Een uiterst exclusief product, handgeplukt door 20 speciaal opgeleide Paraguyanen met oog voor alleen de rijkste en voedzaamste maïskorrels.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef TripleP het volgende:
Gefeliciteerd Yorrit met je blik biologische mais!
De shambhala 2010 mix van Excisionquote:Op zondag 14 november 2010 04:06 schreef stoeltafel het volgende:
Luister altijd hardstyle maar gister voor het eerst dubstep gehoord en vond het lekker vaag.
Vette basso, ken deze 2 nummers.
Iemand nog wat tips ? Heb net 20gb binnen gehaald
Flux Pavillion - got 2 know
Kid Sister - Pro nail rusko remix
High Rankin - meow meow
Oh, ja, kut.quote:Op maandag 15 november 2010 01:04 schreef TripleP het volgende:
Ik ben langweiligkeit festival vergeten. Dacht dat het volgende week was.
Kan-ker.
Voor de subs > Achter de schermenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:03 schreef TripleP het volgende:
Ik ga naar Dub Infusions 10 december. PPP gaat meelopen achter de schermen.
Ik doe mijn studie voor mensen die voor de subs willen staan.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Voor de subs > Achter de schermen
zo nog 1000000 platen maar dat mag je zelf uitzoekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef ND90 het volgende:
Weet iemand toevallig nog wat platen die lekker rustig zijn, beetje met reggae invloeden. Zoals:
Lekker de backstage vegenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:03 schreef TripleP het volgende:
Ik ga naar Dub Infusions 10 december. PPP gaat meelopen achter de schermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |