Goed bezigquote:Op donderdag 16 september 2010 15:50 schreef Robinhoo het volgende:
oke dat ging sneller dan gedacht, al klaar.
een paar kan wel, moet ook gewoon niet super laat makenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan kun je beter rustig aan doen ja
oei, bijnaquote:
True, true...quote:
Volgens mij gewoon milieu, maar ze doet ook opleiding op de UT nu erbij, dus ze is maar 2,5 dag op gemeentehuis per week.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Welke afdeling werkte jouw ma nou in 't gemeentehuis?
Ahh oke, dan heb ik haar vast al wel eens gezienquote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon milieu, maar ze doet ook opleiding op de UT nu erbij, dus ze is maar 2,5 dag op gemeentehuis per week.
Ik wou gewoon wat vragen aan Robin, blijkt het de LaPoquote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil de OP!
En je doet je ondertitel eer aan.
Zwart haar, en ze is 1.80 ofzo, best wel lang voor een vrouw iig.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oke, dan heb ik haar vast al wel eens gezien
Ahh okequote:Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zwart haar, en ze is 1.80 ofzo, best wel lang voor een vrouw iig.
Ceciel.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oke
He'j ook nog een naam?
Ik vraag wel of er nog nieuwe mongols als stagiare zijn bijgekomen dit jaar, dan weet ik zo of ze jou kent.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naam komt me vaag bekend voor
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vraag wel of er nog nieuwe mongols als stagiare zijn bijgekomen dit jaar, dan weet ik zo of ze jou kent.
Vandaag nog nietquote:
Hey!quote:
die heb ik standaard in de kofferbak liggenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
Thuis
En de auto doet t nog steeds nietIk denk dat er niks anders op zit dan te wachten tot papa thuis is... Want ik heb helaas geen startkabels in de kast liggen. Denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |