob..) wat mij betreft heel bekrompen.
Eensch!
Een homo- of biseksuele man zal het waarsch lekker vinden om andere mannen te pijpen, en homo- of biseksuele vrouwen zullen het waarschijnlijk lekker vinden om andere vrouwen te beffen. Wat is nou het verschil? Er is niet bekrompen aan. En dat voorbeeld van je vriendin, met andere woorden is ze biseksueel, en daarmee onderstreep je dat bovenstaande waar is. Als je vriendin niet biseksueel zou zijn, zou ze het ook niet lekker vinden om andere vrouwen te beffen. Dus waarom is het wel normaal om te vragen hoe het voor vrouwen is om andere vrouwen te beffen, maar is het bekrompen om dan te zeggen dat dat het zelfde is als het voor een man is om een man te pijpen?
pi_86643293
Het zou me trouwens ook niets verbazen dat er heteromannen zijn die het fijn vinden om met de penis van een andere man te spelen.
Of diegene zit nog in de ontkenningsfase :D
  One tough cookie maandag 20 september 2010 @ 20:13:48 #34
169210 liesje1979
pi_86649798
Bagger is weg.
pi_86656076
quote:

[..]

... En een aanwijzing als 'iets dichter bij de clitoris zou lekker zijn' moet toch kunnen? ;)...
Aanwijzingen zijn helemaal prima, maar niet zo klinisch :D , zeg dan gewoon: Lik mijn clit (lekker hard/ lekker zachtjes/ vinger me terwijl je me lekker likt). Dat komt veel geiler over en motiveert een man ook veel meer.
ja
pi_86656420
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

... zn hoofd vastpakken is een ander verhaal :')...
Ik zou het niet erg vinden, denk dat dat ook wel een goede manier is :)

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
...maar verbale aanwijzingen moeten toch kunnen. En anders zeg je gewoon tijdens het tv kijken dat je het zus en zo heel lekker vind...
Tijdens TV KIJKEN??? En dank ook nog tijdens Top Gear natuurlijk! Nee, dit is geen onderwerp voor tijdens tv kijken!!! ;)
ja
pi_86657154
Mannen kunnen niet likken :W . The End :)
  maandag 20 september 2010 @ 22:35:54 #38
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86657196
Je ex is een narcist
Snollebolt
pi_86657216
Quickie heeft een slechte ervaring met een man

ergo: alle mannen kunnen niet likken
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_86657321
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Quickie heeft een meerdere slechte ervaringen met een mannen

ergo: alle mannen kunnen niet likken
:Y
pi_86657417
Misschien ligt het dan aan jou, je trekt slechte likkers aan
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_86657439
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Misschien ligt het dan aan jou, je trekt slechte likkers aan
Ja of ik ben veeleisend en een zeur dat kan ook :')
pi_86657792
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Denk ook dat dit meer jouw probleem is dan dat van alle mannen... Lees terug: overige reacties van vrouwen op dit topic. Einde zeiken op mannen als je "meerdere (hoeveel dan wel niet?)" slechte ervaringen hebt..
ja
pi_86657922
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Vrouwen wel? Daar hoor ik ook niet altijd goede dingen over.
  maandag 20 september 2010 @ 22:52:58 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86658005
quote:

[..]

Of nog niet geleerd hoe je moet communiceren wat je lekker vindt :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86659756
De eerste die down bij mij ging, m'n ex-vriendje, was er geen held in. Het was warm, zacht en nat, geen drama, maar weinig doelbewust. Ik vond het ook erg moeilijk om duidelijke aanwijzingen te geven, hoewel ik wel aangaf dat het niet helemaal werkte voor mij, maar omdat ik het zo lief vond maakte het voor mij niet uit. De rest van de sex zat voor mij namelijk dik in orde. :P
Die daarna was niet lief voor mijn clitoris en was doelbewuster. Dat werkte beter voor mij. :')
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:11:44 #47
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_86660732
:@
pi_86661951
quote:

[..]

Of je bent mannen zoals ik niet tegen gekomen, dat kan ook :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86739274
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:40 schreef TripleP het volgende:
De eerste die down bij mij ging, m'n ex-vriendje, was er geen held in. Het was warm, zacht en nat, geen drama, maar weinig doelbewust. Ik vond het ook erg moeilijk om duidelijke aanwijzingen te geven, hoewel ik wel aangaf dat het niet helemaal werkte voor mij, maar omdat ik het zo lief vond maakte het voor mij niet uit. De rest van de sex zat voor mij namelijk dik in orde. :P
Die daarna was niet lief voor mijn clitoris en was doelbewuster. Dat werkte beter voor mij. :')
Klinkt heel herkenbaar :Y
pi_86743738
moet mischien ook doen vindt het eigenlijk best een goor idee
gewoon 010 boy
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 11:56:35 #51
21636 Feestkabouter
pi_86743839
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef wesleyg010 het volgende:
ga lekker samen doesen en duik dan lekker het bed in en tussen haar benen......... als het een beetje normaal verloopt wordt je meteen enthousiast als je haar reacties merkt.
pi_86744222
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef wesleyg010 het volgende:
als je een lekker wijf hebt als vriendin doe je het maar al te graag!
pi_86757006
Andersom: ik gaf mijn vriendin een orgasme, terwijl ze er bijna van overtuigd was dat dit haar niet ging lukken.

Overigens bloed-irritant als ze mij probeert de richting te wijzen (doet ze gelukkig niet meer). Ik 'voel' wel goed of ik goed zit of niet. En dan lekker randjesfietsen! :D
pi_86757046
quote:

[..]

Haha, tussen mij en mn vriendin precies hetzelfde. Soms wel handig als ik moeilijk orgasme kan krijgen.. eigenlijk altijd wel succes met 69 :@
  donderdag 23 september 2010 @ 18:44:32 #55
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86758849
Beetje hetzelfde verhaal als pijpen?
Alleen zijn er meer mannen die slechte beffers zijn (meer mannen beffen, vrouwen stellen meer eisen)
dan vrouwen die slechte pijpsters zijn (minder vrouwen pijpen, mannen stellen minder eisen)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 23 september 2010 @ 19:58:51 #56
pi_86762193
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:44 schreef GSbrder het volgende:
Beetje hetzelfde verhaal als pijpen?
Alleen zijn er meer mannen die slechte beffers zijn (meer mannen beffen, vrouwen stellen meer eisen)
dan vrouwen die slechte pijpsters zijn (minder vrouwen pijpen, mannen stellen minder eisen)
Je beweert dat er meer mannen beffen, dan er vrouwen pijpen? Dat durf ik nl. te betwijfelen.
*Think outside the box*
pi_86763817
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:44 schreef GSbrder het volgende:
Eisen? Is het niet zo dat vrouwen en mannen elkaar bevredigen, omdat ze dit prettig vinden? En niet omdat de ander dit eist? Zodra ik ergens om zou moeten gaan eisen: laat dan maar zitten. Het is graag of niet.

Ook ik durf jouw stelling te betwijfelen. Zonder bron behalve eigen bevindingen of gedachtes, geloof ik hier namelijk niks van.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:43:32 #58
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86764395
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Je beweert dat er meer mannen beffen, dan er vrouwen pijpen? Dat durf ik nl. te betwijfelen.
Nahh, iets te zwart-wit misschien en ik denk dat pijpen zonder coitus ook vaker voorkomt dan beffen zonder, maar in relaties ken ik toch wel een aantal gevallen waarbij een jongen graag beft, terwijl een meisje 'omdat het moet' pijpt.

quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Eisen? Is het niet zo dat vrouwen en mannen elkaar bevredigen, omdat ze dit prettig vinden? En niet omdat de ander dit eist? Zodra ik ergens om zou moeten gaan eisen: laat dan maar zitten. Het is graag of niet.

Ook ik durf jouw stelling te betwijfelen. Zonder bron behalve eigen bevindingen of gedachtes, geloof ik hier namelijk niks van.
Eisen als in hulp geven over de daad zelf. Een jongen is al blij als een meisje z'n lul in de mond neemt, een vrouw die kan zich de luxe permitteren een jongen bij te sturen, aangezien de jongen toch wel seks wilt. De eisen slaan dus meer op bijsturen of de kwaliteit van de daad zelf, dan dwingen.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:05:15 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86765543
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef GSbrder het volgende:
Een jongen is al blij als een meisje z'n lul in de mond neemt,
Nou ja, dat valt op zich ook tegen... Ik heb jaren gedacht dat ik gepijpt worden niet zo bijzonder vond, tot het een keer goed gebeurde :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86765584
quote:
Eisen als in hulp geven over de daad zelf. Een jongen is al blij als een meisje z'n lul in de mond neemt, een vrouw die kan zich de luxe permitteren een jongen bij te sturen, aangezien de jongen toch wel seks wilt. De eisen slaan dus meer op bijsturen of de kwaliteit van de daad zelf, dan dwingen.
Oh, op die manier. :) Alsnog vind ik dat er een negatieve ondertoon in je berichten doorklinkt. Een 'jongen is al blij als een meisje z'n lul in de mond neemt' en ' aangezien de jongen toch wel seks wilt'. Vrouwen willen ook wel seks hoor. Ik ken genoeg vrouwen die veel plezier beleven aan seks en het bevredigen van hun vriend. ;)

Het 'bijsturen' van de daad, zie ik zelf niet zo'n probleem in. Ik hoor graag wat er anders kan. Soms begin ik ook wel eens iets te enthousiast. Maar ik denk inderdaad wel dat vrouwen mannen meer (moeten) bijsturen, omdat het wellicht voor een man moeilijker is om een vrouw te bevredigen dan andersom. Veel mannen weten niet hoe ze met een klit om moeten gaan. En bij elke vrouw is dat ook weer anders. Maar dan nog, een goed excuus om meer samen te oefenen lijkt mij.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:19:55 #61
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86766292
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:06 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Oh, op die manier. :) Alsnog vind ik dat er een negatieve ondertoon in je berichten doorklinkt. Een 'jongen is al blij als een meisje z'n lul in de mond neemt' en ' aangezien de jongen toch wel seks wilt'. Vrouwen willen ook wel seks hoor. Ik ken genoeg vrouwen die veel plezier beleven aan seks en het bevredigen van hun vriend. ;)

Het 'bijsturen' van de daad, zie ik zelf niet zo'n probleem in. Ik hoor graag wat er anders kan. Soms begin ik ook wel eens iets te enthousiast. Maar ik denk inderdaad wel dat vrouwen mannen meer (moeten) bijsturen, omdat het wellicht voor een man moeilijker is om een vrouw te bevredigen dan andersom. Veel mannen weten niet hoe ze met een klit om moeten gaan. En bij elke vrouw is dat ook weer anders. Maar dan nog, een goed excuus om meer samen te oefenen lijkt mij.
Ohh, mijn vriendin heeft er ook geen problemen mee! Dus helemaal geen rancune tegen vrouwen in het algemeen, maar die opmerkingen van mij klinken inderdaad nogal negatief en afhankelijk. Misschien slaat het wat meer op een one-night-stand of 'het hof maken' van een dame, waarbij een man bereid is verder te gaan dan een vrouw, zolang we nog niet in de porn-reality leven waarbij een vrouw elke pizza-jongen met volle overgave pijpt.

En over dat bijsturen, je kan met een pik gewoon wat lomper zijn, of juist te teder, zonder dat een jongen je meteen van zich af zal duwen. Ik weet wel dat vooral jonge meisjes (in de leeftijd 15 - 17) nog wat angstig zijn bij het toelaten van een jongen zo dicht bij haar kutje. Opmerkingen als 'vind je dat niet vies?' of 'hihi, dat kriebelt' krijg je eerder van een meisje dan wanneer jij als seksueel-zelfverzekerde vrouw met volle overgave het mannelijk lid in je mond neemt. Jongens vinden het prima om tijdens studio sport even gepijpt te worden door een meisje, andersom moet een dame zich er min of meer op voorbereiden en concentreren op haar lust om zich lekker te laten beffen.
pi_86768015
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef GSbrder het volgende:
En over dat bijsturen, je kan met een pik gewoon wat lomper zijn, of juist te teder, zonder dat een jongen je meteen van zich af zal duwen. Ik weet wel dat vooral jonge meisjes (in de leeftijd 15 - 17) nog wat angstig zijn bij het toelaten van een jongen zo dicht bij haar kutje. Opmerkingen als 'vind je dat niet vies?' of 'hihi, dat kriebelt' krijg je eerder van een meisje dan wanneer jij als seksueel-zelfverzekerde vrouw met volle overgave het mannelijk lid in je mond neemt. Jongens vinden het prima om tijdens studio sport even gepijpt te worden door een meisje, andersom moet een dame zich er min of meer op voorbereiden en concentreren op haar lust om zich lekker te laten beffen.
Dan praat je ook wel over een hele jonge groep. Daar zou ik zelf ook nog niet al te veel van verwachten. :P En weer begin je met generaliseren. ;) Ik denk dat een hoop vrouwen er geen probleem mee zouden hebben als manlief tijdens Greys Anathomy (of wat er zoal door het vrouwvolk gekeken wordt) vol overgave tussen haar benen bezig gaat. In dit geval helpen de knappe dokters wellicht ook een handje. :P Misschien heb ik gewoon veel perverse vriendinnen en zijn zij geen afspiegeling van hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Of ik overschat vrouwen teveel en begrijp er helemaal niks van. Ik mag al blij zijn als ik mijzelf snap. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Redisformurder op 23-09-2010 22:19:25 ]
pi_86769250
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Dan praat je ook wel over een hele jonge groep. Daar zou ik zelf ook nog niet al te veel van verwachten. :P En weer begin je met generaliseren. ;) Ik denk dat een hoop vrouwen er geen probleem mee zouden hebben als manlief tijdens Greys Anathomy (of wat er zoal door het vrouwvolk gekeken wordt) vol overgave tussen haar benen bezig gaat. In dit geval helpen de knappe dokters wellicht ook een handje. :P Misschien heb ik gewoon veel perverse vriendinnen en zijn zij geen afspiegeling van hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Of ik overschat vrouwen teveel en begrijp er helemaal niks van. Ik mag al blij zijn als ik mijzelf snap. :')
Ik weet wel zeker dat ik dan niets hoef te proberen.. Ze zeggen dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen, maar dit dus niet! Mijn vriendin in ieder geval niet :D
ja
pi_86769422
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef Stickyickyicky het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ik dan niets hoef te proberen.. Ze zeggen dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen, maar dit dus niet! Mijn vriendin in ieder geval niet :D
Dan word je dus aan de kant geschoven voor Mc Dreamy en Mc Steamy? :D :P
pi_86769772
Mijn ervaring:

Rustig opbouwen.
Doe het op een comfortabele plek. ( meestal bed ).

Strelen / zoenen.
Rustig vingeren.
Vervolgens naar beneden.
Broekkie uit.

Begin van haar been omhoog.
richting haar clit. Begin te spelen.
En ja, doe wat ze lekker vindt.
Volg tips van haar op. ( zeer belangrijk )
Meestal heel rustig en lange lik 'halen' bij haar clit & gewoon doen!
D'r na tegelijk vingeren en laat d'r klaarkomen ~O>

Meestal heeft erna zo'n drang dat ik d'r moet neuken. .. dus doen dan maar hea :@

Je ex was een soort van 'macho/bijdehand' type :P ?
Maar wel lullig van hem hoe hij reageerde op jou aanwijzingen.
Dude
pi_86772828
Poe, ik word liever niet gebeft als de tv aanstaat hoor! Daarbij ben ik sowieso een tuthola, ik moet op mijn rug liggen en mijn benen moeten zich vrij onder hem kunnen strekken en aanspannen voor een lekkerder gevoel. Als ik niet perfect lig, lukt 't niet.

quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef LegendaryDude het volgende:
Mijn ervaring:

Rustig opbouwen.
Doe het op een comfortabele plek. ( meestal bed ).

Strelen / zoenen.
Rustig vingeren.
Vervolgens naar beneden.
Broekkie uit.

Begin van haar been omhoog.
richting haar clit. Begin te spelen.
En ja, doe wat ze lekker vindt.
Volg tips van haar op. ( zeer belangrijk )
Meestal heel rustig en lange lik 'halen' bij haar clit & gewoon doen!
D'r na tegelijk vingeren en laat d'r klaarkomen ~O>

Meestal heeft erna zo'n drang dat ik d'r moet neuken. .. dus doen dan maar hea :@

Je ex was een soort van 'macho/bijdehand' type :P ?
Maar wel lullig van hem hoe hij reageerde op jou aanwijzingen.
Tja, ga er maar van uit dat 't niet voor niets uit is, haha ;). Hij was inderdaad vrij dominant en, ahum, 'zelfverzekerd'.
pi_86777605
Dat soort jongens zullen het ook nooit leren.
Totdat ze zich anders gaan opstellen.

P.s. En nu ?
Antwoord al gevonden in je topic
Dude
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:17:10 #68
pi_86782172
quote:

[..]

Nahh, iets te zwart-wit misschien en ik denk dat pijpen zonder coitus ook vaker voorkomt dan beffen zonder, maar in relaties ken ik toch wel een aantal gevallen waarbij een jongen graag beft, terwijl een meisje 'omdat het moet' pijpt.
[..]
Goh, ik ken genoeg situaties waarin dat andersom was: dat pijpen gewoon bij het geheel van de seks hoorde, maar beffen niet gebeurde; of beffen alleen gebeurde op voorwaarde dat er ook gepepen werd, 'voor wat hoort wat', zeg maar.
Verder was het wel goede, respectvolle, fijne seks hoor :')
*Think outside the box*
pi_86783084
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ben anders gewoon de eindbaas van Beffistan hoor...
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 11:57:36 #70
21636 Feestkabouter
pi_86783602
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik ben anders gewoon de eindbaas van Beffistan hoor...
als ik op vakantie ben ja
pi_86783975
Jullie mannen hebben maar praatjes. Geen van jullie kan tegen een vrouw op, mij dus. 8-)
pi_86784588
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Redisformurder het volgende:
Jullie mannen hebben maar praatjes. Geen van jullie kan tegen een vrouw op, mij dus. 8-)
Je moeder vindt van niet. :')
pi_86785240
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Je moeder vindt van niet. :')
Jij kent mijn moeder? Good Luck! :D
pi_86787308
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Jij kent mijn moeder? Good Luck! :D
Sterker nog, jij bent m'n dochter! -O- Mmmmm... :9~
pi_86787762
Beffen. :9
Ik heb alleen een tong die te ver naar voren is vastgegroeid, en heb hem een half jaar terug los laten branden (met een soort soldeerbout). Alleen is het niet ver genoeg gedaan, waardoor het nog een keer moet..

Als ik nu lang aan het beffen ben, komt de tongriem tegen mijn ondertanden waardoor het gaat bloeden. ;( Erg vervelend voor mij, en indirect ook voor mijn vriendin. (hoewel ze het natuurlijk volledig begrijpt etc)
Nee.
pi_86788023
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Dimitri_ het volgende:
Beffen. :9
Ik heb alleen een tong die te ver naar voren is vastgegroeid, en heb hem een half jaar terug los laten branden (met een soort soldeerbout). Alleen is het niet ver genoeg gedaan, waardoor het nog een keer moet..

Als ik nu lang aan het beffen ben, komt de tongriem tegen mijn ondertanden waardoor het gaat bloeden. ;( Erg vervelend voor mij, en indirect ook voor mijn vriendin. (hoewel ze het natuurlijk volledig begrijpt etc)
Bedankt voor deze boeiende on-topic informatie... :')
pi_86788262
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Sterker nog, jij bent m'n dochter! -O- Mmmmm... :9~
Whisful thinking! 8-)
pi_86789001
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Whisful thinking! 8-)
Ja, een lekker jong roodharig popje die naast Bifi-worst ook rosbief eet... het was ook te mooi om waar te zijn. :(
pi_86789354
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ja, een lekker jong roodharig popje die naast Bifi-worst ook rosbief eet... het was ook te mooi om waar te zijn. :(
Wishful thinking dat je mijn moeder hebt gedaan. 8-) Ik eet nog steeds beide. :P
pi_86789796
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Wishful thinking dat je mijn moeder hebt gedaan. 8-) Ik eet nog steeds beide. :P
Ik had het over jou scheetje...
pi_86790009
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik had het over jou scheetje...
Ik dacht dat je het ergens anders over had, schatje. Nuja, ook goed. :P :*
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 14:53:21 #82
21636 Feestkabouter
pi_86790255
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als ik op vakantie ben ja
ik denk toch wel dat ik het goed doe als ik een vrouw van ruim in de 30 voor het eerst in haar leven tot een hoogtepunt heb gebracht, en dat puur met mijn mond.
pi_86790463
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik denk toch wel dat ik het goed doe als ik een vrouw van ruim in de 30 voor het eerst in haar leven tot een hoogtepunt heb gebracht, en dat puur met mijn mond.
Ik geloof je, broeder, maar Redisformurder niet...
pi_86790855
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik geloof je, broeder, maar Redisformurder niet...
Wie zegt dat? Ik geloof jou niet. 8-) Hij is vast niet slecht, maar er is altijd 'beter'. :P
pi_86791190
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik geloof jou niet. 8-) Hij is vast niet slecht, maar er is altijd 'beter'. :P
Nee, je zei: "jullie mannen"...

En 'for the record': ik bef wél goed. :P
pi_86791368
ik zeg altijd dat beffen een kunst is en als je dat beheerst dan mogen vrouwen je heel erg.
helaas benik al getrouwd O-) :') })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86791600
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Nee, je zei: "jullie mannen"...

En 'for the record': ik bef wél goed. :P
Ja, 'jullie mannen' hebben praatjes, zo blijkt. Wat niet wil zeggen dat hij slecht is, wel dat hij en jij, hoog van de toren blazen. Wat ik nu ook doe. Want 'for the record': ik bef béter. 8-) :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:28:41 #88
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86791737
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ja, 'jullie mannen' hebben praatjes, zo blijkt. Wat niet wil zeggen dat hij slecht is, wel dat hij en jij, hoog van de toren blazen. Wat ik nu ook doe. Want 'for the record': ik bef béter. 8-) :P
Onzinnige discussie tenzij er een jurylid is dat gebeft is door jou en heren in kwestie.
Zolang dat niet het geval is weten zij en jij niet wie er van jullie beter is.
pi_86791811
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Oké, nou... ik pijp beter dan jij! :9~

Oh wacht... -O-
pi_86791909
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Oké, nou... ik pijp beter dan jij! :9~

Oh wacht... -O-
_O-

Dat geloof ik meteen! Aai over je bolletje. :D
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:45:20 #91
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86792415
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:32 schreef Sosha het volgende:
Poe, ik word liever niet gebeft als de tv aanstaat hoor! Daarbij ben ik sowieso een tuthola, ik moet op mijn rug liggen en mijn benen moeten zich vrij onder hem kunnen strekken en aanspannen voor een lekkerder gevoel. Als ik niet perfect lig, lukt 't niet.

Ik befte mijn ex terwijl ze op de bank naar Grey's Anatomy keek :+ Of terwijl ze aan het koken was, of... of..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86792760
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef n8n het volgende:

[..]

Ik befte mijn ex terwijl ze op de bank naar Grey's Anatomy keek :+ Of terwijl ze aan het koken was, of... of..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik befte mijn ex toen ze met een ebola-infectie en 45 graden koorts op de intensive care lag...

SPOILER
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:16:18 #93
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86793509
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik befte mijn ex toen ze met een ebola-infectie en 45 graden koorts op de intensive care lag...

SPOILER
Baas :7
  zaterdag 25 september 2010 @ 04:27:58 #94
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86818865
Als je als man zijnde echt geil bent, is beffen het geilste om te doen. Daar kan echt niets tegen op. Beffen is wat een meisje/vrouw echt kan laten genieten. Als je er goed in bent, is het geweldig om te zien hoe een vrouw daar op reageert. Een vrouw te zien klaarkomen tijdens beffen is het mooiste wat er is.
pi_86818901
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 04:27 schreef Ratso het volgende:
Als je als man zijnde echt geil bent, is beffen het geilste om te doen. Daar kan echt niets tegen op. Beffen is wat een meisje/vrouw echt kan laten genieten. Als je er goed in bent, is het geweldig om te zien hoe een vrouw daar op reageert. Een vrouw te zien klaarkomen tijdens beffen is het mooiste wat er is.
Zo heb ik er ook een tijd over gedacht. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_86823616
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nou ja, dat valt op zich ook tegen... Ik heb jaren gedacht dat ik gepijpt worden niet zo bijzonder vond, tot het een keer goed gebeurde :')
:D
pi_86841424
Ik wil meer tips lezen... :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_86849169
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef theKiD het volgende:
Ik wil meer tips lezen... :D
Niet te snel stoppen als je merkt dat de vrouw aan 't klaarkomen is. Doorgaan tot ze aangeeft dat je moet stoppen omdat het te gevoelig wordt. Mijn vriend is één keer te vroeg gestopt, mijn orgasme was wel begonnen maar nog lang niet afgelopen, en ik werd vrij agressief :@
  zondag 26 september 2010 @ 01:42:39 #99
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86850166
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef Sosha het volgende:

[..]

mijn orgasme was wel begonnen maar nog lang niet afgelopen, en ik werd vrij agressief :@
Herkenbaar. :+
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86850506
quote:

[..]

Niet te snel stoppen als je merkt dat de vrouw aan 't klaarkomen is. Doorgaan tot ze aangeeft dat je moet stoppen omdat het te gevoelig wordt. Mijn vriend is één keer te vroeg gestopt, mijn orgasme was wel begonnen maar nog lang niet afgelopen, en ik werd vrij agressief :@
Ja, die reactie heb ik ook een keer gehad, en dat is dan ook een fout die je maar één keer maakt als man. :D
  zondag 26 september 2010 @ 04:21:12 #101
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86852077
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:40 schreef vampireDKC het volgende:
Mijn vrouw heeft precies hetzelfde. gewoon recht op de clitores, in het begin niet te hard want dan is het te gevoelig. maar flak voor het klaarkomen wel meer druk.

En daarna moet ze ook altijd gepenetreerd worden.
'Flak' ?

OMG... wegwezen hier.
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 13:03:55 #102
21636 Feestkabouter
pi_86857031
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, die reactie heb ik ook een keer gehad, en dat is dan ook een fout die je maar één keer maakt als man. :D

als je een echte liefhebber bent dan maak je die fout helemaal niet.

ik heb die fout echt nog nooit gemaakt.......... snap niet waarom je zou stoppen tenzij zij dat aangeeft.
pi_86859044
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb die fout echt nog nooit gemaakt.......... snap niet waarom je zou stoppen tenzij zij dat aangeeft.
Soms duurt het vrij lang tot 't lukt, misschien had m'n vriend een lamme tong en was ie opgelucht dat ik klaar was? :@ Al moet ik zeggen dat ik bewondering heb voor de lange tijd die hij het altijd volhoudt. Ik zei vanochtend nog tegen 'm, 'Respect man' :9
pi_86859601
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:08 schreef Sosha het volgende:

[..]

Soms duurt het vrij lang tot 't lukt, misschien had m'n vriend een lamme tong en was ie opgelucht dat ik klaar was? :@ Al moet ik zeggen dat ik bewondering heb voor de lange tijd die hij het altijd volhoudt. Ik zei vanochtend nog tegen 'm, 'Respect man' :9
Mijn vriend gaat vaak ook net zo lang door tot het gelukt is. De ene keer is dat heel snel, de andere keer duurt het veel langer. Hij is wel eens meer dan een uur bezig geweest. Het was super lekker, maar het kwam maar niet. Daar heb ik ook bewondering voor, die volhardendheid. :9 O+
pi_86861317
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Omdat ze klaarkwam dus, kan je niet lezen, 'echte liefhebber'?

:')
  zondag 26 september 2010 @ 17:06:07 #106
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_86865486
Ik vind beffen echt heerlijk om te doen. Je voelt die clitoris ook gewoon opzwellen als ze bijna gaat komen, bij mijn vriendin is het iig zachtjes beginnen, daarna steeds sneller en harder, mag zelfs beetje zuigen eraan. Op het einde vinger erbij en dat is het wel zo'n beetje. Gister zei ze nog dat ze 3x gekomen was achter elkaar, ben ik een extreem goeie likker of komt mijn vriendin gewoon snel :') Nouja we zijn allebei redelijke nympho's dus ik mag niet klagen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 26 september 2010 @ 17:30:41 #107
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86866453
quote:

[..]

Ik moet dan alle zeilen bijzetten om m'n partner in bedwang te kunnen houden :D
  zondag 26 september 2010 @ 21:05:38 #108
pi_86875116
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:06 schreef Equites het volgende:
Ik vind beffen echt heerlijk om te doen. Je voelt die clitoris ook gewoon opzwellen als ze bijna gaat komen, bij mijn vriendin is het iig zachtjes beginnen, daarna steeds sneller en harder, mag zelfs beetje zuigen eraan. Op het einde vinger erbij en dat is het wel zo'n beetje. Gister zei ze nog dat ze 3x gekomen was achter elkaar, ben ik een extreem goeie likker of komt mijn vriendin gewoon snel :') Nouja we zijn allebei redelijke nympho's dus ik mag niet klagen.
Hoe kan het dat je het voelt, maar ze het toch achteraf moet zeggen :?
*Think outside the box*
  † In Memoriam † maandag 27 september 2010 @ 19:29:10 #109
21636 Feestkabouter
pi_86912751
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Omdat ze klaarkwam dus, kan je niet lezen, 'echte liefhebber'?

ik kan prima lezen.......... wat ik ermee probeer aan te geven, is dat ik daar geen reden in zie om ermee te stoppen :P
  † In Memoriam † maandag 27 september 2010 @ 19:30:40 #110
21636 Feestkabouter
pi_86912837
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je het voelt, maar ze het toch achteraf moet zeggen :?
dat riep bij mij ook grote vraagtekens op!!

en uberhaupt: je merkt het niet als je vriendin klaarkomt???
  maandag 27 september 2010 @ 19:34:49 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_86913002
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:51 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Vrouwen wel? Daar hoor ik ook niet altijd goede dingen over.
Uit ervaring weet ik dat je een vrouw niet de basis hoeft te vertellen. Maar in welke staat van opwinding ze je krijgt is verschillend per vrouw.
Resistance is futile.
pi_86914513
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:06 schreef Equites het volgende:
Gister zei ze nog dat ze 3x gekomen was achter elkaar
Als ze kan bijhouden hoe vaak ze klaarkomt komt ze niet goed genoeg klaar :{w
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  maandag 27 september 2010 @ 20:17:47 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86915176
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Wat een onzin. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86915326
quote:
Tijdelijk verlies van het korte termijn geheugen kan opduiken na een inspannende activiteit, zoals seks, sport, plotse koude of warmte of na het stoten van het hoofd. "Deze dingen veroorzaken allemaal een plotse verandering van bloedtoevoer. Plots stroomt er veel bloed naar de geslachtsorganen en minder naar de hersenen wat voor geheugenverlies kan zorgen", aldus de Amerikaanse neuroloog Louis Caplan.
  † In Memoriam † maandag 27 september 2010 @ 20:37:10 #115
21636 Feestkabouter
pi_86916208
quote:
Tijdelijk verlies van het korte termijn geheugen kan opduiken na een inspannende activiteit, zoals seks, sport, plotse koude of warmte of na het stoten van het hoofd. "Deze dingen veroorzaken allemaal een plotse verandering van bloedtoevoer. Plots stroomt er veel bloed naar de geslachtsorganen en minder naar de hersenen wat voor geheugenverlies kan zorgen", aldus de Amerikaanse neuroloog Louis Caplan
vergeet het stoten tegen het hoofd van het bed niet :P
  maandag 27 september 2010 @ 20:50:56 #116
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_86916957
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Het kán. Jij zegt dat ze dan niet genoeg klaarkomt. Maar dat is wel gewoon onzin, want dat is dus niet altijd en bij iedereen zo.
Beter te veel dan te weinig
pi_86919014
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Ik weet ook altijd nog hoe vaak ik ben klaargekomen, en ik kom écht wel genoeg klaar hoor. ;)
pi_86925828
Hm dan ben ik misschien een apart geval wat dat betreft, of iig een van de gevallen waarbij dat wel van toepassing is :@
in dat geval heb ik niks gezegd :X
pi_86928927
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat vaak ook net zo lang door tot het gelukt is. De ene keer is dat heel snel, de andere keer duurt het veel langer. Hij is wel eens meer dan een uur bezig geweest. Het was super lekker, maar het kwam maar niet. Daar heb ik ook bewondering voor, die volhardendheid. :9 O+
Een uur? Sow O+
Altijd aan het dromen...
pi_86928962
Een uur likken? Mwah, dan moet ik toch wel aardig wat coke of xtc ofzo ophebben, whehe. _O_
pi_86929093
Dat komt echt niet elke keer voor hoor. ;) Maar ik heb in ieder geval niks te klagen. O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Redisformurder op 28-09-2010 01:53:51 ]
pi_86937686
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:12 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Een uur? Sow O+
Niks mis mee hoor, als het nodig is om haar te laten komen, dan blijf ik gewoon een uur bezig :9
Is toch niks leukers dan omhoog kijken tijdens het beffen en te zien hoe ze daar ligt te kronkelen van plezier :9~ .

Maar over het algemeen verschilt het wel, soms als de opwinding al zo groot is(of we al lang bezig zijn geweest) kan ze na een paar minuten ook al gekomen zijn. Maar lekker lang de tijd er voor nemen is zeker niet erg. En een lamme tong trekt ook wel weer weg :+

Ik heb hier tijden terug nog wel eens wat tips gepost geloof ik, eens even zoeken of k die nog kan vinden c_/
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_86988406
Mijn vriendin wil niet dat ik haar bef. Ze zegt dat ze niet van beffen houdt. Ze heeft zich in vorige relaties wel eens laten beffen en zegt dat ze daar dan een beetje ligt te wachten en er niks aan vind.... Mij pijpen daarintegen vind ze helemaal geweldig.

Soms denk ik hier wel eens over na, maarja wie ben ik om te klagen als ze het geweldig vind om mij te pijpen en zelf niet gebeft wil worden? :')
  woensdag 29 september 2010 @ 23:01:42 #124
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_87003815
Je zou gezien het aantal spelfouten bijna denken dat de users in dit topic aan het beffen zijn terwijl ze typen.
pi_87004205
En dan zeggen ze dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen. Leugens!
pi_87006107
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef Redisformurder het volgende:
En dan zeggen ze dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen. Leugens!
Oja, we gaan even diverse wetenschappelijke onderzoeken in twijfel trekken na het lezen van dit topic. :')
pi_87006110
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef remixd het volgende:
Mijn vriendin wil niet dat ik haar bef. Ze zegt dat ze niet van beffen houdt. Ze heeft zich in vorige relaties wel eens laten beffen en zegt dat ze daar dan een beetje ligt te wachten en er niks aan vind.... Mij pijpen daarintegen vind ze helemaal geweldig.

Soms denk ik hier wel eens over na, maarja wie ben ik om te klagen als ze het geweldig vind om mij te pijpen en zelf niet gebeft wil worden? :')
Oh? Vond ze het niets aan omdat haar vorige vriendjes er niets van bakten, of voelt ze er gewoon weinig bij? Ik zie het als een uitdaging om dan aan de slag te gaan.

Zou erg speciaal zijn als jij degene zou zijn die haar kijk erop totaal veranderd. O+

Ik hou van speciaal zijn, jij niet? :@
Altijd aan het dromen...
pi_87006306
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef synnath het volgende:

[..]

Oja, we gaan even diverse wetenschappelijke onderzoeken in twijfel trekken na het lezen van dit topic. :')
Ja.
pi_87012746
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Oh? Vond ze het niets aan omdat haar vorige vriendjes er niets van bakten, of voelt ze er gewoon weinig bij? Ik zie het als een uitdaging om dan aan de slag te gaan.

Zou erg speciaal zijn als jij degene zou zijn die haar kijk erop totaal veranderd. O+

Ik hou van speciaal zijn, jij niet? :@
Dit dus.

Herkenbaar, ex kan er niks van en dus heb je geen vertrouwen meer in je nieuwe vriend... Misschien is ze net als ik en heeft ze directe actie op haar clitoris nodig :9
pi_87017884
Als vriend er niets van bakt en niet wil luisteren, dan was het ook de laatste keer.
Wordt dan heel ongemakkelijk als je maar moet wachten tot zijn zin over is. :P
pi_87018479
Ben benieuwd wanneer de aanbiedingen weer komen :')

"Ik wil het nog wel leren..." "Ik heb een speciale move, let me show it to you..." :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  One tough cookie donderdag 30 september 2010 @ 13:31:09 #132
169210 liesje1979
pi_87018571
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef theKiD het volgende:
Ben benieuwd wanneer de aanbiedingen weer komen :')

"Ik wil het nog wel leren..." "Ik heb een speciale move, let me show it to you..." :D
Die worden verwijderd.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:33:18 #133
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87018644
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Die worden verwijderd.
Ongeveer de helft van elk topic dat door een user is aangemaakt met 'Geslacht: Vrouw' kan dan worden verwijderd. :D
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  One tough cookie donderdag 30 september 2010 @ 13:34:46 #134
169210 liesje1979
pi_87018703
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Ongeveer de helft van elk topic dat door een user is aangemaakt met 'Geslacht: Vrouw' kan dan worden verwijderd. :D
Het houdt ons van de straat.
En nu hup hup, ontopic jij. :*
  donderdag 30 september 2010 @ 13:37:24 #135
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87018845
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het houdt ons van de straat.
En nu hup hup, ontopic jij. :*
Sorry. ;( :@

Nou eh, ik vind eigenlijk helemaal niks aan beffen zelf, maar als ik zie dat een meisje ervan geniet is het toch wel wat geiler, maar als ik merk dat ze er niks aan vindt, kap ik er ook meteen mee. Direct genot beleef ik er namelijk ook niet echt aan. :')
pi_87023063
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:30 schreef Sosha het volgende:

[..]

Dit dus.

Herkenbaar, ex kan er niks van en dus heb je geen vertrouwen meer in je nieuwe vriend... Misschien is ze net als ik en heeft ze directe actie op haar clitoris nodig :9
Mmm ik heb het er niet uren over gehad, maar toen ik haar een keer probeerde te beffen duwde ze mijn hoofd weg en begon ze mij te pijpen. Toen we het er over hadden zei ze dat ze er niet van hield, omdat ze daar dan gewoon ligt te wachten en zich verveelt. Waarschijnlijk slechte ervaring, want ze had het dus wel eens geprobeerd en ze vond het niks. Een andere keer had ik haar wel even geplaagd met mijn tong voordat ik haar vingerde, en dat vond ze niet erg.

En toevallig echt net nadat ik postte stuurde ze mij een geile sms waarin ze fantaseerde hoe ik haar likte, dus waarschijnlijk binnenkort toch maar weer een keer proberen :9~
pi_87023125
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef remixd het volgende:

[..]

Mmm ik heb het er niet uren over gehad, maar toen ik haar een keer probeerde te beffen duwde ze mijn hoofd weg en begon ze mij te pijpen. Toen we het er over hadden zei ze dat ze er niet van hield, omdat ze daar dan gewoon ligt te wachten en zich verveelt. Waarschijnlijk slechte ervaring, want ze had het dus wel eens geprobeerd en ze vond het niks. Een andere keer had ik haar wel even geplaagd met mijn tong voordat ik haar vingerde, en dat vond ze niet erg.

En toevallig echt net nadat ik postte stuurde ze mij een geile sms waarin ze fantaseerde hoe ik haar likte, dus waarschijnlijk binnenkort toch maar weer een keer proberen :9~
^O^
pi_87041012
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:04 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ja.

Kijkt fobo...

:W 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_87042637
Zucht, ongesteld lieverd? :*
pi_87071205
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Redisformurder het volgende:
Zucht, ongesteld lieverd? :*
Ik iig wel. En dan wil mijn vriendje - terecht - niet beffen. Waarom ben ik juist die ene week per maand dan übergeil? Moeder natuur is gemeen :'(
pi_87079983
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:02 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik iig wel. En dan wil mijn vriendje - terecht - niet beffen. Waarom ben ik juist die ene week per maand dan übergeil? Moeder natuur is gemeen :'(
Tijdens deze periode maakt je lichaam meer hormonen aan, vandaar die extra geilheid :P.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:21:35 #142
pi_87080462
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef synnath het volgende:

[..]

Tijdens deze periode maakt je lichaam meer hormonen aan, vandaar die extra geilheid :P.
Dat je weet hoe het komt maakt het nog niet minder vervelend ;)
*Think outside the box*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 02:55:09 #143
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87089072
quote:

[..]

Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen totdat je klaarkomt.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 02:55:35 #144
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87089074
quote:

[..]

Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen maar bang zijn van sperma.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:59:09 #145
pi_87090553
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 02:55 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen totdat je klaarkomt/maar bang zijn van sperma.
Het verschilt per persoon: als iemand flink ongesteld is kan het écht wel een troep worden hoor. Je weet zelden van te voren wanneer die organen besluiten het bloed* naar buiten te werken (soms is buikpijn een indicatie, maar werkt niet perfect), en als ze dan ook nog ander vocht aan gaat maken....
Besides: geen oraal contact, je hoeft het misschien niet op te likken, maar kan het soms niet vervelend zijn om het aan je handen en all over the place te hebben..?

*een mengsel van bloed en slijm, je weet wel, waar een babytje lekker in kan liggen.
*Think outside the box*
pi_87091685
Wij gaan gewoon eerst samen douchen en dan houdt hij zich alleen bezig met mijn clit. Gaat prima :Y
pi_87114691
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Het verschilt per persoon: als iemand flink ongesteld is kan het écht wel een troep worden hoor. Je weet zelden van te voren wanneer die organen besluiten het bloed* naar buiten te werken (soms is buikpijn een indicatie, maar werkt niet perfect), en als ze dan ook nog ander vocht aan gaat maken....
Besides: geen oraal contact, je hoeft het misschien niet op te likken, maar kan het soms niet vervelend zijn om het aan je handen en all over the place te hebben..?

*een mengsel van bloed en slijm, je weet wel, waar een babytje lekker in kan liggen.
Inderdaad, bij mij wil het ook op lichtere dagen nog wel gewoon naar buiten lekken... Ik ben er iig erg voorzichtig mee. Als ik een tampon in heb en de boel goed schoon heb gemaakt, wil hij het nog wel doen trouwens :Y
pi_87114813
Als hij het van lezzers heeft geleerd is het logisch dat het piemolvragende gevoel niet aan de orde kwam...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_87115096
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als hij het van lezzers heeft geleerd is het logisch dat het piemolvragende gevoel niet aan de orde kwam...
Maar betekent dat dan dat klaarkomen ook niet aan de orde hoeft te komen?? ;)
pi_87125235
Als ik mijn vriendin beft stuurt ze me soms ook aan... Vind ik helemaal niet erg :p ze zegt ook zelf dat ze daarna een 'piemelvragend' gevoel heeft en dan moet het maar he :) tip van de dag: luister naar je vrouw wanneer je haar beft...
En je ex is gewoon een lul :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_87259543
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:31 schreef Sosha het volgende:

[..]

^O^
Ik heb haar gebeft :9~. Niet zo heel lang omdat ze dus eerder zei het niet fijn te vinden... Heb haar later gevraagd of ze het fijn vond, en ze vond het heerlijk O+. Heb haar belooft om haar volgende keer langer te befften :P.
pi_87263590
Beffen is ok. Maar ik doe het liefste 69, ik kom er ook goed door klaar, meerdere malen als het zo uitkomt. Maar het klaar komen door neuken is anders, feller, intensiever, het blijft langer. Dus liever neuken dan beffen. En in elk geval neuken na beffen. Vind piemelvragend een leuke term !,
pi_87266178
@ Remixd: mooi zo!

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef quirigua het volgende:
Beffen is ok. Maar ik doe het liefste 69, ik kom er ook goed door klaar, meerdere malen als het zo uitkomt. Maar het klaar komen door neuken is anders, feller, intensiever, het blijft langer. Dus liever neuken dan beffen. En in elk geval neuken na beffen. Vind piemelvragend een leuke term !,
Oooh, ik wou dat ik dat kon, klaarkomen bij het neuken. Ik heb al een paar keer wel het gevoel gehad dat ik er dichtbij zat, maar dan kwam er niks. Oefening baart kunst, hoop ik dan maar. Of mijn vriend komt te snel klaar :9
pi_87267506
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:30 schreef Sosha het volgende:
@ Remixd: mooi zo!
[..]

Oooh, ik wou dat ik dat kon, klaarkomen bij het neuken. Ik heb al een paar keer wel het gevoel gehad dat ik er dichtbij zat, maar dan kwam er niks. Oefening baart kunst, hoop ik dan maar. Of mijn vriend komt te snel klaar :9
Kan zijn, dat je vriend te vlug gaat. Kan je wel klaar komen als je jezelf vingert, duurt dat lang ? Tweede vraag : kom je klaar als je vriend je vingert ? Het helpt ook als je hem vertelt hoe je het vindt, niet als les of vermaning natuurlijk, gewoon er samen in opgaan. Als dat allemaal zo is, kan je het ook met neuken ; kwestie van [a] geil zijn als je begint [b] elkaar plagen en nog geiler maken [3] lang voorspel, wederzijds, maar vooral voor jou [4] je overgeven aan je vriend [5] samen doen.
pi_87274325
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 02:55 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Niet terecht, tijdens deze periode zit er hooguit wat bloed aan de binnenzijde van je vagina. Vingeren en tegelijk je clit likken zorgt voor hem op geen enkel moment voor oraal contact met jouw bloed. Ik bef zonder bezwaar tijdens de periode. Dat niet willen (of zelfs niet neuken, ik ken ze) is zoiets als pijpen totdat je klaarkomt.
Dude, ik ben net aan het eten... :')
pi_87276057
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef quirigua het volgende:

[..]

Kan zijn, dat je vriend te vlug gaat. Kan je wel klaar komen als je jezelf vingert, duurt dat lang ? Tweede vraag : kom je klaar als je vriend je vingert ? Het helpt ook als je hem vertelt hoe je het vindt, niet als les of vermaning natuurlijk, gewoon er samen in opgaan. Als dat allemaal zo is, kan je het ook met neuken ; kwestie van [a] geil zijn als je begint [b] elkaar plagen en nog geiler maken [3] lang voorspel, wederzijds, maar vooral voor jou [4] je overgeven aan je vriend [5] samen doen.
Mezelf vingeren vind ik geen bal aan :@, ik heb bij twee exen meegemaakt dat ze me konden vingeren en dat ik dan 'spoot', maar het gevoel dat erbij hoorde vond ik niet zo bijzonder. Voelde iig niet als klaarkomen... Met mijn huidige vriend is dit nog niet gelukt, maar dat komt ook doordat ik het vingeren op die manier (ik neem aan dat hij mijn g-spot raakt, zo voelt het) zo heftig vind dat het haast onprettig is. Ik rem mijn vriend eigenlijk altijd af als hij het doet.
pi_87283635
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:23 schreef Redisformurder het volgende:
Dat komt echt niet elke keer voor hoor. ;) Maar ik heb in ieder geval niks te klagen. O+
Je hebt wel wat te klagen, want je vriendje is een man en die kunnen volgens jou niet zo goed beffen...
pi_87284682
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Je hebt wel wat te klagen, want je vriendje is een man en die kunnen volgens jou niet zo goed beffen...
Zelf kan ik er niet bij, hij is een prima alternatief.

:9~ :9
pi_87289303
Het kan er nog net mee door, hè... ;)
pi_87290633
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Het kan er nog net mee door, hè... ;)
Denk je dat je het beter kan, zeurkont? :P

Hij doet het prima, ik vermaak mij uitstekend. :9~ 8-)
pi_87313181
Ik heb dinnetje gisteren gewoon in 3 minuten klaargebeft. :9~ Jouw vriendje doet daar >1 uur over... _O-

* 100% Tukker heeft zwarte band in beffen.
pi_87313573
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb dinnetje gisteren gewoon in 3 minuten klaargebeft. :9~ Jouw vriendje doet daar >1 uur over... _O-

haha, had je weer een natte droom tarzan? _O-
pi_87314886
quote:

Het duurt gelukkig langer dan slechts drie minuten. 8-)
pi_87315953
quote:

dat is als een dame opgewonden is ook niet perse moeilijk hoor, dat lukt me ook wel.

maar dat het bij een ander niet zo snel wil lukken zegt natuurlijk niks he. verschikt genoeg per vrouw of ze snel klaarkomen/uberhaupt klaarkomen.
ik wil je pas horen over een zwarte band als je er iig 10+ zo hebt klaar laten komen :9 ..

en besides, waarom in 3min afraffelen? beffen is juist leuk als je er wat langer over kan doen, btje plagen, btje genieten van haar zien kronkelen. het moet geen race naar de finish zijn ;) ..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87318044
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

dat is als een dame opgewonden is ook niet perse moeilijk hoor, dat lukt me ook wel.

maar dat het bij een ander niet zo snel wil lukken zegt natuurlijk niks he. verschikt genoeg per vrouw of ze snel klaarkomen/uberhaupt klaarkomen.
ik wil je pas horen over een zwarte band als je er iig 10+ zo hebt klaar laten komen :9 ..

en besides, waarom in 3min afraffelen? beffen is juist leuk als je er wat langer over kan doen, btje plagen, btje genieten van haar zien kronkelen. het moet geen race naar de finish zijn ;) ..
Ik raffel niets af, ik bef gewoon té lekker... kan ik ook niks aan doen. :9~
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:09:45 #166
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87318108
-weg, omdat bagger-

[ Bericht 84% gewijzigd door liesje1979 op 08-10-2010 18:18:24 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:16:14 #167
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_87318288
quote:

Klap eens in je handjes.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:17:26 #168
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87318320
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:16 schreef Knoflook het volgende:

[..]

Knoflook's vriendin faket snel een orgasme om te kunnen slapen. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:42:58 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87319008
quote:
Laat ze je uit wanhoop dan maar beffen, is het wéér na 3 minuten klaar...
pi_87319620
Nou, nu weer ontopic?
  One tough cookie vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:20:41 #171
169210 liesje1979
pi_87330447
Er missen wat posts.
pi_87363388
Ik vind het altijd wel leuk om er lekker de tijd voor te nemen & haar vaker dan 1x heeeeel dichtbij het klaarkomen te brengen. Het is ook erg leuk om een beetje te pesten :P. Ik doe vaak van alles en nog wat. Hier een combo, daar een combo en uiteindelijk de finishing touch. Als ze klaarkomt zet ik zacht mijn mond op haar clitoris. Daarna mag ik haar niet meer aanraken omdat het dan supergevoelig is.

Leuk topic... gelijk weer zin pfff..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:48:38 #173
pi_87363449
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om er lekker de tijd voor te nemen & haar vaker dan 1x heeeeel dichtbij het klaarkomen te brengen. Het is ook erg leuk om een beetje te pesten :P. Ik doe vaak van alles en nog wat. Hier een combo, daar een combo en uiteindelijk de finishing touch. Als ze klaarkomt zet ik zacht mijn mond op haar clitoris. Daarna mag ik haar niet meer aanraken omdat het dan supergevoelig is.

Leuk topic... gelijk weer zin pfff..
Kleine :') ..
*Think outside the box*
pi_87363869
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Kleine :') ..
Kleine?

Hahaha.. ik vind het wel lekker eigenlijk. Zolang zij er maar van geniet.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')