Ik zou het wel graag willenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Benny ga je nou nog naar Keulen dit weekend?
Ik woon afgelegen hequote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Die werktijden Patrique. Weet je zeker dat je in Nederland woont?
Oh ja wel hoor..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dit kan toch gewoon niet.
naja, het KAN dus best goedkoopquote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag willen
Gewoon ff dr tussenuit, bij dinnetje.... moet ff kijken.
hangt er vanaf wat voor werk misschien?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat trekt geen mens, maar jij dus wel. Ofzo.
Jumbo..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom steek jer zoveel tijd in dan?
En wat voor winkel is het?
Ik heb de hele dag vakken gevuld.. en dan ook direct de zwaardere producten.. melk, frisdrank etc.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor werk misschien?Maar in de horeca had ik het met een uur of 13-14 wel zwaar gehad meestal
Ik had altijd de pest aan zuivel vullen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag vakken gevuld.. en dan ook direct de zwaardere producten.. melk, frisdrank etc.
Overdag is dat echt kutquote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag vakken gevuld.. en dan ook direct de zwaardere producten.. melk, frisdrank etc.
Jij ging zaterdag zei je?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naja, het KAN dus best goedkoopKiek moar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |