Geen idee. Ik train spelers meestal tot ze een jaartje of 22 zijn. Maar als jij ooit denkt hem wel weer terug te willen dan hoef je dat maar even aan te geven. Ik train m wel voor je maar het blijft jou speler.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef Drassss het volgende:
Tot hoever wil je hem eigenlijk doortrainen?
Spreken we gewoon even af tot 22j. Koop ik hem daarna gewoon terug en heb ik een jonge reserve voor mijn A selectie denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik train spelers meestal tot ze een jaartje of 22 zijn. Maar als jij ooit denkt hem wel weer terug te willen dan hoef je dat maar even aan te geven. Ik train m wel voor je maar het blijft jou speler.
Prima, mocht je je bedenken kan je t altijd even aangeven.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spreken we gewoon even af tot 22j. Koop ik hem daarna gewoon terug en heb ik een jonge reserve voor mijn A selectie denk ik.
Ik heb echt geen idee. Misschien zit ie al op hoog redelijk. We zullen het volgende week of 1 van de weken daarna vanzelf zien.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef Drassss het volgende:
Ik eigenlijk ook wel. Weekje of 5 gok ik zo?
Ik verwacht eigenlijk vannacht ook weer wat poppers.. en volgende week helemaal ( bijna heel mijn voorhoede ).
quote:Kapitaal: 613 840 ¤ (* -1 904 839 ¤)
Ik zit nu all1 zo in de min door mn aankoop aan t begin van de avond. Ik zal als ik zondag inlog ook wel een melding krijgen dat ik failliet ga als het zo blijft. Normaal zit ik ook in de plus. Ik maak winst 2 wekelijks dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:33 schreef Drassss het volgende:
Met dat Kapitaal tussen haakjes etc snap ik ook nooit geen kloot van. Gelukkig zit ik al seizoenen lang in de plus dus heb ik daar ook geen last van hehe.
Tegenwoordig heb ik geen moeite om naar die getallen te kijken:quote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Misschien zit ie al op hoog redelijk. We zullen het volgende week of 1 van de weken daarna vanzelf zien.
Ik hoop op poppers verwachten doe ik ze niet meer. Ik zit er toch meestal naast.
Dit is altijd zo vaag om te zien :
[..]
quote:Kapitaal: 13 955 101 ¤ (17 139 099 ¤)
Gefeliciflapsteerd!quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:27 schreef Drassss het volgende:
Vraagprijs: 4 400 000 ¤
Hoogste bod: 4 400 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
quote:Laatste trainingsrapport (17-09-2010)
Koen Bosma (mn keeper)
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Zacharias van der Meer
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant. (Weer een A trainie voor op de tl.)
Jochem Verhoef
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Gaat de TL op.quote:József Józsi (222881369)
23 years and 50 days, Next birthday: 18-11-2010
In solid form, excellent stamina.
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: magnificent
Playmaking: inadequate
Winger: weak
Passing: outstanding
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Possies spelers! Laatste gaat op de lijst denk ik, heb namelijk een trainee teveelquote:Marcus Ketting Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Gamal El-Adnan Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
quote:Alejandro Moral Perez (VL) (254397665)
20 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 03-10-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 16-08-2009 (13/39), 3s 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 15 780
Loon: 3 348 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Hmmz, nog eens nagekeken, maar zo dichtbij een pop op de vleugel zit ie niet. Gaat deze week dus mooi de TL op!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:02 schreef Flappekz het volgende:
Is gestegen op pm, en zit ook tegen een pop op wing aan:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |