"t was kut"quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef mrstylo het volgende:
Was dat de hele analyse.
Zelf Pizzakoppo doet het beter.
14 min reclame dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kunnen ze net zo goed afschaffen inderdaad, een reclame duurt langer.
Toivonen heeft redelijk wat goals met het hoofd gemaaktquote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wie zien jullie er ballen inkoppen dan, stel dat die bal goed valt? Want volgens mij ligt daar de kern van 't probleem, een goede kopper komt ook nog eens voor de man. Ik herinner me nog een doelpunt van Ooijer tegen Arsenal, die stond nog niet direct in positie maar was een komende man.
Ik bedoelde één spotje.quote:
Koevermans?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:03 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Toivonen heeft redelijk wat goals met het hoofd gemaakt
Koevermans kan niet koppen. Dat is echt een misvatting.quote:
Kan wel voor verwarring zorgen waardoor anderen kunnen scoren.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koevermans kan niet koppen. Dat is echt een misvatting.
ook idd, maar op zich mag elke profvoetballer met een fatsoenlijke lengte wel een beetje kunnen koppen lijkt mequote:
Dan heb je idd ook alles gezegdquote:
Heeft nog een contract tot 2012 dus zal PSV toch moeten dokken, tenzij hij iets van een clausule heeft.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ach, volgend jaar slingert van Bommel die balletjes gewoon weer voor de pot.
Dat valt dus vies tegen - omdat ze lang zijn, kunnen ze best tegen een bal aanlopen maar vaak zijn die lange sjaken gewoon niet zo goed in springen en koppenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ook idd, maar op zich mag elke profvoetballer met een fatsoenlijke lengte wel een beetje kunnen koppen lijkt me
Behalve Koevermans.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ook idd, maar op zich mag elke profvoetballer met een fatsoenlijke lengte wel een beetje kunnen koppen lijkt me
je zou toch wel wat meer mogen verwachten van een profvoetballer vind ik danquote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat valt dus vies tegen - omdat ze lang zijn, kunnen ze best tegen een bal aanlopen maar vaak zijn die lange sjaken gewoon niet zo goed in springen en koppen
Marceloquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef fetss het volgende:
Over welke speler had Derksen het op het eind?
Marceloquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef fetss het volgende:
Over welke speler had Derksen het op het eind?
Mensen hebben Ooijer vorig jaar niet zien spelen denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Marcelo en Ooijer dan zou ik toch voor Ooijer gaan ..
alsof ooijer het zo slecht doetquote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Marcelo en Ooijer dan zou ik toch voor Ooijer gaan ..
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
alsof ooijer het zo slecht goed doet
Ooijer heeft bij Rutten nooit vertrouwen gekregen. Bank, Basis, Bank.. En hij werd volgens mij rechts opgesteld.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen hebben Ooijer vorig jaar niet zien spelen denk ik.
Hij was vorig jaar soort Manlovje dus....
Dat was een keuze van PSV. Ooijer of Marcelo.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
alsof ooijer het zo slecht doet
Gratis extra info die je anders op tv ook zou krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Waar gaat het hier nu eigen over?![]()
Er is toch een wedstrijd aan de gang?
Daarvoor was hij ook gehaald.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ooijer heeft bij Rutten nooit vertrouwen gekregen. Bank, Basis, Bank.. En hij werd volgens mij rechts opgesteld.
ik als PSV fan vindt het tot nu toe niks aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Waar gaat het hier nu eigen over?![]()
Er is toch een wedstrijd aan de gang?
Hij werd gehaald voor op de bank.. Ok. Maar niet om rechtsachter te spelen, op deze positie heeft hij geweldige blunders gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarvoor was hij ook gehaald.
Een bankzitter die kon invallen wanneer die nodig was.
En dat deed hij slecht.
[..]
ik als PSV fan vindt het tot nu toe niks aan.
Je moet aankopen niet te snel afschrijven. Zijn legio voorbeelden van spelers die op het begin een moeilijk jaar soms meerdere jaren hebben maar daarna beginnen te groeien en uiteindelijk een toptransfer maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Drassss het volgende:
Om nou te zeggen dat Hutchinson een aanwinst is....
Kansje Ibi
Hutchinson is ook maar erg matig helaasquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Drassss het volgende:
Om nou te zeggen dat Hutchinson een aanwinst is....
Kansje Ibi
Oh afschrijven doe ik nietquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet aankopen niet te snel afschrijven. Zijn legio voorbeelden van spelers die op het begin een moeilijk jaar soms meerdere jaren hebben maar daarna beginnen te groeien en uiteindelijk een toptransfer maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |