quote:Ik vind het maar een raar mens.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Stranger het volgende:
Doe mijn zo'n moeder
'Als ie lastig is, stuur ik hem naar Florida'
quote:Maar ze houdt hem wel de hele dag in de gatenOp woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Stranger het volgende:
Doe mijn zo'n moeder
'Als ie lastig is, stuur ik hem naar Florida'
quote:Vonden jullie die vrouw qua gezicht ook niet veel op Nina Brink lijken?Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:eng mannetje die zoon trouwens.. beetje te dominant naar mijn smaak
quote:Twee druppels water inderdaadOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Vonden jullie die vrouw qua gezicht ook niet veel op Nina Brink lijken?
quote:Ja was een mooie uitzending..Op donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef psv-gomes het volgende:
wat praat die vader lief over zijn gehandicapte zoon en wat een zielig verhaal over die geemigreerde man die Nederland toch nog zo erg mist
quote:Ja dat zag ik in mijn nieuwe gids staan dat Hello Goodbye niet komtOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef brunette82 het volgende:
Jammer dat het afgelopen is, en pas in februari terug komt:{
Ja idd fitte damequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
Wat een vrolijk en fit mens die 89-jarige vrouw van net. Zie je vaak toch heel anders op die leeftijd...
Welke vent van 55 gaat er nou op zoek naar 19 jarige meisjes op het internetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |