Helaas niet, want dan zou je niet bestaanquote:
Jullie delen mevrouw stemband??quote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef KingRasta het volgende:
Ok ik ben geen God maar wel een deel van. We hebben een stemband met elkaar God en ik.
Dat verklaart waarschijnlijk waarom je in een psychiatrische inrichting zit...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef KingRasta het volgende:
Ok ik ben geen God maar wel een deel van. We hebben een stemband met elkaar God en ik.
Jullie hebben samen één stemband?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef KingRasta het volgende:
Wat Jian zegt.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef KingRasta het volgende:
Stommen idioot ik vraag alleen om een band en niet om jouw commentaar.
Is het niet veel effectiever om dat aan God te vragen, dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef KingRasta het volgende:
misschien moet je beter articuleren in je liedjesquote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef KingRasta het volgende:
Leugens, jij klinkt helemaal niet als Morgan Freeman.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef KingRasta het volgende:
Ja, dan wordt het vast veel mooierquote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef daruk het volgende:
[..]
misschien moet je beter articuleren in je liedjes
Misschien kan D_K een goed woordje voor hem doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het niet veel effectiever om dat aan God te vragen, dan?
Over and over and over again. Mooi toch en hoe harmonisch.quote:
Beatles-story all over again. Assholes.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:14 schreef Jian het volgende:
U2 gebeld, maar die hadden geen tijd om te luisteren!
Nou daar krijgen ze nog spijt van, wat een eikels
Heeft iemand Simon Cowell al gebeld??quote:Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beatles-story all over again. Assholes.
Als dat zo is is die man wrs doof nu en onbruikbaar als jurylid. Och germ.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:17 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand Simon Cowell al gebeld??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |