abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86507115
Ik ben op zoek naar een website die test of je pc geschikt is voor het draaien van bepaalde games, zoals FIFA. Ik heb Google al gebruikt maar ik kan het nog niet vinden. Iemand een idee?
  donderdag 16 september 2010 @ 18:46:59 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_86507136
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 16 september 2010 @ 18:47:36 #3
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507158
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:46 schreef Ronald78 het volgende:
Ik ben op zoek naar een website die test of je pc geschikt is voor het draaien van bepaalde games, zoals FIFA. Ik heb Google al gebruikt maar ik kan het nog niet vinden. Iemand een idee?
Daar heb je meestal systeemeisen voor, staat meestal op de site en verpakking.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 16 september 2010 @ 18:48:10 #4
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_86507171
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_86507183
Je moet dit overigens meer zien als een soort indicatie, niet al te veel waarde aan hechten.
shoarma is lekker
pi_86507294
Bedankt ^O^
  donderdag 16 september 2010 @ 18:54:21 #7
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507377
FIFA 2010
System Requirements* GD Hardware Rating Diff
Intel Processor - Core 2 Duo T7700 2.4GHz Login to compare your CPU
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
Nvidia Graphics Card - GeForce 7800 GS Login to compare your GFX Card
ATI Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 4.5 GB
Direct X - 9
pi_86507681
een xbox of ps3 speelt alle games gewoon helemaal goed! :D
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 16 september 2010 @ 19:05:41 #9
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507757
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef _GdR_ het volgende:
een xbox of ps3 speelt alle games gewoon helemaal goed! :D
Maar een xbox of ps3 kun je niet upgraden, PC wel :D
pi_86507856
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Maar een xbox of ps3 kun je niet upgraden, PC wel :D
ja maar een xbox of ps hoef je niet te upgraden, en je zit lekker op de bank voor een fatsoendelijke tv! :D
  donderdag 16 september 2010 @ 19:10:36 #11
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86507949
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:08 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja maar een xbox of ps hoef je niet te upgraden, en je zit lekker op de bank voor een fatsoendelijke tv! :D
Wacht maar tot je games wilt spelen voor de ps4 of nieuwe xbox, PC sluit je tegenwoordig ook gewoon aan op HDMI :D
pi_86517318
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wacht maar tot je games wilt spelen voor de ps4 of nieuwe xbox, PC sluit je tegenwoordig ook gewoon aan op HDMI :D
Moeten ze wel de moeite nemen om de game te kopiëren van de xbox/ps :D
pi_86517564
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

mijn macbook sluit ik al een jaar of 5 aan mn tv via DVI>HDMI.
Mja een computer is gemaakt om te browsen en te werken. een console (spelletjescomputer) is gemaakt voor spelletjes. dus ja het gezeik van 'trek mijn pc de nieuwste games' heb ik niet. en ik vindt dat mensen die dat erg vinden gewoon hun bek moeten houden. :)
  donderdag 16 september 2010 @ 22:42:27 #14
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86517831
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

mijn macbook sluit ik al een jaar of 5 aan mn tv via DVI>HDMI.
Mja een computer is gemaakt om te browsen en te werken. een console (spelletjescomputer) is gemaakt voor spelletjes. dus ja het gezeik van 'trek mijn pc de nieuwste games' heb ik niet. en ik vindt dat mensen die dat erg vinden gewoon hun bek moeten houden. :)
Vroeger.......had je ook spelcomputers(msx, commodore, enz), maar op de PC had je de mooiste spellen en waren ook veel goedkoper als je wist hoe(en nog)
pi_86518024
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vroeger.......had je ook spelcomputers(msx, commodore, enz), maar op de PC had je de mooiste spellen en waren ook veel goedkoper als je wist hoe(en nog)
Staat mij bij dat wij met onze commodores en Atari's (Vooral de Amiga en de ST) de pc's toen zo vaak uitlachten om dingen die zij niet konden en wij wel.

En toendertijd nog met de Amiga in de rugzak op de Honda MT naar de computerclub om de 3,5" drives de hele avond te laten tollen.
  donderdag 16 september 2010 @ 22:50:03 #16
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86518206
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Staat mij bij dat wij met onze commodores en Atari's (Vooral de Amiga en de ST) de pc's toen zo vaak uitlachten om dingen die zij niet konden en wij wel.

En toendertijd nog met de Amiga in de rugzak op de Honda MT naar de computerclub om de 3,5" drives de hele avond te laten tollen.
:D dat waren nog eens tijden....
Ik weet alleen dat een vriend van mij een mooier breakout spel had, met zo'n balletje.

En van dat geluid op de Atari wordt ik soms nog steeds gek (soms wordt het nog weleens gebruikt in nummers)
Maar toen had ik al de Sound Blaster Pro 8-)
pi_86518727
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

ja vroeger. weet nog goed dat ik mn atari 2600 (incl hout/vinyl) aan sloot en mn 32 in 1 game er in propte.
een paar jaar later kwam mn buurman met larry en monkey island aan etc. 100000x vetter dan de atari.

Maar goed. ik heb nu een dikke vette tv en een xbox en ps3. ik tief er een dvdtje in en heb dikke vette graphics terwijl ik op de bank zit met een lekker koud biertje. zonder het gezeur dat windows maximaal faalt of dat mn hardware het uberhaubt aan kan.

het spijt me hoor. maar hele ruige pcs trekken wel mooiere graphics ofzo maar het kost té veel geld en je zit nog steeds achter je schrale bureautje met een te klein scherm.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:04:32 #18
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86518934
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja vroeger. weet nog goed dat ik mn atari 2600 (incl hout/vinyl) aan sloot en mn 32 in 1 game er in propte.
een paar jaar later kwam mn buurman met larry en monkey island aan etc. 100000x vetter dan de atari.

Maar goed. ik heb nu een dikke vette tv en een xbox en ps3. ik tief er een dvdtje in en heb dikke vette graphics terwijl ik op de bank zit met een lekker koud biertje. zonder het gezeur dat windows maximaal faalt of dat mn hardware het uberhaubt aan kan.

het spijt me hoor. maar hele ruige pcs trekken wel mooiere graphics ofzo maar het kost té veel geld en je zit nog steeds achter je schrale bureautje met een te klein scherm.
Ja, tijden veranderen. Een paar jaar geleden was dat niets op je TV 50hz op een lage resolutie
Maar met de huidige TV's maakt het (bijna) niets meer uit.
pi_86519037
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

je moet ook niet naar de plaatselijke computerboer gaan om alles te upgraden en een beetje overclocken wil vaak ook nog wel helpen en dat kost geen geld
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_86519242
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef -K03N- het volgende:

[..]

je moet ook niet naar de plaatselijke computerboer gaan om alles te upgraden en een beetje overclocken wil vaak ook nog wel helpen en dat kost geen geld
dus.

5/600 euro uitgeven aan de ruigste coolse videokaart?
of 200 euro uitgeven aan een xbox en hem gewoon aansluiten aan je tv en NOOIT het gezeik hebben van; zou mijn computer het aan kunnen?

PC gaming gaat dood (en terecht). PC gaming is leuk voor kansloze mensen die heel de dag WoW spelen of FPS games doen omdat een muis ruiger is dan een controller. :')
pi_86519387
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef -K03N- het volgende:

[..]

nog steeds heb je de eisen die een game vragen aan je computer. en niet anders om.
pi_86519947
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dus.

of 200 euro uitgeven aan een xbox en hem gewoon aansluiten aan je tv en NOOIT het gezeik hebben van; zou mijn computer het aan kunnen?

PC gaming gaat dood (en terecht). PC gaming is leuk voor kansloze mensen die heel de dag WoW spelen of FPS games doen omdat een muis ruiger is dan een controller. :')
RTS is ook een mooie, FPS vind ik persoonlijk fijner, MMORPG natuurlijk.
En 600 euro heb je een mooi game systeempje. Voor 300 heb je een playstation, maar met een pc kan je gamen. Met een playstation heb je nog steeds een basic systeempje nodig voor je internet.
Kosten verschillen niet zo heel veel. Zeker als je kijkt dat de pc games goedkoper zijn. En zelfs al zou een pc duurder zijn, wat is daar erger aan. Ik heb het er voor over. Ik ga toch ook niet haten op je macbook omdat een 400 euro acer even krachtig is.

iig OT:
canyourunit is een leuke indicatie. Maar niet meer dan dat. De vergelijken de minimum specs met elkaar, maar bij het ene spel is de minimum gewoon een leuk minimum waarbij het zonder te veel poespas draait. Bij een ander spel betekent minimum 800x600 op 256 kleuren spelen.
pi_86520329
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Adames het volgende:

[..]

RTS is ook een mooie, FPS vind ik persoonlijk fijner, MMORPG natuurlijk.
En 600 euro heb je een mooi game systeempje. Voor 300 heb je een playstation, maar met een pc kan je gamen. Met een playstation heb je nog steeds een basic systeempje nodig voor je internet.
Kosten verschillen niet zo heel veel. Zeker als je kijkt dat de pc games goedkoper zijn. En zelfs al zou een pc duurder zijn, wat is daar erger aan. Ik heb het er voor over. Ik ga toch ook niet haten op je macbook omdat een 400 euro acer even krachtig is.
RTSsen zin allemaal kut hoewel het mijn meest favoriete genre is. RA2 was geweldig. en zeker in LAN/multiplayer vorm. daarna is het allemaal berg afwaards gegaan. en ja starcraft2 is helemaal kut. ik hou niet van die alien boelshit. (RA2 ging nog net)

En voor 600euro heb je geen PC waar je de laatste games in vol ornaat kan spelen.
dat ik 'teveel' betaald heb voor mijn macbook vind ik overigens onzin. Want de macbook waar ik nu achter zit is 5 jaar oud. hij is nog nooit overnieuw geinstalleerd. hardware is nog nooit kapot gegaan en ik gebruik hem elke dag (werk). een doorsnee acer houdt het nog geen 2 jaar uit. dus ja apple is idd een stuk duurder. maar op langere termijn is dat natuurlijk dikke boelshit. plus hij blijft gewoon snel. wat je met een 'normale' computer na een maand al niet meer hebt.

quote:
iig OT:
canyourunit is een leuke indicatie. Maar niet meer dan dat. De vergelijken de minimum specs met elkaar, maar bij het ene spel is de minimum gewoon een leuk minimum waarbij het zonder te veel poespas draait. Bij een ander spel betekent minimum 800x600 op 256 kleuren spelen.
en hier volg ik je niet meer ;)
pi_86520374
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dus.

500-600 euro neertellen voor een videokaart is wel heel erg extreem
Voor 300 heb je al een kaart die extreme overkill is.
Als je een kut pc hebt zul je eerst geld moeten investeren in een paar nieuwe onderdelen maar als je een kut console console hebt heb je gewoon pech en zul je een gloednieuwe moeten halen
en je hoeft niet altijd het nieuwste van het nieuwste in je pc te rammen :')
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
  donderdag 16 september 2010 @ 23:39:03 #25
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_86520456
Bij het ene spel is minimaal ook echt minimaal en bij andere games is het dan goed speelbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')