Ik vind die echt ranzigquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175
Maar we gaan off-topic. Die gele Monster hoe vinden jullie die?
Zelf vind ik 'm wel chillLekker fruitig
quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind die echt ranzigdie groene vind ik lekkerder
quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Zoheetik het volgende:
Die groene ruikt en smaakt naar Zwitsal.
Ja, en het is echt grappig, ruikt idd echt zo. Kwam het afgelopen zaterdag tegen in de kruidvatquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Zoheetik het volgende:
Oh is daar echt een geurtje van?![]()
</offtopic>
Eens! Wat een debielenquote:Op maandag 22 november 2010 02:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Niks mis met energie-drankjes maar kan iemand mij uitleggen wat moeders mankeert die hun kinderen onder de 12 gewoon van die rommel geven? Dan heb je toch echt een geestelijke afwijking in mijn mening.
Dat was trouwens vanaf vandaag. Iemand al wezen halen?quote:
Ik ga voor de blauwequote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind die echt ranzigdie groene vind ik lekkerder
5 minuten ofsoquote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Hoelang doen jullie gemiddeld over een blikje?
Ik zo'n 90 seconden.
Soms onder de minuut, soms een half uur.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Ik zo'n 90 seconden.
Wou hem halen maar die winkel was op zaterdag al om 6u dicht.. en ben er verder nog niet geweest. Zal morgen even kopen als ik er aan denkquote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms onder de minuut, soms een half uur.
Maar niemand zo dapper geweest die siroop te proberen...?
Zoiets was al te verwachten met siroop helaas.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb de siroop gehaald. 8 mg cafeïne per 100ml bereid sap. Het is dus duurder per hoeveelheid cafeïne dan golden power zelf. (Siroop 1 op 7. 250ml per flesje.
Ik blijf dus gewoon golden power kopen.
Het isook niet erg lekker. Beetje golden power zonder prik en richting appelsmaak. Niet echt bijzonder.
Samequote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms onder de minuut, soms een half uur.
in 90% van de gevallen in 1 teug leeg..quote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Ik zo'n 90 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |