Niet zo enthousiast he!quote:
Ja nou! Het duurde ook gewoon 10 (!) minuten... pfffft...quote:
Hallo wakker blijven... dan hoef je niet zulke vragen te stellenquote:
Ken ik jou?quote:
Ja, ik was ook niet degene die het nieuwe deel moest openen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nou! Het duurde ook gewoon 10 (!) minuten... pfffft...
Ow sorry ben in de war met ThaTim excusesquote:Op woensdag 15 september 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken ik jou?
Vanaf 2008 af en aan.
Geeft niks hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow sorry ben in de war met ThaTim excuses
Oh, was ik de laatste?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet degene die het nieuwe deel moest openen eigenlijk.
Zag het vanochtend ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
@ Ang3l
gefeliciteerd met je aanstaande benoeming als groepsvoorzitter !!!
Welquote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet degene die het nieuwe deel moest openen eigenlijk.
Nou nou, wat een enthousiasmequote:
Ik heb er gewoon slecht van geslapenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Steve het volgende:
Erik en zijn Belgische en biologische kennis..
Oh. Ja. dat klopt ook. In de oude layout telde ie de OP niet mee en ik was in de war. En aangezien ik geen 50 posts per pagina heb, maar alles op een pagina zag ik het ook niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel
Jij had past 300 (301 als je de OP meetelt)...
Carpe Diem!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog 14 weken en dan is het alweer Kerst
Nou he?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou nou, wat een enthousiasme
Ik noem dat een vliegende start makenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou he?
Ja ik zie ineens een lijst waarop ik sta als Voorzitter Communicatie.
Uhm. Oke. Nou. Leuk.
maar heb jij wel al dispensatie ontvangen voor het feit dat je 24 sept dus niet om 21.30 uur present bent in Effenaar ?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan nooit vroeg op de vrijdag, dus vandaar dat ik niet kan sjouwen.
Plus: I might break a nail. Ik ben beter met mijn mond dan met mijn handen
En ik zag dat ik niet aanspreekpunt ben voor het feestZit niet in die groep.
Dus gewoon een bandje om mijn pols... en geen shirtVind ik dan he
U is de Bob en gaat alle fokkers thuis afleveren ?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En anders blijf ik wel nuchter.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb jij wel al dispensatie ontvangen voor het feit dat je 24 sept dus niet om 21.30 uur present bent in Effenaar ?
Nee ik vertrek waarschijnlijk de hele zaterdag nog niet uit Eindhoven zelfs. Ik heb nog meer plannen naast Friso.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
U is de Bob en gaat alle fokkers thuis afleveren ?
Ontbijt op bed voor mij bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik vertrek waarschijnlijk de hele zaterdag nog niet uit Eindhoven zelfs. Ik heb nog meer plannen naast Friso.
Nee helaas, ik moet gewoon ontbijten in het restaurant van het hotel ben ik bang.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ontbijt op bed voor mij bijvoorbeeld.
Je kat vond de brokken lekker?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt mee, ik heb zondag nog iemand ontbijt op bed gegeven en toen had ik nergens last van.
Oh dan is het welquote:Op donderdag 16 september 2010 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee ik heb geen kat en het was een persoon.
heeft ie nog geen terugkoppeling gegeven dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu nog hopen dat die persoon dat ook vindt.
Ik heb standaard zo'n lijst op mijn nachtkastje liggen... hij wordt alleen tegenwoordig telkens door dezelfde ingevuldquote:Op donderdag 16 september 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Feedback. Een enquete ingevuld of zo?
Ja, maar allemaal nog te onduidelijk om er echt wat van te zeggen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heeft ie nog geen terugkoppeling gegeven dan?
Oh dat haat ik zo... die onzekerheidquote:Op donderdag 16 september 2010 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar allemaal nog te onduidelijk om er echt wat van te zeggen.
Wil hem best een keer invullen hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb standaard zo'n lijst op mijn nachtkastje liggen... hij wordt alleen tegenwoordig telkens door dezelfde ingevuld
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil hem best een keer invullen hoor
Bespreken we zondag wel even
Precies ja, er zijn net zo veel voors als tegens te bedenken. Misschien ben ik wel gewoon zo aardig dat ie 2 weekenden met me afgesproken heeft en kwam ie maandag meteen met het idee van een weekendje Tilburg.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat haat ik zo... die onzekerheid
Nou dan zou ik al een stuk minder onzeker zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Precies ja, er zijn net zo veel voors als tegens te bedenken. Misschien ben ik wel gewoon zo aardig dat ie 2 weekenden met me afgesproken heeft en kwam ie maandag meteen met het idee van een weekendje Tilburg.
Ik ben gewoon ongeduldig.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dan zou ik al een stuk minder onzeker zijn
quote:
Stukken beterquote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ja het wordt dus Eindhoven aangezien ik daar toch logeer.
Nou ja je gaat zuipen dus grote kans dat je het hele weekend moet bijkomen.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stukken beter
Ik zal zorgen dat ik de zaterdag van de straat afblijf.
Bad Boys III in productiequote:Op donderdag 16 september 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Niks denk ik.
Al komt David wel
*zucht*
je gaat toch niet in het Cocagne liggen ?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee helaas, ik moet gewoon ontbijten in het restaurant van het hotel ben ik bang.
Mja zoiets jaquote:
Jah. Davidquote:
Stop daar dan eens mee!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja zoiets ja
I love me some bad boys, da's het probleem
Van die vervelende onbereikbare agressieve "die kan ik wel temmen" jongens waarvan je weet dat ze nothing but trouble zijn.
Hmm, dan lopen mijn dates toch een stuk rustiger.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. David
Die van de "date" die uitliep op huilen en slaan en duwen en gekneusde ribben en zo
Whyyyyyyyyyyyyyyy?quote:
Ik heb nooit dates. En de semi-date was dus uuuh... ja... rampzaligquote:Op donderdag 16 september 2010 15:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, dan lopen mijn dates toch een stuk rustiger.
Omdat het je uiteindelijk alleen maar ellende oplevertquote:
Heb toch geen zin om helemaal naar het station te moeten fietsen!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef Peter het volgende:
Als je geen normale (semi-)dates aan kan en je bent wel geil dan plan je toch lekker plat seksdates?
Gewoon je gegevens op een toiletdeur kalken daar... hoef je maar een keer de deur uit en voor de rest komen ze wel naar jou toe!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb toch geen zin om helemaal naar het station te moeten fietsen!
Hoe noemen we 't? Gomorra? Met een hek er omheen en zo?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Is een gay stad niet een goed idee? Waar iedereen van buschauffeur tot politieagent homo is? Hoef je je nooit meer af te vragen of iemand op mannen valt.
Anne Frank is dichterbij voor mijquote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb toch geen zin om helemaal naar het station te moeten fietsen!
En hoeveel % daarvan zwemt?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens een onderzoek heeft 10 procent van de studenten seks met mensen van hetzelfde geslacht, en 16 procent heeft dat nog nooit gedaan, maar zou dat wel graag willen.
Dat is 26%!
Wat fijn dat je aan me denktquote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er geen hetero's zijn, wie moet Ang3l dan verleiden?
Bijna elk moment van de dagquote:
Wederzijdsquote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijna elk moment van de dag.
Ik neem wel een doos tissues voor jullie mee volgende week vrijdagquote:
ik heb nog wel het nummer van Bloehoese voor je, die is ook wanhopig opzoekquote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anne Frank is dichterbij voor mij
Ach, wat moet die nou in een homostad. Ang3l heeft het postuur van een vrouw, heeft het kapsel van een vrouw, rijdt in een vrouwenauto, gaat graag winkelen met vrouwen en valt op hetero-mannen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er geen hetero's zijn, wie moet Ang3l dan verleiden?
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, wat moet die nou in een homostad. Ang3l heeft het postuur van een vrouw, heeft het kapsel van een vrouw, rijdt in een vrouwenauto, gaat graag winkelen met vrouwen en valt op hetero-mannen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
alfred jodokus kwakquote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Nee, dan moet ik me laten ombouwen naar eend
http://en.wikipedia.org/wiki/Duck_testquote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
Je kan het toch wel hebben hè. Niet dat straks hier iemand verkleed als eend een Molotov cocktail naar binnen gooit.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Nee, dan moet ik me laten ombouwen naar eend
Helaas zijn er toch nog heel veel mensen die per se willen laten weten dat ze heus wel zien dat je toch niet echt een eend bent, hoeveel moeite je ook doetquote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kan het toch wel hebben hè.
quote:Niet dat straks hier iemand verkleed als eend een Molotov cocktail naar binnen gooit.
Ow ja, het is wel handig als het even besproken wordt op voorhand...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou he?
Ja ik zie ineens een lijst waarop ik sta als Voorzitter Communicatie.
Uhm. Oke. Nou. Leuk.
Dan ga je heel HIW-achtig op het toilet bezig!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn geen darkrooms in de effenaar
Dan is ie een WC-eendquote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan ga je heel HIW-achtig op het toilet bezig!
Ook leuk...
quote:
quote:
Omdat je zo kwekt?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist je dat Mark van Beelen me Eendje noemt trouwens?
Twee pakken, drie hemden en een paar schoenen.... Daar zou ik rond de 2.750 euro aan kwijt zijn, denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Anders kosten twee pakken, 3 hemden en een paar schoenen voor een bruiloft cq werk je gewoon bijna een half maandsalaris
Ik verdien best veelquote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
Dat valt toch best nog wel mee?
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Twee pakken, drie hemden en een paar schoenen.... Daar zou ik rond de 2.750 euro aan kwijt zijn, denk ik.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Twee pakken, drie hemden en een paar schoenen.... Daar zou ik rond de 2.750 euro aan kwijt zijn, denk ik.
Dat is dus eigenlijk in principe precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:47 schreef Peter het volgende:
Mensen die 'me laptop' schrijven en journalistiek doen mogen ze van de opleiding aftrappen, vind ik..
Dat lijkt me echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Is een gay stad niet een goed idee? Waar iedereen van buschauffeur tot politieagent homo is? Hoef je je nooit meer af te vragen of iemand op mannen valt.
Jah. Wat ik helemaal niet doe.quote:
Om in te wonen lijkt me vreselijk. Maar als het zou bestaan, een stad in een zonnig deel van Frankrijk ofzo, waarvan bekend is dat 80% gay is, dan zou ik daar misschien wel een keer naar op vakantie gaan.quote:
Je voelt je helemaal thuis, tussen die jonge studentjes?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef Waxxer het volgende:
Kinderrrrrennnnn van 21 die je willen verrrrrbeterennnnn.....![]()
zal er vol gaan zitten met oude verrimpelde mannetjesquote:Op donderdag 16 september 2010 23:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Om in te wonen lijkt me vreselijk. Maar als het zou bestaan, een stad in een zonnig deel van Frankrijk ofzo, waarvan bekend is dat 80% gay is, dan zou ik daar misschien wel een keer naar op vakantie gaan.
Tenzij het een eng zuurstokroze glitterdiscoparadijs is.
Wat het waarschijnlijk ook zou zijn.
Laat ook maar, bad idea, bad idea.
Ja, dat wordt echt een grote orgiequote:
Orgie? oorlog!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt een grote orgie
Ik speelde voor onwetende hetero. Sorry, ben niet zo'n goed acteurquote:
Vooral als je in de stad een Bijenkorf neer plempt waar altijd dwaze dagen zijn.quote:
als rechtgeaarde homo hoort je biologische klok het eerste weekend van oktober een signaal af te geven dat je naar de 3 dwaze dagen moetquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
O zijn die weer? Geen boekje gezien.
Maar goed, ik ga niet tussen die vrouwen staan.
LEVENSgevaarlijk!
Af en toe de interiurafdelign wel. Hebben ze leuke dingen zoals Leonardo kristal/glas (als het in de aanbieding is) en van die design gadgerts (mijn King of Pepper & Queen of Salt molensquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de Bijenkorf uberhaupt nooit zo'n hele fijne winkel
Met andere woorden, ze mogen nu in je bed liggen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Ang3l het volgende:
JEUJ! Mijn meubels komen woensdag!
En meteen geregeld dat de ex de 2p bank zondag op komt halen en een vriendin dinsdag de 3p bank.
Alleen de salontafel nu nog, maar die kan wel ff de schuur in.
OLE
Maar dan dus wel meteen de slaapbank kwijt voorr friso... helaas
Waarom moet je selectiever zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Ligt er aan wieIk moet nu selectiever zijn. NOG selectiever!
Je hebt dus wel enge mannen op je slaapbank?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen enge mannen in mijn bedDat is dichtbij!
quote:
Over enge mannen gesproken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen enge mannen in mijn bedDat is dichtbij!
Wat een rotkop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over enge mannen gesproken.
[ afbeelding ]
Ja. Mooier hoofdquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Speciaal voor jou een nieuwe poging
[ afbeelding ]
en ook nog steeds over nauw ding?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
We hebben het hier nog steeds over de naakte man op de orka
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef wonderer het volgende:
Brad heeft een clone-a-willy pakket gekocht voor mijn verjaardag![]()
![]()
He jongenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond vriendenavond en morgen een weekendje weg dus ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot maandag
Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond vriendenavond en morgen een weekendje weg dus ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot maandag
Tot ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Eh, hij is voor mij, niet voor Bradquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wilde dat ook weleens doen. is er nog niet van gekomen. Is het niet een beetje narcistisch om met jezelf te 'spelen'?
![]()
school is weer begonnen dus daar mag ik weer lekker aanwezig lopen zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
hoessie? Tijd niet gezien. Had het zelf ook druk met stuff. Ben, net zoals jij, ook series aan het herkijken waar ik destijds mee ben afgehaakt. Heb een stie gevonden met alle series van nu en vroeger. klikken en kijken maar.
euhm, dat is toch niet jouw probleem?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik word moe van mensen met 1 voet in de kast.
Ik heb je opmerking van facebook verwijdert... ik heb mensen zop FB zitten die nog niet weten dat ik out ben"
ZUCHT. Moet ik dan daar ook op m'n woorden gaan letten en gaan opletten wie wel of niet geheel dan wel gedeeltelijk danwel NIET uit de kast is?
ik ben al heel oudquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:48 schreef Great.Expectations het volgende:
En als mensen niet mogen weten dat je out bent, dan ben je toch ook nog niet out?
Het kan natuurlijk ook zijn dat ie niet wil dat mensen weten dat ie out is. Dat ie wil dat mensen blijven denken dat ie in de kast zit. Of zo...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:48 schreef Great.Expectations het volgende:
En als mensen niet mogen weten dat je out bent, dan ben je toch ook nog niet out?
HAAAALLLAAAUUUUWWWWWWWW....quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ie niet wil dat mensen weten dat ie out is. Dat ie wil dat mensen blijven denken dat ie in de kast zit. Of zo...
ja, voor jou, maar een afdruk van hem, toch? Of ga je em zelf kleien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh, hij is voor mij, niet voor Brad
Ja, van hem, maar dan is het toch niet narcistisch, omdat ie het niet zelf gaat gebruiken? Vind het wel leuk, voor als ik in Nederland benquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, voor jou, maar een afdruk van hem, toch? Of ga je em zelf kleien?
btw
Na de eerste zin te hebben gelezen, dacht ik..: wait?! What did i do?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik word moe van mensen met 1 voet in de kast.
Ik heb je opmerking van facebook verwijdert... ik heb mensen zop FB zitten die nog niet weten dat ik out ben"
ZUCHT. Moet ik dan daar ook op m'n woorden gaan letten en gaan opletten wie wel of niet geheel dan wel gedeeltelijk danwel NIET uit de kast is?
dan moet ie maar geen FB nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ie niet wil dat mensen weten dat ie out is. Dat ie wil dat mensen blijven denken dat ie in de kast zit. Of zo...
Nee, tuurlijk niet voor Brad. He don't swing that way...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, van hem, maar dan is het toch niet narcistisch, omdat ie het niet zelf gaat gebruiken? Vind het wel leuk, voor als ik in Nederland ben![]()
En ook leuk omdat ik zelf al een tijdje met het idee rondliep en hij dus ook. GMTAterug en een
extra
Dat vind ik wel een beetje erg makkelijk gezegd. Net zoals die opmerkingen van "waarom ben je lid van de kerk als ze homo's toch niet moeten". Er zijn wel meer redenen om facebook te hebben en dat kan opwegen tegen het nadeel van mensen die niet overal van op de hoogte zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dan moet ie maar geen FB nemen.
doe jij dat niet dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet voor Brad. He don't swing that way...
I
k bedoelde in de trant van dat ík er 1 maak en er zelf op ga zitten, als het ware mezelf voelen.![]()
Wat doe ik niet dan? Een dildoafdruk van mijn eigen lul maken om vervolgens daar op te gaan zitten? Nee, zover was ik nog niet.quote:
ook hetero's doen aan anaal hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet voor Brad. He don't swing that way...
I
k bedoelde in de trant van dat ík er 1 maak en er zelf op ga zitten, als het ware mezelf voelen.![]()
Ja, maar jij maakt er geen geheim van (tenminste, denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje erg makkelijk gezegd. Net zoals die opmerkingen van "waarom ben je lid van de kerk als ze homo's toch niet moeten". Er zijn wel meer redenen om facebook te hebben en dat kan opwegen tegen het nadeel van mensen die niet overal van op de hoogte zijn.
Ik heb ook transvrienden en schoonfamilie op hetzelfde facebook account. Veel te veel gedoe om twee aparte accounts te hebben, eentje met mensen die het niet weten en eentje met mensen die het wel weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
And then you started forgetting the purpose of the ENTIRE post?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Na de eerste zin te hebben gelezen, dacht ik..: wait?! What did i do?!
![]()
maar toen zag ik 'verwijdert' met een 't'....
Coolquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, dikke vette dansopdracht binnenVoor de commissaris van de koningin
Mijn schoonfamilie dus nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar jij maakt er geen geheim van (tenminste, denk ik). Iedereen in jouw directe omgeving weet dat, toch?
Dat is toch wel mijn probleem als ik op moet gaan letten wat ik wel en niet kan zeggen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
euhm, dat is toch niet jouw probleem?
True. Maar ik ga daar dan wel rekening mee houden. Ja kan ook botweg zeggen "Live with it, risico van het vak". En dat is het ook wel ja, maar toch. Ben geen 100% bitch. 99% wel.quote:DAN moet ie maar gewoon zorgen dat het OF niet uit kan lekken, OF een ander profiel "erbij" neemt waarmee ie dan "out" is ofzo
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
ook hetero's doen aan anaal hoor
Een vriend van me gebruikt trouwens wel een afdruk van zichzelf tijdens het rukken, maar da's ook inderdaad een narcistische bitch
Als mensen niet mogen weten dat je uti de kast bent, dan ben je niet uit de kast. Ik bedoel, da's een contradictio in termi.. thermo.. da's tegenstrijdig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, dikke vette dansopdracht binnenVoor de commissaris van de koningin
Ja, precies, zoveel moeite is het toch niet om het een beetje in de gaten te houden? En als het wel te veel moeite is (hypotetisch, ik ben je niet aan het beschuldigen) dan kun je altijd nog de vriendschap verbreken, in plaats van te zeggen dat hij jouw probleem maar moet oplossen door een nieuw account te nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch wel mijn probleem als ik op moet gaan letten wat ik wel en niet kan zeggen?
[..]
True. Maar ik ga daar dan wel rekening mee houden. Ja kan ook botweg zeggen "Live with it, risico van het vak". En dat is het ook wel ja, maar toch. Ben geen 100% bitch. 99% wel.
tl;drquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And then you started forgetting the purpose of the ENTIRE post?
Nee, ik bedoel het dus andersom.. Dat ie uit de kast is, maar dat mensen dat niet mogen weten. Die moeten dus denken dat ie nog in de kast zit. Terwijl hij dat niet meer zit. Hij zit dus in de kast over uit de kast zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als mensen niet mogen weten dat je uti de kast bent, dan ben je niet uit de kast. Ik bedoel, da's een contradictio in termi.. thermo.. da's tegenstrijdig!
vriendschap?? het was toch een eerste berichtje a la. whoo, je ziet er hot uit, I wanna wear you like a hockeymask.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, zoveel moeite is het toch niet om het een beetje in de gaten te houden? En als het wel te veel moeite is (hypotetisch, ik ben je niet aan het beschuldigen) dan kun je altijd nog de vriendschap verbreken, in plaats van te zeggen dat hij jouw probleem maar moet oplossen door een nieuw account te nemen.
Ik begin over het algemeen toch wel een tendens te zien dat vooral anderen maar dingen moeten doen en oplossen en verandering en degene met het probleem niet...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het dus andersom.. Dat ie uit de kast is, maar dat mensen dat niet mogen weten. Die moeten dus denken dat ie nog in de kast zit. Terwijl hij dat niet meer zit. Hij zit dus in de kast over uit de kast zijn.
Snap je?
Zeg maar Mike die constant volhoudt dat ie in Nederland nog niet out is, maar intussen weet zijn hele familie het en loopt ie elke week in een roze string door de reguliers.
Nou, eigenlijk is het niet MIJN probleem maar ZIJN probleem en verwacht hij dat anderen het voor HEM oplossen. En niet andersom hequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, zoveel moeite is het toch niet om het een beetje in de gaten te houden? En als het wel te veel moeite is (hypotetisch, ik ben je niet aan het beschuldigen) dan kun je altijd nog de vriendschap verbreken, in plaats van te zeggen dat hij jouw probleem maar moet oplossen door een nieuw account te nemen.
Ik begin over het algemeen toch wel een tendens te zien dat vooral anderen maar dingen moeten doen en oplossen en verandering en degene met het probleem niet...
Ik moest die naam even googlen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef Ang3l het volgende:
He toch, Philippe Delvaux stopt met porno
Nu heet ie weer normaal David!
Ja, maar wat daar dan het doel van zou zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het dus andersom.. Dat ie uit de kast is, maar dat mensen dat niet mogen weten. Die moeten dus denken dat ie nog in de kast zit. Terwijl hij dat niet meer zit. Hij zit dus in de kast over uit de kast zijn.
Snap je?
Dat is toch ook zo?quote:Zeg maar Mike die constant volhoudt dat ie in Nederland nog niet out is, maar intussen weet zijn hele familie het en loopt ie elke week in een roze string door de reguliers.
Hij stond bij ons op de boot met de gaypride. Aardige jongen. Wel een beetje een... mja... golddigger.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik moest die naam even googlen.![]()
Hij gaat dus carriere maken als model..Trust me, als dat niet van de grond afkomt....AUFD.
Ik hou zelf werelden graag gescheiden, daarom heb ik hou ik niet van Facebook. Maar misschien is dat wel niet houdbaar, vroeg of laat vloeien dingen in elkaar over.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie dus nog steeds nietMaar uiteindelijk moeten die het wel weten, dus ik maak er geen probleem van. Ik probeer alleen maar aan te geven dat verschillende "werelden" nu eenmaal samen lopen op dat soort sites, omdat je niet voor elke subgroep in je leven een apart account wil aanmaken.
Ik ga er ook niet van uit dat het inderdaad zo isquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar wat daar dan het doel van zou zijnGeeft dat extra sex-appeal, een closetcaser?
(Zou bij mij averechts werken)
[..]
Ik heb dus wel twee hyves en twee facebooks om "prof" en "prive" een beetje gescheiden te houden. Maar dat is al lastig, laat staan als je ook nog uit de kast en in de kast moet gaan scheiden...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hou zelf werelden graag gescheiden, daarom heb ik hou ik niet van Facebook. Maar misschien is dat wel niet houdbaar, vroeg of laat vloeien dingen in elkaar over.
Ja, dat bedoel ik ook met gescheiden werelden, werk & privé. Voor mijn werk ben ik onder mij eigen naam online te vinden, maar alleen op een zakelijke manier. En daarnaast post ik dingen onder een alias. Ik vind het wel prettig en veilig omdat gescheiden te houden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb dus wel twee hyves en twee facebooks om "prof" en "prive" een beetje gescheiden te houden. Maar dat is al lastig, laat staan als je ook nog uit de kast en in de kast moet gaan scheiden...
ik heb wel een afdruk van jouw piemel jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat doe ik niet dan? Een dildoafdruk van mijn eigen lul maken om vervolgens daar op te gaan zitten? Nee, zover was ik nog niet.![]()
Maar jij wel dus begrijp ik?
Mag je dan helemaal niet meer verwachten dat mensen een beetje rekening met elkaar houden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook met gescheiden werelden, werk & privé. Voor mijn werk ben ik onder mij eigen naam online te vinden, maar alleen op een zakelijke manier. En daarnaast post ik dingen onder een alias. Ik vind het wel prettig en veilig omdat gescheiden te houden.
Maar dat out vs niet out.... Ik ben homo, en er zijn mensen die dat weten en er zijn mensen die dat niet weten. Maar om van anderen nou te verwachten dat zij rekening houden met aan wie jij het wel of niet wil vertellen, pffft. Dan ben ik het wel eens met Ang3l, dat is zijn probleem.
Jij heet helemaal geen peter?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Peter het volgende:
Op mijn echte naam ben ik wel te vinden op linkedin, facebook, myspace etc. Maar online in vrije tijd zoals op FOK! meld ik nooit mijn echte naam. Werkgevers hoeven niet alles te kunnen nazoeken.
Maar gaat dat dan echt niet door elkaar lopen? Ik heb ook allemaal fokkers op facebook enzo, via via via kun je toch best een hoop van mensen te weten komen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is zo algemeen, daar kun je me niet op vastpinnen
toen ik nog niet out was had ik ook gewoon 2 profielen hoor :Squote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar gaat dat dan echt niet door elkaar lopen? Ik heb ook allemaal fokkers op facebook enzo, via via via kun je toch best een hoop van mensen te weten komen...
Op Facebook heb ik geen FOK!kers, op linkedin hooguit wat crew.. Maar gaat mij er meer om dat ik andersom niet vindbaar ben. Als iemand op mijn volledige naam zoekt, vindt hij/zij alleen wat ik wil dat ze vinden ( qua reputatie, werkervaring, columns, onderzoeken etc.)quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar gaat dat dan echt niet door elkaar lopen? Ik heb ook allemaal fokkers op facebook enzo, via via via kun je toch best een hoop van mensen te weten komen...
Precies. Dat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Peter het volgende:
Op mijn echte naam ben ik wel te vinden op linkedin, facebook, myspace etc. Maar online in vrije tijd zoals op FOK! meld ik nooit mijn echte naam. Werkgevers hoeven niet alles te kunnen nazoeken.
Mwa. Heb wel een ander uit die reeks en deze komt ook wel 's voorbij op sites ja. maar bekend... hmmz. Neuh. Why?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l, is dit een bekende Engelfoto?
Oh ok. 't is ook niet belangrijk verder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Heb wel een ander uit die reeks en deze komt ook wel 's voorbij op sites ja. maar bekend... hmmz. Neuh. Why?
ah daar is ie dus geblevenquote:
dit is wel zo fout..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:52 schreef Stroekie het volgende:
en nog een engerd om de nachtmerries aan te wakkeren
had deze clip dus nooit gezien, en nu weet ik ook waarom![]()
wat toen wel een zomerhit tijdens de zomerfeesten in nijmegen bij Keizerstad fm. Een van de talrijke etherpiraten die daar toen zatenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit is wel zo fout..on so many levels.... nog nooit van hem gehoord.
![]()
maar wel typerend voor de '80s, synthesizer and shit...
het gaat nu toch wel langzaam zelfs voor een zaterdagquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef wonderer het volgende:
't is zaterdag, wat verwacht je dan?
quote:
het is de laatste tijd wel rustig jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
tis hier echt nog nooit zo dood geweest
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het gaat nu toch wel langzaam zelfs voor een zaterdag
Alsof jij zou komenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht al, is er stiekem een [homo]-meet waarvoor iedereen is uitgenodigd, behalve ik () zo dood was het hier.
Nee, die is volgende week, ook stiekem trouwens.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht al, is er stiekem een [homo]-meet waarvoor iedereen is uitgenodigd, behalve ik () zo dood was het hier.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, die is volgende week, ook stiekem trouwens.
Die bovenste isquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan gooi ik er maar 2 mannen in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste lijkt op Martijn Krabb´quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je de hele nacht gedaan?quote:
Die zwembroek heb ik ookquote:
Ja man, omdat ie zo heet is!quote:
Ahum. Ik verdiende een inhaalslagquote:Op zondag 19 september 2010 07:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat heb je de hele nacht gedaan?
De bovenste, gaarne!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Heul niet gezellig.quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is m'n huis leeg zo zonder bank + tafel
Ik zie 3 Lack tafeltjes!quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is m'n huis leeg zo zonder bank + tafel
Even gekeken of ik zaken nog niet verleerd wasquote:
"Even", uh-huhquote:Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even gekeken of ik zaken nog niet verleerd was
Ja ik had assistenten jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:36 schreef Peter het volgende:
Ik hoop dat je wel een assistent had.. alleen lijkt me dat moeilijk uittesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |