Het is niet dat ik het slecht vind maar er zijn een paar dingen waar ik me aan irriteer. Bijvoorbeeld dat met de scheidsrechter, altijd als je de bal afpakt wordt er weer gefloten. Dit was al zo bij Fifa 10, bij worldcup en wederom bij Fifa 11 en had gehoopt dat had eruit zou zijn.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef Obama het volgende:
Heerlijke goal!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36320906
Hahah ik betrap me erop dat ik ze probeer te ontwijken en als het niet lukt ik er de pest in hebquote:
Haha me to, maar dat vind ik juist tof. Lekker ontwijken dan een knie slidequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahah ik betrap me erop dat ik ze probeer te ontwijken en als het niet lukt ik er de pest in heb
Open armen? Bedoel je driehoekje of R3quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Sinnie het volgende:
Dat juichen vind ik dat ook positief, je kan er ook met open armen naartoe rennen en dat ze als groep elkaar omhelsen. Dat is een stuk realistischer dan een drieviervijf-voudige flipflak over de kop met een salto bij de corner vlag
Kruisje voor Xbox dus vierkantje voor Playstation. Dan spreid hij zijn armen en als je dan naar een speler rent dan omhelzen ze elkaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Open armen? Bedoel je driehoekje of R3
Hmm oké! Even proberen dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kruisje voor Xbox dus vierkantje voor Playstation. Dan spreid hij zijn armen en als je dan naar een speler rent dan omhelzen ze elkaar.
Nice even uitproberen, ik heb een microsoft connecter voor mijn xbox controller.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Desiler het volgende:
Op PC draait hij heerlijk alles op zn hoogst, graphics vallen mee maar gameplay is echt precies t zelfde als op de 360. FIFA 10 zoog vorig jaar hard op de pc maar FIFA 11 komt hard terug. En als je de Demo hebt geinstalleerd op je pc kan je een Tweak downloaden waardoor je de playtime naar 15 minuten kan zetten.
Hij zet z'n voet wel netjes achter de bal, waardoor hij bijna struikelt .. vet gemaaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijn eerste Lob goal : http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36498830
Totaal niet dus..quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Desiler het volgende:
Op PC draait hij heerlijk alles op zn hoogst, graphics vallen mee maar gameplay is echt precies t zelfde als op de 360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |