abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86494876
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:56 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Omdat ze nu het erg goed doen binnen Hattrick!
Als ik naar de toppers binnen mijn competitie kijk zijn het bijna allemaal aanvallers.
Mja dan hoeven ze nog niet zo duur te zijn als ik een spits kopen wil. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_86500266
Voor mijn wedstrijd zondag moet ik met een verdediger als wissel voor het middenveld en een verdediger als wissel voor de spits. Als er iemand af getrapt word ben ik de sjaak :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_86501318
Vannacht tijdens de training ga ik eindelijk mijn super keeper binnen halen.. owee als internet me weer in de steek laat :P
pi_86501524
Hoe laat vannacht? Ik heb ook nog wat geld vrij voor een keeper :P
pi_86501604
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Kirov het volgende:
:P

01.27 ;) Kan je 1 ding vertellen hij zal bij De Gekleurde Prent ballen morgen hehe
pi_86501760
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Kirov het volgende:
:D Kan je dat geld niet beter steken in een spits en of een middenvelder? :P
pi_86501772
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hehe ~O>
pi_86502044
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik speel desnoods met 11 verdedigers !
pi_86502518
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ik speel desnoods met 11 verdedigers !
Als je Drassss zn toekomst keep maar kopen kan zeker. :P

Zolang je maar van Irineos Pantelas (232839575) afblijft. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 16-09-2010 17:03:14 ]
pi_86503547
Ik ruik een geschikte 4e keeper :P
pi_86503696
Tijdstip voor transfers is blijkbaar ook niet zo spannend als wordt voorgedaan.. een bidwar kun je altijd hebben... zoals nu op mijn bejaarde winger/spits :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_86504071
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef Kirov het volgende:
Ik ruik een geschikte 4e keeper :P
4e keeper! :') :')

quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
Tijdstip voor transfers is blijkbaar ook niet zo spannend als wordt voorgedaan.. een bidwar kun je altijd hebben... zoals nu op mijn bejaarde winger/spits :D
Top! ^O^

Die kunnen er altijd zijn. Het is all1 zo dat er zaterdag middag meer mensen online zijn en dus heb je meer kans op een bidwar. ;)
pi_86504155
Ik hoop dat mijn eerste keeper verkocht wordt, want dan kan ikop zoek naar een jonge vervanger.
Wie weet als dat goed gaat ruil ik mijn tweede keeper ook wel in.
pi_86504657
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef Nixx- het volgende:
Ik hoop dat mijn eerste keeper verkocht wordt, want dan kan ikop zoek naar een jonge vervanger.
Wie weet als dat goed gaat ruil ik mijn tweede keeper ook wel in.
Ik heb mezelf als 2e keeper. Ik kan zo goed keepen! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86504701
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:30 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Als je Drassss zn toekomst keep maar kopen kan zeker. :P

Zolang je maar van Irineos Pantelas (232839575) afblijft. ;)
Als je een oorlog wil moet je dat vooral doen :P ~O> Nee, hopelijk krijg ik die van mij gewoon voor 4.4 vannacht. Dan eventjes sparen en nog een nieuwe mid mid en ik ben klaar voor VI !
pi_86506050
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Als je een oorlog wil moet je dat vooral doen :P ~O>

Nee, hopelijk krijg ik die van mij gewoon voor 4.4 vannacht. Dan eventjes sparen en nog een nieuwe mid mid en ik ben klaar voor VI !
Ikke niet! O~)

Ik hoop de mijne te halen voor ± 2,6 Met uitmuntend scoren is ie meer ook niet waard! :P
pi_86506177
Drama eigenlijk dat ik amper geld kan verdienen. Want wanneer ik een trainee verpats kan ik nooit een nieuwe halen hehe... toch iets op verzinnen.
pi_86506357
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef Drassss het volgende:
Drama eigenlijk dat ik amper geld kan verdienen. Want wanneer ik een trainee verpats kan ik nooit een nieuwe halen hehe... toch iets op verzinnen.
Gewoon je B team vol proppen met prentjes die zo jong mogelijk zijn en dat trainen in passen oid. Daar word je A team ook beter van.
pi_86506417
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:19 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Gewoon je B team vol proppen met prentjes die zo jong mogelijk zijn en dat trainen in passen oid. Daar word je A team ook beter van.
Jep, passen is de beste optie heb ik tot nu toe gemerkt. Ik zal straks weer even switchen naar scoren, zodat mij 18/19 jarige spitsen binnen 2 seizoen uitmuntend zijn in scoren ( hebben dan ook formi passen en uitstekend positiespel ). Vervolgens, maar mijn selectie trainen in passing en wat tactieken erin gooien.
pi_86506443
Ik moet ook gewoon een team creëren dat altijd voor plek 1/2/3 kan gaan in de VI. Normaal gesproken heb ik ook niks te zoeken in de V en zal ik altijd ergens onderaan hangen. Dan bal ik toch liever hoog in de VI.
pi_86506591
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:

[..]

Jep, passen is de beste optie heb ik tot nu toe gemerkt. Ik zal straks weer even switchen naar scoren, zodat mij 18/19 jarige spitsen binnen 2 seizoen uitmuntend zijn in scoren ( hebben dan ook formi passen en uitstekend positiespel ). Vervolgens, maar mijn selectie trainen in passing en wat tactieken erin gooien.
Je kan ook zelf een team op trainen. Verdedigers , middenvelders enz enz. Dan hoef je niet veel geld uit te geven om spelers te kopen. :P
pi_86506646
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Je kan ook zelf een team op trainen. Verdedigers , middenvelders enz enz. Dan hoef je niet veel geld uit te geven om spelers te kopen. :P
Dat doe ik nu eigenlijk al :') Het is dat mijn 2 Cm's te oud zijn dus dat is zinloos, maar mijn 2 vleugelspelers krijgen training en tevens krijgen mijn B-team spelers op het middenveld ook wat training. Het is niet heelveel, maar elk tonnetje winst is mooi meegenomen.

Natuurlijk heb ik wel hoop, want er zijn zeker 20 spelers die tussen de 17 en 21 jaar zitten dus trainingsmogelijkheden genoeg! Nu moeten die verrekte zak hooien nog op de tl komen :P
pi_86506901
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat doe ik nu eigenlijk al :') Het is dat mijn 2 Cm's te oud zijn dus dat is zinloos, maar mijn 2 vleugelspelers krijgen training en tevens krijgen mijn B-team spelers op het middenveld ook wat training. Het is niet heelveel, maar elk tonnetje winst is mooi meegenomen.

Natuurlijk heb ik wel hoop, want er zijn zeker 20 spelers die tussen de 17 en 21 jaar zitten dus trainingsmogelijkheden genoeg! Nu moeten die verrekte zak hooien nog op de tl komen :P
Ik blijf wel gewoon verdedigers trainen. :P Nog een leuke trainie die ik voor je moet optrainen?

Mooi mensen meet mijn achternaam zijn er ook zat. Maarja als die pokke trainers ze niet listen. :P Al hoewel er staat 1 uitmuntend scoren op de tl maar die is pas 19 en dat vind ik zonde. Die moet gewoon verder getraint worden. Er is nog steeds niet op geboden trouwens. En dat terwijl ie 1 ton onder de tv als vraagprijs heeft. :?
pi_86507057
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik blijf wel gewoon verdedigers trainen. :P Nog een leuke trainie die ik voor je moet optrainen?

Mooi mensen meet mijn achternaam zijn er ook zat. Maarja als die pokke trainers ze niet listen. :P Al hoewel er staat 1 uitmuntend scoren op de tl maar die is pas 19 en dat vind ik zonde. Die moet gewoon verder getraint worden. Er is nog steeds niet op geboden trouwens. En dat terwijl ie 1 ton onder de tv als vraagprijs heeft. :?
Nee, heb helaas niks bruikbaars in mijn selectie..Ik ben allang blij dat ik voor elke linie wel 1 of 2 goede vervangers heb.

Wanneer loopt die af? Ochja ik wacht vaak ook heel lang tot het laatste uurtje voordat ik echt ga bieden. Oke de keeper die ik vannacht ga kopen kon ik gewoon niet meer wachten :9
pi_86507318
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nee, heb helaas niks bruikbaars in mijn selectie..Ik ben allang blij dat ik voor elke linie wel 1 of 2 goede vervangers heb.

Wanneer loopt die af? Ochja ik wacht vaak ook heel lang tot het laatste uurtje voordat ik echt ga bieden. Oke de keeper die ik vannacht ga kopen kon ik gewoon niet meer wachten :9
Jamme ik had het wel leuk gevonden om je zo te kunnen helpen. Scheelt jou weer. Matig verdedigen wil ik ook op trainen hoor. :P

Barend van den Bosch (278386117) over een minuut of 8 loopt ie af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')