die man zelf ookquote:Op woensdag 15 september 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow, dat meisje praat er mooi over vind ik.. knap..
Ja ze praatte er mooi over ..kreeg wel tranen in mijn ogen hoe ze over haar moeder vertelde.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow, dat meisje praat er mooi over vind ik.. knap..
Hello Goodbye NED 1quote:Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef Omniej het volgende:
Hm, het vorige topic loopt al een dikke 3,5 jaar en uitgerekend ik gooi hem nu op slot.
Anyway, hier verder dus.
Inderdaad! Ik vond wel dat die Joris er wel erg op doorzaagde. Kind was overduidelijk geemotioneerdquote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ze praatte er mooi over ..kreeg wel tranen in mijn ogen hoe ze over haar moeder vertelde.
Oh ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hello Goodbye NED 1
Wil je dit linkje in je OP zetten?
Niet voor te stellen inderdaad. Mooi dat ze daar weg zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef psv-gomes het volgende:
heftig verhaal hoor van die bhutanezen die 20 jaar in een tentenkamp hebben gewoond in nepal
Ik vroeg me al af of de broer en zus mochten blijven. Ja dus. Mooi.quote:Broer en Zus uit Irak
De broer en zus mogen voorgoed in Nederland blijven. ‘Mijn moeder is zo blij, ik zie aan haar gezicht dat ze gelukkig is. Toen we thuis kwamen hebben we elkaar heel lang aangekeken, eindeloos gepraat en elkaar vastgehouden. Het gaat heel goed met mijn broer en zus. Ze volgen een taalcursus, zodat ze zo snel mogelijk een opleiding kunnen gaan volgen.
Dat kan ik voorstellen in jullie situatie..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
Er vloeiden hier ook een paar traantjes met die Australische hereniging.
Die ooit misschien nog gaat plaatsvinden.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kan ik voorstellen in jullie situatie..
quote:Ik vind het maar een raar mens.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Stranger het volgende:
Doe mijn zo'n moeder
'Als ie lastig is, stuur ik hem naar Florida'
quote:Maar ze houdt hem wel de hele dag in de gatenOp woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Stranger het volgende:
Doe mijn zo'n moeder
'Als ie lastig is, stuur ik hem naar Florida'
quote:Vonden jullie die vrouw qua gezicht ook niet veel op Nina Brink lijken?Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:eng mannetje die zoon trouwens.. beetje te dominant naar mijn smaak
quote:Twee druppels water inderdaadOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Vonden jullie die vrouw qua gezicht ook niet veel op Nina Brink lijken?
quote:Ja was een mooie uitzending..Op donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef psv-gomes het volgende:
wat praat die vader lief over zijn gehandicapte zoon en wat een zielig verhaal over die geemigreerde man die Nederland toch nog zo erg mist
quote:Ja dat zag ik in mijn nieuwe gids staan dat Hello Goodbye niet komtOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef brunette82 het volgende:
Jammer dat het afgelopen is, en pas in februari terug komt:{
Ja idd fitte damequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
Wat een vrolijk en fit mens die 89-jarige vrouw van net. Zie je vaak toch heel anders op die leeftijd...
Welke vent van 55 gaat er nou op zoek naar 19 jarige meisjes op het internetquote:
Hij kustte die moeder afquote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Ach ja.. Ze praat iig al 'goed' Nederlands.
Hij pakt die moeder ook nog straks trouwens
Dat viel mij ook op ja.quote:
Zo zag het er wel uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef Arcee het volgende:
Die Thaise was een omgebouwde kerel, toch?
Nee joh ..Gewoon een jonge vrouw.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef Arcee het volgende:
Die Thaise was een omgebouwde kerel, toch?
Dat was wel mooi, maar ook triestig voor die man om alleen naar Nieuw Zeeland te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef DUK het volgende:
Ik vond dat verhaal van die man die naar Nieuw Zeeland ging wel mooi. Klassiek Hello-Goodbye item.
Toevallig paar keer langs gezapt, was niet heel geweldig nee.quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Middelmatige aflevering maar deze keer.
Dat is geen scootmobiel.quote:Op maandag 12 september 2011 00:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Met je Scootmobiel door Afghanistan rijden![]()
[ afbeelding ]
Oepsquote:
Ik val wel een beetje op zulke knuffelberen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oeps
Vandaag gezien? die vrouw met dat kindje en die dikzak die ze via internet kende, ik had er geen goed gevoel over![]()
Die Marokkaanse man met zijn nieuwe jonge vrouwtje, goedkoper dan de thuiszorg![]()
Ik vond die man niet lelijk maar haar vind ik niet mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:04 schreef psv-gomes het volgende:
weer zon gast(57) die zijn vrouw(29) uit thailand haalt
Bah
Dat. En die andere man die moest gaan vertellen dat die vrouw ondertussen was overleden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:15 schreef psv-gomes het volgende:
heftig verhaal van die argetijn die in een concentratiekamp zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |