Volgens mij heb je voor dat bedrag niets met een harde schijf,ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef Ferrox het volgende:
Ze zien er erg mooi uit!
Alleen een beetje out of budget, mn budget is maximaal ¤150,-
die is lekker goedkoop, vervolgens losse harde schrijf eraan of usb stick en klaar ben je. Al is die van 128 euro handig omdat je er een harde schrijf in kan bouwen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef ursel het volgende:
Die AC Ryan Mini ziet er wel interessant uit.
Ik heb zelf de EM7080 en het is een prima apparaatje.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Ferrox het volgende:
Gezien mijn vrij grote collectie films wil ik graag een mediaspeler!
Zodat ik niet iedere keer mn laptop aan mn tv hoef te hangen om een filmpje te kijken.
Maar welke mediaspeler is het beste voor mij?
Ik wil gewoon zo veel mogelijk formaten kunnen afspelen en vooral véél opslagruimte!
Ik zat zelf te denken aan deze: de Eminent 7080
Heeft iemand ervaringen of suggesties?
Kheb al een NAS staan, maar de XBOX ondersteund niet alles.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
die is lekker goedkoop, vervolgens losse harde schrijf eraan of usb stick en klaar ben je. Al is die van 128 euro handig omdat je er een harde schrijf in kan bouwen.
volgens mij zijn de ryans ook de beste keuze op dit moment, ik houd het al maanden in de gaten en die staat bij mij bovenaan de lijst.
oh, dan is die ryan perfect, kijk even op dat tweakers forum (link staat hierboven), staan veel mensen met een nas en een ryan.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb al een NAS staan, maar de XBOX ondersteund niet alles.![]()
Dus ben op zoek naar iets moois voor weinigs, die ook menu's en subs mee kan lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |