Zie de link van Daniel1976quote:Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef SillyWalks het volgende:
Wacht even... je zit niet bij een kerk, maar toch heeft DE kerk toegang tot jouw gegevens uit de GBA?
Leg eens uit, want ik snap er niks van.
Ja ze hebben een abonnement op wijzigingen in het GBA in heel nederland. Zo ook notarissen en natuurlijk de verzekeringsmaatschappijen etc.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zie de link van Daniel1976(ze hebben geen toegang tot GBA, maar krijgen de gegevens)
Ik vraag me af of ze niet te moeilijk doen. Ik ben langs het gemeentehuis gelopen, heb gezegd dat ik niet meer als katholiek geregistreerd wilde staan, en toen hebben ze die registratie gewijzigd in iets van 'geen gezindte' of iets dergelijks.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Hierrrrr:
http://dry.sailingissues.com/uitschrijven-kerk.html
Maar in de statistieken zegt de kerk nog steeds dat jij bij die kerk hoort. Dat geeft de kerk meer macht in Nederland.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze niet te moeilijk doen. Ik ben langs het gemeentehuis gelopen, heb gezegd dat ik niet meer als katholiek geregistreerd wilde staan, en toen hebben ze die registratie gewijzigd in iets van 'geen gezindte' of iets dergelijks.
Jawel tuurlijk doen ze te moeilijk. Maar dat is waarschijnlijk voor misbruikte katholieken ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze niet te moeilijk doen. Ik ben langs het gemeentehuis gelopen, heb gezegd dat ik niet meer als katholiek geregistreerd wilde staan, en toen hebben ze die registratie gewijzigd in iets van 'geen gezindte' of iets dergelijks.
Nee, de kerk kan dus niet aankomen met de GBA-gegevens van zus en zoveel katholieken met mij daarbij gerekend, want zo sta ik niet meer bij het GBA. Ik had me ook als hervormd of zo kunnen laten registreren, maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:27 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Maar in de statistieken zegt de kerk nog steeds dat jij bij die kerk hoort. Dat geeft de kerk meer macht in Nederland.
Dáárvan kan ik de functionaliteit nog begrijpen. Daar heeft ook iédereen mee te maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja ze hebben een abonnement op wijzigingen in het GBA in heel nederland. Zo ook notarissen en natuurlijk de verzekeringsmaatschappijen etc.
Dat is nou de joods gristelijke cultuur waar wilders zo dol op is.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dáárvan kan ik de functionaliteit nog begrijpen. Daar heeft ook iédereen mee te maken.
Van de kerk begrijp ik het niet.
verzekeringsmaatschappijen ook miet hoor. Dat is toch gewoon eigen verantwoordelijkheid van de burger, net als geloofsovertuigingquote:Op donderdag 16 september 2010 19:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dáárvan kan ik de functionaliteit nog begrijpen. Daar heeft ook iédereen mee te maken.
Van de kerk begrijp ik het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |