abonnement Unibet Coolblue
pi_86519300
Wegens overschot op mijn werk, hierbij een aantal nieuwe toestellen aangeboden. De toestellen zijn nieuw, ongebruikt, in doos, en in plastic!

Alle toestellen zijn simlock vrij.

Afhalen kan in Rotterdam (Barendrecht) of Steenbergen.
Op sturen wil ik ook wel doen, maar pas als ik het geld ontvangen heb.

Samsung Omnia II, I800 millonaire pack II.

Dit jaar (2009) heeft het Koreaanse GSM bedrijf aangekondigd dat de Omnia II i8000, de opvolger van de eerste Omnia ook op dit evenement gepresenteerd wordt. De Samsung Omnia II zal dus ook in millionaire Pack aanbieding in de winkels verschijnen.
Er wordt naast de Samsung Omnia 2 nog een toestel gepresenteerd maar het is nog niet helemaal duidelijk om welke mobiele telefoon het hier gaat. We zijn in ieder geval erg blij dat de Samsung Omnia 2 I8000 niet al te lang meer op zich laat wachten.
De Samsung Omnia 2 met het millionair pack biedt u enkele leuke voordelen. Zo krijgt u de mobiele telefoon, een 16 GB versie van de Samsung Omnia 2 I8000, een travelcase die gemaakt is van leer, een voucher voor milllionaire magazine en u maakt kans op the millionaire feeling. 8 weken lang maakt u kans op een prijs , o.a. een reisje naar Londen of een VIP arrangement voor de millionair Fair behoren tot de prijzen. Samsung heeft ook een speciale website in het leven geroepen om de Samsung Omnia 2 I8000 te promoten. Op deze website kunt u zich aanmelden om kans te maken op een LED tv of Bluetooth speakers. Volg de officiële Samsung Omnia 2 promotiesite om meer te weten te komen over de release en voorwaarden van deze actie.





Bieden vanaf : EUR 200,00

Nieuw in doos! Samsung sgh-U900, Soul Gray!

De Samsung Soul SGH-U900 is een quad-band toestel met HSDPA (7,2 Mbps) en draagt een 5 Megapixel camera met zich mee. De camera heeft een image-stabilization, Power-LED flits en face-detection. De soul heeft een ``Magical Touch''-bediening, ongeveer hetzelfde als de LG Venus. Een touch paneel die anticipeert op het gebruik van de telefoon, dus de functies veranderen als je bijv. muziek luistert of je camera gebruikt.




Bieden vanaf EUR 100,00


Samsung Jét Brilliant Touch
Samsung Jét Brilliant Touch, Rose Black.

AMOLED Ultra Brilliant Display
Het scherm van de Samsung Jet is van een nieuwe generatie AMOLED beeldschermen en dat merk je. Het scherm is enorm helder en de kleuren zijn veel beter dan bij de standaard TFT schermen in gsm's.
Volgens Samsung is het scherm 4x beter dan de UtraTouch en naar verluid 2,5x beter dan de 3G iPhone.

De Samsung Jet's 800Mhz snelle processor
De Jet is een stuk sneller dan andere multimedia telefoons van Samsung. Dit merk je duidelijk in de wachttijd voor de camera en het telefoonboek. Verder is de touch interface van de Samsung Jet zeer snel en kan je snel van toepassing wisselen zonder dat het scherm vaag wordt.

TouchWiz 2.0 3D Interface
De touch interface van de Samsung Jet is enorm verbeterd. De interface reageert heel direct. De multimedia functies zijn bereikbaar via een 6-kantige 3D kubus die je met een vinger kan draaien. Met Smart Unlock kan je de Jet met één beweging uit de blokkeerstand halen.

Samsung's nieuwe browser
In de nieuwe browser van Samsung op de Jet kan je met één vinger in- en uitzoomen (anders dan de iPhone). De browser is stabiel en kent Flash® ondersteuning, AdBlocker, multi-window, Google® en een gemakkelijk bookmark widget.

Music Player met standaard 3.5mm ingang
Een fijne feature voor muziekliefhebbers is de 3.5mm headphone ingang. Verder ondersteund de Samsung Jet alle formaten en heeft het een radio met RDS.

Samsung Jet 5 megapixel camera
De camera van de Samsung Jet heeft dubbele LED flash en WDR voor betere foto's met weinig licht. Net als in de browser ook hier in- en uitzoomen met één vinger. De camera van de Jet zit vol functies zoals Anti-Shaker, Blink Detection, Face Detection en SmileShot.
DVD kwaliteit video opnemen en afspelen
De video speler (en recorder) is - mede door het scherm en de snelle processor - van uitzonderlijk goede kwaliteit. Doordat de Samsung Jet zowel DivX en Xvid ondersteund kan je downloaden en afspelen zonder problemen.

Overige specificaties
Naast de bovenstaande eigenschappen ondersteunt de Samsung Jet s8000 ook 7.2Mbit Mobiel Internet, GPS, push Email, Calendar, Contacts en Multitasking bij vrijwel alle functies.




Bieden vanaf EUR 100,00

Samsung C6620

Algemeen
Gewicht
108 gram
Formaat
113 x 63 x 12 mm
Formfactor
Candybar
Bediening
Toestel
Batterij
Li-Ion accu
Spreektijd
260 minuten
Standbytijd
270 uur
Kleuren
Wit, rood, blauw en groen
Communicatie
Frequenties
900, 1800 en 1900 MHz
Data
GPRS, EDGE, UMTS en HSDPA
Datadiensten
MMS, WAP en HTML
Geheugen
Harddisk
20 MB
Cardreader
microSD (1 slot)
Scherm(en)
Soort
262144 kleuren TFT
Resolutie
320 x 240
Grootte
2.60 inch
Tweede scherm
N.v.t.
Besturingssysteem
Platform
Windows Mobile
Versie
6.1
Processor
Processor
Onbekend
Frequentie
N.v.t.
Camera
Aantal pixels
2.00 megapixel (1600 x 1200)
Optische zoom
Tweede camera pixels
N.v.t.
Connectivity
Bluetooth
Infrarood
WiFi
PC-verbinding
USB
Multimedia
Navigatie
Audio
N.v.t.
Video
videospeler en recorder
Audioformaten
MP3, WAV, MIDI, AAC, AAC+ en WMA
Videoformaten
MPEG4, H.263 en H.264



Bieden vanaf EUR 100,00

Samsung sgh-F480, touch wiz.

[img http://fotos.marktplaats.com/kopen/9/b2/uIEUDIENT7XWFc7CruT0ZQ==.jpg[/img]

Bieden vanaf EUR 100,00

HTC Touch HD
Geniet van muziekvideo's, films en streaming op een manier die je onmogelijk geacht had op een mobiel apparaat. Ervaar surfen op het net alsof je je laptop gewoon hebt meegenomen. Je ziet het allemaal op een 3,8” WVGA-scherm met haarscherpe pixels, naadloos samengevoegd met aanraakgevoelig TouchFLO
TM3D. De supersnelle 3,5G-technologie laat je surfen en downloaden op echte breedbandsnelheden. Op HSDPA-netwerken biedt de Touch HD
TMdownload-snelheden tot 7,2 Mbps – je hoeft dus niet langzaam te werken of spelen.
Op het nieuwe tabblad Aandelen blijf je op de hoogte van de laatste beurskoersen en op het Begin scherm heb je je e-mail, berichten en agenda binnen handbereik.Zoek de weg, bekijk satellietkaarten en zoek je locatie met Google
TM
Maps. De kaarten zijn groter en duidelijker dankzij het grotere scherm. Tik op de knoppen op het scherm op in te zoomen en details te bekijken. Dit is navigeren op een heel ander niveau.

Belangrijkste kenmerken
3.8-inch breed, WVGA (480 X 800 pixel) scherm, voor een bioscoop ervaring onderweg. Levendig TouchFLO
™3D
gebruikersinterface, dat perfect reageert op vingerbewegingen bij het zoeken door contactpersonen, het surfen op het net en het lanceren van media.

Surfen en downloaden op breedbandsnelheid met HSDPA-internetconnectiviteit. Google
TMMaps, te bekijken op een groot scherm.
5 megapixel kleurencamera voor foto's en video's van topkwaliteit. 3,5 mm audioaansluiting, zodat de Touch HD
TMcompatibel is met de meerderheid van de verkrijgbare audioapparatuur.



Bieden vanaf EUR 200,00

Volgens mij had ik er nog twee liggen, die zal ik morgen toevoegen.
De foto’s heb ik vanmiddag op mijn werk gemaakt met mijn eigen telefoon, dus als jullie duidelijkere foto’s willen, dan kan dan geregeld worden, die maak ik dan met mijn camera.
Nogmaals, de toestellen zijn absoluut gloednieuw, heeft geen simkaart van binnen gezien, is volledig simlock vrij, en alles is aanwezig, alles nog in plastic.
pi_86519406
Chips, [TK] tag vergeten, ik kan mijn topic titel niet aanpassen, kan een mod mij helpen?
pi_86519436
Gevalletje " van de vrachtwagen gevallen" ?
pi_86519538
Dit noemt men dus handel.

PS: Weet je baas ervan? :')
pi_86519679
Komen ze met bon?
Huh?
pi_86519946
Wat een kinderlijke reacties weer. Dit zijn gewoon toestellen die we over hebben. Zoals iedereen weet komen er te vaak nieuwere en betere telefoons uit, en heb je dus telefoons die achter blijven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Xs2Shanna op 16-09-2010 23:35:04 ]
pi_86519963
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:21 schreef Donders het volgende:
Komen ze met bon?
Ik kan de pakbon eventueel opzoeken ja, indien gewenst.
pi_86519976
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat een kinderlijke reacties weer. Wij zitten in de telecommunicatie, en dit zijn gewoon toestellen die we over hebben. Zoals iedereen weet komen er te vaak nieuwere en betere telefoons uit, en heb je dus telefoons die achter blijven.
Dus handel. Oprotten. w/
pi_86520053
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef Diemux het volgende:

[..]

Dus handel. Oprotten. w/
Als wat je koopt en/of verkoopt word geschaard onder handel. Wat is nu precies je punt?

Neem een warme melk en ga lekker naar bed kleuter.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:31:30 #10
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86520124
Mijn broer wil binnenkort een HTC kopen. Zal dit topic even doorsturen naar 'm.

Ze zijn dus wel volledig legaal verkregen?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 16 september 2010 @ 23:33:21 #11
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_86520205
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Als wat je koopt en/of verkoopt word geschaard onder handel. Wat is nu precies je punt?

Neem een warme melk en ga lekker naar bed kleuter.
Je moeder! :P

dit mag gewoon niet in V&A :')
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_86520308
Waarom zou het niet mogen?
Stel ik koop 2 versterkers...
Maar gebruik er 1tje tòch niet, en verkoop hem na 2 dagen is dat dan ook handel? :D
Tevens 50euro geboden op de Samsung Jet
pi_86520412
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:33 schreef Prowl het volgende:
dit mag gewoon niet in V&A :')
Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.

Wat doe ik dan fout?
pi_86520448
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn broer wil binnenkort een HTC kopen. Zal dit topic even doorsturen naar 'm.

Ze zijn dus wel volledig legaal verkregen?
Ja, uiteraard!!!!!! Ik kan de bonnen opzoeken.
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:27:50 #15
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_86522459
Bij deze ¤75 voor de Samsung Jet
pi_86526266
LG kp500 Free Touch

Deze heeft wel wat minimale kleine krasjes op het beeldscherm, maar wel gewoon nieuw in doos.

Mobiele telefoon met 3" full touchscreen, styluspen & handschriftherkenningAls u de nieuwste technologie wilt, is de LG Cookie touchscreen telefoon wat u zoekt. De LG Cookie heeft een 3" touchscreen met automatisch meedraaiende schermweergave. Dit biedt mogelijkheden waarvan u nooit had kunnen dromen, waaronder bewegingssensor en spellen die reageren op uw interactie.





Bieden vanaf EUR 80,00
pi_86527450
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:29 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Als wat je koopt en/of verkoopt word geschaard onder handel. Wat is nu precies je punt?

Neem een warme melk en ga lekker naar bed kleuter.
Dat dit inderdaad handel is, en dat doen we hier gewoon niet.
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')