die laatste is wel echt heel erg leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Opvulling dus
Maar omdat ik toch al gefrustreerd geld uit zit te geven:
[..]
voor 268.700 kun je een externe goed trainer met slecht leiderschap aantrekken. Of heb je spelers met minimaal goed ervaring die je kunt omturnen tot trainer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef Armageddon het volgende:
mensen, help eens. Ik wil een andere trainer. Welke kan ik het beste nemen met mijn huidige status? Ik heb nu nog de begintrainer van 70.000 euro uit het begin van de hattrick tutorial.
Heb er een trainer uit hun eredivisie voor af moeten troevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die laatste is wel echt heel erg leuk
Nee, heb geen spelers met goed ervaring. Mijn huidige trainer heeft dit:quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
voor 268.700 kun je een externe goed trainer met slecht leiderschap aantrekken. Of heb je spelers met minimaal goed ervaring die je kunt omturnen tot trainer?
En het is een redelijk trainer, zie ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, heb geen spelers met goed ervaring. Mijn huidige trainer heeft dit:
Heeft uitmuntend ervaring en is een waardeloos leider
hehe.. dat is wel lekker.. was het ook een flinke bidwar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb er een trainer uit hun eredivisie voor af moeten troeven
Nee, viel eigenlijk best meequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. dat is wel lekker.. was het ook een flinke bidwar?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En het is een redelijk trainer, zie ik.
Dan zou ik idd een externe trainer aannemen. Goed trainer met slecht leiderschap
Nah, dat denk ik eerlijk gezegd niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is helemaal mooi.. zou hij enig u20 potentie hebben denk je?
ach, dat was een leuke bijkomstigheid geweest... Maar het is wel een erg leuke traineequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik eerlijk gezegd niet...
Zeker weten! Heb er nou eentje te koop staan die ook met goed/goed begonquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach, dat was een leuke bijkomstigheid geweest... Maar het is wel een erg leuke trainee
die heb je dan lekker getraind..quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zeker weten! Heb er nou eentje te koop staan die ook met goed/goed begon
Supporter..quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:35 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Hoe kan het dat ik nooit een bericht krijg van de training? Ik heb trouwens de manager license (nog) niet afgemaakt?
Maar kan ik op de een of andere manier toch trainingsresulaten teweten krijgen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Supporter..
(overigens heb je daar ook de gebruikelijke FAQ's voor.. en het leuke is, als je daarin op zoek bent naar dit soort antwoorden kom je meestal nog allerlei andere interessante en nuttige informatie over het spel tegen)
Ik vind tomattrick wel fijn werken. www.tomattrick.orgquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:48 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Maar kan ik op de een of andere manier toch trainingsresulaten teweten krijgen?
Lubberding ga je voor dat geld nooit kwijtraken natuurlijk he, ongeacht de zaterdagmiddag...Daar ga je hooguit een ton voor krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:11 schreef Armageddon het volgende:
Ben benieuwd of jullie tips gaan werken voor de zaterdagmiddag op de TL.
Die heb ik er per ongeluk opgezetquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lubberding ga je voor dat geld nooit kwijtraken natuurlijk he, ongeacht de zaterdagmiddag...Daar ga je hooguit een ton voor krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |