bluffquote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je -2 punten op mijn profiel
Hah. Wedden dat hij voor de -punten topscore gaat?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Als je zo doorgaat krijg je -2 punten op mijn profiel
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hah. Wedden dat hij voor de -punten topscore gaat?
Hihi.. wat wou je eraan doen danquote:
Trouwens, ik had al lang veel meer puntenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Nou dat zien we dan wel weer
![]()
de wattesquote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, ik had al lang veel meer punten![]()
Want ik wist waar Hoogezand ligt, namelijk bij Sappemeer
Kinkyquote:
Punten, wie wat waar?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je -2 -5 punten op mijn profiel
zit burnout dominator te spelen dus er word niet gegoogledquote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
-4 dat je het niet googlet!![]()
[..]
-8 voor jou hup.![]()
Genoeg geklierd met punten
Tof. Hoe kan ik punten scoren?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou kijk als je 20.000 punten hebt krijg je een verzorgd reisje naar haiti!
Niet?quote:
nou, verschilt en is zeer beinvloedbaar en tjah mannen maken minder kansquote:
Hoe was het bowlen?quote:
Hoogezand. Sappemeer. Kusje!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou, verschilt en is zeer beinvloedbaar en tjah mannen maken minder kansja het is discriminerend dat punten stelsel. en zeer egoistisch. Eigenlijk maakt niemand kans op die reis maar desondanks wel iemand
Het zal wel. Wat is de score, en waar kan ik die inzien?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou, verschilt en is zeer beinvloedbaar en tjah mannen maken minder kansja het is discriminerend dat punten stelsel. en zeer egoistisch. Eigenlijk maakt niemand kans op die reis maar desondanks wel iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |