wat is trouwens in hemelsnaam de reden dat je 50k geboden op je eigen baggerspeler?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. Nouja dan er maar van uit gaan dat hij komende vrijdag stijgt.
Ik heb me bedacht. Ik wil hem zelf verder gaan trainen met verdedigen zodat hij meer waard wordt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is trouwens in hemelsnaam de reden dat je 50k geboden op je eigen baggerspeler?
Ja maar ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is om mijn bagger speler te gaan trainen. 3x matig is nou niet echt aantrekkelijk. Als ik m dan zelf train naar goed is hij wel aantrekkelijker voor anderen om te trainen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan ook met de baggerspeler van een ander die goedkoper is
Iemand anders traint jouw prutser op (= meer moederclubgeld bij verkoop). Jij maakt meer rendement op je nieuwe trainee (immers goedkoper gekocht..)
Voor een beginnende coach toch best interessant als b-speler? die trainen hem vaak ook lang door!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is om mijn bagger speler te gaan trainen. 3x matig is nou niet echt aantrekkelijk. Als ik m dan zelf train naar goed is hij wel aantrekkelijker voor anderen om te trainen.
Net als alle andere elektrische apparaten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Flappekz het volgende:
Waarom gaan computers altijd op het verkeerde moment stuk?
Ja nou ja ik had niet veel geld meer en dacht dat dit wel een goede oplossing was. Die 50k zorgt er voor dat niemand anders m koopt en ik betaal all1 een beetje aan de spelersmakelaar (1000 eu). Dus is dit voor 1k een goedkope oplossing imo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor een beginnende coach toch best interessant als b-speler? die trainen hem vaak ook lang door!
Waarom bied je er dan zelf 50k voor? Als er toch niemand is die 'm wil kopen, kun je ook gewoon de deadline laten verlopen. En als er wel een bod komt, dan zal dat vast zijn van iemand die 'm wel wil trainenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is om mijn bagger speler te gaan trainen. 3x matig is nou niet echt aantrekkelijk. Als ik m dan zelf train naar goed is hij wel aantrekkelijker voor anderen om te trainen.
Ja, maar daar staan mn schoolwerk en mn financien niet op...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Net als alle andere elektrische apparaten...
Je bent ook nog makelaarsgeld, etc., kwijt. Al met al kost het je dus wel iets meer dan die 1k (kijk maar in het gedetailleerde overzicht onder transfers). Afijn, keuzes die je maaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nou ja ik had niet veel geld meer en dacht dat dit wel een goede oplossing was. Die 50k zorgt er voor dat niemand anders m koopt en ik betaal all1 een beetje aan de spelersmakelaar (1000 eu). Dus is dit voor 1k een goedkope oplossing imo.
Dat voelen ze aan en doen ze expres om te etteren. Net alsof het stuk gaan niet rot genoeg is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Flappekz het volgende:
Waarom gaan computers altijd op het verkeerde moment stuk?
Back-ups, back-ups..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar daar staan mn schoolwerk en mn financien niet op...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je bent ook nog makelaarsgeld, etc., kwijt. Al met al kost het je dus wel iets meer dan die 1k (kijk maar in het gedetailleerde overzicht onder transfers). Afijn, keuzes die je maakt
All1 die 1e gaat niet naar mezelf toe dus kost hij me maar 1k.quote:18-09-2010 12:19 (6/43) Dino Beckers
Vergoeding spelersmakelaar (2 %) (-1 000 ¤)
Moederclubvergoeding (2 %) (-1 000 ¤)
Vorige-clubvergoeding (3 %) (-1 500 ¤)
Auch...... Is ie helemaal niet meer te redden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar daar staan mn schoolwerk en mn financien niet op...
Vrees het niet. Zo maar ff nieuwe halen en daarna hopelijk wat vinden om er nog wat af te krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch...... Is ie helemaal niet meer te redden?
Enig idee waardoor hij het niet meer doet? Misschien doet de hd het nog gewoon en kan je je data overzetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vrees het niet. Zo maar ff nieuwe halen en daarna hopelijk wat vinden om er nog wat af te krijgen
Ik weet t....is zelfs mn werk nog geweest!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Back-ups, back-ups..
* Proud2beDiepfries meteen ook even afklopt..
Geen idee, maar hij tikt ook ineens....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Enig idee waardoor hij het niet meer doet? Misschien doet de hd het nog gewoon en kan je je data overzetten.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij tikt ook ineens....
Lijkt echt het schijfje te zijn. Gelukkig heeft mycom hier in de stad er nog eentje liggen, die ga ik zo maar halenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]zit er een bom in?
Nee alle gekheid op een stokje. Dat kan natuurlijk ook gewoon een fan zijn die kapot is waardoor ie niet goed meer koelen kan en er daardoor mee kapt.
Hmmzz zwaar klote dus.... Misschien dat ze bij een goed compu bedrijf nog wat data er af kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt echt het schijfje te zijn. Gelukkig heeft mycom hier in de stad er nog eentje liggen, die ga ik zo maar halen
+ 1k voor het op de transferlijst zetten (dacht dat je daar met je 1k op doelde). Nouja, beetje moeilijk gaan lopen doen over 1k.. Waar ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
All1 die 1e gaat niet naar mezelf toe dus kost hij me maar 1k.
Ja idd ik maak zo vaak rare keuzes. Daar zouden jullie nou toch wel aan gewent moeten zijn.
Je doet niet moeilijk. Je was all1 niet volledig geïnformeerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
+ 1k voor het op de transferlijst zetten (dacht dat je daar met je 1k op doelde). Nouja, beetje moeilijk gaan lopen doen over 1k.. Waar ben ik mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |